INSTRUKTOR Żdżary oferta pracy SDH Sylwia Diaków-Hrycyk
Stanowisko: INSTRUKTOR
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ NA STANOWISKCHA PRACOWNICZYCH; PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRZEPROWADZANYCH SZKOLEŃ; PRACA NA WSZYSTKICH STANOWISKACH NA OBSZARZE KUCHNI, NA OBSZARZE SPRZEDAŻY, NA SALI RESTAURACYJNEJ, NA ZAPLECZU I TERENIE ZEWNĘTRZNYM; PRACE MAGAZYNOWE; PRACE PRZYGOTOWAWCZE PRZED OTWARCIEM I PO ZAMKNIĘCIU RESTAURACJI.
Data publikacji: 2020-07-22
Lokalizacja: Żdżary (zachodniopomorskie)
Pracodawca: SDH Sylwia Diaków-Hrycyk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:72-100 Żdżary 17i, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ NA STANOWISKCHA PRACOWNICZYCH; PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRZEPROWADZANYCH SZKOLEŃ; PRACA NA WSZYSTKICH STANOWISKACH NA OBSZARZE KUCHNI, NA OBSZARZE SPRZEDAŻY, NA SALI RESTAURACYJNEJ, NA ZAPLECZU I TERENIE ZEWNĘTRZNYM; PRACE MAGAZYNOWE; PRACE PRZYGOTOWAWCZE PRZED OTWARCIEM I PO ZAMKNIĘCIU RESTAURACJI.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: INFORMACJA STAROSTY
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: INSTRUKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żdżary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: goleniowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3204
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Goleniów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa kasy fiskalnej
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI MASZYNY DO LODÓW, FRYTKOWNICY, GRILLA[Umiejętność 1] : UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY[Inne] : DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 6 MIESIĘCY
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: SDH Sylwia Diaków-Hrycyk
danePracodawcy_nip: 8411557820
danePracodawcy_regon: 771618361
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Adres pracodawcy:
POŁUDNIOWA 21, 71-001 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: INFORMACJA STAROSTY
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3262
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977976
Ulica pracodawcy: POŁUDNIOWA
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242403
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.07.2020
Oferta pracy ważna do: 04.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?595bdbe799b6e831fc81677ad90d8716
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż paliw dostępnych na stacji
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
nadzór merytoryczny nad pracownikami obsługi: wnioskowanie o zatrudnienie bądź zwolnienie pracownika obsługi, wnioskowanie o nagrody lub kary dla tych pracowników, określenie zakresów obowiązków tych pracowników; opracowanie harmonogramów pracy oraz rozliczenie czasu pracy pracowników administracji i obsługi; wyliczanie podwyżek dla pracowników administracji obsługi; wyliczanie pracownikom administracji i obsługi dodatku stażowego i przygotowanie wniosków o nagrodę jubileuszową; prowadzenie dokumentacji kadrowej dla pracowników administracji i obsługi: opracowanie umów o pracę oraz aneksów do tych umów, prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracji i obsługi, przygotowywanie projektu planu urlopów oraz nadzór nad realizacją tych planów, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników administracji i obsługi, nadzór nad realizacją wynagrodzeń dla pracowników administracji i obsługi, przygotowanie list obecności i egzekwowanie wpisów na nich; nadzór nad techniczną stroną funkcjonowania szkoły w dwóch lokalizacjach i dwóch filii: dbanie o sprawność sprzętu szkolnego, dbanie o sprawność urządzeń i instalacji technicznej budynku, nadzór nad realizacją wymagań bhp (pomiary sprawności urządzeń, przeglądy techniczne), przeglądy bhp / praca w Komisji Kontroli Wewnętrznej w zakresie okresowych kontroli bhp/, zgłaszanie i kontrola realizacji napraw zleconych firmie konserwatorskiej, nadzór nad pracą konserwatora szkolnego / zlecanie zadań i ich rozliczanie/; prowadzenie książki obiektu