INSPEKTOR W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BYDGOSZCZY-WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY(NR 1455) Bydgoszcz oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

Stanowisko: INSPEKTOR W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BYDGOSZCZY-WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY(NR 1455)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: -przyjmowanie, otwieranie, segregowanie oraz rozdział korespondencji wpływającej do Oddziału Regionalnego,- prowadzenie wymiany korespondencji między komórkami oraz jednostkami organizacyjnymi Oddziału Regionalnego,- przygotowanie korespondencji wychodzącej do wysyłki na pocztę,- prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej, -prowadzenie ewidencji wydatkowanych środków na przesyłki wysyłane za pośrednictwem operatora pocztowego, -praca w programach informatycznych w zakresie realizacji zadań kancelistyWarunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek dziewięciokondygnacyjny, jest winda nieprzystosowana do przewozu wózków inwalidzkich. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami

Data publikacji: 2020-05-15

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-przyjmowanie, otwieranie, segregowanie oraz rozdział korespondencji wpływającej do Oddziału Regionalnego,- prowadzenie wymiany korespondencji między komórkami oraz jednostkami organizacyjnymi Oddziału Regionalnego,- przygotowanie korespondencji wychodzącej do wysyłki na pocztę,- prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej, -prowadzenie ewidencji wydatkowanych środków na przesyłki wysyłane za pośrednictwem operatora pocztowego, -praca w programach informatycznych w zakresie realizacji zadań kancelistyWarunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek dziewięciokondygnacyjny, jest winda nieprzystosowana do przewozu wózków inwalidzkich. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2600 zł brutto + dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W ODDZIALE REGIONALNYM KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BYDGOSZCZY-WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY(NR 1455)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:- wymagane wykształcenie: minimum średnie (preferowane administracyjne)-znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS, -znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,- umiejętność sporządzania pism i notatek,- umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, -umiejętność pracy w zespole, -umiejętność pracy pod presją czasu, -komunikatywność,- wysoka kultura osobista,- co najmniej 2-letni staż w pracy w przypadku wykształcenia średniego, w przypadku posiadania wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany.

Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

danePracodawcy_nip: 5260013054

danePracodawcy_regon: 012513262

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE jeżeli zostały zawarte w złożonych w ofercie pracy dokumentach. Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie, - dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej należy dołączyć kopię nostryfikacji dyplomu, w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, Informacja o metodach i technikach naboru: - weryfikacja formalna dokumentów, - sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub, - rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 29.05.2020 r.Oferty pracy należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie jednostki organizacyjnej przeprowadzającej nabór lub za pośrednictwem operatora pocztowego z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy ogłoszenie numer BIP 0200-OP.110.06.2020Oferty pracy bez zaznaczonego na kopercie numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS). Miejsce składania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy Wydział Ogólny, pokój nr 503 ul. Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu ( od 7:00 do 15:00 ) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 341 52 61 wew. 171 lub adresem e-mail bydgoszcz (at) krus.gov.pl Inne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne. Brak nazwiska kandydatki/kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru. Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych przez kandydata. Wynik naboru jest jednocześnie informacją dla pozostałych kandydatów biorących udział w procesie naboru o niezakwalifikowaniu do zatrudnienia na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci mają prawo uzupełnić swoją ofertę pracy wyłącznie w terminie składania dokumentów określonych w ogłoszeniu o naborze. Liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 190

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.05.2020

Data dodania oferty pracy: 15.05.2020

Oferta pracy ważna do: 29.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b4033515badd85204859699fdad41288

Podobne oferty pracy

OPERATOR MASZYN - od 2 300 PLN

Obsługa maszyny do przetarcia drewna. Umowa o pracę na okres próbny - 3 m-ce. Godziny pracy: 06.00 - 14.00 lub 07.00- 15.00.
ETODA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-26 - Biała (wielkopolskie)

OBSLUGA PUNKTU GASTRONOMII - od 15,5 PLN

OBSŁUGA KLIENTA(SPRZEDAŻ), PRACE PRZYGOTOWAWCZE DOTYCZĄCE ŻYWNOŚCI, PRACE PORZĄDKOWE W LOKALU, ZAMAWIANIE TOWARU, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, OBSŁUGA KAS FISKALNYCH, KSIĄŻECZKA SANITARNA, 1 ROK DOŚWIADCZENIA W GASTRONOMII, MIEJSCE PRACY W SZCZECINIE NA KRZYWOUSTEGO 19-BAR "MAK-KWAK"GODZINY PRACY OD 6-18; 18-6, CO DRUGI DZIEŃ
TARO SP. Z O.O. - 2018-05-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH ORAZ PŁATNOŚCI BEZPOŚREDNICH W IŁAWSKIM BIURZE POWIATOWYM WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW -2 - do 2 700 PLN

Główne obowiązki: -obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-mazurski Oddział Regionalny - 2019-02-19 - Iława (warmińsko-mazurskie)

LABORANT - od 2 800 PLN

wykształcenie wyższe kierunkowe: chemiczneznajomość technik laboratoryjnych (analiza miareczkowa, spektrofotometryczna)umiejetność obsługi komputera (pakiet Office)zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność organizacji czasu pracy, systematyczności i samodyscyplinyznajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutemosoba zatrudniona na ww. stanowisku bedzie odpowiedzialna za: wykonywanie analiz miareczkowych zgodnie z planem badań, kontrolę jakości pokryć galwanicznych, nadzorowanie wyposażenia kontrolno-pomoiarowego, raportowanie wynikow kontroli i analiz, udział w procesie opracowywania i aktualicacji dokumantacji laboratoryjnej2 zmianywynagrodzenie: 2800 zł brutto
MIKROMA POLSKA S.A. - 2017-05-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. BHP 1/2 ETATU - od 2 000 PLN

kierowanie działem Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w zakładzie
Grupa Sadownicza"Owoc Sandomierski" Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Bilcza (świętokrzyskie)

