INSPEKTOR W REFERACIE LOKALIZACJI OBIEKTÓW W WYDZIALE BUDOWNICTWA I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy URZĄD MIASTA KATOWICE


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE LOKALIZACJI OBIEKTÓW W WYDZIALE BUDOWNICTWA I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE

Wynagrodzenie: od 3 100 PLN

Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1785&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/145/2019 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Lokalizacji Obiektów w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- sporządzała projekty decyzji o warunkach zabudowy,- sporządzała projekty decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,- prowadziła postępowania administracyjne.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 13 /budynek wyposażony w windę/, - praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole i kontaktu z klientem zewnętrznym.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.

Data publikacji: 2019-11-26

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: URZĄD MIASTA KATOWICE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rynek 13, 40-003 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1785&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/145/2019 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Lokalizacji Obiektów w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- sporządzała projekty decyzji o warunkach zabudowy,- sporządzała projekty decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,- prowadziła postępowania administracyjne.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 13 /budynek wyposażony w windę/, - praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole i kontaktu z klientem zewnętrznym.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - do ustalenia z pracodawcą.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE LOKALIZACJI OBIEKTÓW W WYDZIALE BUDOWNICTWA I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: architektura, gospodarka przestrzenna lub planowanie przestrzenne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: architektura, gospodarka przestrzenna lub planowanie przestrzenne,- udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 6-miesięczny staż pracy:-- w administracji publicznej - w zakresie sporządzania projektów decyzji o ustalenie warunków zabudowy oraz ustalenie lokalizacji celu publicznego lub-- w zakresie opracowywania planów zagospodarowania przestrzennego lub-- w zakresie projektowania w budownictwie,- posiadanie uprawnień zgodnie z jednym z warunków określonych w art. 5, art. 50 ust. 4 lub art. 60 ust. 4 ustawyo planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynikaz przepisów prawa, - bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,- dobra znajomość przepisów: ustawy Prawo budowlane, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office i Open Office - w stopniu dobrym.Wymagania dodatkowe:- umiejętność redagowania pism,- samodzielność, - umiejętność postępowania w kontaktach ze stronami,- odporność na stres,- obowiązkowość,- dyspozycyjność.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA KATOWICE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:- wypełniony i podpisany formularz aplikacyjny (dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urzędzie Miasta Katowice), - list motywacyjny - odręcznie podpisany,- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o aktualnym zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego3-letniego stażu pracy /zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy/,- udokumentowanie co najmniej 6-miesięcznego stażu pracy: w administracji publicznej - w zakresie sporządzania projektów decyzji o ustalenie warunków zabudowy oraz ustalenie lokalizacji celu publicznego; w zakresie opracowywania planów zagospodarowania przestrzennego lub w zakresie projektowania w budownictwie /zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy/,- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zgodnie z jednym z warunków określonychw art. 5, art. 50 ust. 4 lub art. 60 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Oferty wraz z dokumentami należy składać: w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór Nr OZ/145/2019 na stanowisko urzędnicze - inspektor - w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego w sekretariacie Wydziału Organizacji i Zarządzania pokój 302 ul. Młyńska 4 od poniedziałku do środy w godzinach od 7.30 do 15.30, w czwartek w godzinach od 7.30 do 17.00, w piątekw godzinach od 7.30 do 14.00 lub drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 grudnia 2019 r.Aplikacje które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Katowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790 Wskaźnik zatrudnienia:W październiku 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać w terminie do dnia 4 grudnia 2019 r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.um.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Młyńska

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.11.2019

Data dodania oferty pracy: 26.11.2019

Oferta pracy ważna do: 04.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7d8af26424cf25d24fe9742699c36c58

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. KONTROLI CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH - od 1 950 PLN

Kontrola jakościowa komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z instrukcją przekazaną od przełożonego. Rapotowanie wykonywanych czynności.
Formeld Polska Sp.z.o.o. - 2016-02-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 1 850 PLN

fakturowanie ,obsluga klientów rozliczanie kierowców
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Łaskarzew (mazowieckie)

INSPEKTOR NADZORU BRANŻY BUDOWLANEJ(NR 1505) - od 4 500 PLN

- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- planowanie i organizacja prac, nadzór nad jakością, zgodnością z dokumentacją projektową oraz odbiór i rozliczenia robót budowlanych,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi – egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- współpraca z Administratorami Nieruchomości i Samorządami Nieruchomości.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Obsługa klientów w dziale mięsno-wędliniarskim, przyjmowanie i układanie towarów, ważenie produktów, sprawdzanie towarów pod względem jakościowym i ilościowym, obsługa kasy fiskalnej.
SIBI Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2019-02-21 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

w/g stanowiska
Rafik Rafał Ambrozik - 2016-08-31 - Baszkówka (mazowieckie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA-KONSULTANT (NR REF. WZL.110.18.2019/SBD) K/M - 3 500 - 3 600 PLN

1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych.2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki.3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności.4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki.5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych.6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi.7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-07-23 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR BUDOWLANY - 997,4 PLN

Udział w działalności inspekcyjno kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych i pism z zakresu właściwości PINB, opracowywanie projektów wniosków i zaleceń pokontrolnych, gromadzenie i prowadzenie akt administracyjnych, obsługa kancelaryjno-biurowa i organizacja pracy sekretariatu, przyjmowanie interesantów i udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. ZAŁADUNKU/ MARITIME&CARGO SURVEYOR - od 35 833 NOK

Niezależne inspekcje, pobieranie próbek w połączeniu z nadzorem ładunku na masowcach i tankowcach.
Norwegian Marine& Cargo Survey AS - 2016-07-05 - Norwegia (Norwegia)

