INSPEKTOR W SEKCJI TECHNICZNEJ Płock oferta pracy Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Stanowisko: INSPEKTOR W SEKCJI TECHNICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostepnianie infomacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:- współpraca przy organizacji przetargów;- ustalenia wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi;- przygotowanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji;- bieżący kontakty z jednostkami wykonujacymi dokumentacje projektowe na zklecenie zarządu dróg lub gminy;- odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;l)przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskiwanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merutorycznej zamówień publiocznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Mozliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy.
Data publikacji: 2020-09-02
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostepnianie infomacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:- współpraca przy organizacji przetargów;- ustalenia wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi;- przygotowanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji;- bieżący kontakty z jednostkami wykonujacymi dokumentacje projektowe na zklecenie zarządu dróg lub gminy;- odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;l)przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskiwanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merutorycznej zamówień publiocznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich.Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Mozliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W SEKCJI TECHNICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe I lub II stopniaf) co najmniej 2-letni staż pracy,g) doświadczenie w pracy w administarcji publicznej,h) znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa,i) znajomość procesu inwestycyjnego,j) umiejętność komunikowania się w pracy i w zespole,k) umiejętność obsługi komputera (Windows), MS Office, Excel,m) posiadanie prawa jazdy kat. B ( czynne prawo jazdy kat. B)Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów prawa z zakresu: Prawa budowlanego, Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o zamówieniach publicznych, Ustawy o samorządzie powiatowym i Prawo o ruchu drogowymb) biegła obsługa komputera (pakiety biurowe) oraz urządzeń biurowych,c) umiejętność pracy w zespole,d) umiejętność stosowania przepisów;e) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;f) komunikatywność, samodzielność;g) wiedza w zakresie działalności samorządu terytorialnego;h) zaangażowanie w wykonywane obowiązki,i) wykształcenie politechniczne/techniczne i uprawnienia budowlane mile widziane,j) doświadczenie/wiedza geodezyjna mile widziana.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
danePracodawcy_nip: 7742418879
danePracodawcy_regon: 610946222
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;b) życiorys (CV) - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz wymagane uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje;d) kserokopie świadectw pracy dokumentującej wymagany staż pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie;e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;h) oświadczenie kandydata o posiadaniu uprawnień (czynne prawo jazdy kategorii B); i) oświadczenie kandydata o niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;j) informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku REKRUTACJAWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do godz. 15:30 (piętro I, pokój 112) lub przesłać pocztą:Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ul. Bielska 57a 09-400 Płockw zamkniętej kopercie z dopiskiem:"Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor w Sekcji technicznej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku"Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 14 września 2020 roku.W przypadku ofert przysłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o sobie" Krajowego Rejestru Karnego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 57a
Profil działalności pracodawcy: drogownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.09.2020
Oferta pracy ważna do: 14.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1ec5cc5b8aa83b5104609b6dc9da47c6
Podobne oferty pracy
1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych.2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki.3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności.4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki.5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych.6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi.7. Obsługa systemu informatycznego Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy.
Jednostka Wojskowa 1986 Wędrzyn - 2016-09-21 - Wędrzyn (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Praca biurowa
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-04-19 - Gdynia (pomorskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wykonywanie robót ziemnych, niwelacja terenu.
