INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 3276) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 3276)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych,- prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentóww Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych,- rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP,- prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na V piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2020-11-06
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ks. St. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych,- prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentóww Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych,- rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP,- prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na V piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 3276)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów Ustawy o cudzoziemcach,- znajomość przepisów Ustawy o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin, - znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (rozdział 16),- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- dobra organizacja pracy,- efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie,- odporność na stres, asertywność.wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe administracyjne, prawnicze lub studia podyplomowe w zakresie administracji.pozostałe wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych,- znajomość przepisów Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 5541007401
danePracodawcy_regon: 000514236
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv- własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 6 listopada 2020 roku do dnia 16 listopada 2020 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WSOC V.2 - 2 etatyDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w K-PUW; - nie będą udostępniane innym odbiorcom; - będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - w przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; - nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym przysługuje również prawo do: - cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- usunięcia danych;- przeniesienia danych; - ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 06.11.2020
Oferta pracy ważna do: 16.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?03b4be4f09120512ba9939ee24b7f064
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji remontów, konserwacji; rozliczanie materiałów; nadzorowanie bezpieczeństwa obiektów i robót w toku realizacji
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Po - 2019-12-05 - Poznań (wielkopolskie)
- Przygotowywanie SUSHI. Kontakt z klientem. Rozliczanie zmiany. Składanie zamówień na towar. Dbanie o porządek na stanowisku pracy.- Miejsce wykonywania pracy w jednym z punktów gastronomicznych: Katowice, Jaworzno, Zabrze, Sosnowiec oraz Kraków.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 9:00-21:00 + soboty: 9:00-21:00 + niedziela: 10:00-20:00 lub 9:00-21:00 (Punkt w Katowicach). Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku Kucharza Sushi Master. Wymagana umiejętność przygotowywania, kręcenia SUSHI.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Katowice (śląskie)
Opracowanie miesięcznych harmonogramów czasu pracy kierowców, dostosowując je do ilości dni roboczych, współpraca z biurem turystycznym w zakresie ilości przyjętych zleceń wynajmów turystycznych.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Zielona Góra Sp. z o.o. - 2018-12-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Działalność inspekcyjno- kontrolna w zakresie wynikającym z ustawy prawo budowlane, opracowywanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego oraz postępowań egzekucyjnych, przygotowywanie decyzji i postanowień administracyjnych, przyjmowanie interesantów, inne zadania zlecone przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego - 2018-05-15 - Łask (łódzkie)
wszelkie informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce : praca w KRUS Nr BIP 1200-OP.110.26.2019
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2019-06-13 - Konin (wielkopolskie)
- Dokonywanie przeglądów technicznych budynków oraz określanie potrzeb remontowych.- Uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych.- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i koordynacja robót.- Sporządzanie kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów powykonawczych.- Przygotowywanie materiałów do przetargów i przydziału środków.- Sprawdzanie zgodności robót i dokumentów z zawartymi umowami.- Typowanie robót konserwacyjnych i remontowych w oparciu przeglądy roczne i pięcioletnie.- Korespondencja tematyczna.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
