INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW (NR 2967) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW (NR 2967)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2020-10-08

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW (NR 2967)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów Ustawy o cudzoziemcach,- znajomość przepisów Ustawy o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin, - znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (rozdział 16),- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- dobra organizacja pracy,- efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie,- odporność na stres, asertywność.wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe administracyjne, prawnicze lub studia podyplomowe w zakresie administracji.pozostałe wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych,- znajomość przepisów Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

danePracodawcy_nip: 5541007401

danePracodawcy_regon: 000514236

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv- własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 8 października 2020 roku do dnia 19 października 2020 roku na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WSOC VI.2 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiegoi Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

danePracodawcy_kodPowiatu: 0461

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 08.10.2020

Oferta pracy ważna do: 19.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3da37de3b3586c5903f31b64de365584

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR NADZORU /SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - 3 000 - 4 000 PLN

kontrola prowadzonych prac sanitarnych ( instalacje wewnętrzne i zewnętrzne ) - weryfikacja zgodności wykonania prac zgodnie z dokumentacją, pozwoleniami, weryfikacja zgodności dostarczonych materiałów i urządzeń przez podwykonawców w stosunku do dokumentacji projektowej, zakres nadzorowanych prac : instalacje c.o, cwu, wod-kan, wentylacja i klimatyzacja, weryfikacja ofert podwykonawców z branży sanitarnej / pod względem cen, zakresu, sprawdzanie kompletności i prawidłowości wykonania przekazanej dokumentacji technicznej, sprawdzanie przedmiarów robót, sprawdzanie otrzymanych wycen od podwykonawców, sporządzanie przedmiarów i wycen robót sanitarnych
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2019-01-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPAECJALISTA DO SPRAW PŁAC - od 4 000 PLN

Naliczanie wynagrodzeń w oparciu o umowy o pracę, umowy zlecenia oraz prowadzenie i przechowywanie dokumentacji płacowej. naliczanie zasiłków chorobowych, rodzinnych, opiekuńczych. dokonywanie potrąceń na podstawie egzekucji i zestawień z działu finansowego. sporządzanie deklaracji i raportów oraz przelewów składek na ubezpieczenie społeczne. sporządzanie sprawozdań do gus, deklaracji podatkowych.Kontakt kandydatów z pracodawcą: katarzyna.szalata (at) spartan.wroc.plsala E
Wrocławskie Centrum Treningowe Spartan spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)

OPERATOR OBRABIAREK - od 13 PLN

praca na magazynie zamkniętym, obsługa obrabiarek, praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Ścinawa (dolnośląskie)

INSPEKTOR - W REFERACIE BUDŻETU, ANALIZ I STATYSTYKI W WYDZIALE EDUKACJI I SPORTU W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE - od 2 900 PLN

-Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565-Ogłoszenie Nr OZ/95/2019 - Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Budżetu, Analiz i Statystyki w Wydziale Edukacji i Sportu.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- brała udział w realizacji procedury tworzenia projektu budżetu miasta Katowice w części dotyczącej budżetu oświaty i edukacyjnej opieki wychowawczej,- przeprowadzała w trakcie roku budżetowego analizy aktualnego wykonania planów jednostkowych jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- przeprowadzała analizy przewidywanego wykonania dochodów i wydatków budżetowych w jednostkach oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- weryfikowała wnioski w sprawie zmian w budżetach jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- opiniowała sprawy i dokumenty wywołujące skutki finansowe dla budżetu oświaty,- dokonywała doraźnych analiz budżetu oświaty,- redagowała pisma i prowadziła korespondencję w zakresie wynikającym z prowadzonych spraw- Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy -od zaraz do ustalenia z pracodawcą.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki lub specjalności: finanse, ekonomia, zarządzanie, rachunkowość,- udokumentowany minimum 3-letni staż pracy,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa, - dobra znajomość przepisów: ustawy Prawo oświatowe, ustawy o finansach publicznych w części dotyczącej jednostek oświatowych, ustawy Karta Nauczyciela w części dotyczącej wynagrodzeń nauczycieli, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych MS Office (Word, Excel) - w stopniu dobrym.Wymagania dodatkowe:- umiejętność redagowania pism urzędowych,umiejętność opracowywania zestawień w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel, dokonywania analiz i wyciągania wniosków, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, rzetelność, samodzielność, komunikatywność.Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodówna parterze/, - praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz telefonicznego i mailowego kontaktu z pracownikami jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice oraz pracownikami Centrum Usług Wspólnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności- Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Urząd Miasta Katowice - 2019-08-06 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA (161 I) - od 1 850 PLN

