INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU(NR 0800) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU(NR 0800)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego - dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej- koordynowanie pracy zespołu kontrolnego podczas przeprowadzania czynności kontrolnych w jednostkach kontrolowanych oraz podczas sporządzania dokumentacji pokontrolnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2019-02-12

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego - dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej- koordynowanie pracy zespołu kontrolnego podczas przeprowadzania czynności kontrolnych w jednostkach kontrolowanych oraz podczas sporządzania dokumentacji pokontrolnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU(NR 0800)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, - znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwiewymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe ekonomiczne

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 12 lutego 2019 roku do dnia 22 lutego 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki - WFBDANE OSOBOWE KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 216r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy 2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl , Telefonicznie 52 349-72-39 lub listownie: Kujawsko-pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 3 85-950 Bydgoszcz3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej- Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych;- W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego ;- Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany , w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.4. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.5. Od 25 maja 2018r na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO)-kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do:- Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu zgodności z prawem przetwarzania,którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych;- Ograniczenia przetwarzania danych Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 12.02.2019

Oferta pracy ważna do: 22.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. PODATKÓW, OPŁAT ORAZ KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT - od 2 100 PLN

a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.
Urząd Gminy Iława - 2015-12-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY-2/5 ETATU - do 2 500 PLN

Nadzór i kontrola przestrzegania przepisów bhp w zakładzie pracy,prowadzenie szkoleń wstępnych,audyty w zakładzie pracy
Vermeiren Polska Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Trzebnica (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA KEBAB - od 2 000 PLN

sporządzanie kebaba, obsługa klienta
Kosek - Kalo Maria "Enka - Kebab" - 2017-05-02 - Izdebnik (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Zakopane (małopolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 000 PLN

praca z rodziną z problemami
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Alwerni - 2017-07-21 - Alwernia (małopolskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 000 PLN

Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP , bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach , udział w opracowywaniu wewnetrznych zagadnień dot BHP .CV prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja.podkarpackie (at) ohp.pl
OCHOTNICZE HUFCE PRACY PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2016-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)

RECEPCJA/BAR - od 1 400 PLN

PRACA NA TRZECIEJ NOCNEJ ZMIANIE 22:00-6:00 WG HARMONOGRAMU PRACY. WYDAWANIE KLUCZY GOŚCIOM HOTELOWYM, PRZYGOTOWYWANIE PROSTYCH POSIŁKÓW CIEPŁYCH, DBANIE O OGÓLNY PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY.
P.H.U. B-H Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Zbuczyn (mazowieckie)

INSPEKTOR JAKOŚCI (PROCESU) - od 2 000 PLN

-raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem do Kierownika i/lub Dyrektora Jakości-nadzorowanie i promowanie jakości procesów realizowanych w ramach przydzielonych obowiązków dla spełnienia wymagań klienta-wzmacnianie komunikacji, integralności pomiędzy personelem jakości, produkcji, utrzymania ruchu, procesu-budowanie zespołów interdyscyplinarnych na poziomie linii-obsługa i wsparcie Inżynierów Jakości w ustalonym obszarze działania tj.:-przestrzeganie i nadzorowanie spełnienia wymagań klienta-realizacja szkoleń dotyczących jakości i specyficznych wymagań klienta dla pracowników produkcji-rozwiązywanie bieżących problemów na linii produkcyjnej-współuczestnictwo lub przeprowadzanie auditów procesu-współuczestnictwo lub przeprowadzanie auditów wyrobu-raportowanie wystąpienia niezgodności procesu/wyrobu-tworzenie dokumentacji jakościowej (raporty, wizualizacje)-realizacja kontroli dostaw i zwalnianie komponentów do produkcji-prowadzenie i nadzorowanie rejestrów oceny jakości surowców, materiałów podstawowych i pomocniczych do produkcji-kontrola jakości wyrobu na każdym etapie produkcji-kontrola i zwalnianie wyrobu gotowego przed przekazaniem na magazyn-realizacja pomiarów-pobieranie próbek i wykonywanie analiz laboratoryjnych-nadzorowanie reklamacji z produkcji-inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących-blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu-zarządzanie i nadzorowanie materiałem niezgodnym (fizycznie i w systemie)-zarządzanie i nadzorowanie strefy wyrobu niezgodnego-nadzorowanie dokumentacji i zapisów jakości-weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału-wprowadzanie danych z kart braków do systemu-tworzenie raportów i analiz jakościowych dla Inżyniera i/lub Kierownika Jakości-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacjiWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA/SPRZĄTACZ - od 2 100 PLN

UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W KLATKACH, BIURACH I TERENU PRZYLEGŁEGO DO OBIEKTÓW
P.H.U. ANDŻELIKA KOT - 2018-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)

RECEPCJONISTA - 1 017,4 PLN

Recepcjonista- oferta stażu, realizowana w ramach, MPR pn. " Firma+1" Wymagania: wykształcenie minimum zawodowe, mile widziane średnie, odpowiedzialność, sumienność, dokładność, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 050 PLN

Sprzedaż towarów, prace porządkowe, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Olesno (opolskie)

POKOJOWA - od 2 250 PLN

Pokojowaoferta pracy dla osób berzobotnych zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa posiadających II profil pomocy, utrzymywanie czystości w budynku DPS, praca na zmiany. Izm od godz. 6.00 do 14.00, IIzm od godz 11.00 do godz. 19.00
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Cmolas (podkarpackie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - do 2 200 PLN

Kontrola jakości dostaw, walidacja materiałów (nowych oraz do produkcji bieżącej), kontrola i klasyfikacja materiału poprodukcyjnego, znakowanie materiału niezgodnego, prowadzenie rejestrów i ewidencji materiałów do nadzoru nad materiałem niezgodnym, przygotowanie materiału niezgodnego do zwrotu lub utylizacji, weryfikowanie wadliwego materiału zwracanego z produkcji.
ASSEL sp. z o.o. - 2016-06-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

PRACOWNIK SERWISU - od 2 150 PLN

opieka magazynowa samochodówprzygotowanie samochodów do sprzedażydetaling wnętrza samochodów
Porsche inter Auto Polska Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI (1 ETAT) OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

- obsługa spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, w tym aktualizacja opłat rocznych, ustalanie i zmiana stawki procentowej; - zarządzanie zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, w tym sporządzanie planu realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa, sporządzanie rocznego sprawozdania z gospodarowania zasobem Skarbu Państwa; - prowadzenie postępowań o bezumowne korzystanie z nieruchomości Skarbu Państwa.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)

WYBIJACZ ODLEWÓW - od 2 100 PLN

Załadunek form na karty wibracyjne. Wybijanie odlewów z form na kracie wibracyjnej. Usuwanie zbędnych elementów odlewów. Obcinanie nadlewów. Obsługa młota ręcznego.
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYCH - do 2 800 PLN

Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane; obsługa komputera (pakiet MS office); dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: utrzymanie technicznej sprawności budynku szpitala i jego infrastruktury, nadzór nad utrzymaniem pełnej sprawności aparatury medycznej wraz z obsługą portalu NFZ; gospodarka materiałowa i odpadowa, współudział w przygotowaniach i nadzorowaniu inwestycji remontowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pilchowice;
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2016-08-19 - Pilchowice (śląskie)

ELEKTROMONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - 997,4 PLN

prace przy wykonywaniu instalacji elektrycznych(kucie w ścianach,wiercenie otorów,układanie przewodów.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Nagórki-Jabłoń (podlaskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obowiązującymi w Banku, jakość sprzedaży i obsługi Klientów; aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Bank; samodzielna realizacja założonych celów sprzedażowych; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami Banku; kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Zduńska Wola (łódzkie)

SPRZEDAWCA -PAKOWACZ ( DOPOSAŻENIE) - od 2 400 PLN

obsługa klienta, pakowanie produktów do sprzedazy prz pomocy profesjonalnej maszyny do pakowania, eksponowanie produktów, utrzymanie stanowiska pracy .
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

KIEROWCA DOSTAWCA - do 3 500 PLN

rozwożenie i dostarczanie produktów
Euro-Net Sp. z. o. o - 2017-11-14 - Chorzów (śląskie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY FIZYCZNEJ - do 2 500 PLN

Zapewnienie ciągłości ochorny mienia klientów w okresach wynikających z umów na usługi ochrony, kontrola realizacji ochrony obiektów, zatwierdzanie czasu pracy do naliczeń wynagrodzeń. Zadaniowy system czasu pracy. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - CV na adres e-mail: oferty (at) zeco.pl
ZECO SYSTEMY OCHRONY MIENIA Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENI - 997,4 PLN

Pielęgnacja ogrodów
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Warszawa (mazowieckie)

STOLARZ MEBLOWY - od 4 400 PLN

praca samodzielnego stolarza z doświadzczeniem
M3 Mariusz Dyło - 2018-08-21 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR / SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH - 2 500 - 3 000 PLN

Wykształcenia min. średnie (administracja, ekonomia);doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - dodatkowy atut; znajomość jęz. angielskiego - dodatkowy atut; biegła znajomość obsługi komputera, w tym MS Office i urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu, sporządzanie pism, prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie dokumentacji związanej z fakturami zakupu, prowadzenie dokumentacji kadrowej dotyczącej pracowników, prowadzenie ewidencji umów, zarządzeń, instrukcji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-08 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY O/GRYFICE - od 3 000 PLN

obsługa bezgotówkowa i kasowa klientów
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2017-10-13 - Gryfice (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż odzieży używanej i innych artykułów
Atmosfera Wioletta Baj - 2016-09-09 - Nowy Sącz (małopolskie)


Wybierz powiat