KASJER Żory oferta pracy "STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: KASJER

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: OBSŁUGA KLIENTA NA STANOWISKU PRACY, SPRAWDZANIE TERMINÓW WAŻNOŚCI PRODUKTÓW, WYKŁADANIE I EKSPOZYCJA TOWARU, DBANIE O CZYSTOŚĆ I PORZĄDEK MIEJSCA PRACY

Data publikacji: 2019-06-25

Lokalizacja: Żory (śląskie)

Pracodawca: "STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
OBSŁUGA KLIENTA NA STANOWISKU PRACY, SPRAWDZANIE TERMINÓW WAŻNOŚCI PRODUKTÓW, WYKŁADANIE I EKSPOZYCJA TOWARU, DBANIE O CZYSTOŚĆ I PORZĄDEK MIEJSCA PRACY

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KASJER

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żory

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Żory

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żory

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kasjer handlowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, aktualne badania do celów sanitarno epidemiologicznych lub gotowość do ich wyrobienia.

Nazwa pracodawcy:
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach

Adres pracodawcy:
Projektowa 1, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Ulica pracodawcy: Projektowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kasjer handlowy

Data dodania oferty pracy: 25.06.2019

Oferta pracy ważna do: 25.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?040c5433262626df14cc3569ee420950

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ - od 3 000 PLN

Nauczyciel do zerówki, klasy 1 i 2 , edukacja i opieka nad dziećmi na poszczególnych szczeblach edukacji
BIG BEN Niepubliczna Polsko-Brytyjska Szkoła Podstawowa - 2017-07-24 - Lubiczów (mazowieckie)

PRACOWNIK OBSŁUGI GOŚCI W HOTELU - od 15 PLN

Przyjmowanie rezerwacji, korespondencja mailowa z gośćmi, obsługa telefonów i komputera. Obsługa gości w restauracji podczas śniadań i serwis z karty menu. Meldowanie gości , obsługa gości podczas przyjęć okolicznościowych
Firma Usługowo - Handlowa BELLA - 2017-09-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

DOPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY - SPRZEDAWCA (UZUP. 4/RPO/WSL/2015) - do 2 100 PLN

sprzedaż art.piekarniczych
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Chorzów (śląskie)

WYKŁADOWCA - od 2 100 PLN

prowadzenie zajęć z zakresu kultury i tradycji Chin, nauczanie języka chińskiego (mówienia oraz pisania znaków chińskich), propagowanie współpracy chińsko-polskiej w zakresie kultury
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MONTER INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ - od 1 850 PLN

montaż - izolacja kanałów i urządzeń wentylacyjnych oraz dorabianie kształtek
F.S.B. Jarosław Natkaniec - 2016-07-19 - Słupno (mazowieckie)

BARISTA - 9 - 12 PLN

OBSŁUGA BARU
kontakt przez OHP - 2016-04-04 - Jantar (pomorskie)

POMOC W DRUKARNI - PRODUKCJA REKLAM - od 2 000 PLN

Pomoc w drukarni - produkcja reklam
Akcent Studio Gęza Jarosław - 2017-06-01 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

FRYZJERKA DAMSKO-MĘSKA - 1 000 - 2 000 PLN

strzyżenie (damsko-męskie, dziecięce), czesanie, koloryzacja, wykonywanie fryzur wieczorowych; 2 zmiany: 9-15, 14-20
Studio Fryzur Uśniacka Justyna - 2017-01-04 - Piaseczno (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Samodzielna sprzedaż towarów w sklepie
Sklep Ogólnospożywczy" Raj" Aneta Jabłońska - 2017-02-01 - Tuszynek Majoracki (łódzkie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Robienie pierogów
ZHU "AGATA" Zofia Olejnik - 2016-04-13 - Sosnowiec (śląskie)

SPRZEDAWCA - DZIAŁ PRZEMYSŁOWO-TEKSTYLNY - od 2 500 PLN

Wykładanie towarów, obsługa kasy fiskalnej.Możliwość pracy również w wymiarze 1/2 lub 3/4 etatu.
RACIBÓRZDIS Sp. z o.o. Market E.Leclerc - 2019-07-03 - Racibórz (śląskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ - od 3 100 PLN

1.Weryfikowanie documentacji dodatkowej dostarczonej przez Klienta, a dolączonej na potrzeby transferów pieniężnych z najwyższą dokładnością oraz terminowością okresloną we właściwym PLSD danego serwisu. 2.Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami, procedurami oraz regulacjami Citi podczas procesowania zleceń.3.Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, procedurach i zarządzeniach.4.Identyfikacja oraz zglaszanie przełożonemu wszelkich problemόw, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesόw E2E lub pracy zespołu, wdrażanie działań zapobiegawczych.5.Samodzielne rozwiązywanie problemόw BAU i wykraczających poza BAU (awarie systemόw/aplikacji, procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Ana
CITIBANK EUROPE PLC (PUBLICZNA SPÓŁKA AKCYJNA) ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-09-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, wykladanie towaru, obsługa czytnika do skanowania cen
Fał Spółka z o. o. - 2017-07-20 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