prace interwencyjne: Przygotowywanie produktów do sprzedaży, pomoc nabywcy przy wyborze produktu, sprawna realizacja zamówień składanych przez nabywców, inkasowanie należności za sprzedane produkty, załatwianie reklamacji zakupionych towarów, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Michalin (mazowieckie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

PROWADZENIE CAŁOKSZTAŁTU SPRAW Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA, ORGANIZOWANIE PROCESU OPINIOWANIA, SPORZĄDZANIE OKRESOWYCH ANALIZ, OPRACOWYWANIE POTRZEB INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYCH JEDNOSTKI (INFRASTRUKTURY)WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU INFRASTRUKTURY (REMONTY, BUDOWNICTWO) 1 ROK STAŻU PRACY PRZY WYŻSZYM WYKSZTAŁCENIU, PRZY ŚREDNIM WYKSZTAŁCENIU 3 LATA STAŻU PRACY KONTAKT TELEFONICZNY Z PRACODAWCĄ LUB CV +LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ NA ADRES ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 250, SZCZECIN
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1749 - 2017-10-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)

FREZER OPERATOR CNC - od 3 000 PLN

Obsługa maszyn cnc, testowanie produktów, tworzenie produktów wg instrukcji
Flexidea Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Łódź (łódzkie)

KIEROWCA KAT. C/E - od 10 000 PLN

Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, staż pracy mile widziany, prawo jazdy kat CE, karta do tachografu cyfrowego, świadectwo kwalifikacji, aktualne badaniaZakres obowiązków: transport towarów chłodniąPraca: Polska- Anglia, praca w kółkach
Easy Anglo - Trans Marcin Jarus - 2018-09-12 - Kobylin (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. EWIDENCJI I GOSPODARKI ODPADAMI - od 3 500 PLN

Praca polegać będzie przede wszystkim na prowadzeniu ewidencji odpadów, obsłudze programu do ważenia na wadze najazdowej komponentów przyjmowanych do instalacji spółki i przekazywanych innym podmiotom do zagospodarowania, sporządzaniu bilansów i raportów odpadów/nieczystości ciekłych/kompostu, udział w przygotowywaniu sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami/nieczystościami ciekłymi. Ponadto zakres obowiązków obejmował będzie również formalny nadzór (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wydanymi spółce decyzjami) nad: właściwym gospodarowaniem odpadami wytworzonymi w całej spółce, w tym ich właściwe magazynowanie i przekazywanie innym, uprawnionym podmiotom do zagospodarowania, przetwarzaniem odpadów w instalacji zlokalizowanej na terenie oczyszczalni ścieków w Słupsku. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00, możliwa praca na dwie zmiany
"WODOCIĄGI SŁUPSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-18 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR - od 3 100 PLN

Wystawianie faktur Vat dotyczących sprzedaży usług wszystkich pracowni Biura,Analiza i kontrola poprawności otrzymywanych faktur, rachunków lub innych dokumentów księgowych,Księgowanie faktur w rejestrach,Kontrola terminowości dokonywania wpłat,Sporządzanie poleceń przelewów,Prowadzenie rejestru bankowego dla rachunku bieżącego,Wystawianie not korygujących.
Wojewódzkie Biuro Geodezji w Łodzi - 2019-11-14 - Łódź (łódzkie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

Fryzjer damsko - męski
Zakład Fryzjerski "MARTA" - 2016-09-08 - Wola Batorska (małopolskie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI/PPP ŁAŃCUT - 11 - 12 PLN

liczenie towaru
kontakt przez OHP - 2016-09-19 - Krasne (podkarpackie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 2 200 - 3 500 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie: 2 lata; umowa zlecenie; prace ogólnobudowlane na terenie Gliwic;
BEN-BUD MATEUSZ WALKOWICZ - 2018-03-22 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - do 4 100 PLN

pełnienie funcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie: sieci i instalacji telekomunikacyjnych, systemów alarmowych, systemów kontroli dostępu, telewizji przemysłowej systemów sygnalizacji pożaru, automatyki, obiektowej oraz sieci komputerowej, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. Technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-06-20 - Gdańsk (pomorskie)

