INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI Grójec oferta pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
Stanowisko: INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Kontrole podmiotów nadzorowanych przez Inspekcje Weterynaryjną, prowadzenie dokumentacji i wymaganej sprawozdawczości, pobieranie i przyjmowanie próbek do badań w ramach nadzoru nad bezpieczeństwem żywności.
Data publikacji: 2020-06-19
Lokalizacja: Grójec (mazowieckie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mogielnicka 67, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrole podmiotów nadzorowanych przez Inspekcje Weterynaryjną, prowadzenie dokumentacji i wymaganej sprawozdawczości, pobieranie i przyjmowanie próbek do badań w ramach nadzoru nad bezpieczeństwem żywności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grójec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1406
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grójec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali lekarze weterynarii specjaliści
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - pakiet programów office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : prawo wykonywania zaowdu lekarz weterynarii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej[Umiejętność 1] : wykształcenie wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw nalezących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
danePracodawcy_nip: 7971591711
danePracodawcy_regon: 670230764
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Mogielnicka 67, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: grójecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1406
Gmina pracodawcy: Grójec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Grójec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0973352
Ulica pracodawcy: Mogielnicka
Numer budynku pracodawcy: 67
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|225290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali lekarze weterynarii specjaliści
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.06.2020
Oferta pracy ważna do: 02.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c0ab836f0fdeaadc379a839701ddcda8
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Sierpc (mazowieckie)
ZAKŁADANIE SZTYCZNYCH RZĘŚ
NEMEA MONIKA MURAŃKA - 2017-11-03 - Słubice (lubuskie)
obsługa magazynu, okolicznościowy dowóz towaru do klienta.
SUBMERSIBLE PIOTR SŁOBODZIAN - 2017-07-26 - Kłodzko (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie techniczne; 1-2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku w firmie motoryzacyjnej; średnio-zaawansowana znajomość j. angielskiego; kontrola jakościowa produktów w trakcie procesu produkcyjnego; wykonywanie pomiarów części z tworzyw sztucznych; sporządzanie sprawozdań z prowadzonej działalności; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-01 - Gliwice (śląskie)
prasowanie, obsługa żelazka i deski parowej, sprzątanie miejsca pracy, składanie, pakowanie artykułów hotelarskich, prucie tkanin. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
Pomorskie Centrum Hotelarstwa "POLONIA" Barbara Pyszniak-Malarewicz - 2019-05-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2016-03-21 - Wołów (dolnośląskie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych na podstawie Prawo Budowlane i KPA w tym przygotowywanie rozstrzygnięć administracyjnych. Prowadzenie lub udział w działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Olsztynie - 2020-06-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w przygotowywaniu potraw. Miejsce wykonywania pracy: Limanowa, ul. Konopnickiej 8.
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Limanowa (małopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót,dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysówprzygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3620 do 4300 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec kwietnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku: budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej.Doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL, znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)
Nauka obsługi programu sprzedażowego MS Allegro, SOTE i inne
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace ogólnobudowlane ( murowanie, szpachlowanie, pomoc przy pracach zbrojarskich, ciesielskich), praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)
Dokonywanie bieżących napraw.
Karolina Brzeska "PRECIOUS METAL" - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
Pracy przy produkcji okien i drzwi aluminiowych
ALUSYSTEM Witold Szczepański - 2019-05-08 - Kluczbork (opolskie)
Praca na stanowisku inspektora działu finansowego.
Zakład Karny we Włodawie - 2019-04-10 - Włodawa (lubelskie)
Wykrawanie i dokrawanie elementów ze skóry, kontrola wykrojów i skór oraz dogarbobywanie, barwienie, międlenie, napinanie, odpylanie, zmiękczanie maszynowe, nawilżanie, deseniowanie, prasowanie skór, praca na agregatach.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2020-02-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2020-05-29 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńkadrowych. Obsługa kadrowo-płacowa pracowników ( umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS. Tworzenie, nadzór i realizacja polityki personalnej. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Nadzór BHP na budowie - praca Redzikowo - budowa Traczy Antyrakietowej oraz Datteln ( Niemcy) - rozbudowa Elektrociepłowni
SAFETY PREVENT - 2016-07-27 - Brzezie (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
nadzór nad robotami elektrycznymi realizowanymi w Spółdzielni, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych, sporządzanie kosztorysów prac remontowych i modernizacyjnych instalacji elektrycznej, opiniowanie wniosków lokatorów w sprawie zmian warunków zasilania w energię elektryczną, przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni w zakresie robót elektrycznych. Umowa na rok; godziny pracy pn. 8-16, wt.-pt. 7-15
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czyn” - 2019-07-08 - Słupsk (pomorskie)
- FORMOWANIE, OPIEKANIE MIĘSA KEBAB,- PRACE PRODUKCYJNE,- TRYBOWANIE DROBIU,- ROZBIÓR MIĘSA WOŁOWEGO,
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Duszniki (wielkopolskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA INSTALACYJNE W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH BEZ OGRANICZEŃ DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji i ksiegowanie dowodów dot. sum depozytowych oraz ZFŚS. Uzgadnianie sald kont analitycznych i syntetycznych rachunków pomocniczych. Rozliczanie delegacji służbowych pracowników oraz kosztów przejazdów prokuratorów. Sporządzanie analiz oraz innych informacji dot. realizacji budżetu jednostki.
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2020-02-28 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, pomoc w przyrządzaniu potraw bengalsko-indyjskich
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Montaż ładowaczy czołowych
Zakład Metalowy AGROMASZ Gruszczewski Janusz - 2016-12-19 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
-przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,-określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,-prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informowanie o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,-współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,-kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,-nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,-prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,-opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
znajomość ustawy KRUS, KPA
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie - 2017-08-11 - Choszczno (zachodniopomorskie)
sprzątanie pokoi; umowa od 18.05.2020 r. do 20.10.2020 r. ; wynagrodzenie 2680 zł brutto + 30 % premia+ stażowe
Stowarzyszenie Autorów "ZAIKS" - 2020-05-05 - Ustka (pomorskie)