SPAWACZ- ŚLUSARZ, E-MAIL:ANDRZEJ.KOT (at) JARDCREATIVE.COM - od 2 000 PLN

realizacja zadań produkcyjnych
"JARD" S.C. W ŁAŃCUCIE - 2017-09-07 - Łańcut (podkarpackie)

INSPEKTOR BHP - od 1 850 PLN

Prowadzenie kontroli warunków pracy, udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy, zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy
Jednostka Wojskowa Nr 3293 Powidz - 2016-06-02 - Powidz (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. GÓRNICTWA ODKRYWKOWEGO - nieodpłatny

udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu odkrywkowych zakładów górniczych, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI - od 4 000 PLN

Realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych, prowadzenie dokumentacji, nadzór nad realizacją prowadzonych zadań, kontrola stanu technicznego obiektów.
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2018-01-04 - Suwałki (podlaskie)

INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH - od 2 600 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2019-12-20 - Płock (mazowieckie)

SPEDYTOR - 2 800 - 7 000 PLN

praca jako spedytor
ATL-SPED Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-03-01 - Wysogotowo (wielkopolskie)

KRAWIEC/POMOC KRAWIECKA - do 1 850 PLN

Szycie artykułów pościelowych.
PIERZYNKA Firma Handlowo-Produkcyjna Agnieszka Ćwik - 2016-08-02 - Brzesko (małopolskie)

REFERENT W REFERACIE ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W WYDZIALE URBANISTYKI I ARCHITEKTURY W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE - od 1 850 PLN

Zakres zadań:1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności:sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o braku planu,sporządzanie opinii i zaświadczeń o zgodności przedsięwzięć inwestycyjnych i innych działań w przestrzeni zzapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ustaleniami innych dokumentów planistycznych oraz przepisami planowania przestrzennego,informowanie o przeznaczeniu terenu,współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie zagadnień zagospodarowania przestrzennego,udostępnianie i wypożyczanie archiwalnych opracowań planistycznych,archiwizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych opracowań planistycznych,prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu uczestnictwo w dokonywaniu okresowych analiz realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz ocen ich aktualności oraz w sporządzaniu opracowań planistycznych dla gminy,zapewnienie właściwej estetyki miasta, z uwzględnieniem m.in. wymagań ładu przestrzennego, urbanistyki i architektury, walorów architektonicznych i krajobrazowych, ochrony środowiska, ochrony dóbr kultury,opracowywanie projektów decyzji o nałożeniu opłat wynikających ze wzrostu wartości nieruchomości,prowadzenie postępowań wynikających z art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie realizacji roszczeń,wprowadzanie informacji o dostępnych raportach i ocenach oddziaływania na środowisko do rejestru w zakresie prowadzonych spraw,prowadzenie i wykorzystanie do celów analitycznych baz danych o przestrzeni miasta w zakresie urbanistyki iarchitektury;przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych Rady Miejskiej w zakresieprowadzonych spraw;przygotowywanie i rozliczanie umów z Wykonawcami opracowań planistycznych, przygotowywanie informacji dla celów sprawozdawczości, oceny wykonania planów finansowych dotyczących realizacji zadań Wydziału Urbanistyki i Architektury;
Urząd Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (śląskie)

INSPEKTOR ZESPOŁU WSPARCIA SPRZEDAŻY - 2 500 - 2 800 PLN

Telefoniczna obsługa agentów współpracujących ze spółką, obsługa produktów bankowych, praca w systemie informatycznym.
Górnośląskie Towarzystwo Finansowe Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-06-06 - Tychy (śląskie)

TOKARZ - do 1 850 PLN

Toczenie, gwintowanie, wiercenie.
WKS Konstrukcje Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)

TYNKARZ - od 2 000 PLN

OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA Praca na stanowisku tynkarz.
"TM" Tynki Maszynowe Łukasz Hajduk - 2017-02-02 - Łęczyce (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 100 PLN

obsługa wtryskarki- tworzywa sztucznewynagrodzenie 2100 zł brutto+ premia
Przedsiębiorstwo Usługowe Wakat Kelm S.J - 2018-02-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 787,5 PLN

sprzątanie wewnątrz pomieszczeń (praca w weekendy); umowa na 2 lata; godziny pracy: 08.00- 15.00; praca na 3/8 etatu
ECO - PLAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-18 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT - od 2 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja, kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące i prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu wystawianie świadectw zdrowiakontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenia punktów kopulacyjnychprowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1.życiorys i list motywacyjny, 2.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,3.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych4.oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe5.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie6.kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego7.kopie dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii 8.kopia prawa jazdy.Termin składania dokumentów: 20-10-2017 Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia" Inne informacje: Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefoniczne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (0-55) 247-26-35.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-10-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

GEODETA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Żywiec (śląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 250 PLN

1. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów w zakresie:geodezji i kartografii, w szczególności związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Na stanowisku pracy wiodącym zadaniem będzie udział w:a) weryfikacji pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, dokumentów i materiałów składanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, b)bieżącym prowadzeniu informatycznych baz danych graficznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego: mapy zasadniczej; c) przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej, w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego;d) ustawy o gospodarce nieruchomościami, a w szczególności związanymi z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji.2. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla prac geodezyjnych i/lub kartograficznych zlecanych z zakresu działania ODGK.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2019-02-25 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR TECHNICZNY - od 2 000 PLN

prace techniczne związane z administrowaniem nieruchomościami,konserwacja budowlana,sanitarna,elektryczna,itp.remonty,rozliczanie prac konserwacyjnych,nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem czystości w budynkach i terenie administrowanym
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZKA - do 800 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
S4H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)