KIEROWNIK ADMINISTRACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH Krosno Odrzańskie oferta pracy ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Kierowanie pracą działu zgodnie z określonymi zadaniami wynikającymi z zakresu działania i obowiązującymi wymogami, 2.organizowanie pracy kierowanego zespołu i podziału pracy pomiędzy pracowników3. Koordynowanie, nadzór i kontrola pracy Działu w zakresie właściwej realizacji zadań w obszarze gospodarki mieszkaniowej lokali komunalnych4. Kierowanie całością prac związanych z eksploatacją , remontami budynków oraz przygotowanie zleceń robót remontowo - budowlanych5. Prowadzenie negocjacji ze świadczeniodawcami , róznego rodzaju usług na rzecz budynków komunalnych i wspólnot mieszkaniowych , oraz przygotowywanie umów o świadczenie tych usług i ich rozliczenie finansowe 6. Uczestniczenie w opracowaniu planów techniczno - ekonomicznych i rzeczowo - finansowych oraz czuwanie nad prawidłową ich realizacją 7. Opracowanie okresowych planów remontowych zasobów komunalnych na podstawie okresowych przeglądów technicznych8. organizowanie i podejmowanie działań mających na celu odzyskiwanie zaległych należności 9. Podejmowanie i koordynowanie działan w zakresie windykacji.
Data publikacji: 2020-05-25
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Kierowanie pracą działu zgodnie z określonymi zadaniami wynikającymi z zakresu działania i obowiązującymi wymogami, 2.organizowanie pracy kierowanego zespołu i podziału pracy pomiędzy pracowników3. Koordynowanie, nadzór i kontrola pracy Działu w zakresie właściwej realizacji zadań w obszarze gospodarki mieszkaniowej lokali komunalnych4. Kierowanie całością prac związanych z eksploatacją , remontami budynków oraz przygotowanie zleceń robót remontowo - budowlanych5. Prowadzenie negocjacji ze świadczeniodawcami , róznego rodzaju usług na rzecz budynków komunalnych i wspólnot mieszkaniowych , oraz przygotowywanie umów o świadczenie tych usług i ich rozliczenie finansowe 6. Uczestniczenie w opracowaniu planów techniczno - ekonomicznych i rzeczowo - finansowych oraz czuwanie nad prawidłową ich realizacją 7. Opracowanie okresowych planów remontowych zasobów komunalnych na podstawie okresowych przeglądów technicznych8. organizowanie i podejmowanie działań mających na celu odzyskiwanie zaległych należności 9. Podejmowanie i koordynowanie działan w zakresie windykacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe preferowane kierunki : prawno - administracyjne lub inne uzupełnione studiami podyplomowymi specjalnosc : administracja lub zarządzanie nieruchomościamiCo najmniej 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub innym samodzielnymBardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE, znajomość zagadnień z zakresu windykacji, znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw : o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, o własności lokali, o gospodarce komunalnej, o ochronie praw lokatorów, ,ieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
danePracodawcy_nip: 9260001260
danePracodawcy_regon: 970516095
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV z opisem dotychczasowej kariery zawodowej- list motywacyjny- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kserokopie dokumentów za zgodność z oryginałem potwierdzające wymagany staż pracy- inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje - oświadczenie kandydata, ze posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z praw publicznych - oswiadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ściagane z oskarżenia publicznego - oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjna
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: krośnieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0802
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121901
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 25.05.2020
Oferta pracy ważna do: 25.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6803b20631ea9efae4add9b480af1de2
Podobne oferty pracy
współpraca z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów z krajów b ZSRR, wyjazdy słuzbowe na Ukrainę i do Rosji
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowsika
PRZEDSIĘBIRSTWO DROGOWE KONTRAKT SP. Z O.O. - 2018-04-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Wróblówka (małopolskie)
nadzór nad prawidłowym i terminowym fakturowaniu przychodów ze sprzedaży, prawidłowe zakończenie usługi transportowej poprzez wystawianie faktur ze sprzedaży za usługi transportowe, współpraca z opiekunami klientów, prowadzenie korespondencji z klientami, wystawianie faktur zbiorczych zgodnie z wymaganiami klientów,
ADAMPOL S. A. - 2018-11-23 - Małaszewicze (lubelskie)
Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Naprawa samochodów osobowych, ciężarowych oraz sprzętu budowlanego.
Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane " BRUKPOL" S.C. - 2017-12-21 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie kontrahentów, ustalanie warunków umów, nadzór nad pracownikami rosyjskojęzycznymi
REMPROFI Nataliya Lytvynenko - 2019-04-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych dostawców części handlowych, negocjowanie warunków dostaw z kontrahentami, nadzór nad terminową realizacją złożonych zamówień, załatwianie spraw związanych z ewentualnymi reklamacjami dostaw materiałowych
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-07-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
planowanie, kierowanie i nadzór nad robotami budowlanymi, przejęcie placu budowy, weryfikacja dokumentacji projektowej
kontakt przez OHP - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie zespołem pracowników, organizacja pracy zespołu
LOGI-PACK MALPAK SP.ZO.O - 2018-02-26 - Belsk Duży (mazowieckie)
Organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników sklepu
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Klimontowie - 2020-02-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Sprzątanie biur, hal produkcyjnych, terenu zewnętrznego, obsługa wózków widłowych, drobne naprawy, organizacja pracy sobie i innym.
INWEMER SYSTEM Spółka zo.o. - 2016-12-12 - Żary (lubuskie)
wyksz. zawodowe, mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, miejsce pracy Gutów (pracodawca dowozi)
PHU Studniewski - 2016-01-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
nadzór nad wykonywaniem robót komunalno - budowlanych na terenie Dąbrowy Górniczej
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
transport towaru na terenie woj. war.-maz., załadunek, rozładunek
LEMAR E. CZYŻA, P. BIELEŃ SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rozwijanie i utrzymanie współpracy z ośrodkami kultury,tworzenie warunków do funkcjonowania Centra Pomocy Rodzinie,organizowanie przedsięwzięć integrujących środowisko wojskowe.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4784 RZESZÓW - 2020-07-13 - Przemyśl (podkarpackie)
jw.
Zespół Szkół im. M. Konarskiego - 2018-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
NADZÓR NAD DZIAŁEM KONTROLI JAKOŚCI
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Mława (mazowieckie)
-prowadzenie niezbędnej dokumentacji budowy,-sporządzenie planu bezpieczeństwa, jak i planu ochrony zdrowia jeszcze przed rozpoczęciem prac budowlanych,-kierowanie budową w sposób, który jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy, a także zgodnie z pozwoleniem na budowę,-realizacja zaleceń zgodnie z wypełnionym dziennikiem budowy,-zgłoszenie obiektu do odbioru po zakończeniu robót.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO HANDLOWO TRANSPORTOWE EDMUND LEŚ - 2019-05-14 - Kraków (małopolskie)
1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oarz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 2. Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rpozwoju zakładu pracy. 3. Zgłaszanie wniosków dotyczących wy,agań bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 5. Udział w ustalaniu okoliczości i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontrola realizacji tych wniosków. 6. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń takiej choroby a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 7. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 8. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się w wykonywaną pracą.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2017-12-19 - Powidz (wielkopolskie)
przyjmowanie dostaw, składanie i wydawanie towaru, obsługa wózka widłowego. Zapewniony dojazd na miejsce pracy z Wadowic (pracodawca pokrywa w całości koszty dojazdu pracownika do pracy).
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Skawina (małopolskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00 i od 14:00 do 22:00; zarządzanie grupą pracowników, obsługa klienta, aktywna sprzedaż towarów, dbałość o estetykę, porządek i higienę na stacji
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "OAZA" SP. Z O.O. - 2017-07-17 - Motaniec (zachodniopomorskie)
udzielanie pomocy rodzinie w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodziny, udzielanie pomocyw poszukiwaniu, podejmowaniui utrzymaniu pracy zarobkowej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Spytkowice - 2018-04-30 - Spytkowice (małopolskie)
praca w hurtowni rybnej
Rybhand Trzcielińscy S. J. - 2017-11-14 - Piekary Śląskie (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
- Nadzór nad produkcją powłok ceramicznych do separatoró baterii jonowo - litowych,- kontakt mailowy i telefoniczny z koreańskojęzycznymi pracownikami jednostki dominującej,- nadzór nad podległymi pracownikami,- kontakt z koreańskim producentem sprzętu produkcyjnego,- kontrola środowiska pracy,- udział w szkoleniach, także zagranicznych, nt nowych metod produkcyjnych,- wdrażanie szkoleń.
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z organizacją oddziału, załatwianie spraw urzędowych, obsługa urządzeń biurowych
TAPAS Dariusz Stoczyński - 2019-05-30 - Skierbieszów (lubelskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Kierownik robót/majster.Prace na terenie woj. śląskiego.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Gliwice (śląskie)