INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWADELEGATURA WŁOCŁAWEK(NR 5395) Włocławek oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWADELEGATURA WŁOCŁAWEK(NR 5395)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego wydawanych przez Wojewodę, o których mowa w ustawie Prawo wodne, w szczególności w zakresie: ustalania strefy ochrony bezpośredniej i pośredniej ujęć wody, ustanawianie obszarów ochronnych, przyjmowania planów utrzymania wód, określanie rozmiaru korzystania z wód w sytuacjach nadzwyczajnych, wprowadzanie czasowego ograniczenia w korzystaniu z wód i zmiany sposobu gospodarowania wodą w zbiornikach retencyjnych w przypadku wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, - analizowanie, sprawdzanie i potwierdzanie protokołów indywidualnych rolników, w celu umożliwienia im uzyskania pomocy z tytułu strat powstałych w wyniku klęsk żywiołowych w rolnictwie,- rozpatrywanie skarg i wniosków skierowanych do Wojewody w sprawie rolnictwa, w celu udzielenia pomocy i wyjaśnień poszkodowanym w wyniku klęsk żywiołowych,- prowadzenie spraw wieloosobowego stanowiska pracy, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Data publikacji: 2019-10-07
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brzeska 8, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego wydawanych przez Wojewodę, o których mowa w ustawie Prawo wodne, w szczególności w zakresie: ustalania strefy ochrony bezpośredniej i pośredniej ujęć wody, ustanawianie obszarów ochronnych, przyjmowania planów utrzymania wód, określanie rozmiaru korzystania z wód w sytuacjach nadzwyczajnych, wprowadzanie czasowego ograniczenia w korzystaniu z wód i zmiany sposobu gospodarowania wodą w zbiornikach retencyjnych w przypadku wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, - analizowanie, sprawdzanie i potwierdzanie protokołów indywidualnych rolników, w celu umożliwienia im uzyskania pomocy z tytułu strat powstałych w wyniku klęsk żywiołowych w rolnictwie,- rozpatrywanie skarg i wniosków skierowanych do Wojewody w sprawie rolnictwa, w celu udzielenia pomocy i wyjaśnień poszkodowanym w wyniku klęsk żywiołowych,- prowadzenie spraw wieloosobowego stanowiska pracy, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWADELEGATURA WŁOCŁAWEK(NR 5395)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:niezbędne:wykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, - znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej, - znajomość ustawy prawo wodne, - znajomość ustawy prawo ochrony środowiska, - znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie realizacji niektórych zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność, - dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, - odporność na stres, efektywna komunikacja, myślenie analityczne.wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe na kierunku ochrona środowiska, rolnictwo, hydrologia, geologia, inżynieria i gospodarka wodna,- doświadczenie zawodowe w realizacji zadań związanych z ochroną środowiska lub rolnictwem,- znajomość ustawy o służbie cywilnej,- umiejętność redagowania pism urzędowych.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,-oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 7 października 2019 roku do dnia 17 października 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WIR IX - 1 etat Włocławek DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko- Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do:- Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 07.10.2019
Oferta pracy ważna do: 17.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fcba0ec892a0dd4e61230cee018ac031
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Żelechów (mazowieckie)
prowadzenie procedur przetargowych, edycja potrzeb materiałowych na zamówienia, nadzór nad planowaniem potrzeb materiałowych w systemie komputerowym, prowadzenie komputerowej bazy dostawców materiałowych wraz z cennikiem, bieżąca analiza zapasów materiałowych na poszczególnych magazynach, współpraca z dostawcami Spółki, współpraca z innymi komórkami firmy w zakresie potrzeb materiałowych, poszukiwanie nowych dostawców, ponaglanie dostawców przy opóźnieniach, prowadzenie reklamacji i niezgodności dotyczących zapotrzebowanych materiałów
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-05-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
-przygotowywanie projektów pism i dokumentacji zleconej przez przełozonego,-prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników, kart ewidencji czasu pracy, list obecności oraz wykazu nieobecności,-opracowywanie analiz , prowadzenie ewidencji oraz rejestrów,-sporzadzanie projektów wewnetrznych aktów normatywnych OSiR,-przygotowywanie umów o pracę, wystawianie swiadectw pracy i zaświadczeń,-współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy oraz Powiatowym Centrum Pomocy Prodzinie ,-sporządzanie dokumentacji statystycznej,-współpraca z pracownikiem uprawnionym do wprowadzania informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakresie aktualizowania danych w BIP,-bieżące monitorowanie przepisów prawnych związanych z działalnością OSiR,-praca przy komputerze w zakresie stanowiska pracy,-przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego OSiR,-wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego i Dyrektora OSiR,szczegóły naboru dostępne są na stronie http://osir-inowroclaw.samorzady.pl/art/id/2165
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW - 2018-09-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pomiary i wycena u klienta. Sporządzanie ofert. (Branża: wentylacja, klimatyzacja, anteny, monitoring, alarmy). 1/2 etatu.
GETMON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej. Ogólny zakres obowiązków: obsluga kancelaryjna i organizacyjno-techniczna Dyrektora Jednostki oraz obsługa kancelaryjna Jednostki.
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Otwock (mazowieckie)
szukanie dostawców, kontakt z dostawcami,ustalanie asortymentu i cen, prowadzenie rozmów z firmami wietnamskimi, konstruowanie umów po wietnamsku dla firm wietnamskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2020-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
działalność inspekcyjno kontrolna w zakresie wynikajacym z ustawy prawo budowlane, opracowywanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, prowadzenie postepowań administracyjnych wynikających z właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego oraz postępowań egzekucyjnych, przygotowywanie decyzjii i postanowień administracyjnych, przyjmowanie interesantów, inne zadania zlecone przez powitowego inspektora nadzoru budowlanego
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-09-02 - Łask (łódzkie)
przeprowadzanie kontroli warunków bytowych zwierząt, podejmowanie i transportowanie zwierząt. Transport karmy dla zwierząt oraz darowizn.
TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI "FAUNA" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2019-08-13 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie przewodów, montaż osprzętu elektrycznego, montaż gniazd, łączników i oświetlenia, łączenie puszek
"LUK-INSTAL" INSTALACJE ELEKTRYCZNE ŁUKASZ KOT W ŁAŃCUCIE - 2016-05-05 - Łańcut (podkarpackie)
Sprzedaż, naprawa RTV programowanie CMOS, montaż instalacji RTV SAT, montaż CAR AUDIO. Praca w godz. 9.00 - 17.00
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Brzesko (małopolskie)
wykształcenie zawodowe, karta kierowcy, prawo jazdy kat C+E, biegła znajomość języka rosyjskiego.Prowadzenie pojazdu, wyjazdy do Europy Zachodniej: Rosja, Kazachstan.Praca w ruchu międzynarodowym.
GAJOWY TRANSPORT Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Siejew (wielkopolskie)
Obsługa klienta w sklepie ogólnospożywczym. Praca na dwie zmiany w godz. 5:30-21:30. Miejsce: Bolszewo.
Sklep Ogólnospożywczy Wojciech Szews - 2020-09-28 - Bolszewo (pomorskie)
fryzjerstwo damsko- męskie
Magdalena Fornalewicz Gabinet Kosmetyczny ORCHIDEA - 2017-08-09 - Kościan (wielkopolskie)
Nadzór nad bieżącą konserwacją instalacji sanitarnych, przeglądy i odbiór.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CENTRUM" - 2020-03-24 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
ROLKASTER P.P.H.U. Tomasz Stefaniak - 2017-05-18 - Ociąż (wielkopolskie)
- Montowanie drobnych elementów zgodnie ze specyfikacją - Kontrola jakości gotowego produktu - Dostarczanie elementów na wybrane stanowiska - Pakowanie elementów - Sortowanie elementów - Obsługa maszyn- Prowadzenie dokumentacji wymaganej przez dany proces.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba Firmy / Według zleceń teren całego kraju.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana sumienność i dokładność, umiejętności manualne, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej, umiejętności czytania rysunków technicznych. Mile widziana znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Katowice (śląskie)
obsługa kawiarni, obsługa kasy fiskalnej, obsługa urzadzeń,
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Jaworzno (śląskie)
przyjęcie towaru, pakowanie towaru, dowóz mebli do klienta
Salon Meblowy Kris Krzysztof Gurazda, Usługi Finansowe Krzysztof Gurazda - 2020-07-23 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt. Nadzór nad podmiotami prowadzącymi działalność w zakresie: organizowania targów, wystaw, pokazów, obrotu zwierzętami. Prowadzenie kontroli zakaźeń zwierząt. Pobieranie oraz wysyłka prób do badań diagnostycznych i monitoringowych. Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Obsługa plazmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Rudki (świętokrzyskie)
Organizowanie planów, koordynacja i prowadzenie szkoleń z zakresu bhp w celu zapewnienia odpowiedniego wyszkolenia pracowników (w tym m.in. przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych).Organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.Prowadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentacji i ewidencji (w tym prowadzenie dokumentacji wypadów przy pracy oraz w drodze do i z pracy, a także rejestrów chorób zawodowych).Udział w przekazywaniu obiektów i urządzeń mających wpływ na bezpieczeństwo i warunki pracy.Udział w opracowywaniu instrukcji oraz innej dokumentacji z zakresu bhp.Kontrola warunków pracy, przestrzeganie zasad i obowiązujących przepisów w tym zakresie.Raportowanie o stanie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz o zagrożeniach.Miejsce pracy: Wrocław, ul. KoszarowaKontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) szpital.wroc.plSala D, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa komputera, opracowywanie merytoryczne wypisywanych wniosków
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Siedlce (mazowieckie)
Naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Włoszanowo (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku,- Prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych.- Sporządzanie sprawozdań, zestawień i analiz w zakresie środków trwałych z wykorzystaniem MS Office.- Przygotowywanie dokumentacji będącej podstawą księgowania i rozliczeń w zakresie konta depozytowego: kaucji, wadiów i lokat.- Obsługa systemu informatycznego oraz przetwarzania danych w ramach obowiązków wynikających z zakresu czynności i odpowiedzialności służbowej.- Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonego.- Realizacja powierzonych obowiązków wymaga umiejętności współpracy z wydziałami Urzędu.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku: - Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Miejscem pracy jest siedziba Urzędu Miejskiego.- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim.- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy: - Stabilność zatrudnienia- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta- Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej - 2020-07-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Przyjmowanie towaru- Szykowanie towaru na wysyłki- Obsługa materiałowa produkcji
AGRO-PROJECTS SP. ZO.O. SP.K. - 2019-07-10 - Pianowo (wielkopolskie)
- Praca w brygadzie przy budowie linii i stacji średnich i wysokich napięć.Praca cały czas w delegacji na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: od 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie elektryczne, budowlane lub mechaniczne. Wymagany zdolność do pracy na wysokości. Mile widziane prawo jazdy Kat. C oraz uprawnienia SEP. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail. Kontakt e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl ---> Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-04 - Katowice (śląskie)
nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi systemem zleconym, wykonywanie, sprawdzanie kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych na roboty budowlane, wykonywanie przeglądów obiektów zgodnie z Art. 62 Prawa Budowlanegopraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowa w godzinach 7:00-15:00oferta dostępna w sali D
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-10-02 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o ekspozycje towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy- Dyrektor Sądu Okręgowego w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko inspektora w Oddziale Kadr w Sądzie Okręgowym w Katowicach - Liczba wolnych stanowisk:1 stanowisko w wymiarze 1 etatu- Oznaczenie konkursu: O. Kdr. 110-1102-23/20- Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) opracowywanie projektów oraz bieżąca aktualizacja obowiązujących: regulaminów, procedur, zarządzeń, dokumentacji, w zakresie prowadzonej polityki personalnej;2) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych w obszarze dotyczącym zakresu realizowanych zadań, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań;3) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości budżetowej, analiz, raportów kadrowo-płacowych oraz deklaracji do GUS, PFRON i ZUS;4) analizowanie, monitorowanie i planowanie etatyzacji we wszystkich grupach pracowniczych, przedstawianie propozycji zmian etatowych;5) prowadzenie spraw kadrowych wskazanej grupy pracowników, w tym: - przygotowywanie projektów decyzji i odpowiedzi;6) przygotowywanie projektów decyzji i odpowiedzi w sprawach kadrowych;7) archiwizacja dokumentacji.Oferujemy:1) stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;2) prestiż związany z pracą w jednym z największych sądów w Polsce;3) konkurencyjne wynagrodzenie;4) stałe godziny pracy od 7.30 15.30;5) dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami;6) dodatkowe wynagrodzenie roczne zgodnie z obowiązującymi przepisami;7) dofinansowanie do okularów lub soczewek;8) szeroki wachlarz świadczeń socjalnych: dofinansowanie do karty Multisport, wczasów pod gruszą; pożyczki remontowe; wycieczki integracyjne dla pracowników oraz dzieci pracowników; pomoc finansową dla pracowników w trudnej sytuacji życiowej;9) ciekawą i odpowiedzialną pracę w przyjaznej atmosferze;10) możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach.- Godziny pracy: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2020-06-29 - Katowice (śląskie)