INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W TORUNIU (NR 6389) Toruń oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W TORUNIU (NR 6389)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, - opracowywanie wniosków składanych przez interesantów, z zakresu świadczeń krótkoterminowych, - przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej, - przewóz dokumentacji pomiędzy placówkami.Warunki pracy: Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki Terenowej KRUS w Toruniu nie jest dostosowany do potrzeb osóbniepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzynasto kondygnacyjny. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym i trzecim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania pomiędzy piętrami.

Data publikacji: 2019-12-17

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, - opracowywanie wniosków składanych przez interesantów, z zakresu świadczeń krótkoterminowych, - przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej, - przewóz dokumentacji pomiędzy placówkami.Warunki pracy: Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Placówki Terenowej KRUS w Toruniu nie jest dostosowany do potrzeb osóbniepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzynasto kondygnacyjny. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym i trzecim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania pomiędzy piętrami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2600 zł brutto + dodatek za staż pracy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W TORUNIU (NR 6389)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wymagane wykształcenie: średnie/wyższe (preferowane: administracyjne, ekonomiczne),znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS, wysoka kultura osobista, umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii Europejskiej) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE, umiejętność sporządzania pism i notatek, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność,co najmniej 2-letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego.

Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - oświadczenie kandydata potwierdzające spełnienie wymagania w zakresie posiadania prawa jazdy kat. B,- w przypadku posiadania wykształcenia średniego kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie stażu pracy, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE jeżeli zostały zawarte w złożonych w ofercie pracy dokumentach. Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie, - dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej należy dołączyć kopię nostryfikacji dyplomu, w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego- spełnienie wymagania w zakresie stażu pracy należy udokumentować np.: kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu. Informacja o metodach i technikach naboru: weryfikacja formalna dokumentów, sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub, rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 03.01.2020 r.Oferty pracy należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie jednostki organizacyjnej przeprowadzającej nabór lub za pośrednictwem operatora pocztowego z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy ogłoszenie numer BIP 0200-OP.110.31.2019.Oferty pracy bez zaznaczonego na kopercie numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS). Miejsce składania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy Wydział Ogólny, pokój nr 503 ul. Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz.Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (od 7:00 do 15:00) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 341 52 61 wew. 172 lub adresem e-mail bydgoszcz (at) krus.gov.plInne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne. Brak nazwiska kandydatki/kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru. Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych przez kandydata. Wynik naboru jest jednocześnie informacją dla pozostałych kandydatów biorących udział w procesie naboru o niezakwalifikowaniu do zatrudnienia na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci mają prawo uzupełnić swoją ofertę pracy wyłącznie w terminie składania dokumentów określonych w ogłoszeniu o naborze. Liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy o zbieraniu ich danych osobowych:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 190, kod pocztowy 00-608, którą zgodnie z art. 59 ust. 3 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników kieruje Prezes Kasy, reprezentowana przez Dyrektora Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy; 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod (at) krus.gov.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia aktualnego naboru- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO; 4) jeżeli w dokumentach zawarte są dane osobowe złożone dodatkowo, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie;5) Pani/Pana oferta pracy przechowywana będzie przez okres rekrutacji oraz przez okres 3 miesięcy po ogłoszeniu wyniku naboru. Natomiast dane osobowe wymagane przepisami ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników przechowywane będą przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji; 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych; 7) jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą zgoda ta może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; 8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 9) podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z ogłoszenia o naborze jest dobrowolne, niemniej jednak niezbędne, aby był możliwy udział w naborze; 10) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; 11) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 190

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 17.12.2019

Oferta pracy ważna do: 03.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?93ec7a5f2e8cd6076e3b1836c1431a0e

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS SEKRETARIATU - od 2 100 PLN

Obsługa interesantów, przyjmowanie, rejestrowanie pism, przygotowanie pism, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wykonywanie innych prac administracyjno-biurowych, przyjmowanie i łaączenie telefonów, zamawianie materiałów biurowych, druków ścisłego zarachowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR- ADMINISTRATOR - od 3 200 PLN

OBSŁUGA TECHNICZNA BUDYNKÓW MIESZKALNYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, URZĄDZEŃ BIUROWYCHWYMAGANIA: 07:30-15:30 PONIEDZIAŁEK 09:00-17:00WYNAGRODZENIE 3.200,00 ZŁ + 20% PREMII UZNANIOWEJMIEJSCE PRACY: BIURO+REJON
ZARZADCA SP. Z O.O. - 2018-06-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)

BLACHARZ SAMOCHODOWY - od 3 000 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
AUTODROM - 2016-02-19 - Raszków (wielkopolskie)

OPERATOR TUNELI ZAMRAŻAJĄCYCH - od 2 300 PLN

Obsługa tuneli zamrażającychZmianowość: ruch ciągły godz. 06.00 - 14.00 Wynagrodzenie 2300zł brutto Miejsce pracy: Kwidzyn
Warmińskie Zakłady Przetwórstwa Owocowo Warzywnego Sp. Z o.o. - 2018-04-11 - Kwidzyn (pomorskie)