budowlanego, organizowanie systematycznych przeglądów budynku wynikających z przepisów p-poż. i budowlanych, realizacja procedur związanych z przeprowadzanymi przez Szkołę remontami; nadzór nad organizacją pracy szkoły w dwóch lokalizacjach i w filiach: organizowanie zakupów zgodnie z obowiązującymi procedurami zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, inwentaryzowanie i znakowanie zakupów zgodnie z przepisami, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, coroczna inwentaryzacja mienia szkolnego, przyjęcie, przekazanie, likwidacja środków trwałych; opracowywanie ankiet i sprawozdań związanych z funkcjonowaniem szkoły; organizacja obsługi finansowej szkoły: współpraca z DBFO, projektowanie budżetu szkoły i konta dochodów własnych, czuwanie nad prawidłową realizacją budżetu, stały monitoring realizacji WB i WRD opracowywanie stosownych zmian, odpowiedzialność za obrót gotówką w szkole (budżet i dochody własne), prowadzenie dokumentacji dotyczącej rozliczeń finansowych, opisywanie faktur i wpisywanie ich do rejestru zakupów, terminowe rozliczanie dokonanych zakupów, nadzór nad oszczędnym i celowym wydatkowaniem środków finansowych, natychmiastowe zgłaszanie dyrektorowi wszelkich nieprawidłowości w zakresie gospodarki finansowej w szkole; opracowanie i gromadzenie dokumentacji związanej z udzielaniem przez Szkołę dostaw lub usług nieprzekraczających równowartości 30000 euro, wprowadzanie danych z faktur do indeksu Warszawskiej Grupy Zakupowej
Szkoła Podstawowa nr 84 im. Waleriana Łukasińskiego w Warszawie - 2019-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie jazd,oprowadzanek,hipoterapia,wyjazdy w teren. Pomoc w opiece nad końmi. W razie potrzeby pomoc w utrzymaniu czystości w boksach.
FUNDACJA DLA MIRKA - 2016-09-27 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
przeprowadzanie procedur z rozliczeniami w transporcie towarów w kraju i za granicą
EUGENIUSZ HILSZER M-CARS - 2016-12-06 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
- organizacja pracy świetlicy wiejskiej,- prowadzenie zajęć edukacyjnych i kół zainteresowań w świetlicy,- planowanie i organizacja spotkań okolicznościowych, konkursów, uroczystości oraz imprez na rzecz społeczności lokalnej gminy Kobylnica. Praca w godz. 12-20.
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy - 2016-11-07 - Sierakowo Słupskie (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
1. Identyfikacja i diagnoza urządzenia.2. Demontacja podzespołów.3. Czyszczenie, dokręcanie, regulacja urządzeń.4. Wymiana części uszkodzonych.5. Uzupełnienie dokumentacji po naprawach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Świnice Warckie (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka nad osobami , pomoc w prowadzeniu godpodarstwa domowego , opieka nad osobami Polska, GB, Niemczech
CARE SOLUTIONS DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-11-23 - Polanów (zachodniopomorskie)
Obsługa komputera i systemów rezerwacyjnych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Płock (mazowieckie)
Konserwator na ośrodek wczasowy, naprawa oraz dbanie o stan techniczny budynków oraz pomieszczeń; godz. pracy 8.00-16.00; wynagrodznie od 2600-3000 zł brutto w zależności od kwalifikacji.
Biuro Turystyczne "IWTUR" Alicja Iwan - 2020-06-17 - Ustka (pomorskie)
- Przeprowadzanie szkoleń na stanowiska zgodnie z procedurami Mc Donalds- prowadzenie dokumentacji szkoleń- prace na wszystkich stanowiskach- kierowanie obszarem produkcji- prace magazynowe
Jacek Chodakowski - 2018-08-01 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Sierpc (mazowieckie)
współorganizowanie kształcenia uczniów niepełnosprawnych, praca z uczniami posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego
Szkoła Podstawowa im.1000 Lecia Państwa Polskiego w Sworach - 2015-12-08 - Swory (lubelskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych z dziećmi przy wykorzystaniu klocków LEGO w wieku 3-12
EDUKIDO JACEK PATRO - 2020-08-03 - Zamość (lubelskie)
Przyjmowanie i weryfikacja dostaw. Rozładunek i załadunek towarów. Kompletowanie zamówień.
