KIEROWNIK ADMINISTRACJI Gdynia oferta pracy EWA STOIŃSKA
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 686 PLN
Zakres obowiązków: 1. Zapewnienie właściwej organizacji stanowisk pracy, koordynacji nadzoru nad pracownikami obsługi, realizacja i kontrola zasad BHP2. Prowadzenie spraw związanych z właściwym zarządzaniem majątkiem szkoły3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją zamówień publicznych4. Przygotowanie umów najmu, prowadzenie ich rejestru oraz rejestrowanie ich w Wydziale Edukacji5. Nadzór nad stanem technicznym budynków6. Planowanie, wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem remontów oraz nadzór nad nimi7. Przygotowanie sprawozdawczości GUS, SIO, PEFRON oraz innych w zakresie obowiązków kierownika administracyjnego8. Ewidencjonowanie zakupionych pomocy i sprzętu w analityce konta „013”, sporządzanie protokołów wybrakowań i znoszenie ich ze stanu szkoły i uzgadnianie
Data publikacji: 2020-07-07
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: EWA STOIŃSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotra Ściegiennego 8, 81-257 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Zapewnienie właściwej organizacji stanowisk pracy, koordynacji nadzoru nad pracownikami obsługi, realizacja i kontrola zasad BHP2. Prowadzenie spraw związanych z właściwym zarządzaniem majątkiem szkoły3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją zamówień publicznych4. Przygotowanie umów najmu, prowadzenie ich rejestru oraz rejestrowanie ich w Wydziale Edukacji5. Nadzór nad stanem technicznym budynków6. Planowanie, wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem remontów oraz nadzór nad nimi7. Przygotowanie sprawozdawczości GUS, SIO, PEFRON oraz innych w zakresie obowiązków kierownika administracyjnego8. Ewidencjonowanie zakupionych pomocy i sprzętu w analityce konta „013”, sporządzanie protokołów wybrakowań i znoszenie ich ze stanu szkoły i uzgadnianie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 686 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia +dodatek stażoy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 686 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa działu kadr
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Posiada znajomość przepisów Kodeksu Pracy i Karty Nauczyciela.[Inne] : 1. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych.2. Jest obywatelem polskim.3. Nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie.4. Potrafi pracować w zespole i organizować pracę.5. Posiada umiejętność redagowania wewnętrznych aktów. [Godzina zakończenia pracy] : 15:30
Nazwa pracodawcy: EWA STOIŃSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Piotra Ściegiennego 8, 81-257 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Ulica pracodawcy: Piotra Ściegiennego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.07.2020
Data dodania oferty pracy: 07.07.2020
Oferta pracy ważna do: 07.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?75b67f6a6ad2f03ab73752364d73246e
Podobne oferty pracy
Elektryk
kontakt przez OHP - 2016-02-01 - Niemcy (Niemcy)
przygotowanie produktów- branża modowa do wystawienia w internecie, wyszukiwanie fotografii w internecie, fotografowanie produktów, obsługa klienta internetowego, przenoszenie za pomocą interaktywnej tablicy papierowych wykrojów produkcyjnych na wersję cyfrową do specjalnego programu, zarządzanie stanami magazynowymi,
Modeste Kacper Konopko - 2018-08-09 - Białystok (podlaskie)
nadzorowanie i koordynacja robót elektrycznych, współpraca z inwestorem, projektantami, nadzór nad pracownikami, dbałość o jakość i terminowość prac. Praca na terenie woj. śląskiego i świętokrzyskiego.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH "GROTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2019-09-20 - Zawiercie (śląskie)
jw.
Dom Emeryta Wojskowego - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie produktów do kartonów, etykietowanie, sklejanie kartonów, wzrokowa kontrola jakości. Praca w systemie czterobrygadowym lub trzyzmianowym (według grafiku, do ustalenia z pracodawcą). Umowa na czas określony. Wynagrodzenie + premie.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-11 - Czeladź (śląskie)
Organizowanie pracy zespołu , planowanie i realizacja sprzedaży , kontrolowanie przepływu srodków finansowych ,układanie grafiku pracownikom, monitorowanie i raportowanie osiagniętych wyników , zapewnienie obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy. Miejsce pracy: Plac Bema 3/1a Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj: 3 lata , praca na dwie zmiany w godzinach od 6-13, 14-22Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2019-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiedzialność za wysyłanie części zamiennych
PICHON POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-19 - Gierałcice (opolskie)
Brak danych
F.H.U."WIŚNIEWSKI" Józef Wiśniewski - 2016-02-08 - Makówiec (kujawsko-pomorskie)
Pokrycia galwaniczne
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Kobyłka (mazowieckie)
Promowanie wizerunku firmy w wyznaczonym regionie lub kraju, pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z klientami, prezentacja produktów firmy u klienta, budowanie sieci sprzedaży, opieka nad kluczowymi klientami, opieka nad istniejącą siecią sprzedaży, sporządzanie planów sprzedaży i raportów sprzedaży, realizacja planów sprzedaży oraz planów promocyjnych, praca w systemie SAP Business One (CRM ), monitoring płatności.