-uczestniczenie w pracach związanych z świadczeniem usług w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach związanych z działalnością firmy MW SYSTEM,-zakres obowiązków wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Świebodzin (lubuskie)
1.Prowadzenie analityki i syntetyki dochodów jednostki oraz Budżetu Gminy:-sprawozdawczość: -Rb 27S- miesięczne, kwartalne, roczne Rb 50, Rb 27ZZ, Rb Z, Rb N, Rb ZN, Rb UZ, Rb UN, Rb ST, Rb -PDP-uzgadnianie sald (konta zespołu 2),-uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów, wpisów hipotecznych, opłat z tyt. użytkowania wieczystego, opłat z tyt. czynszów z księgowością podatkową,-uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów z tyt. opłaty za sprzedaż napoi alkoholowych,-rozliczanie wniesionych wadiów na poczet kupna nieruchomości oraz przeprowadzonych inwestycji,-przestrzeganie terminów rozliczania wpłat z tyt. : funduszu alimentacyjnego, zaliczki alimentacyjnej, opłaty za udostępnienie danych osobowych, karty dużej rodziny.2.Uzgodnienie należności wpływów, zwrotów, odpisów z tytułu opłat planistycznych, adiacenckich i eksploatacyjnych, za zajęcie pasa drogowego, za służebność przesyłu, sprzedaż nieruchomości, za kary z ochrony środowiska i wszelkie inne występujące w toku bieżącej pracy z pracownikiem prowadzącym ewidencję opłat w module opłaty różne.3.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów Fundusz Pracy Młodociani. 4.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów DEPOZYTY 5.Sporządzanie i przekazywanie informacji o kwocie dotacji do GOPS-u na dzień 10, 20i koniec każdego miesiąca.6.Sporządzanie bilansu organu i jednostki, rachunku zysków i strat, funduszu jednostki.7.Prowadzenie syntetyki i analityki Funduszu Świadczeń8.Prowadzenie ewidencji wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w module Środki Trwałe.9.Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości środków trwałych, w systemie ŚRODKI TRWAŁE: wprowadzanie zmian, uzgadnianie sald, naliczanie amortyzacji, umorzenia.10.Sporządzanie rocznego sprawozdania w portalu GUS dot. środków trwałych (Urzędu Gminy, zbiorcze na podstawie sprawozdań poszczególnych jednostek).
Urząd Gminy Jonkowo - 2019-02-07 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Miejsce pracy: teren woj. łódzkiego i ościennych. Elastyczny czas pracy.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie konstrukcji dachowych, budowa tarasów drewnianych
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Kwidzyn (pomorskie)
Realizacja prac remontowych w zakresie: oceny konieczności realizacji napraw, wyboru ofert, sporządzenia umów i kontrolowania realizacji prac w budynkach wielorodzinnych
Gwarek sp. z o.o. - 2020-09-10 - Libiąż (małopolskie)
- wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji i księgowanie dowodów dot. dochodów i wydatków budżetowych,- uzgadnianie prowadzonych kartotek wydatków i sald kont systematycznych,- przygotowywnie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych- rozliczanie delegacji służbowych.
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2017-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
ZAKRES ZADAŃ - obsługa komisji dyscyplinarnych; - zastępowanie nieobecnych pracowników w kancelarii i w sekretariacie wydziału; - inne zlecone przez bezpośredniego przełożonego. WARUNKI PRACY Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Kuratorium. Praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: Kuratorium mieści się na dwóch piętrach (drugim i trzecim) w budynku C. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (wejście do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, windy, schodołaz i toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo na drugim piętrze). Stanowisko pracy zlokalizowane jest na trzecim piętrze w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe i ergonomiczne siedzisko, ważne dla pracy siedzącej oraz w komputer, drukarkę i telefon.
KURATORIUM OŚWIATY W BYDGOSZCZY - 2019-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zamiatanie, odkurzanie, polerowanie podłóg, scielenie łóżek, sprzątanie łazienek
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Augustów (podlaskie)
WG. STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Wrocław (dolnośląskie)
-uczestniczenie w planowaniu jadłospisów i przygotowanie według nich posiłków, -przygotowanie produktów i potraw zgodnie z wytycznymi kucharki, -pomoc w porcjowaniu i wydawaniu posiłków, mycie naczyń, -dbanie o czystość pomieszczeń i sprzętu kuchennego, -pomoc w zaopatrywaniu przedszkola w artykuły spożywcze
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Lubań (dolnośląskie)
sprzedaż na stacji paliw
PRZEDSIĘBIORSTWO WYTWÓRCZO HANDLOWE "ELEKTRO-BENZ" - 2016-04-08 - Zdziechów (mazowieckie)
obsługa maszyny do recyklingu tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Straszków (wielkopolskie)
Montaż elementów elektrycznych pojazdów samochodowych.Doświadczenie zawodowe ok 3 lat na podobnym stanowisku.
