INSPEKTOR W ZESPOLE FINANSOWO - KSIĘGOWYM Iława oferta pracy Bank Spółdzielczy Iława
Stanowisko: INSPEKTOR W ZESPOLE FINANSOWO - KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało: 1)Sprawdzanie prawidłowości wprowadzonych przelewów do systemów i ich wysyłanie.2)Automatyczna obsługa księgowań uznań i obciążeń rachunków oraz kontrola zaksięgowanych przesyłek elektronicznych. 3)Rozliczanie operacji z kart płatniczych w systemie.4)Bieżące dokonywanie rozliczeń rachunków międzybankowych.5)Bieżące analizowanie kont przejściowych i rozliczeniowych. 6)Kontrola merytoryczna i rachunkowa dokumentów dotyczących gospodarki własnej Banku. 7)Sporządzanie przelewów w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych i od nieruchomości oraz opłat lokalnych i rozliczeń z rezerwy obowiązkowej.8)Wystawianie faktur VAT, prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży, sporządzanie deklaracji VAT i terminowe przekazywanie podatku. 9)Prowadzenie rozliczeń z kontrahentami.
Data publikacji: 2019-12-02
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy Iława
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało: 1)Sprawdzanie prawidłowości wprowadzonych przelewów do systemów i ich wysyłanie.2)Automatyczna obsługa księgowań uznań i obciążeń rachunków oraz kontrola zaksięgowanych przesyłek elektronicznych. 3)Rozliczanie operacji z kart płatniczych w systemie.4)Bieżące dokonywanie rozliczeń rachunków międzybankowych.5)Bieżące analizowanie kont przejściowych i rozliczeniowych. 6)Kontrola merytoryczna i rachunkowa dokumentów dotyczących gospodarki własnej Banku. 7)Sporządzanie przelewów w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych i od nieruchomości oraz opłat lokalnych i rozliczeń z rezerwy obowiązkowej.8)Wystawianie faktur VAT, prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży, sporządzanie deklaracji VAT i terminowe przekazywanie podatku. 9)Prowadzenie rozliczeń z kontrahentami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.700 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W ZESPOLE FINANSOWO - KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Nasze wymagania:wykształcenie wyższe,otwartość i komunikatywność,dobra znajomość obsługi komputera,odpowiedzialność, uczciwość, terminowość i dokładność,brak obawy przed nowymi wyzwaniami i chęć ciągłego podnoszenia kwalifikacji,W zamian oferujemy:pracę w dynamicznym zespole specjalistów,możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez system szkoleń
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy Iława
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z listem motywacyjnym (opatrzone klauzulą o ochronie danych osobowych) prosimy przesyłać do dnia 16.12.2019r. na adres:Bank Spółdzielczy w Iławieul. Jana III Sobieskiego 4914-200 Iławaz dopiskiem PRACAlub na e-mail: sekretariat (at) bankbsilawa.plZastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacjeNie zwracamy przesłanych dokumentów.Szanowni Państwo,w celu wzięcia udziału w rekrutacji na oferowane wolne stanowisko konieczne jest podanie przez Państwa danych osobowych. W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji procesu rekrutacji.Jeśli chcą Państwo abyśmy rozpatrywali Państwa kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie poprzez umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.Klauzula informacyjna:Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.) - RODO) informujemy, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Iławie, z siedzibą w Iławie, adres: 14-200 Iława, ul. Jana III Sobieskiego 49,2)wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, w razie takiej koniczności można uzyskać od Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail iod (at) bankbsilawa.pl lub pisemnie na adres Inspektor Ochrony Danych, Bank Spółdzielczy w Iławie ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława,3)Administrator będzie przetwarzał tylko te dane osobowe, które zamieści Pani/Pan w CV lub liście motywacyjnym, czyli w szczególności imię i nazwisko, dane kontaktowe (e-mail i numer telefonu), posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, 4)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji/przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane w okresie do 2 lat lub do chwili wycofania zgody,6)posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,7)ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego o ile uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,8)przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu przez administratora;9)podanie danych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., w pozostałym zakresie dobrowolne,10)administrator nie dokonuje profilowania w sposób zautomatyzowany.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2019
Data dodania oferty pracy: 02.12.2019
Oferta pracy ważna do: 16.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?23ba8949a5a3888649ae97f33cbd34a4
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
