INTENDENT Rakoniewice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INTENDENT
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2018-02-28
Lokalizacja: Rakoniewice (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rakoniewice, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: INTENDENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rakoniewice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: intendent
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Data zakończenia pracy: 30.07.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Poznańska 15, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: grodziski
Gmina pracodawcy: Grodzisk Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grodzisk Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: intendent
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 28.02.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
transport materiałów sypkich na terenie Dolnego Śląska
Stelmach Jerzy BUD-BRUK - 2017-07-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie potraw, zamawianie towaru
Baltic Rest Sp. z o.o. Władysławowo - 2018-02-20 - Chłapowo (pomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
PIERRE RENE SP Z O.O. - 2017-08-25 - Ustka (pomorskie)
prace przygotowawcze i uprzątające przy ścince i zrywce drewna, ścinka , obalanie, okrzesywanie i sciaganie drzew zawiszonych, wycinka dłużycy,
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Darłowo (zachodniopomorskie)
manicure, henna + regulacja, masaż twarzy, zabiegi na ciało
Centrum Fryzjerstwa i Kosmetyki Iwona Walczak - 2016-02-16 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Praca w przedszkolu integracyjnym, prowadzenie zajęć rewalidacyjnych i terapeutycznych
Firma Doradczo-Szkoleniowa, Michał Krempa - 2016-02-15 - Biczyce Dolne (małopolskie)
fryzjer damsko-męski
Studio Fryzur Evolution Joanna Wąchała - 2017-03-29 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pracownik fizyczny warsztatu, pomoc przy drobnych naprawach samochodowych, malowanie kontenerów, naprawy spawalnicze
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Świebodzice - 2018-04-17 - Świebodzice (dolnośląskie)
-Praca na terenie Tczewa,-Osoby zainteresowane powinny zgłaszać się do siedziby Agencji przy ul. Niepodległości 1 w Tczewie,-Kontakt telefoniczny 58-777-30-35,
Agencja Pracy Tymczasowej "TS" Sp. zo. o. - 2015-11-23 - Tczew (pomorskie)
obsługa rynku, obsługa magazynu, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Władysławowo (pomorskie)
- Ogłoszenie dostępne na stronie BIP: zspskatowice.bipszkola.pl- Dyrektor Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego im. J. Rymera I Wojewody Śl. w Katowicach Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy : starszy referent do spraw kadr i płac (nazwa stanowiska pracy). Wymiar: 1/2 etatu. - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. prowadzenie spraw kadrowych kadry nauczycielskiej i pracowników administracji i obsługi, 2. przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników, 3. sporządzanie umów o pracę w oparciu o Kartę Nauczyciela i Kodeks Pracy 4. prowadzenie ewidencji druków L-4 5. prowadzenie kart urlopowych dla pracowników administracji i obsługi 6. wydawanie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem nauczycieli i pracowników administracji i obsługi 7. wydawanie i ewidencjonowanie legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników 8. sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia pracowników 9. dokonywanie stałego przeglądu teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczania dokumentów i wpinanie ich na bieżąco do teczek akt osobowych.10. właściwe prowadzenie archiwum w zakresie spraw kadrowych 11. sporządzanie wykazów pomocniczych celem obliczenia wynagrodzeń nauczycieli i pracowników administracji i obsługi 12. sporządzanie miesięcznych list płac 13. sporządzanie i przekazywanie do banku miesięcznych wynagrodzeń dla pracowników 14. prowadzenie kartotek wynagrodzeń, 15. terminowe i systematyczne zgłaszanie do ZUS wszelkich zmian związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników zatrudnionych w szkole 16. terminowe i systematyczne odprowadzanie do ZUS dokumentów rozliczeniowych oraz składek na ubezpieczenie społeczne, prowadzenie ich ewidencji. - Firma Oferuje: odpowiedzialne stanowisko pracy, dobre warunki pracy, możliwość realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.