INSPEKTOR Wrocław oferta pracy 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: a) prowadzenie dokumentacji na potrzeby rozliczania udzielonych świadczeń medycznych, b) przygotowywanie zestawień statystycznych. Oferta dostępna w sali E, A. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) 4wsk.pl (w temacie trzeba wpisać nazwę stanowiska).
Data publikacji: 2019-10-07
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Weigla 5, 53-114 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) prowadzenie dokumentacji na potrzeby rozliczania udzielonych świadczeń medycznych, b) przygotowywanie zestawień statystycznych. Oferta dostępna w sali E, A. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) 4wsk.pl (w temacie trzeba wpisać nazwę stanowiska).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera (pakiet MS Office)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie,staż pracy: mile widziane doświadczenie w zakresie rozliczania świadczeń medycznych,znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
Nazwa pracodawcy:
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Weigla 5, 53-114 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Weigla
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.10.2019
Data dodania oferty pracy: 07.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c40f9dc702673cabcc38a7bbb559646d
Podobne oferty pracy
wdrażanie wysokiej jakości, uwzględniającej kod przy zastosowaniu TDD, tworzenie testów integracji i automatyzacji UI, współpraca z analitykami bisnesowymi, rozbieżnymi grupami użytkowników, zespołami wsparcia/rozwoju w celu sprostania wymaganiom, rozwiązywanie problemów systemowych, wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego, programista w języku .Netpraca na umowe na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym, praca jednozmianowa (elastyczny czas pracy)oferta dostępna w sali H
TRAVEL LABS POLAND Sp. z o.o. - 2018-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
spinanie wykrojonych tkanin, szycie na miejscu w pracowni
MADAME GOOGOO Agnieszka Lipińska; PUNK AND FUNK Agnieszka Lipińska - wspólnik spółki cywilnej - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie obserwacji reakcji uczestnika na terapię zajęciową i przekazanie jej wyników osobie kierującej terapią, prowadzenie różnych form terapii prowadzonych w WTZ, podtrzymywanie oraz rozwijanie świadomości na temat funkocjonowania osób niepełnosprawnych intelektualnie w życiu społecznym i zawodowym
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie ruchu na dziale produkcji, naprawa urządzeń
POLSKIE PRZETWORY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów: ubezpieczonych, emerytów, rencistów w zakresie ubezpieczenia społecznego rolników,rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji w zakresie prawa do emerytur i rent rolniczych oraz ich wysokości.Warunki pracy:Budynek PT KRUS we Włocławku nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Praca biurowa w pozycji siedzącej, w tym przy komputerze. Praca wewnątrz pomieszczenia na I piętrze.Narzędzia i materiały używane w pracy: urządzenia biurowe (np. komputer, skaner, niszczarka, kserokopiarka, drukarka).Umowa na zastępstwo.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-01-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretaritu Komendy Powiatowej oraz spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej, realizowanie zadań związanych z archiwacją dokumentów, realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego,organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego, udział w organizowaniu i koordynowaniu kontroli wewnętrznych komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej i inne prace zlecone według załącznika
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OBORNIKACH - 2016-03-24 - Oborniki (wielkopolskie)
Obsługa maszyn sterowanych numerycznie Samodzielność w ustawianiu maszyn Programowanie/obsługa maszyn CNC (frezarki) Znajomość oprogramowania: FANUC, SIEMENS SINUMERIC, ShopTURN Dobór przyrządów do mocowania detalu, dobór i wymiana narzędzi; Ustawianie i wykonywanie detalu zgodnie z rysunkiem technicznym; Obsługa urządzeń pomiarowych, prowadzenie pomiarów; Dbanie o prawidłowy stan techniczny maszyn oraz porządek w miejscu pracy; Nadzór nad przebiegiem procesu ;wprowadzanie korekt, ustawianie parametrów Kontakt z pracodawcą: 71 32 31 411 lub 787 975 193.
