INSPEKTOR DZIAŁU FINANSOWEGO Włodawa oferta pracy Zakład Karny we Włodawie
Stanowisko: INSPEKTOR DZIAŁU FINANSOWEGO
Wynagrodzenie: do 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku inspektora działu finansowego.
Data publikacji: 2019-04-10
Lokalizacja: Włodawa (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Karny we Włodawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żołnierzy WiN 19, 22-200 Włodawa, powiat: włodawski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku inspektora działu finansowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DZIAŁU FINANSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włodawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włodawski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włodawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu finansowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Data zakończenia pracy: 31.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Profesjonalna obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania dodatkowe:wykształcenie minimum średnie,bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,umiejętność i chęć uczenia się oraz podejmowania nowych wyzwań,wysoka kultura osobista,sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, dokładność,Preferencje dodatkowe:wykształcenie ekonomiczne lub pokrewne, czy doświadczenie zawodowe w takim zakresie będzie dodatkowym atutem,znajomość przepisów dotyczących rachunkowości,umiejętność poruszania się w zagadnieniach administracyjnych,
Nazwa pracodawcy: Zakład Karny we Włodawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie
Adres pracodawcy:
Żołnierzy WiN 19, 22-200 Włodawa, powiat: włodawski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:podanie o przyjęcie do pracy, zdjęcie i życiorys (cv),kwestionariusz osobowy kandydata do pracy,kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,kserokopię dowodu osobistego,kserokopie świadectw pracy,kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,oświadczenie kandydata o niekaralności i korzystaniu w pełni z praw publicznych,oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,Termin składania dokumentów o przyjęcie upływa z dniem 19 kwietnia 2019 roku (liczy się data wpływu do jednostki).Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (082) 572-68-15 od poniedziałkudo piątku w godzinach 8:00 15:00.Oferty należy składać osobiście lub na adres:Zakład Karnyul. Żołnierzy WiN 1922-200 WłodawaDodatkowe informacje:Pozytywne zakończenie postępowania kwalifikacyjnego nie gwarantuje przyjęcia do pracyw Zakładzie Karnym we Włodawie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: włodawski
Gmina pracodawcy: Włodawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włodawa
Ulica pracodawcy: Żołnierzy WiN
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu finansowego
Data dodania oferty pracy: 10.04.2019
Oferta pracy ważna do: 19.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
fryzjer damsko - męski
PHU Krzysztof Cwynar Zakład Fryzjerski - 2016-07-18 - Jaworzno (śląskie)
zamawianie towarów, materiałów, usług niezbędnych od chińskich kontrahentów; analiza rynku i śledzenie nowych trendów towarowych; analiza i selekcja ofert od dostawców
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Wadowice (małopolskie)
znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych,doświadczenie zawodowe w kontroli finansowej, doświadczenie zawodowe w kontroli jednostek oświatowych, doświadczenie zawodowe w instytucjach administracji samorządowej, umiejętność obsługi komputera, pakiet office 2016
Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim - 2017-06-09 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Ślusarz produkcyjnyObsługa prasyDwie zmiany:od 7-15,od 15-23
Firma Tarapata Sp. z.o.o. - 2017-06-21 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Słupsk (pomorskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca przy przyjmowaniu zamówień, wydawaniu posiłków, obsłudze klientów,
kontakt przez OHP - 2018-10-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUPWykonywanie prac administracyjno - biurowych Miejsce pracy: RDOŚ ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 ElblągI zmiana: 7:30-15:30, pon -pt
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wyksz. wyższe- kierunkowe,uprawnienie branżowe oraz aktualne zaświadczenie izby Inżynierów Budownictwa,wynagrodzenie do uzgodnienia: minimum 300 zł za jeden pobyt na budowie,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
I.B.R. Sp.zo.o. - 2017-10-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej dokumentacji budowlanej przedmiarów i kosztorysów. Uprawnienia budowlane do pełnienienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2016-06-03 - Gdańsk (pomorskie)
1)prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa,w tym m.in. sporządzanie SIWZ, umów, odpowiednich druków niezbędnych do prac komisji ZP, ogłaszanie konkursów, 2)nadzór nad prawidłowością realizacji zamówień do kwoty 30 tys. euro, 3)przygotowywanie rocznego planu zamówień Ośrodka na podstawie danych przekazywanych z komórek organizacyjnych, 4)kompleksowe przygotowywanie zamówień dot. dostaw lub usług na podstawie danych przekazanych z komórek org., 5)realizacja potrzeb sprzętowych i materiałowych, m.in. zaopatrzenie w materiały biurowe, środki czystości, itp., 6)zapewnienie w Ośrodku usług, m.in. obsługi informatycznej, telekomunikacyjnej, prawnej, w zakresie bhp, 7)prowadzenie dokumentacji i spraw zw. z umowami na zakup materiałów i usług
Białołęcki Ośrodek Sportu - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, programów
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Jasło (podkarpackie)
przewóz towarów, wypełnianie dokumentów przewozowych w językach rosyjskim i ukraińskim, kontakt z dyspozytorem w językach rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)
prace drogowe na terenie powiatu ostrowskiego, doświadczenie zawodowe, uprawnienia na układarkę mas bitumicznych
