KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH Goślice oferta pracy Dom Pomocy Społecznej w Goślicach
Stanowisko: KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych (inwestycje, remonty, dostawy, usługi). Prowadzenie spraw związanych z prawidłową eksploatacją budynków, instalacji i urządzeń technicznych. Przeprowadzanie okresowych przeglądów budynków, instalacji i urządzeń technicznych w celu zapewnienia niezbędnych napraw, remontów lub zabiegów konserwacyjnych. Sporządzanie planów i organizacja remontów oraz zakupów inwestycyjnych i wyposażenia oraz nadzór nad ich realizacją. Prowadzenie spraw związanych z ochroną p.poż. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań. Prowadzenie dokumentacji urządzeń objętych technicznym nadzorem, paszportów technicznych, atestów, certyfikatów, itp. Organizowanie i nadzorowanie pracy podległych komórek (pralnia, kuchnia, magazyn). Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków. Prowadzenie książek obiektów budowlanych i innych urządzeń. Zapewnianie ciągłego ruchu kotłowni oraz utrzymanie dostaw energii elektrycznej i wody pitnej. Organizowanie transportu oraz prowadzenie dokumentacji (karty drogowe, rozliczanie paliwa), itp. Utrzymanie czystości i porządku na terenie administrowanym. Zabezpieczanie mienia przed kradzieżą i zniszczeniem. Nadzorowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników działu gospodarczego oraz układanie miesięcznych harmonogramów czasu pracy. Współpracowanie z ochroną środowiska. Prowadzenie spraw związanych z całokształtem zagadnień administracyjnych i gospodarczych. Współpracowanie z pracownikami innych działów.
Data publikacji: 2017-09-20
Lokalizacja: Goślice (mazowieckie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej w Goślicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-230 Goślice 66, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych (inwestycje, remonty, dostawy, usługi). Prowadzenie spraw związanych z prawidłową eksploatacją budynków, instalacji i urządzeń technicznych. Przeprowadzanie okresowych przeglądów budynków, instalacji i urządzeń technicznych w celu zapewnienia niezbędnych napraw, remontów lub zabiegów konserwacyjnych. Sporządzanie planów i organizacja remontów oraz zakupów inwestycyjnych i wyposażenia oraz nadzór nad ich realizacją. Prowadzenie spraw związanych z ochroną p.poż. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań. Prowadzenie dokumentacji urządzeń objętych technicznym nadzorem, paszportów technicznych, atestów, certyfikatów, itp. Organizowanie i nadzorowanie pracy podległych komórek (pralnia, kuchnia, magazyn). Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków. Prowadzenie książek obiektów budowlanych i innych urządzeń. Zapewnianie ciągłego ruchu kotłowni oraz utrzymanie dostaw energii elektrycznej i wody pitnej. Organizowanie transportu oraz prowadzenie dokumentacji (karty drogowe, rozliczanie paliwa), itp. Utrzymanie czystości i porządku na terenie administrowanym. Zabezpieczanie mienia przed kradzieżą i zniszczeniem. Nadzorowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników działu gospodarczego oraz układanie miesięcznych harmonogramów czasu pracy. Współpracowanie z ochroną środowiska. Prowadzenie spraw związanych z całokształtem zagadnień administracyjnych i gospodarczych. Współpracowanie z pracownikami innych działów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goślice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, specjalizacja: administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1. wykształcenie wyższe - specjalność: administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi; 2. minimum 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata w pomocy społecznej; 3. posiadanie obywatelstwa polskiego; 4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6. znajomość przepisów z zakresu: ustawa o pomocy społecznej, ustawa o finansach publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Prawa zamówień publicznych, ustawa Prawo budowlane, ustawa Kodeks postępowania administaryjnego, ustawa o ochronie danych osobowych; 7. umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa. Wymagania dodatkowe:1. umiejętności oraganizacji pracy i samodzielnego podejmowania decyzji; 2. wysoki poziom kultury osobistej; umiejętność zarządzania zespołem ludzkim; 3. dobra obsługa komputera - Microsoft Office; 4. rzetelność, sumienność, odpowiedzialność; 5. dobra organizacja czasu pracy; 6. dyspozycyjność i zaangażowanie; 7. prawo jazdy minimum kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej w Goślicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-230 Goślice 66, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys (CV). List motywacyjny. