INSPEKTORDO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I POZABUDŻETOWEJ. Sośno oferta pracy Urząd Gminy Sośno
Stanowisko: INSPEKTORDO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I POZABUDŻETOWEJ.
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Księgowość budżetowa i pozabudżetowa, analizy finansowe, sprawozdawczość.
Data publikacji: 2019-01-28
Lokalizacja: Sośno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Sośno
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowa 1, 89-412 Sośno, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowość budżetowa i pozabudżetowa, analizy finansowe, sprawozdawczość.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTORDO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I POZABUDŻETOWEJ.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sośno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sępoleński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sośno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Sośno
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Adres pracodawcy:
Nowa 1, 89-412 Sośno, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, oświadczenia potwierdzające fakty, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w Urzędzie Gminy Sośno (sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Sośno ul. Nowa 1, 89-412 Sośno, z dopiskiem "NABÓR" w terminie do 11 lutego 2019r do godziny 15:00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: sępoleński
Gmina pracodawcy: Sośno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sośno
Adres strony pracodawcy: https://gm-sosno.rbip.mojregion.info/
Ulica pracodawcy: Nowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 28.01.2019
Oferta pracy ważna do: 11.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-06-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Montuje, diagnozuje i naprawia instalacje, podzespoły oraz urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne; lokalizuje uszkodzenia oraz wykonuje naprawy.
Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o. - 2019-01-25 - Zielona Góra (lubuskie)
Murarz
Budownictwo-Osielec Wojciech Biskup - 2018-06-11 - Osielec (małopolskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej w celu ograniczenia tego zjawiska - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie w celu określenia rozmiaru zjawiska oraz badanie podejmowanych przez osoby realizujące te zadania działań wskazanych w Programie- weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa, w celu efektywnego wykorzystania środków finansowych i osiągania pożądanych efektów zmian u osób stosujących przemoc w rodzinie- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie w celu określenia sposobu postępowania w sytuacjach kryzysowych- opracowywanie materiałów instruktażowych, zaleceń, procedur postępowania interwencyjnego w sytuacjach kryzysowych związanych z przemocą w rodzinie dla osób realizujących te zadania w celu ujednolicenia podejmowanych działań w tym zakresie w województwie kujawsko-pomorskim- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie w celu oceny prawidłowości wykonywania tego zadania przez jednostki samorządu terytorialnego- sporządzanie analiz i ocen funkcjonalnych na podstawie danych z terenu województwa kujawsko-pomorskiego, gminnych i powiatowych programów przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie, a także zespołów interdyscyplinarnych i grup roboczych w celu wskazania w ramach czynności nadzorczych słabych i mocnych stron programów oraz działań podejmowanych przez zespoły i grupy robocze w obszarze przemocy- opracowywanie i przygotowywanie informacji i sprawozdań na temat realizowanych przez jednostki pomocy społecznej województwa kujawsko-pomorskiego zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie w celu przekazania ich Ministerstwu Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, a także dokonywanie oceny merytorycznej oraz przygotowywanie opinii nt. ofert składanych w ramach resortowych programów Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie w celu przedłożenia ministrowi właściwemu ds. zabezpieczenia społecznego ofert spełniających wymogi formalne sprecyzowane w ogłoszeniu o konkursie.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie przeglądów technicznych obiektów
Jednostka Wojskowa Nr 1156 / 31 Baza Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu-Krzesinach - 2018-10-01 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa przyrodniczych baz danych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
Kierowanie pojazdem, czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem, bieżąca obsługa pojazdu, odbieranie i przekazywanie dokumentacji przewozowej dla ładunku
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Radzymin (mazowieckie)
Obsługa klientów, doradztwo fachowe, uzupełnianie asortymentu na półce, zachowanie czystości, obsługa kasy fiskalnej. Praca w godzinahc 8.00-16.00, 12.00-20.00
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Psarskie (wielkopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00Umowa na czas określony - Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.Wysokość wynagrodzenia miesięcznego: 3150zł brutto miesięcznie przez pierwsze 5 tygodni zatrudnienia. Następnie 3500zł brutto (wynagrodzenie podstawowe) + 300zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów, oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników i członków ich rodzin,ewidencjonowanie składek,ustalanie obowiązku ubezpieczenia,rozliczenia z płatnikami składek,wystawianie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2015-12-29 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Usprawnianie ruchowe trzech uczniów z niepełnosprawnością ruchową.
Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Czarnym Lesie - 2019-01-22 - Czarny Las (śląskie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze".Wykształcenie wyższe, kier. ekonomia, finanse, rachunkowość; min. 3 lata stażu pracy; zakres obowiązków: księgowanie dowodów księgowych uzgadnianie kont rozrachunkowych, dekretowanie funduszu wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji księgowej planu finansowego wydatków budżetowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-04-14 - Pyskowice (śląskie)
wykonywanie bieżących napraw maszyn i urządzeń magazynu wielkopowierzchniowego, utrzymanie parku maszynowego w dobrym stanie technicznym, diagnozowanie usterek i wdrażanie działań zapobiegawczych, udział w planowaniu przeglądów i konserwacji i ich realizowaniu zgodnie z harmonogramem, wykonywanie prac instalacyjno-montażowych, wdrażanie nowych rozwiązań technicznych i modyfikacji, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji naprawczej (rysunek techniczny, specyfikacja materiałowa, instrukcja naprawy), odpowiedzialność za stałą gotowość maszyn i urządzeń elektrycznych oraz maszyn, zapewnianie, że wykonywane prace są prowadzone zgodnie z odpowiednimi wymaganiami obowiązującymi w firmie, podejmowanie stosownych, zgodnych z procedurami działań w sytuacjach awaryjnych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu - 2017-09-29 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: pedagogika, wychowanie przedszkolne. Dodatkowo specjalizacja - oligofrenopedagogika, terapia pedagogiczna. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Aplikacje przesyłać e-mailem biuro (at) przedszkole-rybnik.pl.
NIEPUBLICZNE ANGLOJĘZYCZNE PRZEDSZKOLE MONTESSORI KAJTUŚ - 2018-11-08 - Rybnik (śląskie)
Kierowanie działem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie pracy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie.
Zakład Izolatorów Elektrotechnicznych "BOPLAST" Spółka z o.o. - 2017-04-14 - Lębork (pomorskie)
szczegóły na stronie: http://bip.um.augustow.pl/
Urząd Miejski w Augustowie - 2017-05-29 - Augustów (podlaskie)
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Przygotowanie i realizowanie spraw w zakresie ruchu osobowego jak przeniesienia, przeszeregowania oraz wprowadzanie odpowiednich zmian w dokumentacji kadrowej. Realizowanie spraw związanych ze zwolnieniami pracowników oraz przechodzeniem na emerytury lub renty. Prowadzenie kart czasu pracy. Ustalanie uprawnień urlopowych. - Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:45-15:45. Wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu spraw osobowych. Znajomość przepisów prawa pracy dot. pracowników młodocianych. Mile widziana znajomość obsługi programów Excel oraz Kadry i Płace QNT.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
obsługa tokarki CNC
Centrum Usług Serwisowych Polska Spółka z o. o. - 2016-02-03 - Katowice (śląskie)
PROWADZENIE CRU DLA UMÓW DO 30 000 EUR I POWYŻEJ 30.000WERYFIKOWANIE PROCEDUR UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DO 30 000 E SPORZĄDZANIE UMÓW POWYŻEJ 3000 ZŁ. PRZYGOTOWYWANIE POSTĘPOWAŃ I UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO ZAMÓWIŃ PUBLICZNYCH , DOSWIADCZENIE ZWIĄZANE Z PRACĄ NA USTAWIE
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH - 2016-04-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Diagnostyka i rozpoznawanie problemów I stopnia, administrowanie oprogramowaniem Service Desk, rejestrowanie wszystkich zgłoszeń oraz śledzenie problemów i zapytań wraz z dokumentacją rozwiązań, przgotowywanie raportów dotyczących podejmowania działań
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Łódź (łódzkie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Rudawa (małopolskie)
1. Obsługiwanie klientów w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego zgodnie z przydzielonym zakresem ulic ustalanym rokrocznie na podstawie liczby podatników.2. Udzielanie informacji, wyjaśnień, przyjmowanie oraz kontrola prawidłowości sporządzanych przez podatników wykazów w zakresie wymiaru w/w podatków. 3. Sporządzanie decyzji wymiarowych w/w podatkach.4. Uzgadnianie rejestru przypisów i odpisów z ewidencją księgową.5. Ustalanie danych do sprawozdań budżetowych.6. Rozpatrywanie wniosków oraz odwołań od decyzji wymiarowych.7. Wydawanie zaświadczeń o pomocy minimis, o figurowaniu w ewidencji podatkowej.8. Dokonywanie czynności sprawdzających zgodnie z zapisami Działu V Ordynacji podatkowej.9. Prowadzenie ewidencji obejmującej dane niezbędne do wymiaru i poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego.10. Kontrolowanie dokumentacji podatkowej oraz wnoszenie o przeprowadzenie kontroli podatkowej osób fizycznych.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1. Bieżące prowadzenie i aktualizowanie książek obiektu budowlanego.2. Przeprowadzanie bieżących kontroli stanu technicznego budynków i ich elementów wyposażenia technicznego, szczególnie pod względem zabezpieczenia ciągłości dostaw wody i odprowadzenia ścieków, energii elektrycznej ,energii cieplnej, gazu itp.3. Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów napraw i remontów budynków.4. Organizowanie i nadzorowanie rocznych i wieloletnich przeglądów: elektrycznych, gazowych i kominiarskich.
Prospector Sp. z o.o. - 2018-10-01 - Legnica (dolnośląskie)
dostarczanie materiałów reklamowych, katalogów, czasopism do drzwi odbiorców, praca równiez w soboty i niedziele
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
ITAGO Maciej Gogola - 2015-12-30 - Gdańsk (pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Koperniki (opolskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
pomoc kucharzowi w przygotowaniu posiłków, wykrawanie mięsa,
ZPH ULA Spółka Jawna Przybylscy - 2018-08-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
spawanie metodą gazowo-elektryczną, automatem oraz półautomatem
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Rybina (pomorskie)