KIEROWNIK DS. FINANSÓW I ROZLICZEŃ (J. CHIŃSKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DS. FINANSÓW I ROZLICZEŃ (J. CHIŃSKI, J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2016-02-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DS. FINANSÓW I ROZLICZEŃ (J. CHIŃSKI, J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu finansowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2016
Data zakończenia pracy: 14.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu finansowego (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: chiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe; znajomość branży telekomunikacyjnej; min. 2 lata doświadczenia na tym stanowisku; biegła znajomość języka chińskiego oraz angielskiego. Obowiązki: zapewnienie zgodności pracy działów z obowiązującymi przepisami kraju; sporządzanie miesięcznych raportów i wysyłanie ich do siedziby głównej firmy; nadzorowanie pracy zespołu finansowego; organizowanie systemu pracy działu finansowego; samokształcenie i rozwój; wszelkie inne zadania, związane z zajmowanym stanowiskiem. Etat. Praca w godz: 9-17.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu finansowego
Data dodania oferty pracy: 25.02.2016
Oferta pracy ważna do: 09.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pakowanie i układanie towaru, obsługa maszyn produkcyjnych, prace magazynowe.
Level Work sp. z o.o. - 2018-04-04 - Tarczyn (mazowieckie)
-Wynagrodzenie ok. 3.000 zł+ dodatek za wysługę lat + dodatek funkcyjnyWypłacamy również dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
planowanie, odpowiedzialność za proces rachunkowości, zgodnie z normami jakości i poziomu usług; nadzór nad członkami zespołu, monitorowanie i zarządzanie czasem pracy zespołu, badanie efektywności pracy;umowa o pracę tymczasową;mile widziana znajomość programu SAP, znajomość systemów ERP stosowanych w rachunkowości, znajomość języka angielskiego min. B-1/B-2, oraz języka niemieckiego min. B-1/B-2, komunikatywna znajomość języka polskiego (praca w Toruniu)
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
realizacja zadań związanych z budową sieci energetycznych. Kierowanie i rozliczanie projektów/budów. Współpraca z inwestorami, inspektorami nadzoru budowlanego, podwykonawcami i dostawcami. Zamówienia materiałowe, odbiory projektowe. Kierowanie podległymi pracownikami. Praca na terenie woj. śląskiego.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych GROTEX Sp. z o.o. - 2019-08-01 - Zabrze (śląskie)
reprezentowanie firmy wobec dostaców i klientów, zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu
Simax Sp.z o.o Lubsko - 2017-12-01 - Lubsko (lubuskie)
Nadzór i koordynowanie robót budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol).
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-13 - Litwa (Litwa)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE I NADZOROWANIE PRAC INSTALACYJNYCH NA BUDOWIE. BIEŻĄCA WERYFIKACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ. WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM ZAOPATRZENIA W ZAKRESIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁOWYCH NA BUDOWĘ.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE SPECJALNOŚĆ INSTALACJE SANITARNE, KIEROWANIE GRUPĄ PRACOWNIKÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU ROBÓT INSTALACYJNYCH NA BUDOWIE, DARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO. CV NA EMAIL - ROMEK.LIP (at) WP.PL
ROTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nadzór robót remontowo-budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Łódź (łódzkie)
kierowanie magazynem żywności
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-07-23 - Przemyśl (podkarpackie)
prowadzenie zadań wynikających z administrowania obiektem oświatowym: remonty, naprawy i konserwacje, zakupy i usługi, administrowanie sprawami dot. eksploatacji obiektu, wynajem i dzierżawy
ZESPÓŁ SKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2 W OPOLU - 2019-12-17 - Opole (opolskie)
pon. - niedz. w godz. 8-16, 10-18 lub 12-20
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
Producent oświetlenia LED poszukuje osoby na stanowisko kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami SEP. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia. Praca w godz. 7-15. Wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą.
