INSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI MIEJSKICH UM KNURÓW Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI MIEJSKICH UM KNURÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; upr. budowalne do kierowania robotami budowalnymi w spec. drogowej; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Data publikacji: 2018-07-04
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; upr. budowalne do kierowania robotami budowalnymi w spec. drogowej; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI MIEJSKICH UM KNURÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budowy dróg
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier budowy dróg (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne składać do dnia 31.07.2018r. osobiście lub drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora w Wydziale Inwestycji Miejskich"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do dnia 31.07.2018r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: Floriana Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budowy dróg
Data dodania oferty pracy: 04.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola towarowa, nadzór nad prawidłowością dokumentów
SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o.o. - 2017-12-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów (ciepła, energii elektrycznej), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, nadzór w zakresie prac konserwacyjno-remontowych. Umowa o pracę na okres próbny do 3 miesięcy.
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu - 2017-03-22 - Dolaszewo (wielkopolskie)
Naprawa pojazdów samochodowych. Kontakt tel. 661 926 753 Giełda Pracy w dniu 06.04.2016 r. godz. 10.00. Sala 125, PUP Kielce ul. Kolberga 4
"DPJ" Jakubowski Sp. j., ul. Częstochowska 56, Piekoszów - 2016-03-23 - Piekoszów (świętokrzyskie)
organ doradczo - konsultacyjny w zakresie bhp
P.W. MIR-JAS Mirosław Jasyk - 2016-01-25 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie do realizacji zadań remontowych, nadzory inwestorskie zadań remontowych, kontrole techniczne obiektów, prowadzenie bieżących spraw lokalowych, sprawozdania z wykonanego zakresu obowązków.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w polu, pęczkowanie zieleniny
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Prusy (małopolskie)
obserwacja terenu w obszarze skrzyżowania drogi i linii kolejowej celem podjęcia działań dla zabezpieczenia przejazdu i przejścia, obsługa urządzeń w obrębie przejazdu celem wstrzymania ruchu drogowego, obserwacja przejeżdżającego taboru kolejowego celem stwierdzenia nieprawidłowości zagrażających dalszej jeździe taboru, prowadzenie dokumentacji techniczno-ruchowej celem ewidencjonowania pracy eksploatacyjne.miejsce wykonywania pracy powiat kłodzki
PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-21 - Kłodzko (dolnośląskie)
Doręczanie korespondencji.
"POCZTA POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-18 - Grajewo (podlaskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-06-15 - Warka (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Opatów (świętokrzyskie)
lekkie prace produkcyjne, pakowanie towaru, prace porządkowe
MANPOWERGROUP Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie dokumentacji nadzorowania zakładów, doradztwo w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Mszanka (małopolskie)
Sprzedaż odzieży dziecięcej obsługa klienta.Obsługa kasy fiskalnej i wystawianie faktur.Przyjmowanie towaru.Układanie i ekspozycja towaru na półkach i wystawie.Przygotowanie i zmiana witryny sklepowej.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wieluń (łódzkie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl w zakładce "Oferty pracy"- Ogłoszenie Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 8 marca 2018 r. o konkursie - nr O.Kdr-l 11-3/18. Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Katowicach na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014 r., poz. 400) ogłasza nabór kandydatów w drodze konkursu na stanowisko INSPEKTORA/SPECJALISTY DS. GOSPODARCZYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach.Do zakresu zadań wykonywanych na docelowym stanowisku pracy należeć będzie m.in.:-prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne,-obsługa informatycznego systemu zakupów,-prace administracyjno-biurowe z zakresu zamówień publicznych.- Wynagrodzenie: 3000 (stażysta) -3500 (inspektor/specjalista) zł/brutto. Praca na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu: kwiecień/maj 2018r.Praca: 7:30-15:30.Kandydować może osoba:- która ma pełną zdolność do czynności prawnych,- o nieposzlakowanej opinii,- która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- która ukończyła studia co najmniej pierwszego stopnia,- posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.Wymagania pożądane:- znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych,- znajomość Centralnego Systemu Zakupów,- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz programami MS Word, MS Excel,- zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
Sąd Apelacyjny w Katowicach - 2018-03-14 - Katowice (śląskie)
mycie pomieszczeń w zakładzie myjką wysokociśnieniową
Przedsiębiorstwo Usługowe "DOMUS" - 2016-12-22 - Gostyń (wielkopolskie)
nauczanie chemii wychowanków w ZK Witkowo
Zakład Poprawczy - 2017-08-24 - Witkowo (wielkopolskie)
Kontakt z klientem, tworzenie ofert targowych, koordynowanie prac nad stoiskiem, pozyskiwanie klientów. Praca w godzinach 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Błażejewo (wielkopolskie)
prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, nadzór nad wlaściwym utrzymaniem i użytkowaniem inflastruktury technicznej służącej ochronie środowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Białystok (podlaskie)
Sporządzanie analiz sprzedaży , zdobycie wiedzy w zakresie prawidłowej gospodarki towarami, obsługa programu sprzedażowego Magnat. Prowadzenie skutecznych negocjacji z przedstawicielami handlowymi.
"Społem" Augustowska Spółdzielnia Spożywców - 2018-08-09 - Augustów (podlaskie)
-Obsługa centrali telefonicznej, -Rejestrowanie zleceń klientów, -Zarządzanie flotą pojazdów.
GREAT TRADE SOLUTIONS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-28 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Prace magazynowe, praca na wózku widłowym
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Sosnowiec (śląskie)
praca z dziećmi w oddziale przedszkolnym lub żłobku
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Stargard (zachodniopomorskie)
handlowiec
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Bielawa (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu rolników i członków ich rodzin,- opracowywanie decyzji w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych rolników,- prowadzenie rozliczeń płatników składek,- rozliczanie wyciągów bankowych,- wydawanie zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłacanych składek,- prowadzenie obsługi kancelaryjnej placówki.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurową wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.umowa o pracę w zastępstwie
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-25 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowiskuco najmniej 2- letni staż pracy,biegła znajomość poniżej wymienionych przepisów prawa: ustawy Kodeks Pracyustawy z o pracownikach samorządowychustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwaustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnychustawy o ochronie danych osobowychrozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowychRozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ,znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem spraw kadrowych, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office ( Word, Exel)
Dom Pomocy Społecznej w Wysocku - 2016-03-31 - Wysocko (podkarpackie)
- Kompleksowa obsługa klienta (sprzedaż) w zakresie pełnego asortymentu spółki.Rejestracja zamówień i ich pełna realizacja, w tym doradztwo w zakresie oferowanego towaru, sprawdzanie dostępności towaru, monitoring realizacji dostawy. Aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów. Utrzymywanie i rozwój relacji z klientami, głównie poprzez kontakt telefoniczny.Wyszukiwanie nowych klientów i nawiązywanie relacji handlowych. Aktywizacja sprzedaży do grupy tzw. klientów uśpionych. Bieżąca analiza współpracy z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu. Realizacja ustalonych celów sprzedażowych.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. wykształcenie średnie, mile widziane wyższe (licencjat). Doświadczenie minimum rok w obsłudze telefonicznej klienta i sprzedaży. Obsługa komputera, komunikatywność, nastawienie na osiąganie celów, samodzielność, systematyczność. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie B1. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-410-489) lub e-mail: rekrutacja (at) weindich.pl
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-18 - Chorzów (śląskie)
praca na stanowisku kierowanika budowy
Faktoria AB Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Golasowice (śląskie)
Obsługa klientaObsługa programów ubezpieczeniowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta na sali, za barem oraz w recepcji
Restauracja Hotel KOT - 2016-05-11 - Siestrzeń (mazowieckie)