INTERKADRA Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
praca w Warsztatach Terapii Zajęciowej w pracowni krawieckiej i teatralno-muzycznej; praca z osobami niepełnosprawnymi umysłowo;
Salezjański Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2017-01-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)
1. WYKONYWANIE WRAZ Z UCZESTNIKAMI ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z USŁUGAMI PORZĄDKOWYMI I UTRZYMANIU TERENÓW ZIELONYCH. 2. WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKIEM DZIAŁU W ZAKRESIE REALIZACJI ZADAŃ. 3. SPORZĄDZANIE PROGRAMU REINTEGRACJI ZAWODOWEJ DLA UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ. 4. PROWADZENIE ZAJĘĆ REINTEGRACJI ZAWODOWEJ W RAMACH ZADAŃ I USŁUG WYZNACZONYCH DO PRAKTYCZNEGO DZIAŁANIA UCZESTNIKÓW. 5. PROWADZENIE NIEZBĘDNEJ DOKUMENTACJI, W TYM DZIENNIKA ZAJĘĆ, KART OCENY UCZESTNIKA, ITP.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Łomianki (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć fitness, udzielanie porad z zakresu programów treningowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Zamość (lubelskie)
wykonywanie operacji technologicznych obróbki skrawaniem zgodnie z instrukcjąkontrola detali zgodnie z dokumentacja technicznądobór odpowiednich narzędzi skrawających
Z.F.M. SP. Z O.O. ZAFAMA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-31 - Zawiercie (śląskie)
sprzątanie klatek schodowych
LUCYNA MURAWKA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LUSI" - 2019-04-02 - Rawicz (wielkopolskie)
Praca w godzinach 12-20 Oferujemy:- pracę na podstawie umowy o pracę na zastępstwo w wymiarze 1 etatu
GMINNY OŚRODEK KULTURY - 2020-02-28 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
wykończenia wnętrz
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Bytom (śląskie)
malarz-gipsiarz. Miejsce wykonywania pracy Zabrze.
kontakt przez PUP - 2020-01-03 - Zabrze (śląskie)
1.przygotowanie i prowadzenie szkoleń zawodowych z zakresu opieki nad osobą zależną.2.nadzór nad powierzonymi urządzeniami i materiałami do prowadzenia szkoleń.3.zapewnienie uczestnikom materiałów niezbędnych do realizacji szkoleń.4.prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami.5.przygotowanie i przeprowadzenie egzaminu końcowego z zakresu zdobytych przez uczestników szkoleń umiejętności.6.organizacja i nadzór na stażami/zajęciami reintegracji u pracodawców oraz zewnętrznymi kursami zawodowymi.7.przygotowanie informacji do sprawozdań okresowych.8.wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji zawodowej9.archiwizacja dokumentów.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883, Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662, z 2015 r. poz. 1309 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2008 Nr 223 poz. 1458; Dz. U. z 2014 r. poz. 1202, z 2015 r. poz. 1045, 1220.).VIII.Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: instruktor reintegracji zawodowej o kierunku opiekun osoby zależnej w Projekcie Akcja Integracja! w terminie do dnia 31 stycznia 2018r. do godziny 15:30. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Maja Domańska tel. (71) 782-35-21 od poniedziałku do piątku w godz. 8.0015.00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
ROBOTY INSTALACYJNE, BUDOWLANE
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Budzistowo (zachodniopomorskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów i negocjacji z klientami.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku przedstawiciela handlowego. Wymagana doświadczenie w umawianiu i przeprowadzaniu spotkań handlowych. Wymagana znajomość technik sprzedaży. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu podstawowym (A1). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pptradingpl (at) gmail.com
PP - TRADING PL PETER SÚKENIK - 2016-01-28 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie zajeć ogólnorozwojowych dla dzieci do 5 roku życia. Umowę zlecenie 28,00 zł brutto/godzinę. Praca na terenie Siedlec.
Centrum Rozwoju Malucha Dorota Turniak - 2018-02-07 - Siedlce (mazowieckie)