IS MENEDŻER OBSŁUGI SERWISU DIGITAL RRP Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: IS MENEDŻER OBSŁUGI SERWISU DIGITAL RRP
Wynagrodzenie: od 29 137 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: zapewnienie właściwego określenia i realizacji procesów zarządzania, dostarczenie odpowiedniego wsparcia dzięki rozwijaniu zdolności planowania i zarządzania ludźmi, analizowanie i zapewnienie dostępu do umiejętności technicznych oraz planowanie rozwoju dla wewnętrznych pracowników zgodnie z wymaganiami, kontrolę i monitorowanie budżetu, uczestnictwo w zarządzie operacyjnym nowopowstałej organizacji cyfrowej systemów komputerowych (Digital IS organization) cyfrowy oraz aktywne uczestnictwo w wysiłkach na rzecz zarządzania zmianą.
Data publikacji: 2016-02-12
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: zapewnienie właściwego określenia i realizacji procesów zarządzania, dostarczenie odpowiedniego wsparcia dzięki rozwijaniu zdolności planowania i zarządzania ludźmi, analizowanie i zapewnienie dostępu do umiejętności technicznych oraz planowanie rozwoju dla wewnętrznych pracowników zgodnie z wymaganiami, kontrolę i monitorowanie budżetu, uczestnictwo w zarządzie operacyjnym nowopowstałej organizacji cyfrowej systemów komputerowych (Digital IS organization) cyfrowy oraz aktywne uczestnictwo w wysiłkach na rzecz zarządzania zmianą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 29 137 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: IS MENEDŻER OBSŁUGI SERWISU DIGITAL RRP
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Informatyka, Inżynieria komputerowa, Systemy komputerowe, doświadczenie zawodowe: min. 10 lat pracy na podobnym stanowisku związanym z: prowadzeniem projektów informatycznych, dostarczaniem usług informatycznych i rozwiązań, a także zarządzaniem zewnętrznymi dostawcami w ramach dużej międzynarodowej korporacji; doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, bardzo dobra znajomość ogólnodostępnego tzw. Programowania zwinnego (AGILE software development) -doświadczenie i znajomość zarządzania projektami -wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania usługami oraz znajomość ogólnodostępnego kodeksu postępowania dla działów informatyki tzw. ITIL, przedsiębiorczość, umiejętności organizacyjne, umiejętności przywódcze, umiejętność współpracy, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność wyznaczania priorytetów, umiejętność rozwiązywania problemów, znajomość języka angielskiego min. na poziomie C1 szczególnie w odniesieniu do terminologii związanej ze stanowiskiem
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 12.02.2016
Oferta pracy ważna do: 28.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2016
Podobne oferty pracy
doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych; przygotowanie korespondencji do doręczenia; realizacja planów sprzedażowych dotyczących wybranych usług i towarów; praca z ludźmi z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi;cv proszę składać osobiście u Naczelnika Urzędu Pocztowego w Zgorzelcu;wymagana jest zgoda na wykorzystanie swojego samochodu do celów służbowych;obszar działania: Miasto i gmina Zgorzelec; Zawidów; Gmina Sulików;
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2018-01-08 - Zgorzelec (dolnośląskie)
przygotowywanie ciast, formowanie, dekorowanie, wypiek pieczywa
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Zimnik (dolnośląskie)
Ochrona obiektu, wypisywanie przepustek,robienie obchodów. W okresie próbnym praca na trzy zmiany w godz 6-14,14-22,22-6 oraz umowa zlecienie. Praca również w dni wolne.
FIN-A Sp Z O.O. - 2018-04-24 - Mysłowice (śląskie)
Udzielanie świadczeń zdrowotnych w sytuacjach nagłego zagrożenia zdrowia i życia. Jego zadaniem jest udzielanie szybkiej, sprawnej i profesjonalnej pomocy ratowniczej osobom, których życie i zdrowie jest zagrożenie.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2018-09-04 - Gostynin (mazowieckie)
-
COMPLEX-TSL S.C. ŁUKASZ KALINOWSKI, MARIUSZ WOJCIECHOWSKI - 2015-11-30 - Kaliska Kościerskie (pomorskie)
Wprowadzanie i analiza danych i dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie kursów kosmetycznych
SKK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Składanie szuflad i szafek, montaż forntów, składanie lad i recepcji - pomoc, transport i dojazd do klienta
Mariusz Suchorab MEBLE&STYL - 2017-12-07 - Jaworzno (śląskie)
1.Rozmieszczenie i układanie asortymentalne towarów na wyznaczonych miejscach2.Prawidłowe oznakowanie wykładanych towarów na sklepie3.Sprawdzanie terminów ważności i trwałości towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Chojna (zachodniopomorskie)
- Osoba ta będzie odpowiedzialna za weryfikacje danych osób ubiegających się o prace w firmie Naszych klientów. Praca na oferowanym przez nas stanowisku polega na kontakcie telefonicznym i mailowym z instytucjami oraz firmami na całym świecie w języku angielskim oraz niemieckim i weryfikowaniu informacji dotyczących osób aplikujących o prace w firmach Naszych klientów. Tworzenie raportów na podstawie zebranych informacji. - Wynagrodzenie: 2750 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 3 tygodnie: 9:00 do 17:00, 1 tydzień: 10:00 do 18:00 + PRACA W ŚWIĘTA (bez sobót i niedziel). Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość pakietu Office.
