KELNERKA Gdynia oferta pracy DOROTA MADEJSKA
Stanowisko: KELNERKA
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów w restauracji, serwowanie posiłków, pilnowania porządku na sali oraz przygotowanie stołów na uroczystości.
Data publikacji: 2017-03-03
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: DOROTA MADEJSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Narcyzowa 1/8, 81-653 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów w restauracji, serwowanie posiłków, pilnowania porządku na sali oraz przygotowanie stołów na uroczystości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2 200 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KELNERKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kelner*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kontakt z pracodawcą wyłącznie telefoniczny. Praca w Restauracji JEDYNA, Gdynia Witomino w godz. 10-18 ..
Nazwa pracodawcy: DOROTA MADEJSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Wielkokacka 4A/47, 81-611 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Wielkokacka
Numer budynku pracodawcy: 4A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kelner*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.03.2017
Data dodania oferty pracy: 03.03.2017
Oferta pracy ważna do: 03.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie protokołów sesji Rady Powiatu w Gryfinie oraz posiedzeń Komisji Rady; obsługa radnych w trakcie obrad sesji Rady oraz posiedzeń Komisji Rady; rejestrowanie projektów uchwał i uchwał podjętych przez Radę oraz przesyłanie ich do organu nadzoru; przygotowywanie interpelacji i odpowiedzi na nie.
STAROSTWO POWIATOWE w GRYFINIE - 2018-10-25 - Gryfino (zachodniopomorskie)
jw.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn do produkcji zakrywek z ogranicznikiem wlewu
TRADEPOL Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Turza (śląskie)
I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)
Przygotowywanie posiłków w restauracji "Domek w Dolinie". Pracodawca gwarantuje przyuczenie.
Hotel "Spa Dr Irena Eris" Krynica- Zdrój Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Prace ślusarskie
BARDMETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-13 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż towarów, układanie towaru na półkach oraz wszelkie prace związane z wykonywanym zawodem.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
– prowadzenie dokumentacji służbowej– cykliczne patrolowanie terenu obiektu– kontrola ruchu osób i pojazdów– zapobieganie kradzieżom, dewastacjom, reagowanie w przypadku wystąpienia zagrożenia
Grupa Solid Security sp. zoo W - wa - 2018-05-10 - Kutno (łódzkie)
odławianie płazów, roboty porządkowe
STRABAG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-02 - Kościerzyna (pomorskie)
Układanie glazury, gładzie, zabudowy GK, malowanie, STIUK. Praca od poniedizałku do soboty. Praca w Siedlcach.
F.U.H SŁAW - BUD Sławomir Danielak - 2017-05-24 - Siedlce (mazowieckie)
Sprzedaż produktów spożywczych, obsługa kasy fiskalnej, komputera, przyjęcie towaru oraz składanie zamówienia; praca w godz. 9-21; kontakt z pracodawca e-mailowy
Ośrodek Szkoleń i Korepetycji "Edukacja" - 2016-04-19 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa i monitoring kamerą inspekcyjną sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Nadzór nad zespołem eksploatacyjnym sieci kanalizacyjnej.
Przedsiębiorstwo Portowe "SIEĆ" Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Gdynia (pomorskie)
- Przestrzeganie zasad higieny osobistej a także utrzymanie czystości na sali i na stołach konsumenckich,- Gospodarowanie powierzonym sprzętem,- Dbałość o mienie znajdujące się w budynku i jego właściwe zabezpieczenie po zakończeiu pracy,- Przekazywanie na bieżąco przełożonym uwag i skarg od gości i kuracjuszy,- Rozliczanie się z pobranych w kuchni i bufecie potraw i napojów oraz z towarów handlowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
"Uzdrowisko Kamień Pomorski" Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Praca a terenie - roboty ziemne, układanie kostki brukowej, krawęzników, wykopy ręczne.
Usługi Transportowe Opitek Henryk - 2016-07-27 - Chełm Śląski (śląskie)
naprawa i przegląd maszyn produkcyjnych
NOMET SP. Z O O - 2017-03-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Lagowanie tkanin ze znajomością obsługi urządzenia do lagowania
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych, zamawianie towaru w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- sprzedaż towru branży odziezowej i firan- przyjmowanie, metkowanie i eksponowanie towaru- sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Jeleśnia (śląskie)
Przyjmowanie zamówień, podawanie posiłków do stolika
kontakt przez OHP - 2018-10-15 - Rybnik (śląskie)
planowanie rozłożenia posiłków w samochodzie, - przekazywanie pojemników do mycia, - załadunek posiłków do samochodu, - mycie pojemników, - odbieranie czystych pojemników, - nadzorowanie dostarczenia odpowiedniej ilości produktów do odpowiedniego szpitala
ISS FACILITY SERVICE SP. Z O.O. - 2017-10-23 - Białystok (podlaskie)
naprawa samochodów
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2017-05-18 - Augustów (podlaskie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Zgierz (łódzkie)
obsługa klientów, znajomość kuchni, przyjmowanie zamówień , obsługa maszyn i urządzeń kucharskich
Henryk Zalewski - 2016-06-10 - Stare Bogaczowice (dolnośląskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, podawanie zamówionych potraw, obsługa bieżących imprez okolicznościowych i restauracji, informowanie klientów o oferowanych usługach z menu, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wilkowiecko (śląskie)
praca na linii produkcyjnej,czynny udział w procesie produkcji,zapewnienie ciągłości produkcji,kontrolowanie jakości produkcji
EMABO Waldemar Ślebioda - 2018-04-09 - Sepno (wielkopolskie)
PRACA NA STANOWISKU KUCHARZ
FIRMA KATERINGOWA Dorota Siemaszko - 2016-05-09 - Polkowice (dolnośląskie)
pomoc personelowi medycznemu przy prostych czynnościach higienicznych przy pacjencie, pomoc personelowi medycznemu w obsłudze chorych, wykonywanie czynności dezynfekcyjnych w szpitalu; zbieranie, segregacja, liczenie brudnej bielizny i transportowanie czystej, mycie i dezynfekowanie pojemników na mydło, śmieci, ręczników papierowych, urztymywanie w czystości sal chorych i mebli znajdujących się w otoczeniu pacjenta, korytarzy, toalet; dostarczanie posiłków na oddział z kuchni szpitalnej, wydawanie posiłków zgodnie z dietami pacjentów
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp.K - 2018-01-08 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Prace remontowe w budynkach.Kontakt telefoniczny w godz. 8.00-17.00
Tomasz Ślaz Instalatorstwo Elektryczne - 2016-04-29 - Siedlce (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, WYKŁADANIE TOWARU, PRZYJMOWANIE DOSTAW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIAWYNAGRODZENIE 13,70 ZŁ BRUTTO /GODZINĘ, PRACA W GODZINACH: 06:00-23:00, 80 GODZIN MIESIĘCZNIENA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 724864350
Katarzyna Smogulecka - 2018-04-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa krojowni, krojenie tkanin.
MATEO ZAKŁAD P.U.H. DAMIAN GOLICKI - 2016-06-01 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)