Euroledlighting sp. z o.o. - 2016-08-02 - Redzikowo (pomorskie)
Nadzór nad projektem. Nadzór nad montażem i demontażem rusztowań.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Świdwin (zachodniopomorskie)
ksiegowanie dokumentów KPiR, ksiegi handlowe, kadry, płace
Biuro Rachunkowe "PROMIR" - 2016-04-01 - Jaworzno (śląskie)
Brak danych[Praca na czas określony] : 01.02.2016 -30.06.2016
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace magazynowe w pomieszczeniu i na otwartej przestrzeni, praca na wysokości do 3m, podnoszenie i przenoszenie znacznych ciężarów, wykonywanie usługi sprzętu i technicznych śroków materiałowych, prowadzenie dokumentacji magazynowej (do podstawy wynagrodzenia doliczane będą premie i dodatek za wysługę lat)
Jednostka Wojskowa 4224 - 2016-11-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
organizowanie procesu opiekuńczo - wychowawczego w powierzonej grupie
Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy Lubsko - 2018-07-18 - Lubsko (lubuskie)
Sprzedaż mięsa i wędlin
Mardi Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Pułtusk (mazowieckie)
planowanie, organizacja, kierowanie i nadzór pracy magazynu i podległych pracowników nadzór nad prawidłowym obiegiem towarów (odbiór, przechowywanie,pakowanie, wysyłka) nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowej zapewnienie funkcjonowania magazynu zgodnie z wewnętrznymi standardami firmyprowadzenie inwentaryzacji obsługa programów magazynowychwystawianie faktur
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2019-04-03 - Tuczno (zachodniopomorskie)
1. Realizacja imprez kulturalnych, rozrywkowych i edukacyjnych zgodnie z Planem Działalności Statutowej Ośrodka Kultury w Brzeszczach. 2. Podejmowanie nowych inicjatyw mających na celu wzbogacanie oferty programowej Ośrodka Kultury.3. Upowszechnianie kultury poprzez wszelkiego rodzaju dostępne formy (wystawy, konkursy, spotkania okolicznościowe, turnieje, itd.)4. Kompleksowa obsługa i przygotowanie organizowanych imprez i zajęć pod względem merytorycznym. 5. Tworzenie przyjaznej przestrzeni dla aktywnych mieszkańców poprzez organizację kółek zainteresowań. 6. Sporządzanie okresowych planów pracy oraz sprawozdań z działalności placówki.7. Przyjmowanie książek z biblioteki, rejestracja czytelników, udostępnianie zbiorów w wypożyczalni.8. Wynajem sali tanecznej.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2018-09-19 - Skidziń (małopolskie)
Zarządzanie zespołem pracującym w systemie zmianowym Analiza i monitorowanie procesów produkcyjnych Nadzór nad prawidłowością i terminowością realizowanych planów produkcyjnych Podnoszenie produktywności podległych pracowników Nadzór nad właściwą gospodarką materiałową, dążenie do optymalizacji kosztów Nadzór nad infrastrukturą i parkiem maszynowym
FIRMA GIBOWSKI Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Przyborki (wielkopolskie)
organizacja i nadzór procesu produkcji prefabrykatów żelbetowych;Pracodawca oferuje:praktyczne przeszkolenie i przygotowanie do wykonywania obowiązków w zakładzie prefabrykacji,świadczenia socjalne,niezbędne narzędzia pracy, możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.Od kandydatów pracodawca oczekuje:wykształcenia wyższego - kierunek budownictwo (wymóg konieczny), min. 5-letniego doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem,uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń,bardzo dobrej umiejętności kierowania zespołem ludzi,doskonałej organizacji pracy, zdolności przywódczych,zdolności analitycznych,wysokich zdolności interpersonalnych,umiejętności pracy pod presją czasu,mile widziana znajomość j.angielskiego lub szwedzkiego,odpowiedzialności, rzetelności i efektywności w działaniu.
COMFORT S.A. - 2016-01-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzatanie pomieszczeń biurowych i produkcyjnych, korytarzy, toalet (zamiatanie, odkurzanie, mycie podłów, usuwanie odpadów, opróżnianie koszy na śmieci itp.)
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Częstochowa (śląskie)
pośrednictwo pomiędzy pracodawcami a osobami poszukującymi pracy, poszukiwanie nowych klientów (pracodawców i pracowników)
WITALEX Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Kurowo (wielkopolskie)
Koordynacja pracy podległego personelu, dbanie wysoką jakość produkcji, planowanie grafików pracy, raportowanie wydajności pracy.
WIMSAL Stanisław Gogolewski Handel-Produkcja Artykułami Przemysłowymi - 2019-07-19 - Stare Pieścirogi (mazowieckie)
nadzór nad pracownikami księgowości, prowadzenie usługowe ksiąg rachunkowych dla Wspólnot Mieszkaniowych;wymagane:uprawnienia do nadzoru nad pracownikami i usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, umiejetność obsługi finansowej nieruchomości, sporzadzania sprawozdań finansowych
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Toruń - 2016-02-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie posiłków, obsługa klientów.
FHU MSK PLINTA SYLWIA - 2018-04-23 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
m.in. praca nad pracami budowlanymi-prowadzenie dokumentacji technicznej-nadzór nad jakościa i terminowością robót-koordynowanie dostaw materiałów- bieżąca współpraca z pracownikami
ENERGOSIECI PODKARPACIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Rogoźnica (podkarpackie)
Zarządzanie pracownikami produkcji. Analizowanie procesów produkcyjnych.
ZAKŁAD DROBIARSKI "LECH DRÓB" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-13 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)