INSPEKTOR W SEKCJI PRZETARGÓW Białystok oferta pracy Wodociągi Białostockie Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR W SEKCJI PRZETARGÓW
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: optymalizacja procesu zamowień, zapewienie zgodności udzielania zamówień porzez firmę z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnetrznymi, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych
Data publikacji: 2019-10-16
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Wodociągi Białostockie Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młynowa 52/1, 15-404 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
optymalizacja procesu zamowień, zapewienie zgodności udzielania zamówień porzez firmę z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnetrznymi, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wysokość wynagrodzenia na okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W SEKCJI PRZETARGÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe (prawo, administracja lub pokrewne), doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek handlowych
Nazwa pracodawcy: Wodociągi Białostockie Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Młynowa 52/1, 15-404 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobisty ul. Młynowa 52/1
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: http://www.wobi.pl/
Ulica pracodawcy: Młynowa
Numer budynku pracodawcy: 52/1
Profil działalności pracodawcy: usługi wodociągowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 16.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5f3cc50cc3deb7017eadd96babdd5d86
Podobne oferty pracy
obsługa urządzenia do malowania proszkowego
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż, obsługa klienta
KOM-INSTAL - ZAKŁAD Usługowo-Handlowy Wiktor Piędzio - 2018-06-14 - Zamość (lubelskie)
sprawowanie nadzoru budowlanego
ZAKŁAD USŁUG MIESZKANIOWYCH SP. Z O.O. - 2015-12-02 - Kwidzyn (pomorskie)
nadzór w zakresie zgodności projektów budowlanych z planami zagospodarowania przestrzennego, spełnianie warunków bezpieczeństwa ludzi i mienia, dbałość o zgodność rozwiązań architektoniczno-budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obróbka i trybowanie mięsa swieżego
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Naprawa samochodów osobowych i ciężarowych
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Chojne (łódzkie)
prowadzenie bieżącej sprzedaży biletów pasażerom na podstawie zapisów zawartych umów, w tym wystawianie faktur oraz paragonów, a także wszelkich dokumentów potwierdzających przychody oraz rozchody zarówno towarów jak i wartości pieniężnych, sprawowanie bieżącego monitoringu wielkości zapasu biletów, znajdującego się na stanie, oraz bieżące zamawianie i dysponowanie ilością biletów zapewniającą zachowanie ciągłości sprzedaży, udzielanie informacji pasażerom na temat aktualnie obowiązujących rozkładów jazdy, tj. przekazywanie informacji o godzinach odjazdów oraz przebiegu tras poszczególnych linii, współpraca z pionem księgowym w zakresie rozliczania stanów biletów i analiz ekonomicznych, udzielanie informacji klientom biura Centrum Obsługi Pasażera oraz Kolektury biletowej na temat obowiązującej taryfy opłat MZK, zasad korzystania z ulg, przepisów porządkowych, oraz możliwości złożenia odwołania od nałożonej opłaty dodatkowej lub warunków jej zamiany na opłatę manipulacyjną, dostawy biletów do punktów sprzedaży znacznie oddalonych od siedziby MZK w Tychach,
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach - 2017-04-26 - Tychy (śląskie)
a)przygotowywanie i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych powiatu, w tym inwestycje i remonty prowadzone w budynkach Starostwa Powiatowego,b)analizowanie wniosków inwestycyjnych, opiniowanie celowości ich realizacji oraz przygotowywanie propozycji realizacji inwestycji, uwzględniając Wieloletni Plan Inwestycyjny, Wieloletnią Prognozę Finansową,c)współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych w Słupsku,d)sporządzanie sprawozdania z wykonania inwestycji ujętych w Planie Inwestycyjnym wraz z Wieloletnim Planem Inwestycyjnym,e)przygotowywanie koncepcji architektoniczno-budowlanych planowanych zadań inwestycyjnych oraz sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, wykonanej w oparciu o zaakceptowane koncepcje,f)przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z niezbędnymi załącznikami o dofinansowanie zadań z zakresu budowy i modernizacji dróg powiatowych.Nabór dotyczy zatrudnienia: - w wymiarze - pełnym- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umowami na czas określony.W miesiącu październiku 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Słupsku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6 %.Warunki pracy:a)większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,b)stanowisko pracy w pomieszczeniu trzyosobowym,c)praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,d)wyjazdy w teren,e)wysiłek głównie umysłowy.Szczegóły w ogłoszeniu o naborze na inspektora ds. inwestycji w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji na stronie: bip.powiat.slupsk.pl
Starostwo Powiatowe Słupsk - 2017-11-22 - Słupsk (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych. Praca od godziny 15:00 w Czechowicach-Dziedzicach na ul. Łukasiewicza
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INTERGOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Nadzór nad firmą świadczącą usługi konserwacyjne (w zakresie przynależnym dla stanowiska), planowanie i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, nadzór nad utrzymaniem instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania, przewodów kominowych, nadzór nad dostawą mediów, tj. wody i centralnego ogrzewania, nadzór nad właściwym utrzymaniem zasobów Spółdzielni, prowadzenie korespondencji i obsługa właścicieli lokali i członków Spółdzielni, współpraca z pozostałymi komórkami Spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŁOBZÓW" - 2019-09-23 - Kraków (małopolskie)
m.in.: obsługa narad, spotkań organizowancy przez Dyrektora i Zastępców, oraganizowanie przyjęć interesantów przez Dyrektora i Zatępców, w tym prowadzenie ewidencji spraw wnoszonych podczas przyjęć interesantów i czuwanie nad terminowym ich załatwianiem, prowadzenie ewidencji zarządzeń Dyrektora oraz ich zbiorów, obsługa kancelaryjna Urzędu, zapewnienie właściwego obiektu korespondencji wpływającej do Urzędu. Więcej na temat przedmiotowej oferty: http://pup.jaworzno.ibip.pl/public
Powiatowy Urząd Pracy - 2018-02-07 - Jaworzno (śląskie)
Opieka nad terenem zewnętrznym przylegającym do firmy. Zamiatanie, grabienie liści, odśnieżanie/sezonowo/ dojścia do budynku, dbanie o zieleń. Wymiana żarówek, regulowanie klamek, proste prace konserwatorskie.