Creatronic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-05-11 - Głuchołazy (opolskie)
W/g zawodu.
IT CONTROL SP. Z O.O. - 2017-09-20 - Masłów Pierwszy (świętokrzyskie)
Umawianie spotkań, generowanie oraz prowadzenie raportów, przygotowanie dokumentów do wysyłki, odbiór dokumentów, prowadzenie biura według ustalonych standardów
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór nad biurem
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Malbork (pomorskie)
obsługa klienta, planowanie i realizacja zamówień, realizacja budżetu, raportowanie, wdrażanie nowych rozwiązań
ISS Facility Services Sp. z o. o. - 2017-03-16 - Białystok (podlaskie)
pomoc w pracach księgowych, księgowanie, prowadzenie spraw ZUS, obsługa sekretariatu, obsluga klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Ruda Śląska (śląskie)
nadzór nad stanem technicznym
AMW Hotele Sp.z o.o. - 2018-01-10 - Sucha (dolnośląskie)
organizacja realizacji przydzielonych zadań w zakresie technicznego utrzymania obiektów budowlanych; opracowywanie planu potrzeb w zakresie remontów, konserwacji i napraw na podstawie zgłoszonych potrzeb; udział w odbiorach technicznych, kierowanie podległymi pracownikami
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-12-19 - Świętoszów (dolnośląskie)
PRACA W SKLEPIE LEWIATAN (KOŁO SĄDU), EKSPOZYCJA TOWARU, OBSŁUGA KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE TOWARU, DROBNE PRACE REMONTOWO- KONSERWACYJNE ITP.
Firma Handlowo Usługowa MINI MARKET Danuta Szymaszek-Michalska - 2017-11-28 - Dębica (podkarpackie)
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:1) organizowanie pracy oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników: kuchni, kierowcy, konserwatora, pracownika gospodarczego, magazyniera, pracownika administracyjno-gospodarczego - określanie zadań i dokonywanie podziału pracy pomiędzy podległym personelem, opracowanie i powierzenie zakresu czynności dla każdego pracownika, organizowanie zastępstw,2) kierowanie, koordynacja i organizacja działań administracyjno-gospodarczych w celu sprawnego funkcjonowania i realizacji zadań,3) analizowanie stanu realizacji zadań, za które kierownik odpowiada,4) prowadzenie dokumentacji, korespondencji i innych czynności wynikających z pełnionej funkcji kierownika,5) realizacja spraw z zakresu kontroli zarządczej,6) administrowanie obiektów jednostki i z tego tytułu odpowiada za :- utrzymanie w należytym stanie pomieszczeń wewnętrznych budynku, elewacji oraz dachu a także planowanie i kierowanie remontami,- utrzymanie w pełnej sprawności (i konserwacja) urządzeń kuchni, sieci sanitarnej i wodociągowej, sieci elektrycznej, maszyn i urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz wyposażenia budynku w meble, sprzęt itp.,- właściwe zabezpieczenie budynków jednostki zgodne z przepisami p/poż,- organizowanie działania mającego na celu utrzymanie porządku i czystości w budynkach oraz wyglądu i stanu terenu wokół budynków w tym jezdni, tras chodnikowych, trawników i zieleni, dbanie o wywożenie śmieci, nieczystości,- nadzorowanie właściwego stanu pomieszczeń magazynowych, gospodarczych, garaży itp.- zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości, gospodarki paliwowo-energetycznej (urządzeń energetycznych, urządzeń chłodniczych, instalacji elektrycznej, sieci wodno kanalizacyjnej, sprzętu techniczno gospodarczego),- przeprowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń technicznych oraz sprzętu w celu zapewnienia niezbędnych napraw i zabiegów konserwacyjnych,- ustalanie planów zabiegów konserwacyjnych oraz napraw urządzeń energetycznych, chłodniczych i sanitarnych i innych,- kontrolowanie prawidłowości przeprowadzonych konserwacji, napraw i remontów, racjonalnego wykorzystania zużytych na ten cel środków rzeczowych i finansowych,- prowadzenie dokumentacji związanej z administrowaniem budynków,7) organizowanie i nadzorowanie prawidłowej realizacji ustawy prawa zamówień publicznych, organizowaniem przetargów, zapytań o cenę, negocjacji i innych trybów, sporządzaniem pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów do realizacji zadań jednostki,48) organizowanie i nadzór nad zaopatrzeniem Domu w artykuły spożywcze, środki chemiczne i czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, inny będący na wyposażeniu Domu, leki dla mieszkańców, a także materiały na potrzeby kulturalno-oświatowe, terapię zajęciową, odzież i środki BHP i p/poż,9) organizowanie transportu oraz nadzór nad należytym wykorzystaniem środków transportu - kontrola rozliczania paliwa, oleju do samochodów itp.,10) nadzorowanie poprawności prowadzenia dokumentacji