HIRERIGHT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PATMEX MARIA PAŚCIAK - 2017-10-19 - Stobierna (podkarpackie)
prace rolno- sadownicze
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Brzumin (mazowieckie)
Praca na stanowisku mięsno-wędliniarskim. Praca w godzinach 06.00-22.00.
REDIM Katarzyna i Wojciech Kośmider s.c. - 2017-07-06 - Siedlce (mazowieckie)
Sortowanie i przenoszenie brudnej bielizny
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie - 2017-05-24 - Kraków (małopolskie)
pomoc w wydawaniu posiłków, przygotowanie sali do obsługi, pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gniezno (wielkopolskie)
obsługa pilarki
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Sierpc (mazowieckie)
jw.
PRZEDSZKOLE NR 123 - 2018-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wszystkie usługi związane z fryzjerstwem.
ORNAL WIESŁAW FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Salon Fryzjerski "GRACJA" - 2018-02-01 - Bolszewo (pomorskie)
Pomiar materiałów drzewnych, rejestracja wyników pomiarów, sporządzanie dokumentacji, znakowanie materiałów.
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Drawsko Pom - 2017-12-21 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Guzowatka (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Trygort (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie; obsługa komputera; pracownik call center; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Zwycięstwa; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
ITAMAR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Gliwice (śląskie)
Pakowanie modemów internetowych / kosmetyków. Składanie kartonowych pudełek, kontrola jakości.Praca w miejscowości Piorunów, ul. Stefana Batorego 1. Pracodawca organizuje z Płońska bezpłatny dowóz pracowniczy. Rozkład czasu pracy: 06.00-14.00, 14.00-22.00.Spotkanie informacyjno-rekrutacyjne z pracodawcą odbędzie się w dniu 16.01.2018r. o godzinie 11.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku (sala konferencyjna I piętro). Osoby zarejestrowane w PUP w Płońsku przed spotkaniem z pracodawcą proszone są o pobieranie skierowania do pracy u swojego doradcy klienta.
JAGA Temp Sp. z o.o. (Agencja Pracy Tymczasowej) - 2018-01-10 - Piorunów (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków z elemantami kuchni rosyjskiej
Firma Handlowo-Usługowa SASZA Aleksandr Piwień - 2017-02-13 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Ostrołęka (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminal płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
Dino Polska SA - 2016-06-02 - Ornontowice (śląskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynków zbytu, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzątanie hali produkcyjnej i pomieszczeń biurowych
ROBSTAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Oświęcim (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Zawiercie (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie: ewidencji księgowej wartości niematerialnych i prawnych, rzeczowych aktywów trwałych oraz obsługi administracyjno - biurowej Wydziału Księgowości.Ważniejsze zadania: prowadzenie obsługi księgowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych; prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, gruntów przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o rachunkowości; sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom i nakładów inwestycyjnych; prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom w układzie PKD i zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (KŚT) wg grup, podgrup i rodzajów; prowadzenie tabeli umorzeniowej środków trwałych zgodnie z obowiązującymi stawkami amortyzacyjnymi oraz zgodnie z przyjętymi Zasadami (polityką) Rachunkowości; prowadzenie ewidencji analitycznej nakładów w ramach inwestycji prowadzonych przez wydziały Urzędu Miejskiego; rozliczanie inwestycji zakończonych; rozliczanie inwentaryzacji i środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie (inwestycje); prowadzenie ewidencji pozabilansowej środków trwałych stanowjących własność Skarbu Państwa; prowadzenie ewidencji wzajemnych rozliczeń w zakresie funduszu jednostki; sprawdzanie na bieżąco kart drogowych samochodów służbowych; rozliczanie inwentaryzacji paliwa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego; obsługa sekretariatu Wydziału Księgowości; prowadzenie Centralnego Rejestru Faktur w zakresie zakupu towarów i usług realizowanych przez wydziały Urzędu Miejskiego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-09 - Słupsk (pomorskie)