PUH Moto-Truck - 2016-09-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprawowanie opieki medycznej nad pracownikami, kontakt z lekarzami, wykonywanie świadczeń pielęgnacyjnych, zapobiegawczych, diagnostycznych, leczniczych, rehabilitacyjnych, wykonywanie czynności administracyjnych.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2016-11-07 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Nadzór w zakresie konserwacji i eksploatacji sieci i węzłów cieplnych.
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
ZARZĄDZANIE SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI EKSLOATOWANYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE, SPRAWDZANIE I KONFIGUROWANIE URZĄDZEŃ I ELEMENTÓW SIECI KOMPUTEROWEJ, INSTALACJA URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH, POMOC W ROZWIĄZYWANIU POJAWIAJĄCYCH SIĘ PROBLEMÓW Z PROGRAMAMI, APLIKACJAMI, SPRZĘTEM KOMPUTEROWYM
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości wytwarzanych produktów, kontrola zgodność wytwarzanych produktów z dokumentacją techniczną
GENNADIY URODA EFFECT GROUP - 2018-06-14 - Zagórz (podkarpackie)
Prowadzenie czynności związanych z inwestycjami i remontami: przygotowywanie elementów dokumentacji przetargowych; uczestniczenie w komisjach przetargowych; przeprowadzanie procedury wyboru wykonawcy na podstawie zapytań ofertowych; uczestniczenie w odbiorach technicznych robót.Prowadzenie dokumentacji związanych z zasobami Spółdzielni, ewidencją budynków, lokali mieszkaniowych i użytkowych. Przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych, instalacji oraz urządzeń zgodnie z wymogami przepisów Prawa budowlanego.Prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z przeglądami budynków: książki obiektów, przeglądy przewodów kominowych, instalacji.Przygotowywanie danych wyjściowych do planów remontowych Spółdzielni. Przygotowywanie sprawozdań dot. realizacji planów remontowych. Sporządzanie terminowe sprawozdań z zakresu działu GZM.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PRZYSZŁOŚĆ" - 2020-10-06 - Kluczbork (opolskie)
asysty przy prowadzeniu prac pożarowo niebezpiecznych, umiejętność obsługi podręcznego sprzętu gaśniczego
Trans-Nauta - 2019-04-11 - Gdynia (pomorskie)
Zakres obowiązków zgodny z załącznikiem oferty dostępny na stronie https://www.krus.gov.pl/bip/ pod numerem oferty pracy BIP 100-OP.100.16.2018Godziny pracy 7:15-15:15. Oferta pracy konkursowa.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA INSTALACYJNE W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH BEZ OGRANICZEŃ DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
odkurzanie hal produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
OBSERWACJA I OBCHODY CHRONIONEGO OBIEKTU. PODEJMOWANIE WŁAŚCIWYCH INTERWENCJI W SYTUACJACH ZAGROŻENIA.
GRUPA SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-26 - Straszęcin (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTÓW NA SALI SPRZEDAŻY, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, ZATOWAROWYWANIE ORAZ SPRAWDZANIE TERMINU WAŻNOŚCI PRODUKTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, MILE WIDZIANE AKTUALNE BADANIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, MILE WIDZINE RÓWNIEŻ OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIPRACA NA DWIE ZMAINY W PRZEDZIALE GODZINOWYM: 06:00-22:00WYNAGRODZENIE: 2.550,00 ZŁ (PODST.+PREMIA)MIEJSCE PRACY: UL GENERAŁA KUTRZEBY 8A, UL. TATRZAŃSKA 3, UL. NIEPODLEGŁOŚCI 18/22, UL. 26 KWIETNIA 2, UL. BANDURSKIEGO 90, UL. 1GO MAJA 1APRZED SPOTKANIEM Z PRACODAWCĄ KONTAKT TELEFONICZNY
STOKROTKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)