INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 3062) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 3062)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych w zakresie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania, wykorzystania środków finansowych,- analizowanie sprawozdań złożonych przez dofinansowane podmioty w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania,- kwalifikowanie złożonych ofert konkursowych pod względem spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych w celu przekazania właściwemu ministrowi list ofert zakwalifikowanych do dofinansowania,- współpraca z podmiotami dofinansowanymi oraz z właściwym ministerstwem w celu zapewnienia prawidłowości realizacji zadania,- przygotowanie dokumentów związanych z Resortowym programem rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, w tym wzorów umów jakie będą zawierane z zakwalifikowanymi do dofinansowania podmiotami, wzorami sprawozdań, oświadczeniami podmiotów, informacjami o Programie w celu zapewnienia jednolitości realizacji zadania.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2019-05-29

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych w zakresie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania, wykorzystania środków finansowych,- analizowanie sprawozdań złożonych przez dofinansowane podmioty w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania,- kwalifikowanie złożonych ofert konkursowych pod względem spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych w celu przekazania właściwemu ministrowi list ofert zakwalifikowanych do dofinansowania,- współpraca z podmiotami dofinansowanymi oraz z właściwym ministerstwem w celu zapewnienia prawidłowości realizacji zadania,- przygotowanie dokumentów związanych z Resortowym programem rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, w tym wzorów umów jakie będą zawierane z zakwalifikowanymi do dofinansowania podmiotami, wzorami sprawozdań, oświadczeniami podmiotów, informacjami o Programie w celu zapewnienia jednolitości realizacji zadania.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 3062)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista polityki społecznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego- znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,- znajomość ustawy o kontroli w administracji- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office- umiejętność redagowania pism urzędowych- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, - współdziałanie w grupie, myślenie analityczne, efektywna komunikacjaWymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe administracyjnepozostałe wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej- znajomość ustawy o służbie cywilnej- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 29 maja 2019 roku do dnia 8 czerwca 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki-WPS.VIII- 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danychNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista polityki społecznej

Data dodania oferty pracy: 29.05.2019

Oferta pracy ważna do: 08.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7fa1c88184fe3503948f5d0cba8e57cf

Podobne oferty pracy

FAKTURZYSTKA - od 2 500 PLN

wystawianie faktur sprzedaży; wystawianie faktur korygujących; sporządzanie rejestrów sprzedaży.
GULIK Spółka z o. o. - 2018-07-18 - Łuków (lubelskie)

CUKIERNIK - od 1 850 PLN

produkcja wyrobów cukierniczych
PIEKARNICTWO Janusz Jesse Rogoźno - 2016-03-18 - Rogoźno (wielkopolskie)

KIEROWCA C+E - od 4 000 PLN

PRZEWÓZ PALIW PŁYNNYCH (CYSTERNA) DO KLIENTÓW
AGRO-SIEĆ SP. Z O.O. - 2018-03-22 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - 1 017,4 PLN

Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Bystry (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI - od 3 500 PLN

Praca inspektora ds. inwestycji - nadzór nad realizowanymi w ogrodach inwestycjami, realizowanie umów czasowego zajęcia terenów, rozpatrywanie wniosków o dotacje.Praca w godz. 8-16Kontakt z pracodawcą: gk-op-pzd (at) o2.pl, 71 3544160 lub osobiście
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW - OKRĘG WE WROCŁAWIU - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

Rozwożenie towarów, pozyskiwanie nowych kontrahentów
Firma Produkcyjno-Handlowa "SWEETPOL" Piotr Szymański - 2017-09-26 - Szczyty (łódzkie)

MECHANIK MASZYN PRZEMYSŁOWYCH - od 2 000 PLN

montaż i budowa maszyn przemysłowych, części i podzespołów linii produkcyjnych
Firma "KOMODUS" Anna Śmiech - 2017-04-13 - Rossosz (lubelskie)

INSPEKTOR DS. UTRZYMANIA I REMONTÓW ULIC - OFERTA KONKURSOWA - od 3 500 PLN

określony w ogłoszeniu o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2019-02-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH W ODDZIALE EKSPOATACJI BUDYNKÓW NR 4 - 2 600 - 2 800 PLN

- więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracy- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej,współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane, przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli, analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków, prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji, uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Warunki pracy: Wynagrodzenie: od 2600zł do 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy ,miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze. - Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy,- znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,- orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- samodzielność oraz dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy w zespole,- odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa,- komunikatywność, w tym umiejętność poprawnego redagowania korespondencji.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK PRZY PRODUKCJI PALET - od 900 PLN

Praca przy produkcji palet
PALDREX RYSZARD GÓRECKI - 2016-12-02 - Czajków (wielkopolskie)

INSPEKTOR-UMPI/18/0048/W67 / RPO / - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPRZEDAWCA NA STOISKU MIESNYM OFPR/18/0645 - od 2 100 PLN

Obsługa klientów, praca na stoisku mięsnym, praca na dwie zmiany: 7:00-15:00; 12:00-20:00
"SILLA BIS" KLAUDIA GUZARA - 2018-03-14 - Niedźwiedź (małopolskie)

