INSPEKTOR W WYDZIALE INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ Dąbrowa Górnicza oferta pracy Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku, - Realizacja zadań z zakresu zarządzania drogami oraz infrastruktury drogowej- Obsługa komputera i systemów informatycznych w Urzędzie - Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonegoInformacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony;- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą);- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa);- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie;- Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę;- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym powyżej 4 h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z klientami oraz innymi instytucjami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim;- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia;- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance);- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym;- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego;- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich;- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych;- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym;- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu;- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta;- Lunch bar na terenie Urzędu;- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
Data publikacji: 2020-10-13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku, - Realizacja zadań z zakresu zarządzania drogami oraz infrastruktury drogowej- Obsługa komputera i systemów informatycznych w Urzędzie - Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonegoInformacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony;- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą);- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa);- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie;- Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę;- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym powyżej 4 h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z klientami oraz innymi instytucjami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim;- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia;- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance);- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym;- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego;- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich;- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych;- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym;- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu;- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta;- Lunch bar na terenie Urzędu;- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: kwota brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W WYDZIALE INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budowy dróg
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne -formalne: - Obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).- Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: transport, logistyka, budownictwo, prawo, administracja, ekonomicznym.- Doświadczenie zawodowe: min. 3 letni staż pracy.- Umiejętność obsługi komputera oraz narzędzi online weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.Wymagane dodatkowe:- Znajomość przepisów z zakresu: Ustawa Prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi: w szczególności Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem; Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie; Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego; Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, Kodeks postępowania administracyjnego.- Mile widziane Prawo jazdy kat. B- Mile widziane doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznejWAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć scanów dokumentów potwierdzających ich nabycie Wymagane kompetencje miękkie: - Identyfikacja z pracodawcą i Miastem Dąbrowa Górnicza, komunikatywność, dążenie do rezultatów, otwartość na zmiany, elastyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, kreatywność, samodzielność, zdolność analitycznego myślenia i interpretacji przepisów prawa.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
danePracodawcy_nip: 6290013898
danePracodawcy_regon: 000515750
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty przesłane jako załącznik do zgłoszenia rekrutacyjnego, prosimy o przesłanie załączników w pliku MS Word lub pdf:- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;- Kserokopie/scan świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu);- Kserokopie/scan dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (UWAGA jeśli w wymaganiach dokładnie wskazujemy rodzaj/poziom wykształcenia oznacza to, że oczekujemy potwierdzenia dokładnie takich kwalifikacji;- Kserokopia/scan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Odznaczenie w formularzu rekrutacji elektronicznej niezbędnych oświadczeń:- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy;- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;- RODO klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby tej rekrutacji;- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodny z wymogami określonymi w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy wyłącznie osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej odczytanie.Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.W rekrutacji decyduje data wpływu tj do dnia 12.11.2020r. g.: 18:00 za pośrednictwem systemu do elektroniczne rekrutacji, zgłoszenia dostarczone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji na temat prowadzonych naborów oraz informacji na temat rozstrzygnięć można uzyskać w Wydziale Kadr i Płac tel. 32 2956740Kandydaci, którzy nie posiadają dostępu do komputera z Internetem, Urząd Miejski w swojej siedzibie udostępni stanowisko komputerowe służące do tego celu. Informację o dokładnej lokalizacji dedykowanego komputera można uzyskać na stanowisku nr 14 i można z niego korzystać w godzinach pracy Urzędu.Pozostałe informacje - Liczba kandydatów spełniających wymagania niezbędne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej bądź pisemnego testu wiedzy zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Granicznej 21.- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Granicznej 21. - Więcej informacji na temat wymaganych dokumentów i sposobu rekrutacji znajduje się w Regulaminie Naboru - https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5862/dokument/136344
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Aplikuj wyłącznie przez formularz: LINK DO OGŁOSZENIA: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f87a8ba7aa8b4d93b52a60df78142d2f, Termin: 12.11.2020 r. , Godziny : 18:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodPowiatu: 2465
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0939473
Ulica pracodawcy: Graniczna
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214207
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budowy dróg
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 13.10.2020
Oferta pracy ważna do: 12.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9071dcc8399ec240aefefab98c20a5d9
Podobne oferty pracy
zapewnienie terminowego i prawidłowego ustalania i wypłacania świadczeń emerytalno-rentowych byłym żołnierzom zawodowym i ich rodzinom
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE - 2019-11-04 - Poznań (wielkopolskie)
Więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓRNA STANOWISKA".Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony 01.02.2019r.-31.08.219r. z możliwością przedłużenia, praca na jedną zmianę od 7.30-15.30.
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2019-01-09 - Jaraczewo (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wszelkie informacje dotyczące procedury naboru znajdują sie na stronie internetowej http://bip.kolno-gmina.pl/ w zakładce konkursy i nabory na stanowiska.
Urząd Gminy Kolno - 2020-06-23 - Kolno (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
szczegóły na stronie: http://bip.um.augustow.pl/
Urząd Miejski w Augustowie - 2017-05-29 - Augustów (podlaskie)
Przegląd budowy, prowadzenie dokumentacji BHP, pozostałe obowiązki wynikające z rodzaju wykonywanej pracy.
