KIEROWNIK ADMINISTRACJI Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: do 8 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie i nadzór nad procesami administracyjnymi, przeglądy dostawców, realizacja budżetu zgodnie z założonym planem, prowadzenie analiz wykonanych czynności, współpraca ze spółką - matką z siedzibą w Korei Południowej.Praca na czas określony: 3 LATAGodziny pracy 8:00 - 16:00
Data publikacji: 2019-05-31
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie i nadzór nad procesami administracyjnymi, przeglądy dostawców, realizacja budżetu zgodnie z założonym planem, prowadzenie analiz wykonanych czynności, współpraca ze spółką - matką z siedzibą w Korei Południowej.Praca na czas określony: 3 LATAGodziny pracy 8:00 - 16:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 8 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pracownik administracyjno - biurowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy 1 rok, biegła znajomość jęz. koreańskiegoumiejętność: pracownik administracyjno - biurowy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 03.06.2019
Oferta pracy ważna do: 24.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?78846435b7c36c6bde5b51c4a9a4ae73
Podobne oferty pracy
- Kontakt z branżą filmową w Indiach, prowadzenie rozmów handlowych, organizacja produkcji filmowej na terenie Polski i Indii. Praca na terenie Polski i Indii.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Nienormowany czas pracy. Praca również w soboty i niedziele. Wymagania: wykształcenie wyższe. Wymagane co najmniej 5 lat doświadczenia przy produkcjach fabularnych i teledyskowych produkowanych w Indiach. Wymagane znajomość przepisów prawnych regulujących rynek filmowy w Indiach. Wymagana bardzo dobra znajomość języka hindu i angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Katowice (śląskie)
kierowanie robotami budowlanymi w zakresie telekomunikacji, nadzór nad brygadami, rozliczanie budówi. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Praca na terenie Pruszkowa i Warszawy. Wysokość wynagrodzenia 3000zł/brutto + 50% premii
Dawis Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Pruszków (mazowieckie)
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi klienta
FHC-2 Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Krosno (podkarpackie)
Prace związane z obróbką drewna oraz montaż palet.
MAXWOOD ROBERT WILIŃSKI - 2019-04-17 - Krychów (lubelskie)
jw.
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2018-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
konstruowanie na podstawie rysunków i wykrójów odzieży lekkiej i kurtek, wykonywanie szablonów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Euro-Moda" Anna Sasman - 2016-11-23 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-09-07 - Puck (pomorskie)
• zaangażowanie i odpowiedzialność• komunikatywność i zdolności organizacyjne• obsługa kasy fiskalnej• dobra znajomość podstawowych programów komputerowych
Hurtownia Zabawek CANDY Kinga Kut - 2016-11-14 - Sanok (podkarpackie)
zamawianie produktów, negocjowanie cen, akceptowanie menu, organizacja przyjęć bankietów, dbanie o wizerunek lokalu, uczestnictwo w targach, spotkaniach branżowych, opracowanie grafików pracy zespołów, szkolenie i nadzorowanie pracowników
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
wykończenia wnętrz
MDF DARIUSZ WICHROWSKI - 2016-11-18 - Wichowo (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych - 2016-05-23 - Lubiąż (dolnośląskie)
wykonywanie przyrządów do frezowania/spawalniczych; Godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00
Kamir Sp. z o. o. - 2018-07-09 - Słupsk (pomorskie)
sprzedaż opon nowych i używanych, obsługa klienta,zarządzanie zespołem
Firma Handlowo-Usługowa, Wulkanizacja Tomasz Leśniak - 2016-06-29 - Głogów (dolnośląskie)
Planowanie kierowanie i nadzorowanie wykonywania robót elektrycznych,nadzór i koordynowanie robót podwykonawców, rozliczenie i oferowanie robót elektrycznych.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Vester s.j. Kutno - 2018-02-14 - Kutno (łódzkie)
Nadzór i organizacja pracy na terenie budowy, efektywne wykorzystywanie powierzonych środków materiałowych, maszyn i urządzeń, podejmowanie działań skutkujących osiągnięciem oczekiwanych efektów ekonomicznych.