INSPEKTOR DZIAŁU FINANSOWEGO - do 2 100 PLN

Praca w dziale finansowym
ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU - 2018-04-09 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR BHP I P.POŻ. - do 600 PLN

Dokonywanie analiz stanu bezpieczeństwa stanowisk pracy. Szkolenia kadsry w zakresie BHP i P. Poż. zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi. Sporządzanie protokołów powypadkowych. Opiniowanie szczegołowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach. Kontrola oraz sporządzanie niezbędnych zestawień, list dot. właściwego zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną oraz sprzęt ochronny.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2017-09-13 - Gdańsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 300 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru
PT DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-03 - Żory (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI PRALNI - do 2 000 PLN

pracownik obsługi pralni mechanicznej,, wprowadzanie danych do komputera
Zakłady Odzieżowe AG Spółka z o.o. - 2017-12-18 - Mielec (podkarpackie)

MASAŻYSTKA/KOSMETYCZKA - od 1 850 PLN

Wykonywanie masażu metodą klasyczną, masaż chiński, zabiegi kosmetyczne manicure pedicure, utrzymanie porządku na miejscu pracy
kontakt przez OHP - 2016-04-06 - Wejherowo (pomorskie)

ANIMATOR CZASU WOLNEGO - od 14 PLN

Organizacja czasu wolnego dzieci, organizowanie gier i zabaw dla dzieci. Istnieje możliwośc dojazdu z Zamościa na miejsce pracy.
Frajda Beata Szprengier - 2018-04-10 - Bliżów (lubelskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI MIEJSKICH UM KNURÓW - 3 000 - 3 500 PLN

KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; upr. budowalne do kierowania robotami budowalnymi w spec. drogowej; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2019-04-30 - Knurów (śląskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 000 PLN

Malowanie, szpachlowanie, płyty gipsowe, układanie płytek, ocieplanie budynków.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Jasło (podkarpackie)

OPERATOR MYJNI - do 2 000 PLN

Mycie aut metodą parową, pranie tapicerki
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - od 2 600 PLN

wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o kontroli w administracji rządowejudział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustawprowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanychwykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznychudzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urządprzygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzęduprowadzenie prac administracyjno-biurowychaktualizacja dokumentów systemu zarządzaniapraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowarekrutacja na ww. stanowisko ogłoszona jest w formie konkursu, oferty należy składać do dnia 09.02.2018 r.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - 4 000 - 5 500 PLN

Nadzór inwestorski nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-09-10 - Gdynia (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - do 1 025 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych; zakres obowiązków: towarowanie artykułów na hali sprzedaży, przemieszczanie towaru z magazynu na halę sprzedaży, obsługa klienta; obsługa hali sprzedaży; 1/2 etatu w godz. 6:00-24:00; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice Europa Centralna; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności;
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR DS. BHP I PPOŻ. - od 1 000 PLN

•Prowadzenie oraz ewidencjonowanie szkoleń wstępnych oraz okresowych dla pracowników w zakresie bhp i ppoż.,•Systematyczna kontrola stanowisk pracy w zakresie BHP,•Kontrola sprawności sprzętu BHP i ppoż. i środków alarmowych,•Kontrola w zakresie przestrzegania przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych,•Nadzór nad sprzętem ochrony ppoż. oraz sprzętem ochronnym BHP,•Przygotowywanie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego i pomiarów czynników szkodliwych,•Udział w ustalaniu przyczyn wypadków przy pracy i sporządzanie dokumentacji wypadkowej,•Ewidencja wypadków przy pracy i chorób zawodowych,•Opracowywanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu budowlanego,•Organizowanie okresowych prób ewakuacyjnych, itd.Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 7-11. Wymiar czasu pracy 1/5 etatu.
"WODOCIĄGI USTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-21 - Ustka (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

- przyjmowanie dostaw towarów- przygotowanie produktów do sprzedaży- obsługa klienta- obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie należności- pomoc nabywcy przy wyborze towarów
MARMAX Jurzysta sp. j. - 2019-01-15 - Małówka (podkarpackie)

INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ (NR 3471) - od 2 050 PLN

Ogólny zakres obowiązków- PROWADZENIE KONTROLI STANU OCHRONY PRZECIWOPŻAROWEJ,- KONTROLOWANIE SPRAWNOŚCI SYSTEMU ALARMOWANIA I POWIADAMIANIA NA WYPADEK POŻARU,- PROWADZENIE SZKOLEŃ W ZAKRESIE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ,- OPRACOWYWANIE ANALIZ STANU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ,- WYKONYWANIE CZYNNOŚCI OKREŚLONYCH W "INSTRUKCJI O OCHRONIE PRZECIWPOŻAROWEJ W RESORCIE OBRONY NARODOWEJ"- SPRAWOWANIE NADZORU NAD ZABEZPIECZENIEM PRZECIWPOŻAROWYM PRAC NIEBEZPIECZNYCH, - OPRACOWANIE WYKAZÓW I ZESTAWIEŃ NALEŻNOŚCI SPRZĘTU POŻARNICZEGO, - UCZESTNICZENIE W OKRESOWYCH PRZEGLĄDACH BUDYNKÓW, OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ, - MELDOWANIE O STANIE BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO.
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-10-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat