INSPEKTOR(NR 2286) Włocławek oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Stanowisko: INSPEKTOR(NR 2286)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji ,obsługa interesantów w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu, prowadzenie korespondencji związanej z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku pracy, opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeńprowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnegoprowadzenie postępowań egzekucyjnych z zakresu ubezpieczenia zdrowotnegoprzygotowywanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego, opracowywanie wniosków o ulgi i umorzenia z tytułu składek na ubezpieczeniaWarunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Data publikacji: 2020-08-13
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Barska 6, 87-806 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji ,obsługa interesantów w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu, prowadzenie korespondencji związanej z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku pracy, opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeńprowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnegoprowadzenie postępowań egzekucyjnych z zakresu ubezpieczenia zdrowotnegoprzygotowywanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego, opracowywanie wniosków o ulgi i umorzenia z tytułu składek na ubezpieczeniaWarunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR(NR 2286)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0464
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie: średnie lub wyższe; preferowane - administracyjne, ekonomiczneWymagania konieczne: znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS,znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemuumiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,umiejętność sporządzania pism i notatek,umiejętność pracy w zespole,wysoka kultura osobistakomunikatywnośćumiejętność pracy pod presją czasuco najmniej 2-letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego, w przypadku posiadania wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
danePracodawcy_nip: 5260013054
danePracodawcy_regon: 012513262
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE jeżeli zostały zawarte w złożonych w ofercie pracy dokumentach.Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie, dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej należy dołączyć kopię nostryfikacji dyplomu, w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, spełnienie wymagania w zakresie stażu pracy należy udokumentować np.: kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu. Informacja o metodach i technikach naboru: weryfikacja formalna dokumentów, sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub, rozmowa kwalifikacyjna. Termin składania dokumentów: 28.08.2020r. Oferty pracy należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie jednostki organizacyjnej przeprowadzającej nabór lub za pośrednictwem operatora pocztowego z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy ogłoszenie numer BIP 0200-OP.110.9.2020 Oferty pracy bez zaznaczonego na kopercie numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS). Miejsce składania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy Wydział Ogólny, pokój nr 503 85-092 Bydgoszcz, ul. Wyczółkowskiego 22 (adres Oddziału Regionalnego)Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (7:00 15:00) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52/341-52-61 wew. 172 lub adresem e-mail bydgoszcz (at) krus.gov.plInne informacje: Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne. Brak nazwiska kandydatki/kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru. Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych przez kandydata. Wynik naboru jest jednocześnie informacją dla pozostałych kandydatów biorących udział w procesie naboru o niezakwalifikowaniu do zatrudnienia na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci mają prawo uzupełnić swoją ofertę pracy wyłącznie w terminie składania dokumentów określonych w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS). Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów dopracy w oddziałach regionalnych Kasy 1. Administrator danych Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Al. Niepodległości 190 00-608 Warszawa, którą reprezentuje Dyrektor Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy na podstawie pełnomocnictwa Prezesa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, adres Oddziału: 85-092 Bydgoszcz, ul. Wyczółkowskiego 22 2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych poczta elektroniczna na adres e-mail: iod (at) krus.gov.pl, poczta tradycyjna na adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych, 3. Cele przetwarzania danych przeprowadzenia aktualnego naboru4. Podstawa przetwarzania danych a)konieczność zbierania danych osobowych w celu nawiązania stosunku pracy na podstawie umowy o pracę (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), b)na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności: ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników, ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym, innych przepisów prawa nakładających obowiązki prawne na administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit c RODO); jeżeli w dokumentach zawarte są złożone dodatkowo szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie 5. Prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO Nie dotyczy 6. Odbiorcy danych Dane osobowe kandydatów na pracowników Kasy mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania zgodnie z przepisami prawa; dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych, posiadających uprawnienia do ich przetwarzania; dane osobowe w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania będą udostępniane za pomocą Biuletynu Informacji Publicznej 7. Czy dane będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej? Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych 8. Okres, przez który będą przetwarzane dane osobowe oferta pracy wraz z zawartymi w niej danymi osobowymi będzie przechowywana przez okres rekrutacji oraz przez okres 3 miesięcy po ogłoszeniu wyniku naboru. Dane osobowe wymagane przepisami ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników będą przechowywane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami kancelaryjnym w Kasie oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego 9. Prawa osoby, której dane są przetwarzane a)żądania dostępu do danych osobowych, b)żądania sprostowania danych osobowych, c)żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, d)żądania usunięcia przetwarzanych danych osobowych, jeżeli podstawą przetwarzania nie jest obowiązek prawny, e)żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, f)w zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody w myśl art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, g)w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody w myśl art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO lub na podstawie umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO ma Pan/Pani prawo do przeniesienia danych, to jest prawo otrzymania od Kasy Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Pani/Panu przysługuje prawo przesłania tych danych innemu administratorowi danych lub zażądania, aby Kasa przesłała te dane do innego administratora. Zrobienie tego jest możliwe tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe, h)wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych 10. Z czego wynika konieczność podania danych osobowych oraz czy osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania Przepisy prawa wskazane w rubryce 4, podanie danych nie jest obowiązkowe 11. Konsekwencje niepodania danych osobowych Brak możliwości udziału w naborze 12. Czy dane osobowe będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podawania decyzji, w tym profilowania Nie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 190
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 13.08.2020
Oferta pracy ważna do: 28.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b167a95ba72a97111ae55b64a5af323a
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych.Sprawozdawczość.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku - 2016-10-13 - Leżajsk (podkarpackie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Budowanie dystrybucji, osiąganie zakładanych przychodów, obsługa handlowa klientów w wyznaczonym regionie, monitorowanie konkurencji
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Grójec (mazowieckie)
Główne obowiązki:- prowadzenie spraw związanych z budżetem Wojewody, rozpatrywanie wniosków starostw na realizację wydatków budżetowych, opracowanie materiałów do projektu budżetu Wojewody (dz. 700 rozdz. 70005 oraz dz. 710 rozdz.) oraz dokonywanie zmian w planie wydatków, określonych w ustawie budżetowej na skutek decyzji Wojewody (dz. 700 rozdz. 70005 oraz dz. 710 rozdz.),- prowadzenie spraw dotyczących budżetu zadaniowego w zakresie zadań realizowanych w wydziale, w tym przekazywanie informacje do Wydziału Finansów i Budżetu,- rozpatrywanie wniosków starostów i przygotowanie projektów zarządzeń Wojewody dotyczące wyrażenia zgody na sprzedaż, kupno, dzierżawę oraz najem nieruchomości, - kontrolowanie działalności starostw i prezydentów miast na prawach powiatów w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami,- analizowanie sprawozdań starostów z realizacji zadań zleconych z zakresu gospodarki nieruchomościami,- przygotowywanie zbiorczych informacji dotyczących przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego oraz przekazywanie ich do Ministerstwa Skarbu Państwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na IX piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-10-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie oraz przy pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków w służbie oraz przy pracy a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.Udział w wykonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla policjantów i pracowników Policji.Sporządzanie skierowań na badania wstępne, okresowe, kontrolne pracowników i policjantów a także sporządzanie skierowań do komisji lekarskich.Prowadzenie szerokich zagadnień z zakresu medycyny pracy.M.Organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy.Utrzymywanie właściwych warunków bezpieczeństwa pożarowego w użytkowanych pomieszczeniach, magazynach i składnicach akt.Zapewnienie wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy w obiektach KPP i komórek podległych oraz nadzorowanie jego rozmieszczenia i terminowej konserwacji.
Komenda Powiatowa Policji w Radomiu - 2019-07-30 - Grójec (mazowieckie)
Sprzątanie siedziby firmy wewnątrz i na zewnątrzMożliwość pracy na cały etat lub 3/4 etatuPraca w godzinach 7:00-15:00 8:00-16:00
Firma Handlowa "MAZUREK" - 2019-02-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
więcej informacji: https://nabory.kprm.gov.pl/wielkopolskie/gostyn/inspektor-weterynaryjny,14151
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-08-25 - Gostyń (wielkopolskie)
Obsługa wózka widłowego w magazynie.
ADECCO POLAND Sp.zo.o. - 2016-06-17 - Wronki (wielkopolskie)
Tłumacz (Translator) wymaga dobrej znajomości języka angielskiego, a także bardzo dobrej znajomości języka koreańskiego, w celu wykonywania tłumaczeń pism oraz tłumaczeń ustnych podczas spotkań z kontrahentami Spółki.Osoba zatrudniona na stanowisku Tłumacz (Translator) ma za zadanie m.in.:- tłumaczenie ustne (konsekutywne) wypowiedzi mówcy, np. podczas spotkań międzynarodowych, politycznych, handlowych, szkoleń, konferencji prasowych, prezentacji;- tłumaczenie ustne (tzw. szeptane), w bezpośrednim kontakcie z odbiorcą bez wykorzystania urządzeń technicznych, np. wykonywane podczas spotkań biznesowych z udziałem mniejszej liczby uczestników;- tłumaczenia ustne (symultaniczne, tzw. kabinowe) ze słuchu, wykonywane podczas konferencji, kongresów, seminariów z wykorzystaniem nowoczesnych systemów łączności i specjalistycznego sprzętu.
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Prowadzenie spraw remontów w branży sanitarnej w tym:- wykonywanie ocen technicznych i typowania robót- opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich- archiwizacja materiałów poszczególnych zadań - przygotowywanie dokumentów do kontroli - weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów 2. Uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej3. Sprawdzanie i opiniowanie założeń dot. zlecania dokumentacji technicznej, specyfikacji i dokumentów przetargowych dot. branży sanitarnej4. Uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych 5. Rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie branży sanitarnej 6. Wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego 7. Współdziałanie z DOM-ami i innymi komórkami ZGN Mokotów8. Załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami 9. Uczestnictwo w seminariach i szkoleniach10. Analizowanie przeglądów technicznych budynków11. Współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych 12. Przygotowanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży sanitarnej13. Opiniowanie, w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji dot. przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacji14. Współpraca w zakresie przygotowania i prowadzenia sprawozdawczości dot. branży sanitarnej15. Bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z utrzymaniem obiektów, lokali, sieci i instalacji zarządzanych przez ZGN Mokotów16. Przygotowywanie porozumień cywilno-prawnych z najemcami dot. branży sanitarnej 17. Przygotowywanie aneksów do umów konserwacyjnych 18. Przygotowywanie wniosków na Zarząd Dzielnicy Mokotów z polecenia Dyrektora i jego zastępcy19. Rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw sanitarnych 20. Rzeczowe i terminowe wykonywanie zadań
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
1.realizacja zadań należących do kompetencji Wydziału Budownictwa i Architektury: - rozpatrywanie wniosków i załatwianie spraw z zakresu objętego ustawą PRAWO BUDOWLANE w oparciu o KPA i inne przepisy szczególne; - prowadzenie postępowań administracyjnych w w/w zakresie;2.wykonywanie innych zadań z zakresu działalności Wydziału Budownictwa i Architektury.
STAROSTWO POWIATOWE W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU - 2017-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1) opracowywanie planu rzeczowego i finansowego w zakresie remontów bieżących i planowanych inwestycji w przedszkolach, Szkolnym Schronisku Młodzieżowym i Centrum Usług Wspólnych we współpracy z dyrektorami wyżej wymienionych jednostek,2) przeprowadzanie przeglądów budynków przedszkolnych,3) opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie remontów nadzorowanych jednostek,4) udział w pracach komisji przetargowych dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla robót budowlanych oraz remontowobudowlanych w przedszkolach, Szkolnym Schronisku Młodzieżowym, Centrum Usług Wspólnych we współpracy z Wydziałem Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Cieszynie,5) wykonywanie czynności nadzoru budowlanego dotyczącego poprawności wykonywanych robót remontowo budowlanych w wyżej wymienionych jednostkach, w tym weryfikacja faktur w treści odbioru robót, prowadzenie ksiąg obiektów dla przedszkoli, Szkolnego Schroniska Młodzieżowego i Centrum Usług Wspólnych,6) współpraca z dyrektorami przedszkoli, Szkolnego Schroniska Młodzieżowego i Centrum Usług Wspólnych w zakresie odbioru prac remontowo budowlanych realizowanych poza trybami ustawy prawo zamówień publicznych,7) prowadzenie ewidencji dokumentacji technicznej obiektów oświatowych (przedszkoli, Schroniska),8) współpraca z organami kontroli oraz wykonywanie zarządzeń pokontrolnych.9) Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościami oraz przepisów Ogólnego Rozporządzenia RODO (wg aneksu do zakresu obowiązków).
Centrum Usług Współnych Cieszyn - 2020-07-17 - Cieszyn (śląskie)
Nadzór nad bezawaryjnym funkcjonowaniem maszyn i urządzeń, montaż oraz bierzące serwisowanie.
DROP SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-26 - Kępno (wielkopolskie)
- utrzymanie czystości na terenie obiektu sportowego
Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2020-08-12 - Warszawa (mazowieckie)
1. Przyjmowanie korespondencji wpływającej do sądu i znakowanie jej pieczęcią wpływu. 2. Wprowadzanie danych do programu "Currenda Sawa Biuro Podawcze". 3. Informowanie o strukturze organizacyjnej sądu, jego właściwości i lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, poczty elektronicznej, a także adresach innych sądów, organów i urzędów centralnych. 4. Informowanie o sposobach wszczęcia postępowania i podstawowych dokumentach, które należy złożyć przy wnoszeniu sprawy do sądu, wysokości opłat i kosztów sądowych, sposobów ich wnoszenia. 5. Udzielanie informacji o stanie postępowania i czynnościach podejmowanych w sprawie na podstawie danych z systemów informatycznych.
Sąd Rejonowy - 2016-11-30 - Ostrołęka (mazowieckie)
obsługa klienta
DINO POLSKA S.A. - 2017-08-01 - Kietrz (opolskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Lipka (wielkopolskie)
sprawowanie merytorycznego nadzoru nad prawidłowym technicznym utrzymaniem i eksploatacją elementów infrastruktury ogólnej w zakresie ogólnobudowlanym, kontrolowanie przestrzegania zasad właściwej ekspolatacji obiektów i stałych urządzeń technicznych
WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-04-15 - Poznań (wielkopolskie)
- prowadzenie korespondencji z mieszkańcami;- prowadzenie bieżącej dokumentacji Działu Techniczno-Inwestycyjnego;- przygotowywanie dokumentacji związanej z planowaniem robót remontowych;- udział w załatwianiu spraw zgłaszanych przez mieszkańców (odbieranie telefonu)DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa zlecenie na min. 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Piastów (mazowieckie)
dostawa sprzętu RTV AGD
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Skawina (małopolskie)
Przygotowanie i lakierowanie części, prowadzenie prac wykończeniowych lekierniczych
"Adecco Poland" Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2018-07-04 - Niepołomice (małopolskie)
Praca w sklepie spożywczo - przemysłowym. Przyjmowanie, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej.Możliwość przyuczenia do zawodu.Miejsce wykonywania pracy: Huta Mińska lub Grzebowilk lub Marianka.
HANDEL WIELOBRANŻOWY Andrzej Obłoza - 2017-05-04 - Huta Mińska (mazowieckie)
Nakładanie tynków ( tynki suche i dekoracyjne), układanie glazury i terakoty,
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Borzychy (mazowieckie)
murarz
AS SYSTEM Andrzej Syska - 2016-09-19 - Płóczki Górne (dolnośląskie)
Współpraca z przydzielonymi Organami Technicznymi w zakresie działań normalizacyjnych: - obsługa organizacyjna działalności Organów Technicznych;- nadzór nad przestrzeganiem zasad normalizacji dobrowolnej w Organach Technicznych;- organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi;- udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu Organów Technicznych;- praca w systemie informatycznym Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2020-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
badanie spoiw spawalniczych
Instytut Mechaniki Sp. Z o.o. - 2017-07-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
-
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA "MLECZ" Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Buk (wielkopolskie)
Dbanie o stan techniczny sieci C.O., nadzór nad pracą kotłowni, nadzór nad obiektami infrastruktury. Kontakt tel. 26 116 25 08
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2016-09-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Dział Pieczy Zastępczej i Poradnictwa Specjalistycznego1. Poradnictwo i terapia dla osób sprawujących pieczę zastępczą, ich rodzin i umieszczonych w nich dzieci,2. Uczestnictwo w okresowej ocenie sytuacji dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej, 3. Przeprowadzanie badań psychologicznych kandydatów do pełnienia pieczy zastępczej i osób sprawujących tę funkcję,4. Sporządzanie opinii, 5. Prowadzenie szkoleń dla rodzin zastępczych mających na celu podnoszenie ich kwalifikacji,6. Prowadzenie grupy wsparcia dla rodzin zastępczych,7. Podejmowanie współpracy z instytucjami, jak np. sądem, szkołami w zakresie opieki nad dzieckiem i rodziną, 8. Prowadzenie dokumentacji podejmowanych działań.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2019-02-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prace w dziale kadr i płac
kontakt przez PUP - 2020-06-23 - Łódź (łódzkie)