WIESŁAW LASOTA WAM - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedawca-kasjer. Praca w godzinach 7.00-15.00, 13.00-21.00
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Śrem (wielkopolskie)
Przygotowanie detali do montażu konstrukcji stalowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Tumlin (świętokrzyskie)
- obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie Funduszu Emerytalno-Rentowego i Funduszu Składkowego,- prowadzenie księgowości finansowej i materiałowej zgodnie z zakładowym planem kont pod względem syntetycznym i analitycznym przy zastosowaniu systemu komputerowego,- wystawianie wewnętrznych dowodów księgowych,- obsługa rachunków bankowych,- prowadzenie rozliczeń wolnych środków pieniężnych z Funduszu Składkowego i z Centralą Kasy,- sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących funduszy.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Wymagana dyspozycyjność w zakresie krajowych wyjazdów służbowych. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - brak windy. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą: Termin składania dokumentów:19.10.2018r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we WrocławiuWydział Ogólny,pokój nr 115ul. Powstańców Śląskich 62, 53-333 Wrocławz wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 1500-OP.110.31.2018Inne informacje: Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.Oferty pracy bez zaznaczonego numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS).W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.Brak nazwiska kandydatki/kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 367-18-44 lub adresem e-mail: wroclaw (at) krus.gov.pl
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu - 2018-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
lakierowanie elementów drewnianych i drewnopochodnych w procesie produkcji
kontakt przez OHP - 2018-01-11 - Bolszewo (pomorskie)
Prace malarskie, praca na wysokości pow. 3 m
P.P.H.U. "ESCO" Maciej Majda - 2017-05-24 - Jaworzno (śląskie)
Główne obowiązki:- kontrola przyznawania i wypłacania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych oraz postępowań wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych- kontrola realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - kontrola pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniemWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Podłączanie urządzeń elektrycznych (gniazdko, telefon itp.). Praca głównie wyjazdowa u klienta. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane uprawnienia SEP do 1 kV. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 608-011-201) lub e-mail: jlaskowski (at) interia.pl
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PI" JAROSŁAW LASKOWSKI - 2017-09-27 - Katowice (śląskie)
•organizowanie, prowadzenie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•przygotowywanie planów w zakresie inwestycji i remontów w ROD,•koordynowanie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•współpraca zarządami ROD i jednostkami samorządu terytorialnego w celu pozyskiwania środków na realizację inwestycji i remontów w ROD,•nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczeniem środków finansowych przekazywanych na inwestycje i remonty w ROD, w tym dotacji zewnętrznych pozyskiwanych na ten cel,•prowadzenie i rozliczanie inwestycji polegających na zakładaniu lub odtwarzaniu ROD przez okręgowe zarządy PZD,•współpraca z inspektorami ds. terenowo-prawnych w zakresie prowadzenia i nadzorowania procesów likwidacji ROD lub czasowego zajęcia terenu.
Polski Związek Działkowców Pomorski Okręg w Gdańsku - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie i nadzorowanie całokształtu spraw w zakresie wszelkich urządzeń i instalacji sanitarnych w budynkach i budowlach, sprawdzanie kosztorysów i przygotowywanie przedmiarów do przetargów.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Namysłów (opolskie)
Pomoc kafelkarzowi, pomoc murarzowi przy wykonywaniu tynkowania oraz wykonywanie prostych prac przy zdobieniach gipsowych.Miejsce pracy: Wrocław i teren krajuOferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Załadunek i rozładunek towaru zgodnie z dokumentacją magazynową. Transport towarów wózkiem widłowym, inne prace magazynowe. Dbałość o prawidłowy obrót towarów w magazynie. Utrzymywanie ładu i porządku na magazynie. Wykonywanie zadań zgodnie z dokumentacją i wytycznymi przełożonego. Przestrzeganie procedur magazynowych i BHP.Praca na 3 zmiany od poniedziałku do piątku + niedziela w godzinach: 5.00-13.00,13.00-21.00,21.00-5.00.Miejsce pracy: Gliwice - Strefa Ekonomiczna.
ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-04-21 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych. Prowadzenie szkoleń BHP pracowników.
DROP S. A. - 2017-10-10 - Kępno (wielkopolskie)
a.Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów oraz specyfikacji na zadania remontu nieruchomości w przypadku braku dokumentacji technicznej.b.Opracowywanie opinii i ocen stanu technicznego obiektów budowlanychc.Nadzór nad właściwym przeprowadzeniem zadań remontowychd.Udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnyche.Udział w przeglądach technicznych budynków i budowli
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-04-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Administrowanie serwerem i infrastrukturą sieciową, zarządzanie stronami www, opieka nad sprzętem komputerowym i sprzętem peryferyjnym, obsługa, nadzór nad prawidłowym działaniem i aktualizacją programów używanych w jednostce, nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-04-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pn-pt 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Opole (opolskie)
- Sprzątanie pomieszczeń handlowych, socjalnych, sanitarnych, biurowych w galerii handlowej.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane > istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 505-170-020) w godzinach: 9:00-16:00.
"BADFORD CONTINENTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków obejmuje m.in.:1 Realizacja i koordynacja zadań związanych z funkcjonowaniem szkół i placówek oświatowych dla których gmina jest organem założycielskim, 2. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad gospodarką finansową i majątkiem we wszystkich placówkach oświatowych w gminie w celu prawidłowego dysponowania środkami finansowymi oraz przestrzegania zasad oszczędności i dyscypliny finansowej3. Prowadzenie comiesięcznych analiz budżetów placówek oświatowych, 4. Prowadzenie ewidencji funduszy pozabudżetowych oświaty, 5. Prowadzenie sprawozdawczości budżetowej dla jednostek oświatowych,6. Prowadzenie całości spraw związanych z dokumentacją płacową jednostek oświatowych i obsługa programów komputerowych w tym zakresie, 7. (...)Pełna treść ogłoszenia na stronie: https://bip.gminalinia.com.pl/praca-urzedu/nabory-na-wolne-stanowiska/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-pracy-inspektoraglownego-specjalisty-ds-oswiaty/
Urząd Gminy Linia - 2018-12-06 - Linia (pomorskie)
Robotnik drogowy, obsługa maszyn drogowych, prace fizyczne związane z robotami drogowymi. Koszenie traw
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG - 2018-07-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Nadzór produkcyjny w zakresie HACCP.
EVRAFISH sp. z o.o. - 2019-09-18 - Brusy (pomorskie)