KIEROWCA KAT. C Malbork oferta pracy FABRYKA OKIEN PCV "FOREST" M.ŚWIERCZ, P.BOŻEK SPÓŁKA JAWNA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KIEROWCA KAT. C

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Przewóz towarów na terenie kraju

Data publikacji: 2021-04-15

Lokalizacja: Malbork (pomorskie)

Pracodawca: FABRYKA OKIEN PCV "FOREST" M.ŚWIERCZ, P.BOŻEK SPÓŁKA JAWNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Daleka 115, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Przewóz towarów na terenie kraju

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: KIEROWCA KAT. C

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Malbork

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: malborski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2209

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Malbork

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierowca samochodu ciężarowego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2021

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. C

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy:
FABRYKA OKIEN PCV "FOREST" M.ŚWIERCZ, P.BOŻEK SPÓŁKA JAWNA

danePracodawcy_nip: 5791874866

danePracodawcy_regon: 191980668

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku

Adres pracodawcy:
Daleka 115, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak danych

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: malborski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2209

Gmina pracodawcy: Malbork

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Malbork

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932815

Ulica pracodawcy: Daleka

Numer budynku pracodawcy: 115

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|833203

Zawód wykonywany przez pracownika: kierowca samochodu ciężarowego

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.04.2021

Data dodania oferty pracy: 15.04.2021

Oferta pracy ważna do: 14.05.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?78b0492ab633e36c2fc043ad003bf4cb

Podobne oferty pracy

PIEKARZ - 2 000 - 3 000 PLN

wypiek pieczywa i ciast; godziny pracy 22.00-6.00
PIEKARNICTWO S.C. Janusz i Jacek KARKOWSCY - 2017-08-18 - Zgorzelec (dolnośląskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - od 2 600 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-07-02 - Osiek (małopolskie)

HOSTESSA (LIDER GOŚCINNOŚCI) - 2 800 - 2 900 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, witanie i żegnanie gości, wydawanie zamówień, donoszenie zamówień do stolika
Baks Alina Borucka Restauracje McDonalds - 2020-01-07 - Człuchów (pomorskie)

SPRZEDAWCA - do 2 550 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, uzupełnianie towaru na półkach
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DS. KREDYTÓW - od 3 000 PLN

-DORADZTWO W ZAKRESIE PRODUKTÓW BANKOWYCH, KREDYTÓW-OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW KREDYTOWYCH
BANK SPÓŁDZIELCZY W PILŹNIE - 2021-05-04 - Pilzno (podkarpackie)

KSIĘGOWY SAMODZIELNY (O) - od 5 645,42 PLN

Samodzielna księgowość oraz kadry i płace (firma budowlana).
CONCRETE TARNÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-17 - Tarnów (małopolskie)

PAKOWACZ - od 11,6 PLN

Obsługa specjalistycznego sprzętu do pakowania (skaner magazynowy). Komplementowanie zamówień zgodenie ze specyfikacją, dokonywanie wizualnej kontroli jakości towarów. Pakowanie jednostkowe i zbiorcze. Praca stojaca, podnoszenie ciężarów.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Łódź (łódzkie)

MALARZ PROSZKOWY (O) - do 1 850 PLN

Malarz proszkowy
Firma Arkan Kazimierz Białas - 2016-07-12 - Śmigno (małopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - POMOCNIK - od 3 000 PLN

zgodny z zajmowanym stanowiskiem
FHU KAJA Radosław Bączkowski - 2018-06-20 - Czeladź (śląskie)

KOSMETYCZKA ( PO WER ) - 997,4 PLN

staż - stylizacja paznokci, stylizacja rzęs, zabiegi na twarz, henna oraz regulacja brwi, manicure oraz pedicure, ogólna kosmetyka pielęgnacyjna, depilacja ciała, pielęgnacja dekoltu, dobór i stosowanie preparatów kosmetycznych, sprzątanie miejsca pracy, stosowanie preparatów kosmetycznych, udzielanie porad kosmetycznych, Na w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemilogicznych
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

RATOWNIK MEDYCZNY - od 2 500 PLN

Ocena miejsca zdarzenia pod kątem ewentualnych zagrożeń, zabezpieczanie osób znajdujących się w miejscu zagrożenia, wypadku, katastrofy, podejmowanie działan zapobiegających zwiększeniu liczby ofiar; planowanie., organizowanie i nadzorowanie działań ratowniczych w miejscu zdarzenia przed przybyciem służb współdziałania.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 600 PLN

sprzedaż i promocja produktów firmy
AGROBUD SP. Z O.O. - 2020-07-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

OPERATOR MASZYN PRODUKCYJNYCH - LINIA DO PRZECIĄGANIA DRUTU - od 1 750 PLN

Praca przy maszynach do formowania i przeciągania drutu.
M.S. STEEL Magdalena Mejer Nowakowska Klaudiusz Sobieski - 2015-12-21 - Brochocinek (mazowieckie)