SENITECH SP. Z O.O. - 2017-06-02 - Tychy (śląskie)
montaż instalacji elektrycznych,prace budowlane, prace kablowe
Usługi Instalacyjne i Budowlane Stefan Koralewski - 2016-09-19 - Bielawa (dolnośląskie)
Kontrolowanie sortowania odzieży, kontrola rozładunków i załadunków ciężarówek, kontrola pracy prasy belkowej.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
organizacja produkcji( obróbka metali)
ARMAPOL PPHU R. M.KUBSIK SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Utrzymywanie bardzo dobrej relacji biznesowej z partnerami, wdrażanie zorganizowanego procesu zmian w zakresie środowiska IT w aplikacjach, analiza zgłaszanych propozycji ulepszania systemów i nadawanie kategorii ważności zmianom wymaganym przez użytkowników, przygotowywanie raportów szacunkowych dla rozwoju firmy.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie pracy związanej z przygotowaniem scenografii do spektakli i pokazów artystycznych, opracowanie harmonogramu pracy obsługi technicznej (montażyści, oświetleniowcy, akustycy), nadzór nad pracą stolarni, pracowni krawieckiej, plastyka, nadzór nad magazynem kostiumów, rekwizytów, mebli scenicznych, organizowanie montażu dekoracji i scenografii, organizowanie pokazów, spektakli teatralnych i egzaminów w siedzibie AST oraz poza Uczelnią w kraju i zagranicą.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-12-06 - Kraków (małopolskie)
Koordynacja i nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót kolejowych.Monitorownie kosztów budowy oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji.
Przedsiębiorstwo Robót Torowych " TORREMS" Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Lublin (lubelskie)
ZAPEWNIENIE WSPARCIA W SPRAWACH PODATKOWYCH, MONITOROWANIE DORADZTWA PODATKOWEGO, ABY BYŁO ZGODNE ZE STANDARDAMI KORPORACYJNYMI, IDENTYFIKACJA RYZYKA PODATKOWEGO, UCZESTNICTWO WEWEWNĘTRZNYCH PRZEGLĄDACH PODATKOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Zabierzów (małopolskie)
Nadzór nad pracami wodno-kanalizacyjnymi
PPHU EKOINŻBUD Piotr Peraj - 2016-01-18 - Uniejów (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 29 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-12-20 - Stegna (pomorskie)
Zarządzanie zespołem, nadzór nad przebiegiem procesów produkcyjnych
"TAMIR" - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
WSPÓŁPRACA Z AKTUALNYMI KLIENTAMI NAWIĄZYWANIE NOWYCH KONTAKTÓW HANDLOWYCHREALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻY
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-03-18 - Hucisko (mazowieckie)
PRACE OGRODNICZE, SPRZĄTANIE, GRABIENIE, ZAŁADUNEK ROZŁADUNEK
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Pęchcin (mazowieckie)
- organizacja pracy działu technicznego w zakresie eksploatacji sieciwodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Chrząstowice (wydawaniawarunków technicznych; prowadzenia odbiorów przyłączy, uzgadnianiaprojektów etc.); - kompleksowy nadzór techniczny nad prowadzonymi przezspółkę inwestycjami w zakresie budowy i remontów sieci wod-kan; -planowanie pracy grupy wod-kan w zakresie utrzymania ruchuadministrowanych sieci oraz urządzeń wod-kan; Praca od 7-15
Plada Sp. z o.o - 2019-01-16 - Chrząstowice (opolskie)
-nadzór prac, -przedmiary, -kosztorysowanie
JASSA T. Zakład Inst. Sanit. c.o. i gaz. - 2019-01-25 - Łódź (łódzkie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe, pref. w zakresie reklamy, komunikacji społecznej, dziennikarstwa, marketingu; 5 lat stażu pracy, w tym doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi, doświadczenie w pracy w zakresie marketingu, w tym e-marketingu, do głównych obowiązków będzie należało zarządzanie i nadzorowanie pracy zespołu pracowników Biura Promocji Pol. Śt.; przygotowanie i aktualizowanie koncepcji zarządzania Biurem Promocji Pol. Śl.; kształtowanie wizerunku uczelni przez kontakty z mediami oraz agencjami PR, itp.; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-04-19 - Gliwice (śląskie)