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Suszec (śląskie)
- prowadzenie dziennika korespodencji- kontrola merytoryczna dokumentów finansowych- planowanie, dokonywanie bieżących zakupów materiałów towarów i usług- przygotowywanie umówna zakup towarów i usług- przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych- inne zlecone prace kancelaryjne
Schronisko dla Zwierząt - 2018-11-22 - Białystok (podlaskie)
Obsługa transprotowa składu opału - kraj i UE
Przedsiębiorstwo "Janar" - 2017-07-28 - Lubań (dolnośląskie)
- prace pomocnicze przy produkcji poubojowej (na odcinku obróbki jelit)- Możliwość zakwaterowania i wyżywienia,- Kontakt: telefon: 58 536-18-08- Kontakt e-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-21 - Bielawki (pomorskie)
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku,- Prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych.- Sporządzanie sprawozdań, zestawień i analiz w zakresie środków trwałych z wykorzystaniem MS Office.- Przygotowywanie dokumentacji będącej podstawą księgowania i rozliczeń w zakresie konta depozytowego: kaucji, wadiów i lokat.- Obsługa systemu informatycznego oraz przetwarzania danych w ramach obowiązków wynikających z zakresu czynności i odpowiedzialności służbowej.- Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonego.- Realizacja powierzonych obowiązków wymaga umiejętności współpracy z wydziałami Urzędu.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku: - Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Miejscem pracy jest siedziba Urzędu Miejskiego.- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim.- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy: - Stabilność zatrudnienia- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance)- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta- Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej - 2020-07-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zgodny
Zakład Karny Nr 2 - 2017-02-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sortowanie owoców i warzyw, etykietowanie opakowań w języku obcym na eksport, ważenie towarów, prace porządkowe na magazynie.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Ołtarzew (mazowieckie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Turystyczne "Łysogóry"Sp. z o.o. w Kielcach - 2017-12-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Brak danych
I.B.R. Sp. zoo - 2017-03-13 - Sanok (podkarpackie)
1. sterowanie realizacją robót;2. nadzorowanie budowy;3. sprawdzanie kosztorysów ofertowych na roboty podstawowe, dodatkowe i zamienne;4. przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2020-07-30 - Lublin (lubelskie)
sprzątanie kwater internatu w Inowrocławiu
Przędsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "NIEKO" S.C. - 2019-12-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kucharz
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Nadzorowanie nad powierzonymodcinkiem na drodze S6, organizowanie pracy sprzętu, maszyn transportu na prowadzonych robotach. Praca w Rościęcinie w godz. 7-15.
MALDROBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-04-03 - Rościęcino (zachodniopomorskie)
nauczanie przedmiotów ekonomicznych w technikum ekonomicznym
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 WE WRONKACH - 2017-08-22 - Wronki (wielkopolskie)
Inspekcja wizualna, mechaniczna i elektryczna wyrobówObsługa niezbędnego wyposażenie, urządzeń pomiarowychOcena zgodności/niezgodności ze specyfikacjąRaportuje wyniki kontroliPrzestrzega procedur obowiązujących w obszarze odpowiedzialności stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Wybrzeże"Sławno - 2018-03-27 - Sławno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z matematyki. Możliwość zatrudnienia w wyższym wymiarze i za wyższe wynagrodzenie pod warumkiem posiadania kwalifikacji do nauczania przyrody z terapią pedagogiczną.
Zespół Szkół w Donaborowie - 2017-10-02 - Donaborów (wielkopolskie)
prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z realizacją zadań remontowych i inwestycyjnych w tym przygotowanie do realizacji, nadzór nad realizacją oraz odbiory i rozliczanie zadań w zakresie urządzeń i instalacji gospodarki wodą ciepłowniczą i chłodzącą, ściekową oraz paliwową członu ciepłowniczego i pomocniczej kotłowni ciepłowniczej parowej i wodnej, układu turbozespołu, wymienników i węzłów cieplnych
Energetyka Cieszyńska Spółka z o.o. - 2020-01-22 - Cieszyn (śląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Rudnica (dolnośląskie)
Przyjęcie jakosciowe złomu stalowego i kolorowego; obsługa klientów; nadzór nad załadunkami; dbanie o organizację placu
TOM Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
Utrzymanie czystości na zewnętrzym terenie Szpitala. Pomoc przy rozładunku towarów w magazynach. Prace związane z przeprowadzkami wewnątrzszpitalnymi.
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. św.Jana Pawła II - 2020-07-03 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
-pomoc w przygotowaniu i rozdzielaniu posiłków-pomoc w organizowaniu zajęć dydaktycznych-dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Łódź (łódzkie)
Logistyka dostaw i odbioru odpadów.
POGOTOWIE SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE "NOWISTA" SPÓŁKA CYWILNA SERGIUSZ STANEK, GRZEGORZ WĄS - 2017-09-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: wykonywanie prac księgowych wspomagających, sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Pyskowice (śląskie)