P.U. WAKAT KELM S. J. - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
- więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracy- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej,współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane, przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli, analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków, prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji, uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Warunki pracy: Wynagrodzenie: od 2600zł do 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy ,miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze. - Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy,- znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,- orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- samodzielność oraz dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy w zespole,- odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa,- komunikatywność, w tym umiejętność poprawnego redagowania korespondencji.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
prace dociepleniowe, remontowo- wykończeniowe, stany surowe, wznoszenie budynków
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych oraz świadczeń ,,Dobry Start,- analizowanie, weryfikowanie oraz scalanie na poziomie województwa sprawozdania rzeczowo-finansowego, sporządzonego przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych w zakresie wydatkowania pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa lub środków Funduszu Pracy,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległości z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa i administarcja biura budowy, zarządzenie obiegiem informacji i niezbędej dokumentacji, ewidencja i dystrybucja dokumentów przychodzacych i wychodzących, ewidencja narzędzi, weryfikacja poprawności dokumentacji wypełnianej przez pracowników, współpraca z działem kadr i księgowością, współpraca z kierownikiem budowy
EURO-INWEST PROJEKT Grzegorz Enbler, Tomasz Lach Spółka Jawna - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż, obsługa klienta
Powszechna Spółdzielnia Spożywców Społem - 2018-06-22 - Leszno (wielkopolskie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Naprawa pojazdów, mechanika samochodowa
KAŚ-MET KATARZYNA WOŹNIAK - 2017-02-15 - Lębork (pomorskie)
- Opis stanowiska: przygotowanie i uzbrajanie obrabiarek CNC wraz z automatyzacją, obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, przygotowanie części, materiałów oraz narzędzi do procesu obróbki, kontrolowanie procesu obróbki pod kątem jakości.- Zlecenie wykonywanie w godzinach 6:00-22:00 do ustalenia z pracodawcą.
LEVEL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-20 - Mysłowice (śląskie)
Główne obowiązki:- opracowywanie i aktualizowanie terminarza spotkań wojewody i wicewojewody, prowadzenie rejestru zaproszeń oraz potwierdzanie uczestnictwa w imprezach, spotkaniach i uroczystościach,- przekazywanie komunikatów, wytycznych i poleceń wojewody i wicewojewody kierującym komórkami organizacyjnymi Urzędu, kierownikom zespolonym służb, inspekcji i straży oraz pracownikom podległych jednostek, informowanie klientów urzędu o terminach i sposobie załatwiania spraw,- rejestrowanie korespondencji wpływającej do wojewody i wicewojewody w komputerowym systemie zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników ,,e-Dok, przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją wojewody i wicewojewody oraz monitorowanie jej realizacji,- uczestniczenie w organizacji uroczystości państwowych i innych organizowanych przez wojewodę,- zapewnienie obsługi recepcyjnej posiedzeń, narad i spotkań organizowanych przez wojewodę i wicewojewodę,- kompletowanie i przedkładanie do podpisu wojewody i wicewojewody projektów dokumentów (m.in. zarządzenia, decyzje, postanowienia, wnioski, umowy, upoważnienia, pełnomocnictwa, pisma itp.).Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-09-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Konserwancja i naprawa pojazdów samochodowych.
P.P.H.U "DOBER" SEBASTIAN WĘGRZYN - 2020-01-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace zbrojarskie, wiązanie zbrojenia.
Król Wojciech FIRMA BUDOWLANA SOLID-BUD - 2017-04-05 - Borzestowo (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowywanie decyzji administracyjnych) oraz ubezpieczenia zdrowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym pływ na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne, zatwierdzanie wniosków o udostępnianie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń m=na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowanie wniosków o ulgi/umorzenia, przymusowe dochodzenie należności, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych, obsługa interesanta, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-07-31 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków dla gości ośrodka. Praca w godz. 6-14, 12-20 w Kołobrzegu, również w soboty i niedziele.