- Wynagrodzenie: od 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca po 4 godziny dziennie w godzinach: 7:00-15:00.- Wymagania niezbędne: a) wykształcenie co najmniej średnie b) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym znajomość programów Qwark, Płatnik i PFRON c) znajomość przepisów podatkowych i ZUS d) znajomość Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy - Wymagania dodatkowe: a) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej b) obowiązkowość, c) operatywność, d) komunikatywność, e) odporność na stres, f) umiejętność pracy zespołowej i samodzielnej, g) dyspozycyjność
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO IM. JÓZEFA RYMERA I WOJEWODY ŚLĄSKIEGO - 2016-09-05 - Katowice (śląskie)
PRACA W SKLEPIE SPOŻYWCZYM
MARKET ABC S.J. - 2016-08-29 - Chocianów (dolnośląskie)
sporządzanie jadłospisów, zaopatrywanie stołówki szkolnej
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Stary Dzierzgoń (pomorskie)
Przedstawiciel handlowy
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kraśnik (lubelskie)
planowanie jadłospisów, nadzór nad przygotowaniem posiłków, przestrzeganie przepisów, zasad
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Koszelew (mazowieckie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Prace biurowe
Dunster Polska Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Suliszewice (zachodniopomorskie)
Prace budowlane
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "POL-BRUK" GŁĄBIAK MARIUSZ - 2017-06-12 - Wolice (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Białystok (podlaskie)
analiza dokumentacji technicznej, organizowanie przebiegu prac budowlanych, kierowanie pracą brygady (brygad) roboczej i nadzorowanie bieżących robót, prowadzenie rozliczeń robocizny, materiałów, sprzętu i maszyn, organizowanie pracy podwykonawców na budowie, wykształcenie min. średnie, doświadczenie w branży budowlanej, umiejętność pracy w zespole, dobre zdolności organizacyjne, uprawneinia budowlane mile widziane
INTER MAX Wiesław Puchalski - 2017-08-16 - Przygodzice (wielkopolskie)
Rozkrój skór , wysokość wynagrodzenia od 2200 zł brutto; godziny pracy: 7.00- 15.00
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Arco - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, sporządzanie sprawozdań i potrzebnych analiz zatrudnienia, obsługa programu Płatnik, współpraca z PUP oraz Ministerstwem Zdrowia.Data zatrudnienia: marzec 2018r.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zabrze (śląskie)
parzenie kaw, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Bukowina Tatrzańska (małopolskie)
Do zadań należy:* Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych* Kontrola toku produkcyjnego ( usuwanie awarii )* Odbieranie soczewek z linii produkcyjnej* Kontrola jakości zgodnie z wymogami i wzorami* Korekta niewłaściwych soczewek zgodnie z możliwościami technologicznymi.
Manpower GmbH Bautzen - 2015-10-12 - Niemcy (Niemcy)
sprzedaz obuwia, obsługa klienta, wystawianie faktur, przyjmowanie dostaw towaru
F.H. "VICO" Robert Jachymiak - 2016-03-03 - Zawiercie (śląskie)
-zabiegi kosmetyczne na całe ciało, -makijaże, -henna
Edyta Fiutowska Rożek BEAUTY ART Studio Urody - 2017-04-21 - Kryspinów (małopolskie)
współpraca z użytkownikami obiektu w utrzymaniu porządku, funkcjonalności, czystości i estetycznego wyglądu pomieszczeń- nadzór nad pracą personelu, nadzór nad przygotowaniem sal , pomieszczeń do kwaterowania gości, sal do konsumpcji itp, prowadzenie zapleczamagazynowego środków nietrwałych i artykułów spożywczych oraz prowadzene niezbędnej dokumentacji,planowanie wydatków i zakupów, udział w pracach komisji inwentaryzacyjnych i likwidacyjnych, ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mu mienie.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Złotów (wielkopolskie)
bezrobotny do 30 lat
kontakt przez PUP - 2014-11-26 - Wolsztyn (wielkopolskie)