POKOJOWA(NR 7453) - od 14,7 PLN

kompleksowe sprzątanie obiektów hotelowych, apartamentów
Y.O.V. GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BUDOWLANY - 2 000 - 2 500 PLN

Kontrola realizowanych prac pod względem projektu, odpowiedzialność za jakość materiałów budowlanych i wykonywanych prac. Miejsce pracy: powiat kartuski.
NEW-INVEST BOGDAN PETRIV - 2017-01-26 - Kiełpino (pomorskie)

INSPEKTOR REJONU - od 2 250 PLN

dozorowanie dozorców, przeglądy techniczne budynków, wpisy do książek obiektów, odpisywanie na pisma, obsługa lokatorów
Sosnowiecka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-01-10 - Sosnowiec (śląskie)

INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 4 000 PLN

Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP na hali produkcyjnej oraz prowadzenie kontroli warunków Pracy. Współpraca z kierownikami wydziałów produkcyjnych w zakresie oceny ryzyka. Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP. Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych. Inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP. Opracowanie raportów, podsumowań oraz dokumentacji powypadkowej. Tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP i ppoż. oraz uczestnictwo w opracowywaniu instrukcji stanowiskowych i kart ryzyka zawodowego. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji BHP, przechowywanie jej zgodnie z uregulowaniami prawnymi oraz obsługa komputerowych programów BHP. Przygotowywanie okresowych analiz stanu BHP oraz sporządzanie sprawozdań.
DONGIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-31 - Tułowice (opolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WOJEWÓDZKIEJ INSPEKCJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ(NR 8966) - od 1 750 PLN

Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, a w szczególności zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami prawa, w celu poprawy funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek wykonawstwa geodezyjnego i zapewnienia należytego przestrzegania przepisów prawa w przedmiotowym zakresie,- kontrolowanie organów służby geodezyjnej i kartograficznej oraz uczestnictwo w opracowywaniu wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w obszarze geodezji i kartografii,- kontrolowanie działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestnictwo w opracowywaniu projektów wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia wykonywania prac geodezyjnych lub kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w obszarze geodezji i kartografii,- rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego, w celu podnoszenia jakości wykonywania prac geodezyjno-kartograficznych oraz prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,- kontrolowanie Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, prezydentów miast na prawach powiatu i starostów w zakresie tworzenia metadanych opisujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej prowadzonej przez ww. organy, jak również interoperacyjności prowadzonych zbiorów danych i umocowanych z nimi usług wynikających z ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej w celu przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii,- nadzorowanie i kontrolowanie podmiotów posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w celu zapewnienia wykonywania przez nich prac geodezyjnych i kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji i kartografii,- współdziałanie z Głównym Geodetą Kraju oraz organami kontroli państwowej w zakresie nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia należytego przestrzegania prawa w dziedzinie geodezji i kartografii.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, zagrożenie korupcjąMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 8 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż- obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Malbork (pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 3 500 PLN

nadzór BHP na terenie inwestycji
GRUPROFIL WIESŁAWA CYBULSKA - 2016-03-15 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

ARCHIWISTA ZAKŁADOWY - 1 017,4 PLN

Staz w Prokuraturze Rejonowej Kielce - WschódProgram stażu do zapoznania w pokoju 35.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Kielce (świętokrzyskie)

ALPINISTA PRZEMYSŁOWY - od 2 895 PLN

Mile widziane wykształcenie średnie, przeszkolenie do pracy na wysokości metodami alpinistycznymi. Wymagany minimum rok doświadczenia zawodowego. Charakterystyka pracy: prace remontowo-konserwacyjne, czyszczenie powierzchni (mycie, odkurzanie) z zastosowaniem technik alpinistycznych (pomosty, rusztowania) i innych metod. Praca na terenie woj. śląskiego - głównie ROW.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH - od 2 800 PLN

dokonywanie bieżących przeglądów stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektów i urządzeń technicznych związanych z obiektami; kontrola i nadzór jakości wykonywanych robót konserwacyjnych, naprawczych i modernizacyjnych; zlecanie właściwym jednostkom wykonawstwa robót ujętych w przeglądach i dodatkowych protokołach wynikających z aktualnej potrzeby zasobów mieszkaniowych i obiektów towarzyszących; przygotowywanie i rozliczanie umów z wykonawcami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „JUTRZENKA” - 2018-07-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KURNIKA - od 2 100 PLN

dbałość o stado kur i urządzenia bateryjne na kurniku, utrzymywanie porządku na terenie kurnika, codzienna kontrola sprawności działania urządzeń komputerowych związanych z obsługą kurnika, codzienny obchód.
Gospodarstwo Suflidowo - Witold Suflida - 2018-04-18 - Głupice-Parcela (łódzkie)

MONTER OCIEPLEŃ BUDYNKÓW - od 1 850 PLN

prace związane z ocieplaniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE "TE-BUD" ŁUKASIK ZDZISŁAW - 2016-09-07 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO- ADMINISTRACYJNYCH - od 3 850 PLN

systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp,
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2017-09-04 - Poznań (wielkopolskie)

POMOC PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO - od 2 500 PLN

pomoc w poszukiwaniu towarów handlowych za pomocą internetu i przygotowywanie katalogu ofert, organizowanie promocji towarów handlowych dla przedsiębiorców z Chin prowadzących sklepy detaliczne, prowadzenie sprzedaży w lokalach handlowych
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PIELĘGNIARKA (576 J) - od 6 370 PLN

Świadczenie usług medycznych ( wykonywanie zabiegów higieniczno-pielęgnacyjnych, diagnostyczno -leczniczych u chorych).
Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy - 2018-10-15 - Otwock (mazowieckie)

ELEKTROMONTER ZAKŁADOWY - od 13 PLN

Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, min. trzyletnie doświadczenie, uprawnienia, umiejętność obsługi przyrządów elektrycznychZakres obowiązków: prace związane z instalacjami elektrycznymi ich wykonywanie, konserwacja i naprawaPracodawca zapewnia zakwaterowanie
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Dębowiec (wielkopolskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 262,5 PLN

ochrona danych oosbowych
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Zaręby (mazowieckie)

GONIEC - od 2 100 PLN

Oferta dla osób powyżej 45 roku życia. Doreczanie pism urzędowych za pokwitowaniem. Doręczanie wybranych materiałów bez pokwitowania. Odbieranie wydawanych materiałów z jednostek obsługiwanych. Prowadzenie ewidencji przesyłek. Praca bedzie na ul. Kopernika 36 lub Kaliskiej 25/27. Dodatkowe wymagania: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralbnosć za pzrestepstwo popelnione umyślnie, nieposzlakowania opinia.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR / SPECJALISTA W ZESPOLE KADR(NR 7391) - od 2 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- Prowadzenie dokumentacji i całokształtu spraw związanych z zasobami ludzkimi tj. rekrutacją, podjęciem i rozwiązaniem stosunku pracy.- Prowadzenie akt osobowych.- Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego.- Rozliczanie czasu pracy.- Administrowanie środkami funduszu socjalnego.- Przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz na potrzeby wewnętrzne.Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

HANDLOWIEC - od 3 500 PLN

Sprzedaż towarów i usług. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Auto Centrum "JACEX" Sp. j. R. E. Kozłowscy - 2018-01-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MENEDŻER DS. PROJEKTÓW I PROGRAMÓW - do 14 500 PLN

- prowadzenie projektu w oparciu o struktury HSBC Project Managementu oraz Global Transformation, - ścisła współpraca z Programme Managerami, Senior Project Managerami i Global Portfolio Managementem w celu dostosowania projektu do regulacji zgodnych ze strategią, wartościami oraz zachowaniami w Grupie HSBC,- promowanie oraz branie odpowiedzialności za jakość projektu,- identyfikacja i udostępnianie wymagań zasobów projektu,- planowanie i skuteczna optymalizacja planu w celu maksymalizacji korzyści i minimalizacji ryzyka,- proaktywny monitoring realizacji projektów, aby skutecznie identyfikować zagrożenia/problemy/zależności powstające w całym cyklu życia projektu,- współpraca i budowanie pozytywnych relacji biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR CNC - od 3 486 PLN

przygotowanie elementów konstrukcji stalowych, składanie konstrukcji na podstawie rysunku technicznego
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Bytom (śląskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM W WYDZIALE INSPEKCJI - do 2 200 PLN

Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

INSPEKTOR BHP - 7 380 - 9 840 PLN

Nadzór BHP na budowie - praca Redzikowo - budowa Traczy Antyrakietowej oraz Datteln ( Niemcy) - rozbudowa Elektrociepłowni
SAFETY PREVENT - 2016-07-27 - Brzezie (wielkopolskie)

INSPEKTOR W REFERACIE OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE - od 3 000 PLN

- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1793&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/153/2019 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Ochrony Środowiska w Wydziale Kształtowania Środowiska.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła sprawy z zakresu wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,- prowadziła sprawy z zakresu udzielania informacji o środowisku,- wprowadzała informacje o środowisku do bazy danych System Informacji o Środowisku (SIOŚ), prowadzonej w systemie informatycznym MSZ-KIIP,- wprowadzała informacje o środowisku do bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko, prowadzonej przez Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska,- opiniowała miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz programy z zakresu ochrony środowiska,- prowadziła działalność kontrolną w zakresie przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, - praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego poziomu samodzielności i odporności na stres oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem. Ponadto praca w terenie - wizje w terenie niezależnie od warunków pogodowych i pory roku oraz prowadzenie oględzin w terenie obejmującym obszar miasta Katowice i innych miast aglomeracji śląskiej.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-11-29 - Katowice (śląskie)


Wybierz powiat