INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT (W ZESPOLE DS. ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT) Września oferta pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrześni
Stanowisko: INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT (W ZESPOLE DS. ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT)
Wynagrodzenie: od 4 900 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie zgłoszeń o chorobach zakaźnych i prowadzenie dochodzenia epizootycznego oraz prowadzenie czynności związanych ze zwalczaniem ogniska choroby zakaźnej.Kontrolowanie przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych w zakresie obrotu zwierzętami, miejsc skupu i gromadzenia zwierząt oraz schronisk dla zwierząt, przesyłek zwierząt w miejscu przeznaczenia.Kontrolowanie siedzib stad w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz wymogów wzajemnej zgodności planowanie, organizowanie i nadzorowanie realizacji programów monitoringowych chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie rejestru nadzorowanych podmiotów prowadzących działalność określoną w przepisach o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie zdrowia i ochrony zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.
Data publikacji: 2019-11-20
Lokalizacja: Września (wielkopolskie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrześni
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kaliska 1, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zgłoszeń o chorobach zakaźnych i prowadzenie dochodzenia epizootycznego oraz prowadzenie czynności związanych ze zwalczaniem ogniska choroby zakaźnej.Kontrolowanie przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych w zakresie obrotu zwierzętami, miejsc skupu i gromadzenia zwierząt oraz schronisk dla zwierząt, przesyłek zwierząt w miejscu przeznaczenia.Kontrolowanie siedzib stad w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz wymogów wzajemnej zgodności planowanie, organizowanie i nadzorowanie realizacji programów monitoringowych chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie rejestru nadzorowanych podmiotów prowadzących działalność określoną w przepisach o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie zdrowia i ochrony zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT (W ZESPOLE DS. ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Września
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali lekarze weterynarii specjaliści
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), weterynaryjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
*wykształcenie: wyższe weterynaryjne * posiadanie prawa jazdy kat.B *prawo posiadania zawodu lekarza weterynarii * dobra umiejętność obsługi komputera *posiadanie obywatelstwa polskiego *korzystanie z pełni praw publicznych * nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrześni
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
Kaliska 1, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 20 grudnia 2019 r.Decyduje data: wpływu oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat WeterynariiKaliska 162-300 WrześniaSzczegóły oferty LINKhttp://piwetwrzesnia.pl/files/Ogloszenie%20o%20wolnym%20stanowisku%20pracy%2057393.pdf
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wrzesiński
Gmina pracodawcy: Września
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Września
Ulica pracodawcy: Kaliska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali lekarze weterynarii specjaliści
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.11.2019
Data dodania oferty pracy: 20.11.2019
Oferta pracy ważna do: 20.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?913e52e81761400b91f19471b48cdb2f
Podobne oferty pracy
prace dołowe na zakładzie górniczym- konwojent kolejek podwieszanych szynowych p/z kolejki podwieszanej z napędem własnym
"GEO-ŚLĄSK" Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Knurów (śląskie)
- prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów dotyczących ochrony środkowiska- prowadzenie szkoleń- przygotowywanie sprawozdań- inne prace biurowe zlecone przez przełożonego
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-09-05 - Białobrzegi (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.Brak danych
FallWork Sp.z o.o. - 2017-12-21 - Gdańsk (pomorskie)