AJ Maciej Pokrywka - 2018-04-13 - Straszyn (pomorskie)
Kierowanie pojadem do 3,5 tony typu BUS, komunikowanie się z kontrahentami, załadunek i rozładunek towarów, wyjazdy powyżej 3 tygodni, wypełnianie dokumentów przewozowych typu CMR, praca na terenie kraju i całej Europy.
TRANSTONE LOGISTICS SP. Z O.O. - 2017-04-24 - Sulechów (lubuskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Wietnamu, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsuga maszyn stolarskich (w tym trak taśmowy) i inne prace stolarskie.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Tworzenie koncepcji maszyn; konstruowanie maszyn przemysłowych, linii produkcyjnych, stanowisk montażowych; tworzenie modeli 3D oraz dokumentacji rysunkowej; dobieranie elementów handlowych; współpraca z warsztatem wykonawczym; udział w uruchomianiu maszyn; udział w tworzeniu ofert.
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2018-04-18 - Wojnicz (małopolskie)
wykonywanie prac ślusarskich zgodnie z dokumentacją technologiczną, obsługa elektronarzędzi, budowanie konstrukcji na pojazdach
M CAR CONSTRUCTION SP. Z O.O. - 2019-01-07 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzanie czystości obiektów. Praca w Piekarach Śląskich.
BHP PROTECT SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Piekary Śląskie (śląskie)
praca w charakterze portiera,prowadzenie rejestru wjazdu i wyjazdu z terenu zakładu pracownika gospodarczego, dbanie o porządek na placu
FRUCTOFRESH GROUP SP. Z O.O. SP. K. - 2016-10-03 - Czarnowice (lubuskie)
realizacja zadań służby BHP, w tym przygotowywanie dokumentacji z zakresu BHP dla klientów, kontakt mailowy i tlefoniczny z klientami.
MEFISTO Anna Malicka - 2019-01-24 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń szkolnych. Praca w godz.: 13:00-21:00. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 67 07, e-mail: ezych2102 (at) wroclawskaedukacja.pl
Gimnazjum Nr 16 im. Andrzeja Waligórskiego we Wrocławiu - 2016-09-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami. Przygotowywanie propozycji do planów remontowych budynków mieszkalnych i infrastruktury towarzyszącej. Nadzorowanie prowadzonych prac konserwacyjnych i remontowych.Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "ROW" - 2019-01-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu oraz innych czynnościadministracyjnych. Obsługa korespondencji tj. poczty przychodzącej iwychodzącej oraz kompletowanie dokumentacji. Praca od 7-15.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2018-04-20 - Opole (opolskie)
Prace biurowe właściwe na danym stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Niepołomice (małopolskie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-25 - Kartoszyno (pomorskie)
zlecane prace pomocnicze i przygotowawcze przy produkcji stolarki drzwiowej. Uporządkowanie stanowisk roboczych; 154 godziny miesięcznie, 13 zł/ h, godziny pracy wg zlecenia
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kobylnica (pomorskie)
udzielanie informacji funkcjonariuszom W-MOSG oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy lub korzystania z przysługujących im uprawnień na prośbę zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG celem przedłożenia w urzędach;przygotowywanie projektów opinii, rozkazów o przyznanie nagród uznaniowych oraz sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów personalnych o wyróżnieniu celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy, a także przygotowywanie aktów mianowań. Dokonywanie sprawdzenia wytworzonych przez innych pracowników i funkcjonariuszy komórki kadrowej rozkazów wynikających ze stosunku służbowego w zakresie zgodności danych z wnioskami oraz kartami ewidencyjnymi oraz przygotowywanie tych rozkazów do rejestracji w kancelarii jawnej;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy w tym systematyzowanie dokumentacji służbowej wpływającej do komórki kadrowej w zakresie określonych przedziałów literowych podlegającej wpięciu do teczek akt osobowych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. Przygotowywanie pism zgodnie z poleceniami przełożonych oraz odpowiedzi na arkuszach uzgodnień w zakresie wskazanym przez Kierownika Sekcji Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia w sprawach nadesłanych do komórki kadrowej w związku ze zmianami w przepisach prawa;wspomaganie prowadzenia ewidencji zwolnień lekarskich;archiwizowanie oraz klasyfikowanie dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia,wydawanie dokumentacji służbowej oraz prowadzenie rejestru przekazanej do doręczenia korespondencji służbowej dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem nadzorowania terminowości jej dostarczania oraz określania bieżącej lokalizacji wydanej dokumentacji. Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia ze zmianami w przepisach prawa.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie dokumentów do rejestrów, odbiór dokumentów od klientów
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Proszowice (małopolskie)
przygotowywanie procedur przetargowych, przeprowadzanie przetargów, udział w komisjach, prowadzenie rejestru zamówień publicznych
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kontroli dok. w systemie, rejestracje FV, rozliczanie umów. Praca od pon. -pt. w godz. 7.30-15.00. Wysokość wynagrodzenia 2234,00 zł brutto + 28% premii + wysługa lat.Kontakt osobisty z Pracodawcą po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2019-01-11 - Pruszków (mazowieckie)