KELNER Ustroń oferta pracy KR-AJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KELNER
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta w restauracji, pomoc w kuchni
Data publikacji: 2019-12-02
Lokalizacja: Ustroń (śląskie)
Pracodawca: KR-AJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 3, 43-450 Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta w restauracji, pomoc w kuchni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wymiar czasu pracy i godziny pracy do uzgodnieniapraca wg grafiku od poniedziałku do niedzieli 8:00-20:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KELNER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustroń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustroń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kelner*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane wykształcenie średnie,możliwość zakwaterowania.
Nazwa pracodawcy:
KR-AJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 6, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Cieszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Cieszyn
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 6
Nazwisko osoby zgłaszającej: Mariusz Trabczyński
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kelner*
Data dodania oferty pracy: 02.12.2019
Oferta pracy ważna do: 02.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?71615315515891e7cc5fcc3aea616ab2
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie ewidencji księgowej Funduszu Pomocy Materialnej dla Studentów.2. Uzgadnianie płac i składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy z sekcją płac.3. Naliczanie amortyzacji środków trwałych i przetransportowanie danych do programu finansowo-księgowego celem obciążenia kosztów.4. Sporządzanie kwartalnych sprawozdań z wynagrodzeń RB-70, Z-03, sprawozdań z należności i zobowiązań Uczelni RB-Z, RB-N.5. Analiza kosztów i działalności dydaktycznej, pomocniczej i kosztów ogólnych.6. Sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczenie z Urzędem Skarbowym należności podatkowych związanych z obsługą podatku dochodowego od osób prawnych, podatku VAT (informacja JPK).7. Sporządzanie rocznej sprawozdawczości finansowej.8. Bieżąca analiza należności i zobowiązań Uczelni.9. Kontrolowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych, w tym rozliczanie delegacji służbowych.10. Współudział w opracowywaniu planów finansowych Uczelni.11. Sprawdzanie i rozliczanie inwentaryzacji odnośnie środków trwałych, wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych.12. Sporządzanie sprawozdania ze stanu i ruchu środków trwałych.13. Prowadzenie obsługi kasowej Uczelni polegającej na:a. pobieraniu gotówki z banku na podstawie wystawionych czeków, b. wpłaty gotówki z banku do kasy PWSZ,c. sporządzaniu raportów kasowych,d. wypłaty bieżących rachunków, delegacji służbowych (sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty),e. przyjmowaniu drobnych wpłat gotówkowych na kwitariusz,f. wystawianiu dowodów kasowych: Kasa Przyjmie, Kasa Wypłaci,g. uzgadnianiu stanu kasy,h. wypłaty wynagrodzeń pracowniczych na podstawie list płac, rachunków umów zleceń uprzednio sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty.14. Sporządzanie przelewów bankowych za pomocą bankowości elektronicznej dotyczących: a. zapłaty wszelkich zobowiązań podatkowych i rozliczeń związanych z pracownikami,b. wypłaty wszystkich stypendiów dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych,c. regulowania zobowiązań za dostarczone materiały i wykonane usługi.15. Przygotowanie list stypendiów studenckich i zapomóg losowych dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.16. Wystawianie dokumentów wewnętrznych.17. Dokonywanie kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych wpływających do Kwestury i przygotowania ich do zatwierdzenia do wypłaty.18. Wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszczeń na sklepiki, dystrybutory i innych składników majątkowych, studentom za opłaty czesnego (na żądanie) oraz podmiotom gospodarczym za usługi edukacyjne i inne.19. Sporządzanie obciążeniowych not księgowych za zużycie energii elektrycznej, wody, konserwacje węzła dla placówek korzystających z powierzchni użytkowej w budynkach Uczelni.20. Sporządzanie PIT-8B z umów zleceń obcych pracowników.21. Prowadzenie rejestrów, ewidencji wszelkich druków ścisłego zarachowania w PWSZ.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-10-16 - Płock (mazowieckie)
przygotowywanie korespondencji pocztowej oraz odbieranie poczty, obsługa telefoniczna, archiwizacja dokumentów, obsługa klienta, pomoc przy dokumentach kadrowych, przyjmowanie zgłoszeń i wysyłanie towaru do serwisu, zapoznanie z programem Lotus Optima, przygotowywanie pism do firm/urzęów, opisywanie faktur dla księgowej
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodny
P.H.U. ORZECHOWSKI Wykonywanie Instalacji Elektrycznych Orzechowski Sławomir - 2017-10-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
ABL-Tech Adrian Bąbel Szczyrzyc - 2018-01-19 - Szczyrzyc (małopolskie)
staż w restauracji
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Ustroń (śląskie)
- Prace księgowe [kadry i płace],- Kontakt telefoniczny 517-748-884,
MANIA ZBIGNIEW MR INTERNATIONAL FHU - 2018-03-01 - Tczew (pomorskie)
obsługa klienta i kasy fiskalnej, utrzymanie w czystości stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Rogoźno (wielkopolskie)
- konserwacja i naprawa maszyn budowlanych- praca na terenie całego kraju
"PULSENERGIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-18 - Suchedniów (świętokrzyskie)
praca na hali sprzedaży, obsługa klientów oraz kasy fiskalnej, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
"DINO POLSKA" S.A - 2019-06-24 - Przecław (zachodniopomorskie)
RefDo30obsługa bazy danych i bieżąca jej aktualizacja, czynności marketingowe związane ze sprzedażą produktów wydawnictwa (akcje marketingowe, reklamowe, telemarketing, marketing bezpośredni), udział w targach i konferencjach branżowych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Józefosław (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz bezpośrednich kontaktów z klientami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Rzgów (łódzkie)
wg stanowiska
"MAMBO" S.C. Barbara Obłamska,Alicja Janczi - 2016-04-04 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wykładanie towaru na półki, układanie towaru w lodówkach i zamrażarkach,obsługa wózków paletowych, utrzymywanie sklepu w czystości, kontrola etykiet cenowychoraz daty ważności produktów. Przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higienypracy oraz stosowanie przepisów dot. ochrony ppoż i ochrony środowiska wymaganychna stanowisku pracy.