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. Kserokopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw poblicznych. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, albo dokument zawierający dane w tym zakresie. Inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych podanych w ogłoszeniu, a w razie braku takich dokumentów stosowne oświadczenie o ich spełnieniu. Osoba wyłoniona w wyniku naboru zobowiązana jest do dostarczenia przed podpisaniem umowy o pracę, zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Koszty wydania zaświadczenia ponosi kandydat. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 02.10.2017 r. w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Goślicach lub przesłać pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej w Goślicach, Goślice 66, 09-230 Bielsk - w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko - KIEROWNIK DS. ADMINISTARCYJNO-GOSPODARCZYCH" (decyduje data faktycznego wpływu do DPS). Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Goślicach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzony test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna albo test i rozmowa kwalifikacyjna.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płocki
Gmina pracodawcy: Bielsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goślice
Numer budynku pracodawcy: 66
Profil działalności pracodawcy: Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.09.2017
Data dodania oferty pracy: 20.09.2017
Oferta pracy ważna do: 02.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie pracą zespołu, kontrolowanie planów sprzedażowych, obsługa klientów, obsługa urządzeń fiskalnych
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Sieradz (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Pokojowa
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Brzeg (opolskie)
Praca na II zmiany: 09:00-17:00 i 13:00-21:00- kierowanie bieżącą działalnością sklepu,- kierowanie i motywowanie zespołu sprzedawców,- sprzedaż towarów,- obsługa programu kasowego i księgowego- przestrzeganie procedur.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Nowy Sącz (małopolskie)
negocjowanie warunków z klientami, organizowanie pracy działu, planowanie i realizowanie sprzedaży, kontrolowanie przepływu środków finansowych, kontakt z klientem zagranicznym,
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Radzymin (mazowieckie)
kierowanie placówką w Łobzie
"PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE" Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Łobez (zachodniopomorskie)
Obowiązki: nadzór nad przebiegiem procesu produkcji, dbanie o bezawaryjną realizację procesu produkcji, kontrola i analiza wykonania prac produkcyjnych i porządkowych, zarządzanie podległym personelem (w tym planowanie grafiku, urlopów, trening pracowników itp.), delegowanie i omawianie zadań z kierownikami oraz delegowanie planów produkcji w porozumieniu z kierownikami podległych części produkcji, rekrutacja personelu.
WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-15 - Karpin (mazowieckie)
zadania związane z zapewnieniem ciągłości i bezawaryjności funkcjonowania systemów łączności i informatyki oraz użytkowych programów
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-12-19 - Rząska (małopolskie)
zgodny ze st.
"W Starym Młynie" Bogusława Niewiadomska - 2016-06-08 - Niesułowice (dolnośląskie)
Organizowanie i nadzorowanie prac, rozliczanie budów, kontrola robót zgodnie z założonym harmonogramem, planowanie i koordynowanie robót zgodnie z wymogami obowiązującego prawa. Wymagania: wykształcenie wyższe - budowlane, staż pracy 5 lat, kierowanie, nadzorowanie i kontrolowanie budowy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami, prawo jazdy. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe "DROGBUD" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie obrotów magazynowych
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Libiąż (małopolskie)
Wykonywanie kosztorysów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Częstochowa (śląskie)
nadzór i udziałw pozyskiwaniu klientów w oparciu o istniejącą bazę klientówrealizację wyznaczonych planów sprzedażowych dbanie o sprawnefunkcjonowanie placówki oraz jej rozwój podejmowanie decyzji wsprawach kadrowych danej placówki oraz zarządzanie zespołem, praca w godz. 9-17
Credit Adviser Sp.z o.o - 2016-10-21 - Opole (opolskie)
Asystowanie podczas zabiegów, przygotowywanie stanowiska pracy lekarza, sterylizacja, obsługa recepcji.