REPREZENTOWANIE INWESTORA NA BUDOWIE, SPRAWDZANIE KONTROLI ZGODNOŚCI JEJ REALIZACJI Z PROJEKTEM I POZWOLENIA NA BUDOWĘ, PRZEPISAMI ORAZ ZASADAMI WIEDZY TECHNICZNEJ, SPRAWDZANIE JAKOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓT, POTWIERDZANIE FAKTYCZNIE WYKONANYCH ROBÓT;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE BUDOWLANE BRANŻA SANITARNA, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, UMIEJETNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, UPRAWNIENIA INSTALACYJNE W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH BEZ OGRANICZEŃ DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń o chorobach zakaźnych i prowadzenie dochodzenia epizootycznego oraz prowadzenie czynności związanych ze zwalczaniem ogniska choroby zakaźnej.Kontrolowanie przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych w zakresie obrotu zwierzętami, miejsc skupu i gromadzenia zwierząt oraz schronisk dla zwierząt, przesyłek zwierząt w miejscu przeznaczenia.Kontrolowanie siedzib stad w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz wymogów wzajemnej zgodności planowanie, organizowanie i nadzorowanie realizacji programów monitoringowych chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie rejestru nadzorowanych podmiotów prowadzących działalność określoną w przepisach o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie zdrowia i ochrony zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrześni - 2019-09-25 - Września (wielkopolskie)
jw.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Żoliborza - 2018-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
- Nadzorowanie informatycznego systemu zarządzania flotą, rozliczanie floty z zużycia środków eksploatacyjnych, współdziałanie w tworzeniu specyfikacji technicznej pojazdow, rozliczanie godzin pracy kierowców, rozliczanie szkód komunikacyjnych, realizowanie zadań dyspozytorskich, zlecanie usług transportowych i napraw pojazdów. - Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagana znajomość przepisów dotyczących czasu pracy kierowców, znajomość ustawy o transporcie drogowym, wiedza z zakresu eksploatacji pojazdów samochodowych, znajomość obsługi aplikacji MS Office. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-08 - Katowice (śląskie)
Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny;Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-18 - Bytom (śląskie)
Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; opracowywanie wniosków; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; realizacja zadań; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie planów inwestycji; sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych; prowadzenie dokumentacji, sprawozdań z dzialalności inwestycyjnej; skladanie okresowych sprawozdań i wnioskówGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW - OKRĘG WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE - 2018-09-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE ELEKTRYCZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, W ZAKRESIE ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI LUB PROJEKTOWANIA W BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ MILE WIDZIANE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452256 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) rom.mil.plPRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klientów,dokładanie towarów,przymowanie towaru
TANKPOL - B. I R. MOSIO SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-22 - Skawina (małopolskie)
1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych.2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki.3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności.4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki.5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych.6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi.7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, udzielanie wyjaśnień w sprawach świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników, rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno- rentowych, przygotowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno- rentowych oraz zmian w prawie i wysokości tych świadczeń, ustalanie wysokości potrąceń ze świadczeń emerytalno- rentowych z tytułu zaległych składek, dapłat, z innych tytułów oraz podatku dochodowego i składki na ubezpieczenie zdrowotne, udzielanie odpowiedzi na korespondencję, wydawanie zaświadczeń o wysokości pobieranych rent i emerytur oraz o nie pobieraniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie spraw wynikających z zakresu administracji geodezyjno - kartograficznej.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-05-18 - Cieszyn (śląskie)
WARUNKI PRACY1. Praca w terenie (kontrole obiektów i budów)2. Stres związany z kontrolą zewnętrzną3. Stres związany z reprezentowaniem Inspektoratu na zewnątrz (Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego wGdańsku, Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, Urząd Miejski w Słupsku, sąd, prokuratura,policja, media)4. Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych (inwestorów)5. Wymóg rozwoju wiedzy zawodowej potrzebnej do wykonywania pracy wiąże się z wyjazdami służbowymi6. Stres związany z przestrzeganiem określonych przepisami terminów dot. wykonywanych zadań7. Stres związany z częstym dostosowywaniem planów i organizacji pracy do zmieniających się okoliczności8. Stres związany z udzielaniem wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi na trudne pytania, krytyke9. Dwie windy osobowe - nie zatrzymują się na I piętrze10. Toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się tylko na parterze11. Samochód służbowy do wyjazdów w teren nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych12. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie13. Zagrożenie korupcjąZAKRES ZADAŃKontrolowanie i przeprowadzanie postępowań administracyjno-wyjaśniająco-dowodowych w celu rozstrzygnięciadecyzyjnego sprawyKontrolowanie budów wg planu i sprawdzanie dokumentów stanowiących podstawę do wykonywania robót orazsprawdzanie zgodności prowadzonych robót z decyzją pozwolenia na budowę w celu stosowania i przestrzeganiaobowiązujących przepisówKontrolowanie obiektów użytkowanych w celu sprawdzenia właścicieli z wywiązywania się z obowiązków nałożonychprzepisami w zakresie utrzymania i użytkowania obiektówNakładanie aktem prawnym kar z tytułu nielegalnego użytkowania obiektu lub stwierdzonych nieprawidłowości wtrakcie obowiązkowych kontroli budowy (obiektu budowlanego) oraz opłat legalizacyjnych z tytułu popełnionejsamowoli budowlanej, w celu przymuszenia do działań zgodnych z prawem i doprowadzenia budów do stanuzgodnego z prawemProwadzenie egzekucji administracyjnych, w celu wyegzekwowania obowiązków wynikających ostatecznych decyzjiadministracyjnychUstalanie zakresu niezbędnych czynności i sporządzanie stosownej dokumentacji stanu po katastrofie budowlanej namiejscu katastrofy w celu likwidacji zagrożenia bezpieczeństwa ludzi, mienia i wyjaśnienia jej przyczyn zgodnie zproceduramiProwadzenie prewencyjnych i doraźnych kontroli w celu zapobieżenia zagrożeniu bezpieczeństwa ludzi orazudzielania odpowiedzi na skargi i wnioski składane przez obywateliWspółdziałanie z innymi organami, instytucjami oraz inspekcjami w celu uzyskania i wymiany informacji niezbędnychdo załatwienia prowadzonych spraw.Okres próbny 3 m-ce, z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 3000 zł - 3700 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej: bip.slupsk.gda.winb.gov.pl
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA SŁUPSKA - 2019-04-26 - Słupsk (pomorskie)
Pomoc przy wykonywaniu prac elektroinstalacyjnych
Elektro - System Stanisław Ekiel - 2017-05-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej nieodpłatnej pomocy prawnej, prowadzenie spraw w zakresie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej, w tym zarządzania ryzykiem w Wydziale, koordynacja działań w zakresie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej, w tym zarządzania ryzykiem w powiecie płockiem, opracowywanie okresowej informacji i sprawozdań z zakresu funkcjonowania kontroli zarządczej, w tym zarządzania ryzykiem w Powiecie.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-05-18 - Płock (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Bytom (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków służby (pracy), sporządzanie kwartalnych analiz stanu bhp w brygadzie, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą
Jednostka Wojskowa Nr 5700 - 2018-11-29 - Międzyrzecz (lubuskie)
prowadzenie spraw związanych ze służbą bhp, w tym szkolenia, kontrole, próbne ewakuacje
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących - 2019-10-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy na stanowisko Inspektora do Placówki Terenowej KRUS w Lesznie są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2019-03-15 - Leszno (wielkopolskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie pojazdu, załadowywanie i rozładowywanie oraz nadzór nad załadunkiem i wyładunkiem, transport międzynarodowy
WIK-MAR Bartosz Kuciński - 2018-04-27 - Bełchatów (łódzkie)
zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów(ciepło, energia elektryczna), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, układu sprężonego powietrza i innych instalacji energetycznych np. solary, pompy ciepła, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, ustawą o ochronie środowiska, przepisami bhp i przepisami wewnetrznymi,sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru wynikajacych z uprawnień określonych w prawie budowlanym w zakresie prac konserwacyjno- remontowych wykonywanych w kompleksie
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Praca przy konfekcjonowaniu i pakowaniu towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Sława (lubuskie)
jw.
Universal Express Systems Sp.z o.o. - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Drzycim (kujawsko-pomorskie)
Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 2300 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-08-24 - Opole (opolskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych.
GIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-12-04 - Lędziny (śląskie)
Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/1764- prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego,-prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych,-prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych,-przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,- prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych,- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania.Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-07-21 - Rybnik (śląskie)