ASR GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, kadrowych i płacowych. Wystawianie faktur sprzedażowych. Tworzenie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Tworzenie i rolziczanie umów cywilno-prawnych. Czynności z zakresu ZUS (obsluga programu Płatnik) oraz czynności związane z Urzędem Skarbowym (sporządzanie i wysyłanie deklaracji)
POLTUR POLSKA sp. z o.o. - 2019-04-05 - Zielona Góra (lubuskie)
produkcja palet
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWA MEBLOHIT JAN ZAWADA - 2017-08-02 - Kozły (wielkopolskie)
Kierowca Kat. C w transporcie międzynarodowym
Lisowski Sp. z o. o. - 2016-06-08 - Opole (opolskie)
prace rozbiórkowe, wykonywanie szalowań, montaż rusztowań, prace porządkowe na budowie
Trust and Logistic Sp. z o. o. - 2018-10-26 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-07-04 - Koluszki (łódzkie)
branża mięsna
GZELLA NET Spółka z o.o Osie - 2018-05-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Produkcja pieczywa.
Piekarnia-Cukiernia Marian Fryca - 2018-05-04 - Chojnice (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedsiębiorstwo MORZE - 2016-09-15 - Ustka (pomorskie)
aministracja, inwentaryzacja, konserwacja, naprawa oraz zakup sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych, administraxja serwerami, archiwizacja systemów, plików, diagnostyka sieci komputerowych
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Łaziska (dolnośląskie)
- Obsługa maszyny do szycia- Naprawa, przeróbka odzieży dla mieszkańców DPS-u- Prace porządkowe- Kontakt osobisty lub telefoniczny: 58 536-16-59
DPS dla Dzieci i Młodzieży Niepełnospra. Intelektualnie Prowadzony przez Zgromadz. Sióstr Benedyktynek Samaryta K.Chry. - 2017-11-03 - Bielawki (pomorskie)
Oranizacja pracy smażalni, nadzór nad pracownikami, smażenie ryb. Doświadczenie zawodowe mie widziane. Praca w Kołobrzegu w godz. 10-23 (w systemie 2/2), również w soboty i niedziele.
POD WINOGRONAMI MONIKA DACZYŃSKA - 2019-08-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie książki rozchodów i przychodów, rozliczenia deklaracji podadtkowych
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Puławy (lubelskie)
spawanie konstrukcji stalowych
"JAR-DREW" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-08 - Golina (wielkopolskie)
Kierowca ciągnika siodłowego w ruchu ciągłym.Kraje całej Unii Europejskiej i Skandynawii.
LUX-TRANS Kamil Kaczmarczyk - 2016-10-27 - Moczkowo (zachodniopomorskie)
Sprawowanie bezpośredniej opieki nad mieszkańcami, dbanie o higienę osobistą, organizowanie czasu wolnego
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ POD TOPOLAMI - 2019-01-02 - Lesznowola (mazowieckie)
Nadzorowanie i kierowanie pracami monterskimi, kontrola jakości wykonywanych prac.Umowa na okres próbny, docelowo na czas nieokreślonyGodziny pracy 07:00 - 15:00Miejsce pracy: SzewceKontakt z prcodawća telefoniczny 667 772 888
P.P.H.U. "JUSTYNA " JUSTYNA MROZIŃSKA - 2017-06-23 - Szewce (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2018-04-17 - Kielce (świętokrzyskie)