CITY DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-04 - Konin (wielkopolskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; praca na terenie kraju, nadzór nad robotami elektroenergetycznymi
Ruciński Mariusz ELEKTRO - MONT Zakład Wielobranżowy - 2017-05-12 - Lisowo (zachodniopomorskie)
Nadzór i prowadzenie zagadnień związanych z organizacją Działu administracyjno - technicznego, wykonywaniem napraw pojazdów, funkcjonowaniem zakładowej stacji paliw i Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów, wykonywanie sprawozdawczości.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Łosice (mazowieckie)
Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka francuskiego i angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie budowy zgodnie ze sztuką oraz prawem budowlanym, weryfikacja postępów prac i ich zgodności z harmonogramem, kontrola jakości wykonywanych robót, zarządzanie zespołem pracowników, zamawianie i kontrola zużycia materiałów, rozliczanie budów, prowadzenie dokumentacji budowy, współpraca z wykonawcami
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2018-08-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pełnienie funkcji wychowawczo - opiekuńczych oraz wykonywanie zabiegów higieniczno- pielęgnacyjnych małych dzieci, dbanie o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo dzieci.Diagnozowanie i ocenianie poziomu rozwoju psychomotorycznego małego dziecka w zakresie wszystkich sfer rozwojowych.Organizowanie najkorzystniejszych warunków wszechstronnego i harmonijnego rozwoju dziecka. Planowanie i organizowanie wszystkich typów zabaw.Kształtowanie u dzieci pozytywnych przyzwyczajeń i nawyków oraz rozwijanie osobowości dziecka.Zapobieganie chorobom zakaźnym i udzielanie pierwszej pomocy.
ŻŁOBEK MIEJSKI ŚWIEBODZICE - 2017-07-07 - Świebodzice (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji biurowej, uzupełnianie CRM, kontakt telefoniczny z klientem
kontakt przez PUP - 2017-02-18 - Bolechowo-Osiedle (wielkopolskie)
prowadzenie budowy oraz nadzór
P.U.EKO-SERWIS.S.C. - 2016-10-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Nadzór nad procesem produkcyjnym na wydziale ślusarni (dział pras i giętarek/ dział spawania). Kontrola stanowiska pracy. Monitorowanie i koordynowanie działań zespołu. Rozwiązywanie problemów na linii (technicznych, organizacyjnych,powiązanych z zasobami. Odpowiedzialność za terminowość i jakość produkcji.
Vermeiren Polska Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Trzebnica (dolnośląskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw z kuchni indyjskiej, w szczególności potraw wegańskich i wegetariańskich, pomoc w przygotowywaniu dań smażonych, grillowanych, gotowanych oraz dań głównych z kuchni indyjskiej
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zarządzanie podległym zespołem, przydzielanie i kontrolę zadań na poszczególnych stanowiskach, nadzór nad jakością wykonywanych usług, nadzór nad dokumentacją dotyczącą wykonywanych prac w Warsztacie, tworzenie zleceń napraw i przekazywanie ich do realizacji podległemu zespołowi, czuwanie nad terminowością prowadzonych napraw, nadzór nad wyposażeniem Warsztatu, współpraca z innymi pracownikami firmy w celu realizacji powierzonych zadań, pomoc mechanikom w wykonywaniu niektórych prac
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-07-27 - Głogów (dolnośląskie)
wykonywanie obowiązków wynikających z pełnionej funkcji
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Ustroń (śląskie)
Przewóz towarów w transporcie krajowym i międzynarodoowym (branża meblowa).
PPHU MEBLOHAND LEONARD BRAUN - 2018-07-25 - Jankowy (wielkopolskie)
Miesięczne rozliczanie budowy pod względem ilości wykonywanych robót i zużytych materiałow,realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy.Praca w Myśliborzu oraz w miejscu prowadzenia robót. Praca w godz.od 06:00 do 17:00CV na adres kadry (at) maldrobud.pl
"Maldrobud" Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2016-08-04 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Pracownik sklepu w dziale warzyna-owoce
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ/WITOSA - 2016-09-09 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie i wypiekanie pizzy zgodnie z przyjętymi przepisami kulinarnymi. Sporządzanie różnego rodzaju potraw, deserów, ciast oraz napojów z zastosowaniem narzędzi, maszyn znajdujących się w zakładach gastronomicznych.
STOWARZYSZENIE "DOBRY DOM" - 2018-07-18 - Leżajsk (podkarpackie)
Kierowanie pracą zespołu, zarządzanie produktem
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Kraków (małopolskie)