"UZDROWISKO KOŁOBRZEG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-12-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
praca w Ewidencji Ludności
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Siemkowice (łódzkie)
spawanie elementów
ZAKMET Kazimierz i Anna Chawchunowicz S.C. - 2017-01-16 - Uniegoszcz (dolnośląskie)
produkcja chleba
GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA - 2017-06-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pielęgniarka- opieka pielęgniarska
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁĘTOWNI - 2019-09-13 - Łętownia (małopolskie)
Pomoc podczas wizyt, pomoc podczas zabiegów, operacji. Opieka nad zwierzętami. Badania laboratoryjne. Przygotowywanie sali i narzędzi do zabiegów.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Żagań (lubuskie)
Prowadzenie całości spraw dotyczących wykonastwa robót remontowych i inwestycyjnych związanych z remontem i modernizacją źródeł ciepła lub sieci i instalacji c.o. i wod.-kan.
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Jarosławiu - 2020-01-17 - Jarosław (podkarpackie)
- Szczegóły oferty na stronie BIP: http://bip.katowice.eu/jednostki/mosir/dokument.aspx?id=1372- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - ul. Z. Nałkowskiej 10A Katowice ogłasza nabór kandydata (ów) na stanowisko: Inspektor ds. płac.- Główne obowiązki: Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie Płatnik; Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS; Archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; Obsługa potrąceń dobrowolnych i komorniczych; Rozliczanie umów cywilnoprawnych; Przygotowywanie analiz i zestawień finansowych dotyczących Funduszu Pracy.- Informacja o warunkach zatrudnienia: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy siedziba MOSiR; praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca kontaktów telefonicznych i bezpośrednich, w szczególności z innymi komórkami organizacyjnymi i innymi obiektami MOSiR; praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Wynagrodzenie: 2700 do 2800 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: Posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; Posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; Osoba nie karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wykształcenie min. średnie i min. 4 letni staż na podobnym stanowisku lub wykształcenie wyższe i min. 2 letni staż na podobnym stanowisku; Znajomość przepisów: Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych; Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych; Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych; Ustawy o pracownikach samorządowych; Ustawy o finansach publicznych; K.P.A.; Ustawy o ochronie informacji niejawnych; Ustawy o dostępie do informacji publicznych; Biegła znajomość komputera (środowisko MS Office, szczególnie Excel). Wymagania dodatkowe: Znajomość programu Symfonia Kadry i Płace oraz FK; Znajomość programu Płatnik;Samodzielność i zaangażowanie; Gotowość do pracy pod presją czasu; Umiejętność pracy zespołowej; Komunikatywność; Dobra organizacja pracy własnej; Rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - 2018-03-27 - Katowice (śląskie)
Zapewnienie ciągłości ochorny mienia klientów w okresach wynikających z umów na usługi ochrony, kontrola realizacji ochrony obiektów, zatwierdzanie czasu pracy do naliczeń wynagrodzeń. Zadaniowy system czasu pracy. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - CV na adres e-mail: oferty (at) zeco.pl
ZECO SYSTEMY OCHRONY MIENIA Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa recepcji, prowadzenie korespondencji Ośrodka, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie działalności promocyjno marketingowej Ośrodka, prowadzenie spraw personalnych oraz dokumentacji kadrowej pracowników młodocianych zgodnie z Kodeksem Pracy
kontakt przez OHP - 2019-12-17 - Lanckorona (małopolskie)
Montaż elementów wykonanych z kamienia naturalnego
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Strzałków (łódzkie)
Prowadzenie szkoleń BHP na terenie woj. śląskiego, tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów BHP i prawa pracy, wykonywanie audytów BHP, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów BHP.
Nowosielski Adam F.P.H.U. NOWEX - 2017-04-06 - Skrzyszów (śląskie)
okreśłono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Łobez (zachodniopomorskie)
Utrzymanie czystości w biurach i w salach klasowych, mycie okien, toalet.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1 w Raciborzu - 2019-10-02 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie sekretariatu oraz wprowadzanie danych do systemów policyjnych
Komenda Powiatowa Policji w Żyrardowie - 2017-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
Transport produktów pomiędzy działami
RECREW HR Sp. z o.o. - 2019-08-14 - Głubczyce (opolskie)
przygotowywanie potraw kuchni wietnamskiej i orientalnej
"KARMAR" Ta Nguyen Van - 2017-07-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)