SKŁADACZ-PAKOWACZ - od 12 PLN

Składanie opakowań kartonowych. Pakowanie produktów. Kontrola jakości wyrobów. Dbanie o porządek. Zdolności manualne. Dokładność. Sumienność. Szybkość.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

STARSZY REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI(NR 6871) - od 2 011 PLN

ewidencja VAT, w szczególności ewidencja jednolitych plików kontrolnych, dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładanym planem kont i wprowadzanie do programu komputerowego, przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty, realizacja przelewów oraz sporządzanie raportów kasowych, wystawianie i ewidencja faktur sprzedaży , obsługa programu SJO BESTIA, czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych, finansowych, GUS, inne czynności zlecone przez głównego księgowegoWszystkie informacje dotyczące ogłoszenia można znaleźć na stronie BIP Ośrodka oraz na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko Pomorskiego
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braille`a - 2016-09-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR W NADZORZE WODNYM W MALBORKU - od 3 400 PLN

Obowiązki: ponoszenie odpowiedzialności na zasadach w art. 124-127 Kodeksu Pracy za mienie PGW WP powierzone pracownikowi, wykonywanie obowiązków określonych w ustawie z dnia 7.07.1994r. Prawo Budowlane odnoszących się do utrzymania obiektów budowlanych będących w administracji Zarządu Zlewni, prowadzenie spraw dotyczących zgłoszeń wodnoprawnych, przyjmowanie wniosków o wydanie zgód wodonoprawnych oraz innych decyzji przewidziannych w ustawie, prowadzenie spraw dotyczących decyzji, o których mowa w ustawie z dnia 20 lipca 2017r. Prawo Wodne, współuczestniczenie w zapewnieniu ochrony ludności i mienia przed powodzią i przeciwdziałaniu skutkom suszy, na poziomie zlewni, realizacja i współdziałanie w realizacji działań służących prowadzeniu zrównoważonego gospodarowania wodami, utrzymanie i eksploatacja urządzeń wodnych będących własnością Skarbu Państwa, sprawozdanie kontroli stanu technicznego i eksploatacyjnego urządzeń wodnych oraz urządzeń melioracji wodnych, nadzór nad utrzymaniem właściwych poziomów wody na polderach pompowych i w urządzeniach wodnych w związku z pracą stacji pomp, wykonywanie przedmiarów robót, nadzorowanie zabezpieczenia mienia, obiektów i urządzeń hydrotechnicznych przed skutkami pochodu lodów i spływu wielkich wód, zgłaszanie potrzeb remontowych, konserwacji oraz modernizacji urządzeń wodnych Kierownikowi Nadzoru Wodnego, Szczególna dbałość i opieka o budowle strategicznego znaczenia, utrzymanie w należytym stanie i porządku terenów zieleni w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów hydrotechnicznych i budynków PGW WP, prowadzenie dokumentacji dotyczącej gruntów na terenie działalności Nadzoru Wodnego, uczestniczenie w protokolarnym zdaniu i odbiorze gruntów administrowanych przez PGW WP, sporządzanie dokumentów niezbędnych do prawidłowej działalności Nadzoru Wodnego, wykonywanie poleceń dotyczących prawidłowej działalności administratora drogi wodnej, wykonywanie innych poleceń przełożonego.Jedna zmiana 7-15Wynagrodzenie: 3400 zł + do 20% dodatek za wysługę latMiejsce pracy: Nadzór Wodny w Malborku ul. Zieleniecka 27, 82-200 Malbork
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2019-03-27 - Malbork (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO-STAŻ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Siemiatycze (podlaskie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ(NR 0488) - od 3 000 PLN

prowadzenie rejestru faktur zakupowych i sprzedażowych, terminowe przekazywanie faktur do zapłaty,dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznymrozksięgowywanie wyciągów bankowych, bieżąca kontrola rozrachunków uzgadnianie kont oraz potwierdzanie sald z kontrahentami.[Praca na okres próbny] : Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 4 000 PLN