Przedsiębiorstwo Drogowe DROGBUD-Szablewski Sp. J. - 2018-03-16 - Przybysławice (wielkopolskie)
Kompletowanie zamówień klientów zgodnie ze specyfikacją, zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem w czasie transportu, pakowanie towarów
2A LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 2 SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-24 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Aktywna obsługa klienta w sklepie, sprzedaż produktów z branży wędliniarskiej, dbanie o ekspozycje towaru, dbanie o wizerunek firmy, prace porządkowe w firmie
GILEM Sp. z o.o. - 2018-11-08 - Jaworzno (śląskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku, należeć będzie:1.udział w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych, dokumentacji rejestrowej, 2.dokumentacji przetargowej, korespondencji oraz prowadzenie rejestru wewnętrznych aktów prawnychobsługa kancelaryjna Rady Nadzorczej3.prowadzenie Archiwum Szpitala w zakresie dokumentów niemedycznychsporządzanie zestawień i analiz
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Kościerzyna (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Radom (mazowieckie)
- sprzedaż produktów firmy,- reprezentacja firmy na rynku.,- monitorowanie rynku,- negocjowanie warunków transakcji,- ustalanie warunków współpracy z klientami
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Milówka (śląskie)
Przygotowanie elementów do malowania, lakierowania wstępnego i końcowego. Prace przy pomocy szlifierki mimośrodowej, frezarki ręcznej.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Wieprz (małopolskie)
Główne obowiązki:- Prowadzenie całości spraw w zakresie planowania, wydatkowania i rozliczania środków budżetowych, znajdujących się w dyspozycji Wojewody, dotyczących prac geodezyjnych i kartograficznych oraz prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa, stanowiących dotacje celowe dla samorządów powiatowych i samorządu województwa, wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej, a także przeznaczonych na samodzielne zadania Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego - Wydawanie osobom ubiegającym się o nadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii dzienników praktyki zawodowej oraz prowadzenie rejestru wydanych dzienników praktyki zawodowej- Kontrolowanie działania administracji geodezyjnej i kartograficznej, tj. marszałka województwa oraz starostów w zakresie m.in. prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wykorzystania dotacji celowych - Przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach odpowiedzialności dyscyplinarnej, kierowanych do Kujawsko - Pomorskiego Rzecznika Dyscyplinarnego dla osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii- Rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- Kontrolowanie działalność przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestniczenie w opracowaniu projektów wystąpień pokontrolnych Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z umową
JĘDREK ANDRZEJ PAZDRO - 2016-08-23 - Ocieka (podkarpackie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz oświadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego obszaru gospodarczego i konfederacji Szwajcarii w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: BydgoszczKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-PUW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-03-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac zgodnych ze stanowiskiem geodety
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie spraw prawnych w Przedsiębiorstwie.Wymagana znajomość przepisów prawa cywilnego, administracyjnego, gospodarczego, handlowego oraz znajomość procedury sądowej administracyjnej.Prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: biuro (at) pwikminsk.pl lub pocztą na adres: ul. Juliana Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa gości
Tropicoco Sp. z o.o. 76-107 Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2017-03-06 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
- Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budownictwa, udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn i okoliczności powstania katastrofy budowlanej, obsługiwanie rejestrów i ewidencji obiektów budowlanych, kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji, przygotowywanie okresowych informacji z działalności w terminach wyznaczonych przez Wojewódzkiego Inspektora, GUNB.- Praca: Rybnik i powiat rybnicki.- Wynagrodzenie: 6695 zł/brutto + dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z Rozporządzeniem. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po zakończeniu procedury naboru.- Praca od poniedziałku do środy w godzinach: 7:00-15:00, czwartek 7:00-17:00, piątek 7:00-13:00.Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane bez ograniczeń,staż pracy min. 5 lat, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy Prawo budowlane, doświadczenie w pracy w nadzorze budowlanym lub administracji architektoniczno-budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2018-10-18 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych (doświadczenie zawodowe mile widziane); wynagrodzenie + 10 % premii
DROP S. A. - 2016-04-26 - Kępno (wielkopolskie)
praca
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWO-USŁUGOWA "KULINARNE PYSZNOŚCI" IRENA CWANEK - 2018-09-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Centralny Poligon Sił Powietrzmych JW 3672 Ustka. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie analiz BHP, zasady stosowania na terenie Poligonu BHP i przepisów, aktualizowanie oceny ryzyka zawodowego, prowadzenie szkoleń z BHP, współpraca z innymi Jednostkami Wojskowymi, przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych. Godz. pracy 7-15. Wynagrodzenie 2700+wysługa. Okres próbny 3 m-ce. Kontakt z pracodawcą w godz. 7.30-15.30.
Jednostka Wojskowa nr 3672 - 2019-01-11 - Ustka (pomorskie)