INSPEKTOR Wrocław oferta pracy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: do 2 400 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie Funduszu Emerytalno-Rentowego i Funduszu Składkowego,- prowadzenie księgowości finansowej i materiałowej zgodnie z zakładowym planem kont pod względem syntetycznym i analitycznym przy zastosowaniu systemu komputerowego,- wystawianie wewnętrznych dowodów księgowych,- obsługa rachunków bankowych,- prowadzenie rozliczeń wolnych środków pieniężnych z Funduszu Składkowego i z Centralą Kasy,- sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących funduszy.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Wymagana dyspozycyjność w zakresie krajowych wyjazdów służbowych. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - brak windy. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą: Termin składania dokumentów:19.10.2018r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we WrocławiuWydział Ogólny,pokój nr 115ul. Powstańców Śląskich 62, 53-333 Wrocławz wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 1500-OP.110.31.2018Inne informacje: Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.Oferty pracy bez zaznaczonego numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS).W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.Brak nazwiska kandydatki/kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 367-18-44 lub adresem e-mail: wroclaw (at) krus.gov.pl
Data publikacji: 2018-10-09
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców Śląskich 62, 53-333 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie Funduszu Emerytalno-Rentowego i Funduszu Składkowego,- prowadzenie księgowości finansowej i materiałowej zgodnie z zakładowym planem kont pod względem syntetycznym i analitycznym przy zastosowaniu systemu komputerowego,- wystawianie wewnętrznych dowodów księgowych,- obsługa rachunków bankowych,- prowadzenie rozliczeń wolnych środków pieniężnych z Funduszu Składkowego i z Centralą Kasy,- sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących funduszy.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Wymagana dyspozycyjność w zakresie krajowych wyjazdów służbowych. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - brak windy. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą: Termin składania dokumentów:19.10.2018r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we WrocławiuWydział Ogólny,pokój nr 115ul. Powstańców Śląskich 62, 53-333 Wrocławz wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 1500-OP.110.31.2018Inne informacje: Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.Oferty pracy bez zaznaczonego numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS).W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.Brak nazwiska kandydatki/kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 367-18-44 lub adresem e-mail: wroclaw (at) krus.gov.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe, administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie lub wyższe, preferowane: ekonomiczne, administracyjnewymagania konieczne: - przy wykształceniu średnim wymagany 2-letni staż pracy,- znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS ,- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, - znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,- wysoka kultura osobista,- umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,- umiejętność sporządzania pism i notatek,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu,- komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Powstańców Śląskich 62, 53-333 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje, kopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. kopia świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń o odbyciu stażu absolwenckiego itp.), oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb wskazanego naboru, oświadczenie o niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów oraz na rozmowie kwalifikacyjnej okaże dokument potwierdzający niepełnosprawność.Wzór kwestionariusza i oświadczeń do pobrania ze strony internetowej http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Powstańców Śląskich
Numer budynku pracodawcy: 62
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 10.10.2018
Oferta pracy ważna do: 19.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola realizowanych prac.Wymagane wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie budowlane i 6 lat doświadzenia lub wykształcenie wyższe kierunkowe i 4 lata doświadczenia. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcji budowlanej, znajomość programu do kosztorysowania - NORMA. Praca na terenie Mysłowic w godz 7-15
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej - 2017-11-30 - Mysłowice (śląskie)
wprowadzanie danych do komputera
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie czynności związanych z eksploatacja i utrzymaniem nieruchomości, przygotowywanie procedur przetargów na roboty budowlane i usługi z zakresu eksploatacji nieruchomości, sporządzanie analiz realizacji rzeczowego i finansowego planu remontów i konserwacji nieruchomości.
Spółdzielnia Mieszkaniowa ROW - 2017-02-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
praca przy montażu przydomowych oczyszczalni
HABA RL PPHU Rafał Lusina - 2016-03-04 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Starachowice (świętokrzyskie)
Kierowanie samochodem z uwzględnieniem przepisów ruchu drogowego oraz procedur firmy, rozładunek towaru u klienta w celu realizacji dostaw do klientów zgodnie z planem dostaw. Rozliczenie dokumentacji i towaru zgodnie z procedurami firmy.
Iglotex Dystrybucja Sp z o.o - 2018-03-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa komputera, przyjmowanie i wydawanie towarów
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów; obsługa kasy fiskalnej; wykładanie towaru na półki; przyjmowanie towaru; naliczanie marży na towary; metkowanie towaru; dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-06-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zakres zadań:1. w zakresie przygotowania inwestycji: współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami zewnętrznymi w zakresie niezbędnychuzgodnień i decyzji wydawanych w procesie przygotowania inwestycji, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu planowania i realizacji inwestycji, współudział w przygotowaniu Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie wykazu zadań przeznaczonychdo realizacji, przygotowanie projektów umów dotyczących wyboru wykonawców opracowań projektowych oraz zadańi projektów inwestycyjnych,2. w zakresie realizacji inwestycji: realizacja procesu inwestycyjnego projektów inwestycyjnych obiektów miejskich, zarządzanie realizacją zadań zapewniających miastu infrastrukturę drogową, wodno kanalizacyjną,infrastrukturę dla strefy użyteczności publicznej oraz odnoszących się do dużych programów, sprawowanie stałego nadzoru nad realizacją poszczególnych zadań inwestycyjnych wynikających z fazyinwestycyjnej projektów inwestycyjnych, koordynowanie zadań w projektach inwestycyjnych z zakresu użyteczności publicznej w porozumieniuz właściwymi jednostkami organizacyjnymi, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, odbiór i rozruch zakończonych zadań inwestycyjnych.