SAFETY TIME Artur Jurkiewicz - 2018-08-06 - Żabno (małopolskie)
Główne obowiązki:- weryfikowanie wniosków o wypłatę dofinansowania składanych przez samorządy w ramach Funduszu Dróg Samorządowych wspierających budowę, przebudowę lub remonty dróg powiatowych i gminnych oraz występowanie do Wydziału Finansów i Budżetu o uruchomienie środków na realizację zadań,- weryfikowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów o dofinansowanie zadań (weryfikacja zakresu rzeczowego i zabezpieczenia finansowego) oraz sporządzanie umów dla projektów związanych z budową, przebudowę lub remontami dróg powiatowych i gminnych,- uczestniczenie w kontrolach realizacji zadań realizowanych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych, - przygotowywanie zapotrzebowania do ministra właściwego do spraw infrastruktury, w celu zapewnienia dostępności środków Funduszu Dróg Samorządowych na subkoncie Wojewody Kujawsko-Pomorskiego,- prowadzenie bieżącej analizy wykorzystania środków finansowych z Funduszu Dróg Samorządowych, występowanie z propozycjami dotyczącymi ich optymalnego wykorzystania, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zmiany lub uzupełnienia listy zadań dofinansowanych ze środków Funduszu,- przygotowywanie rozliczenia finansowego i rzeczowego realizacji poszczególnych zadań oraz przygotowywanie zbiorczych sprawozdań z realizacji zadań w ramach Funduszu Dróg Samorządowych,- dokonywanie wstępnej oceny formalnej wniosków o dofinansowanie zadań w ramach procedury naboru i oceny wniosków o dofinansowanie zadań w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na X piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych).Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zbrojenie wieńców, nadporoży, podciągów i stropów żelbetowych (praca na wysokości)
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:- kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robót- odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,- kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- Współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- Współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- Dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- Współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- Wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- Rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- Współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- Wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- Sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- Ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa" oraz DOM Madalińskiego- Sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - Typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- Wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- Umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- Sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- Przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- Sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- Opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - Typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - Wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- Informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- Analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- Kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.- Praca na dwóch jednostkach: 0,5 etatu w DOM4 i 0,5 etatu w DOM5.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie przeglądów budowlanych, nadzory budowlane.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
EXPERTS GROUP DOROTA SETLAK - 2020-03-05 - Chorzów (śląskie)
Wsparcie klienta wewnętrznego (sklepy) w rozwiązywaniu problemów technicznych i systemowych natury informatycznej. Również wsparcie w języku rosyjskim. Praca w godz.: 6-21. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
dokonywanie oceny jakości produktów; dostarczanie danych do bieżących analiz i identyfikowanie problemów dotyczących wyrobu/procesu; kontrola materiałów/wyrobów przychodzących i wychodzących; informowanie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych nieprawidłowościach dotyczących jakości wytwarzanych produktów; współpraca z organem BHP podczas szkoleń; tłumaczenie na j. ukraiński informacji przekazywanych podczas szkolenia, tłumaczenie szkoleń stanowiskowych na język ukraiński, tłumaczenie dokuemntów na język ukraiński itp.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Sprzedaż towarów do gospodarstw rolnych. Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami.
AGROLOK Sp. z o.o. - 2015-11-25 - Gostyń (wielkopolskie)
Pomoc w obsłudze sekretariatu. Staz w godzinach 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Wykształcenie średnie.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-Obsługa maszyn montażowych, powlekających lub formujących, -Terminowerealizowanie harmonogramu produkcji, praca w godz. 6-14/14-21/21-6
Paretti Sp. z o.o Spółka Komandytowa - 2016-10-19 - Opole (opolskie)
Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2019-07-17 - Choroszcz (podlaskie)
Naprawa, montaż różnego rodzaju dachów oraz konserwacja dachów.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Strzałkowo (wielkopolskie)
- przygotowywanie uchwał,- realizowanie planów gospodarczych podległych nieruchomości, - prowadzenie zebrań ze Wspólnotami Mieszkaniowymi,- kontrola nad jakością wykonywanych prac zleconych - zatwierdzanie faktur wykonawcy do realizacji, - dokonywanie rozliczeń z dostawy mediów,- prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań.
ENTER sp. z o.o. - 2019-04-16 - Opole (opolskie)
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2020-05-27 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Produkcja uszczelek gumowych do pralek.Zarządzanie podległym zespołem , odpowiedzialność za wzrost produktywności , utrzymanie ciągłości produkcyjnej.Wymagania: wykształcenie min. średnie , znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym , umiejętność pracy pod presją czasu.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-04-16 - Środa Śląska (dolnośląskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakt z kontrahentami wietnamskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie zajęć lekcyjnych
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH - 2020-06-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Rozliczanie kredytów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA" - 2019-05-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Trasy międzynarodowe, zjazdy co tydzień.
"PEZO" BENIAMIN SKIBA - 2018-04-17 - Kolonowskie (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
składowanie, załadunek i rozładowywanie towarów z tira, dostarczanie towarów na magazyn, ważenie, liczenie, pakowanie, szykowanie pod sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
zakres wycznności związane z funduszami europejskimi - program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwójpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Dobrzyń nad Wisłą (kujawsko-pomorskie)
Rozkładanie towarów na półkach w magazynach. Kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniem/specyfikacją. Pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki. Dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem wysyłki. Zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem. Obsługiwanie specjalistycznego sprzętu do pakowania towarów. Obsługa skanera magazynowego. Obsługa taśmy przenośnikowej.
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)