dotyczącej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników,11) nadzór w zakresie spraw kadrowych oraz bhp,12) nadzór nad prawidłowym i bieżącym prowadzeniem dokumentacji magazynowej (przychody, rozchody itp.),13) odpowiada za prawidłowe oraz terminowe przygotowanie jadłospisów,14) przygotowywanie projektów: zarządzeń, regulaminów, instrukcji, procedur itp.,15) odpowiada za właściwe prowadzenie i umieszczanie niezbędnych informacji na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Lubawie,16) sprawdzanie faktur i rachunków pod względem merytorycznym oraz legalności, celowości i gospodarności z dokonywanych wydatków,17) stosowanie obowiązujących przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w obszarze realizowanych zadań oraz kontrola ich przestrzegania przez podległy personel,18) organizowanie własnego stanowiska pracy,19) dokonywanie kontroli wewnętrznej,20) zapobieganie marnotrawstwu, niegospodarności i kradzieżom,21) współuczestniczenie w procesie planowania realizacji zadań jednostki,22) rzetelne i terminowe sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości, przekazywanie informacji właściwym instytucjom , osobom oraz rozliczenie zadań,23) dokształcanie i doskonalenie własnych kwalifikacji oraz podległego personelu,24) prowadzenie instruktażu stanowiskowego w zakresie bhp każdego nowo przyjętego pracownika, prowadzenie okresowych szkoleń, instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników jednostki,25) występowanie z wnioskami w sprawach związanych z przyjmowaniem, awansowaniem, nagradzaniem, karaniem i zwalnianiem podległego personelu,26) uczestniczenie w pracach powoływanych zespołów, komisji,27) pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu, kierownik jest członkiem Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego,28) ścisła współpraca z Główną Księgową, Kierownikami Działów oraz innymi pracownikami,29) wykonywanie innych obowiązków i zadań administracyjno-gospodarczych wynikających z przepisów w zakresie działania jednostki i zlecanych przez Dyrektora.
Dom Pomocy Społecznej w Lubawie - 2016-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, realizacja planów sprzedaży, wystawianie faktur.
FABERO Rafał Janczyk - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
kierowanie pracą zespołu pracowników, rozdzielanie, rozliczanie pracy, praca na magazynie
"LECHTOM" TOMASZ SIKOCIŃSKI - 2020-12-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Organizowanie i zarzadzanie pracą, odpowiedzialność za wykonywanie zleceń malarskich.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "SIATEX" Artur Fert - 2018-12-03 - Zamość (lubelskie)
Montowanie szalunków oraz przygotowywanie konstrukcji. Obowiązki związane z wykonywanym zawodem.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA ENERCON - 2019-01-03 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
pracowitość
GLOBETTER PANDEL ADAM CZARNOCIN - 2016-07-28 - Czarnocin (opolskie)
Montaż gotowych rozdzielnnic zgodnie z dokumentacją techniczną. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
"INCOBEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprawowanie funkcji kierownika, nadzór nad całością obiektu. Umowa o pracę na czas określony od 02.11.2017 - 31.08.2018r.
ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH W PILE - 2017-10-09 - Piła (wielkopolskie)
Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie sulęcińskim (V) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej I Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 2020, obejmującego aktywizację młodych osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat, spełniających kryteria dostępu do projektu.
CZARNECKI UBEZPIECZENIA Jacek Czarnecki - 2020-03-02 - Słońsk (lubuskie)
Planowanie i koordynacja produkcji. Dotrzymywanie terminów.
AMS Sławińscy s.j. - 2017-02-16 - Wronki (wielkopolskie)
Wykonywanie usług czystościowo-porządkowych na terenie marketu budowlanego (praca zmianowa). Zakres : Uzupełnianie środków higienicznych w ubikacjach, zamiatanie i mycie. Praca ręczna i przy urzyciu maszyn czyszczących. Zgłoszenia kandydatów telefoniczne lub na e-mail.
ERA SP. Z O.O. - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
kierowanie pracą działu graficznego, rozdzielanie zadań na poszczególne osoby i pilnowanie terminów wydania książek, koordynowanie prac z działem redakcji oraz z dyrektorem zarządzającym zlecanie korekt korektorkom zarządzania czasem własnym, jak i współpracowników,kontakt z drukarniami, negocjacja cen i ustalanie terminów druku
Janusz Nawrocki- STUDIO ASTROPSYCHOLOGII - 2018-08-10 - Białystok (podlaskie)