Urząd Miejski - 2016-04-26 - Jaworzno (śląskie)
obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Osiek Mały (wielkopolskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, diagnozowanie sytuacji wychowawczych, udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
SZKOŁA PODSTAWOWA W WOJBORZU - 2018-03-16 - Wojbórz (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych lub hotelowych wg ustalonego harmonogramu pracy.
Lireco - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Żuromin (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Radzyń Chełmiński (kujawsko-pomorskie)
Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej;kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno budowlanych;kontrolowanie sprawności systemu alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaru lub innego miejscowego zagrożenia;szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników RON w zakresie ochrony przeciwpożarowej;udzielanie instruktaży dowódcom pododdziałów do szkolenia przeciwpożarowego podległego stanu osobowego;opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej;opracowywanie dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpożarowej;opracowywanie wykazów i zestawień należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzętu technicznego;znajomość obiektów (terenów), pomieszczeń, urządzeń oraz przechowywanych materiałów pod względem ich zagrożenia pożarowego;sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym prac niebezpiecznych pod względem pożarowym.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)
ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a w szczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów,- wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem kontrolnym i pokontrolnym,- sporządzanie informacji i sprawozdań,- prowadzenie samochodu służbowego.WARUNKI PRACY:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Przeprowadzanie kontroli w terenie. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I pietrze budynku. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach (schody na zewnątrz budynku). Ponadto samochód wykorzystywany do pracy w terenie nie jest dostosowany do prowadzenia przez osoby niepełnosprawne. Co oferujemy naszym pracownikom? rozwój umiejętności poprzez współpracę z doświadczoną kadrą pracowniczą; dogodną lokalizację w centrum Bydgoszczy; możliwość rozwoju zawodowego; stabilne zatrudnienie; możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie; donansowania do wypoczynku z ZFŚŚ.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2018-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie produktów z mięsa wieprzowego.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kutno (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Zielona Góra (lubuskie)
transport krajowy
FIRMA USŁUGOWAO HANDLOWA TADEUSZ DUBISZ - 2016-07-21 - Kluczewo (wielkopolskie)
obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów; informowanie klientów o pełnej ofercie banku; pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami; promowanie i sprzedaż podstawowych produktów banku;
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. I ODDZIAŁ W ZGORZELCU - 2017-03-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
- weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania.- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-04 - Gdynia (pomorskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-03-28 - Tczew (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Usługi fryzjerskie
Salon fryzjersko-kosmetyczny - 2016-08-26 - Kłaj (małopolskie)
Opracowywanie niezbędnych materiałów informacyjnych dotyczących działalności komórek organizacyjnych, protokołowanie zebrań i narad organizowanych przez dyrektora lub jego zastępców, przyjmowanie wniosków i roszczeń związanych z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej i majątku szpitala, prowadzenie związanych z tym postępowań wyjaśniających i korespondencji oraz przekazywanie we właściwym terminie stosownej dokumentacji brokerowi lub firmie ubezpieczeniowej, opracowywanie niezbędnychdokumentów dotyczących ubezpieczenia majątkowego iodpowiedzialności Cywilnej szpitala, współpraca w tymzakresie z innymi komórkami organizacyjnymi, załatwianieinterwencji zgłaszających się pacjentów w zakresie organizacji przyjęć przez poszczególne komórki organizacyjne, współpraca z komórkami medycznymi związana z przekazywaniem pacjentów do ośrodkówpielęgnacyjno-opiekuńczych, występowanie do ośrodkówpomocy społecznej o wydanie decyzji dotyczącej objęciaubezpieczeniem zdrowotnym pacjentów nieubezpieczonych, sporządzanie dokumentów dotyczących organizacji szpitala rejestracja zmian w sądzie i rejestrze wojewody, udział w opracowywaniu: statutu, regulaminów, poleceń wewnętrznych, prowadzenie zbioru protokołów z kontroli zewnętrznych oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi w sporządzaniu odpowiedzi na wykonanie zalecenia pokontrolne, prowadzenie dokumentacji skarg i wniosków oraz odpowiedniej korespondencji związanej z ich wyjaśnianiem, prowadzenie wykazu aktów prawnych, prowadzenieelektronicznej wersji obowiązujących Zarządzeń Dyrektora, prowadzenie różnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie działalności szpitala, pozyskiwanie miejsc akredytacyjnych dla lekarzy szkolących
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
inspektor bhp
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Dzierzgoń (pomorskie)