REFERENT DS. KREDYTÓW - od 3 000 PLN

-DORADZTWO W ZAKRESIE PRODUKTÓW BANKOWYCH, KREDYTÓW-OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW KREDYTOWYCH
BANK SPÓŁDZIELCZY W PILŹNIE - 2021-05-04 - Pilzno (podkarpackie)

KIEROWCA POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH - od 2 500 PLN

kierowanie zestawem ciągnik samochodowy+naczepa, nadzorowanie i pomoc w załadunku/rozładunku towaru, odpowiednie rozmieszczanie i zabezpieczanie ładunku na naczepie, planowanie czasu pracy na podstawie zleceń transportowych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, dbanie o powierzony sprzęt, drobne naprawy mechaniczne, obsługa dokumentacji przewozowej
JMT sp. z o.o. - 2016-06-10 - Krukowszczyzna (podlaskie)

MONTER - od 2 000 PLN

Cięcie rur szlifierką, laminowanie za pomocą żywicy
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KELNER - od 1 850 PLN

-
GREEK ZORBAS Mrozicka Edyta Beata - 2016-04-15 - Augustów (podlaskie)

KIEROWCA - od 2 000 PLN

transport towarów
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK LINII PRODUKCYJNEJ - 2 000 - 3 000 PLN

podstawowa obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych kontrola jakości wyrobu pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Łódź (łódzkie)

WĘDLINIARZ - od 1 575 PLN

przygotowanie i przerabianie mięsa na wędliny, wędzonki
Centrum Doradztwa Personalno-Księgowego Dominixus Dominik Kubiak - 2018-01-26 - Niewieścin (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. KREDYTÓW - od 3 000 PLN

-DORADZTWO W ZAKRESIE PRODUKTÓW BANKOWYCH, KREDYTÓW-OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW KREDYTOWYCH
BANK SPÓŁDZIELCZY W PILŹNIE - 2021-05-04 - Pilzno (podkarpackie)

PRZEPALACZ GAZOWY - od 20 PLN

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: palenie i fazowanie blach, cięcie palnikiem gazowym. Zakres wymagań: wykształcenie zawodowe, min. roczne doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku, dobra znajomość rysunku technicznego, aktualne uprawnienia przepalacza gazowego (Instytut Spawalnictwa lub instytucja pokrewna), mile widziane uprawnienia spawalnicze Mag 135, mile widziane uprawnienia na obsługę suwnic z poziomu roboczego 2S, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, dokładność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy. Firma oferuje: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie stałe + część ruchoma (premie uznaniowe), pracę w silnej grupie kapitałowej o ugruntowanej pozycji rynkowej, możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników (bezpłatne wyjazdy wakacyjne, stypendia zagraniczne itp.), świadczenia w ramach Zakładowego Systemu Świadczeń Socjalnych oraz prywatną opiekę medyczną. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) z zaznaczonym w nagłówku korespondencji numerem referencyjnym.Prosimy o dopisanie do przesłanych aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez FAMUR S.A., z siedzibą w Katowicach, ul. Armii Krajowej 51 w celu udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. W przypadku chęci udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych organizowanych przez Grupę TDJ prosimy także o dołączenie klauzuli o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez FAMUR S.A. i TDJ S.A., z siedzibą w Katowicach, ul. Armii Krajowej 51 w celu udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres rekrutacja (at) famur.com
FAMUR SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-01-08 - Rybnik (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klientów, zatowarowanie, kalkulacja cen towarów, ekspozycja towarów, obsługa komputear i programu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wieluń (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH (1/2 ETATU SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ 1/2 ETATU SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH Z MOŻLIWOŚCIĄ POŁĄCZENIA DO 1 ETATU) - od 2 250 PLN

Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych, Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych, Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie: bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- Kserokopie innych dokumentów potwierdzających wymagań niezbędnych stawianych w naborze.Dodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem:" Nabór nastanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji", w terminie do dnia 13.09.2019 r. do godziny 16:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska Główny Księgowy tel. 71782 35 14 wgodz. 9.0015.00 Umowa na zastępstwo, praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny w godzinach 8:00 - 15:00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 14,7 PLN

utrzymanie czystości na powierzonym obiekcie
LIPOX SP. Z O.O. - 2019-08-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 3 500 PLN

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, terminala, kart płatniczych, wycenianie towarów, metkowanie, espozycja towarów, przyjmowanie reklamacji, obsługa sklepu internetowego, dbanie o porządek na stanowisku pracy.Praca jednozmianowa 8-16, umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony telefonem lub emailem: 338792012, rekrutacja (at) mbjezyk.pl
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2020-06-02 - Brzeźnica (małopolskie)

FREZER CNC - 12,5 - 15 PLN

obsługa frezarki CNC
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Zawadzkie (opolskie)

PRACOWNIK ODDZIAŁU ODLEWNI - od 17 PLN

- obsługa maszyny wtryskowej AGRATI HC 30,zestawu polurejącego ROSIER TYPEKS 06.1E.- GODZINY PRACY 6-14;14-22;22-6
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Łódź (łódzkie)