PRACOWNIK REMONTOWO-BUDOWLANY - od 2 000 PLN

malowanie ścian sufitów, szpachlowanie, wykonywanie dociepleń, układanie glazury
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mokrsko (łódzkie)

KASJER - od 2 840 PLN

Obsługa kasy.Rozkład czasu pracy: 06.00-14.00, 14.00-23.00, 23.00-06.00Sprzedaż artykułów spożywczych
J.CZ.K. WEGAZ Justyna Krzyżanowska - 2018-10-17 - Załuski (mazowieckie)

PRACOWNIK MAGAZYNU KOMPONENTÓW- 178 - od 2 550 PLN

transport ładunków przy pomocy ręcznych urządzeń transportu bliskiego, rozładunki, załadunki wyrobów gotowych, materiałów produkcyjnych, przwewożenie, przekładanie, dostarczanie, układanie komponentów, wypełnianie raportów, dokumentów związanych z pracą.
SMART WORK SP. Z O.O - 2019-02-12 - Świdnica (dolnośląskie)

MURARZ-TYNKARZ - od 2 000 PLN

Wznoszenie ścian z cegieł, porotermu, bloczków betonowych, silki, elementów betonowych, gipsowych, ceramicznych, stropów terriva. Nakładanie warstw tynkarskich (wapiennych, cementowych, żywicznych, alabastrowych). Wykonywanie filarów, układanie na ścianach okładziny, wykuwanie otworów, sporzadzanie zapraw murarskich i tynkarskich. Odczytywanie dokumentacji technicznej do realizacji zadań, montowanie rusztowań, wytyczanie fundamentów, ścian, wykonywanie murów zbrojonych, montowanie izolacji. Osadzanie stolarki okiennej i drzwiowej. Wykonywanie kosztorysów. Praca na terenie woj. lubuskiego w godz. 7:00-14:00 i 10:00-18:00
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Kożuchów (lubuskie)

SPEDYTOR - od 2 000 PLN

Obsługa zleceń spedycyjnych , pozyskiwanie klientów , przygotowywanie ofert , organizacja przewozów krajowych i międzynarodowych .
"EUROPEJSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

wykonywanie wszelkich prac związanych z przygotowaniem terenu pod budowę wyrównanie terenu wykonywanie wykopów, fundamentów, pomoc w układzaniu kostki
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Łuków (lubelskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

malowanie , gipsowanie, układanie glazury, renowacja podłóg, instalacje hydrauliczne i elektryczne, układanie dekoracyjnych mas woskowych, instalacje wentylacji i klimatyzacji.Dowóz materiałó i narzedzi oraz samodzielny dojazd powierzonym samochodem. Praca we Wrocławiu+ teren Kraju
DAWEX Jerzy Dawidowicz - 2017-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

MUROWANIE, TYNKOWANIE - od 14,7 PLN

- Murowanie, tynkowanie, szalunki. Praca przy budynkach mieszkalnych oraz domkach jednorodzinnych. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: od 14,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością przedłużenia- Zlecenie wykonywane w godzinach: 7:00-15:00. Wykształcenie zawodowe budowlane lub kurs budowlany. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 lata na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 501-585-335) w godzinach: 7:00-19:00.
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ANDRZEJ CIENIAWA - 2019-04-26 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA- DORADCA KLIENTA - od 2 500 PLN

Wymagane wykształcenie minimum zawodowe. Osoba komunikatywna. Praca w Rybniku Sklep BANOUET Rybnik ul Raciborska. Zakres obowiązków: obsługa klienta, układanie, wykładanie towarów, umiejetność pracy w zespole, chęci do pracy. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: plywaczyk (at) vetroplus.pl
TRADE SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-04 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA USTKA - od 4 000 PLN

Zakres podstawowych zadań: 1) wydawanie decyzji administracyjnych; 2) uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5) realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7) analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8) tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9) nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10)dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez: a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach; b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór; d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń; e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu; f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego; g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień; h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego; i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim; j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego; k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę; l) nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach; m) przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy; n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji; o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych; p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem; q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesi ecy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2019 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Miasta Ustka - 2019-03-18 - Ustka (pomorskie)

MONTER PŁYT WARSTWOWYCH I KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 22 PLN

Montaż płyt warstwowych i konstrukcji stalowych
Firma Budowlano-Instalacyjna Jasińscy Spółka Jawna - 2017-10-11 - Szczucin (małopolskie)

KASJER ZMIANOWY - od 2 000 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
ORTYLIA Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)