Przeprowadzanie kontroli wyrobów przed ich zwolnieniem do dalszej produkcji,- Przeprowadzanie kontroli międzyoperacyjnych,- Ostateczna kontrola detali i złożeń po procesach produkcyjnych,- Uzupełnianie dokumentacji produkcyjnej,- Wykonywanie programów oraz pomiarów na maszynach CMM,- Wykonywanie raportów FAIR,- Współpraca z Działem Inżynieryjnym oraz Działem Produkcji.
Gardner Aerospace Mielec Spółka z o.o - 2018-09-19 - Mielec (podkarpackie)

ROZBIERACZ-WYKRAWACZ - od 2 100 PLN

Praca przy rozbiorze mięsa
"ELKOPOL"-SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-12 - Kalinowo (mazowieckie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 4 850 PLN

Zadania na stanowisku:- Zatwierdzanie projektów sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych,- Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych Zespołu Uzgadniania Dokumentacji w Raciborzu,- Kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego z przepisami prawa budowlanego i ochrony środowiska, projektem budowlanym, warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę, pozostałą dokumentacją budowy i wiedzą techniczną,- Reprezentowania ZWiK sp. z o.o. na budowie poprzez sprawowanie kontroli,- Prowadzenie nadzorów branżowych w zakresie sieci wod-kan dla firm prowadzących prace ziemne w ich pobliżu,- Prowadzenia postępowań wyjaśniających przyczyny katastrofy budowlanej,- Przyjmowania podań, skarg i wniosków od stron postępowania oraz współdziałanie z organami kontroli państwowej,- Potwierdzania robót faktycznie wykonanych oraz potwierdzania faktu usunięcia wad,- Prowadzenie odbiorów technicznych nowo budowanych sieci i przyłączy wod-kan.Oczekiwania:- Wykształcenie wyższe o kierunku technicznym,- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa budowlanego,- Prawo jazdy kat. "B",- Solidność, rzetelność, zaangażowanie.Pracodawca oferuje:1. Umowę o pracę.2. Stabilność zatrudnienia.3. Wymiar etatu: cały etat tj. 8 godzin dziennie.4. Pakiet medyczny.5. Szkolenia.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu - 2019-03-15 - Racibórz (śląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE BUDŻETOWYM I PLANOWANIA - od 2 100 PLN

KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe np. matematyka, informatyka w ekonomii oraz studia podyplomowe z zakresu rachunkowości, finansów, podatku, podatku VAT; 3 lata stażu pracy w zakresie wymaganego lub pożądanego wykształcenia; biegła obsługa komputera; nieposzlakowana opinia; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-07-17 - Knurów (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - RECEPCJI - od 2 100 PLN

ochrona budynku, współpraca z recepcją, wydawanie kluczy, udzielanie informacji
kontakt przez OHP - 2018-07-16 - Kraków (małopolskie)

BARMAN-KELNER - od 10 PLN

książeczka sanepidowska, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, chęci do pracy
WIELKOPOLSKA GASTRONOMIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KASJER K/M - od 2 800 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR TECHNICZNY - POMIAROWIEC - od 2 000 PLN

wykonywanie pomiarów pól elektromagnetycznych zgodnie z obowiązującymi procedurami, opracowywanie sprawozdań z przepracownych badań
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWO-USŁUGOWE "BIELASZKA" - 2017-03-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

- Konstrukcja odzieży lekkiej, - Tworzenie tabel rozmiarowych, - Stopniowanie odzieży, - Modelowanie odzieży na sylwetki.- Przyszywanie maszynowo guzików ,- Składanie i prasowanie gotowych koszul ,- Oferta takze dla osoby chętnej bez doświadczenia - do przyuczenia,- Wynagrodzenie od 2100,00 zł brutto - do uzgodnienia z Pracodawcą,- Kontakt telefoniczny: 58 727-94-02, e-mail: j.marcinkowska (at) theshirttailors.com
THE SHIRT TAILORS SP. Z O.O. - 2018-09-04 - Tczew (pomorskie)

KIEROWCA KAT C - od 2 250 PLN

Wykonywanie obowiązków kierowcy Kat C w hurtowni napojów alkoholowych, bezalkoholowych.
Prestige Sp. z o.o. - 2019-08-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat