KASJER SPRZEDAWCA Tarnowskie Góry oferta pracy "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: KASJER SPRZEDAWCA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
Data publikacji: 2017-06-22
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KASJER SPRZEDAWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kasjer handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: gimnazjalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Książeczka SANEPID
Nazwa pracodawcy: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
42-610 Miasteczko Śląskie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv;
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Miasteczko Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Miasteczko Śląskie
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH Z PRZEWAGĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 12
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kasjer handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2017
Data dodania oferty pracy: 20.06.2017
Oferta pracy ważna do: 19.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w "Delikatesach Passa" w Borowej.Obsługa klientów przy kasie i na stoisku handlowym, dbanie o estetykę miejsca sprzedaży, zamawianie asotymentu.
Firma Handlowo-Usługowa "Brusta" Stanisław Blicharz - 2018-04-13 - Borowa (podkarpackie)
Wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie gotówki od klienta oraz jej rozliczanie z przełożonym, przyjmowanie zamówień i uwag od klienta, kontrola terminów przydatności towaru, bieżące uzupełnianie towarów i ich odpowiednia ekspozycja, dbałość o czystość na hali sprzedaży.
Gram Sadeccy sp.j - 2017-05-09 - Łódź (łódzkie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
DINO POLSKA S.A. - 2017-09-11 - Łowicz (łódzkie)
obsługa stoiska mięsnego
"AMP" Agnieszka i Piotr Wielgus Sp. Jawna - 2017-02-14 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych. Sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań. Sporządzanie wniosków o płatność projektu. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu. Prowadzenie dokumentacji projektu. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu. Współpraca z Zespołem projektów i programów inwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów. Organizacja i koordynacja całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów. Organizacja i koordynacja promocji Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym tworzenie, aktualizacja informacji zamieszczanych na stronach internetowych ZGRP oraz portalach społecznościowych we współpracy z poszczególnymi komórkami. Opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących tworzenia warunków organizacyjnych i instytucjonalnych do wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie ZGRP. Tworzenie i aktualizacja dokumentów strategicznych związanych z systemem gospodarki odpadami.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-01 - Płock (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, zamawianie i przyjmowanie towarów
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Bestwinie - 2017-06-29 - Bestwina (śląskie)
Sprzedaż artykułów.Praca na umowe o pracę w równoważnym systemie czasu pracy w godz. 07:00-22:00 w Kołobrzegu. Praca również w weekendy.
Hurtowa i Detaliczna Sprzedaż Towarów DELIKATES Paweł Pinkiewicz - 2016-02-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa klientów, sprzedaż i kasowanie towarów za pomocą systemu kasowego POS z drukarką fiskalną, sporządzanie raportów dziennych i miesięcznych, zamawianie i przyjmowanie towarów oraz ich ekspozycja na regałach
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Stronie Śląskie (dolnośląskie)
obsługa klienta, dbałość o czystość miejsca pray
ALKMAR - KLAUDIA GIERULA - 2016-08-12 - Tychy (śląskie)
sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem), wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego, osoby mające doświadczenie w sprzedaży produktów hipotecznych mogą rozwijać się nastanowisku Opiekuna Klienta
Eurobank S.A. - 2016-09-08 - Wadowice (małopolskie)
patrole, obchody po obiekcie, ochrona mienia przed kradzieżą i włamaniem na obiekt
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z O.O. - 2018-07-17 - Pyrzowice (śląskie)
Kierowanie samochodem, praca na magazynie, załadenek/rozładunek towaru. trasy Polska-Włochy.Praca w dniach pn-wt; pt-nd w godzinach 6-14.
AUTOLOGIST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klientów przy kasie, rozliczanie kasy, kontrola przyjęcia towaru
Aldi Sp. z o. o. - 2016-07-19 - Bytom (śląskie)
dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, nawiązanie pozytywnej relacji z klientami , dbanie o porządek na sali sprzdazy.
DINO Polska Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Radziechowy (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTA, SPRZEDAŻ NA KASIE, PRZYJĘCIE I WYKŁADANIE TOWARU NA PÓŁKI, DBANIE O CZYSTOŚĆ NA SALI SPRZEDAŻY ORAZ MAGAZYNIE
Krzysztof Paściak "PERFEKT PLUS" - 2017-04-04 - Bachórz (podkarpackie)
przygotowanie do montażu i montowanie elementów stalowych, ustalanie zakresu prac, montażowych konstrukcji stalowej, kontrolowanie jakości wykonanego
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu dań obiadowych.
Stacja Paliw "S" Teresa Stempin, Piotr Stempin spółka jawna - 2018-04-12 - Baranów (wielkopolskie)
obsługa kasy,obsługa klienta,wykładanie towaru
Centrum Handlowe S.C. Henryk i Wojciech Wróbel - 2016-09-14 - Kleczanów (świętokrzyskie)
Transport rzeczy ogólnych
Usługi Transportowe Aleksandra Wałaszek - 2016-01-27 - Międzyrzecz (lubuskie)
Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-26 - Nowa Brzeźnica (łódzkie)
w/g potrzeb
Haxan Halina Wiśniewska - 2017-12-14 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godzinach 6.00- 15.00, 15.00- 23.00- wg grafiku; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; kontakt z pracodawcą wstępnie telefoniczny w godz. 8.00- 20.00
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "JMM" Krystyna Krotowska - 2017-03-07 - Słupsk (pomorskie)
Nadzór na codzienną pracą działu gastronomicznego Organizacja imprez okolicznościowychNadzór nad standardami obsługi Nadzór nad podległym personelemKontrola stanu zaopatrzenieKontrola kosztówSprzedaż usług gastronomicznych Przygotowanie grafików pracy
VIVA Krzysztof Szymakowski - Hotel Galicja - 2016-03-29 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta na stanowisku mięsnym. Praca w Kobyłczynie w sklepie Lewiatan, dwie zmiany w godzinach od 6:00 do 14:00 i od 13:00 do 21:00.
F.H.U. REIRO 2 Gadzina Robert - 2017-04-07 - Kobyłczyna (małopolskie)
Dbanie o ekspozycję towarów. Obsługa klienta. Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami.Dbanie o porządek na sali sprzedaży.Praca w godzinach 6:15-14:15-22:15Kontakt z pracodawcą: 695 233 042, martyna.tomaszewska (at) marketdino.pl
Dino Polska S.A. - 2017-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa stoiska handlowego.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, obs,luga kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego, wykładanie towaru, przyjęcie towaru, utrzymanie czystości w sklepie, przestrzeganie procedur sklepów żabka.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa i doradzanie klientom, obsługa kasy fiskalnej, towarowanie, obsługa pieca do wypieku pieczywa, obsługa skanera PDCU
TESCO/Polska/ Sp.z o.o. Kraków - 2016-09-21 - Jedlicze (podkarpackie)
praca jako kasjer- sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Ołpiny (małopolskie)
- predyspozycje do pracy związanej z obsługą klientów,- komunikatywność i obowiązkowość,- umiejętność pracy w zespole,- dążenie do osiągania wyników,- zaangażowanie i otwartość na zmiany,- zdolność do szybkiego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji.
F.H.U. MONIKA CHOJNACKA - 2017-03-06 - Podlas (łódzkie)