TECHNIK INFORMATYK - 997,4 PLN

technik informatyk, posługiwanie się wiedzą o budowie i działaniu systemów operacyjnych, projektowanie
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Mielec (podkarpackie)

INSPEKTOR W REFERACIE OBSŁUGI KADROWEJ - od 1 850 PLN

Załatwianie spraw związanych z przeprowadzeniem naboru na stanowiska urzędnicze W CUA, prowadzenie spraw związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunków pracy z pracownikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-05-25 - Płock (mazowieckie)

INSTRUKTOR FITNESS - od 616,6 PLN

prowadzenie zajęć fitness w godz. od 18-21, praca na 1/3 etatu, stawka godz. od 15zł/godz, kont. tel lub Cv na e-mail:werkaksiazek (at) wp.pl
Książek Weronika Centrum Zdrowia i Urody "Be Beauty" - 2016-02-03 - Wadowice (małopolskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY(OS.NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 250 PLN

- monitorowanie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP- prowadzenie szkoleń BHP- przeprowadzenie postępowań przypadkowych oraz nadzór nad dokumentacją- przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka na stanowiskach pracy- zatrudnienie od zaraz po zakwalifikowaniu
TOKEN sp. z o.o. - 2019-07-01 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR W DZIALE TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYM SEKCJA INFORMATYKI I ŁĄCZNOŚCI - od 2 000 PLN

znajomość konfiguracji i zarządzania sieciami komputerowymi LAN i WAN, znajomość na poziomie administracyjnym systemu operacyjnego Microsoft Windows 7
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu - 2017-07-03 - Sosnowiec (śląskie)

INSPEKTOR W ODDZIALE FINANSOWYM DS. UTRZYMANIA ZSRK W SĄDZIE APELACYJNYM WE WROCŁAWIU - 3 200 - 3 400 PLN

1) wykonywanie czynności administratora systemu ZSRK w obrębie modułu ról i uprawnień, w tym wdrażanie nowych rozwiązań do systemu oraz rozwój i utrzymanie istniejących funkcjonalności:- zarządzanie użytkownikami systemu;- analiza zmian oraz tworzenie nowych ról i uprawnień;- konfiguracja systemu;- organizacja i przeprowadzenie testów funkcjonalności;- monitorowanie systemu;- sporządzanie dokumentacji;2) rozwiązywanie zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym, jako II linia wsparcia dla użytkowników końcowych w zakresie ról i uprawnień;3) inne zadania w ramach współpracy cross-modułowej z administratorami, architektami systemu, kierownictwem projektu ZSRK oraz Ministerstwem Sprawiedliwości. Oferta dostępna w sali E.
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu - 2018-11-19 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK SEKRETARIATU - od 1 850 PLN

Obsługa bieżąca klienta, obsługa sekretariatu, sprzedąż usług, marketing.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Kalisz (wielkopolskie)

PIEKARZ - od 2 500 PLN

Formowanie i wypiek pieczywa i innych wyrobów piekarskich
ZAKŁAD PIEKARSKO CIASTKARSKI CZ.DOJUTREK - 2017-03-09 - Grójec (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY FIZYCZNEJ - do 2 800 PLN

Organicacja ochrony mienia w zakresie wynikającym z zawartych umów na ochronie fizycznej , kontrola i nadzór prawidłowej realizacji zadań ochrony fizycznej na obiektach. Miejsce pracy: Wrocław i powiat Wrocławski
ZECO SYSTEMY OCHRONY MIENIA Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)

OPERATOR ŻURAWIA WIEŻOWEGO - od 4 000 PLN

praca w godz.7-15
Strunobet-Migacz Sp. z o.o - 2017-07-18 - Lewin Brzeski (opolskie)

INSPEKTOR DS INSTALACJI SANITARNYCH W OBIEKTACH - do 3 500 PLN

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru ds instalacji sanitarnych w obiektach, przygotowywanie umów dotyczących prac budowlanych, nadzór nad jakością zrealizowanych robót budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Gdańsk (pomorskie)

MAGAZYNIER- SPRZEDAWCA - od 2 883,2 PLN

obsługa klienta stacjonarnego, obsługa e-zamówień, obsługa magazynu
PM-M Spółka Jawna Piotr Mielnicki, Małgorzata Mielnicka - 2020-05-12 - Białystok (podlaskie)

INSPEKTOR W REFERACIE FINANSOWO-KSIĘGOWYM I PODATKOWYM W URZĘDZIE GMINY WYRYKI - do 2 000 PLN

1. Przygotowanie projektów uchwał przedkładanych pod obrady Rady.2. Realizacja zadań w zakresie obronności kraju i obrony cywilnej.3. Prowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz wykonanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.4. Pomoc Radzie, właściwym rzeczowo komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonaniu ich zadań.5. Współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu.5. Przygotowanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.6. Współdziałanie w zakresie szkolenia i doskonalenia pracowników.7. Stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej.8. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zapewniającej rejestrację operacji gospodarczych.9. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwentaryzacji.10. Przygotowywanie dokumentów księgowych do dokonywania płatności przelewami.10. Prowadzenie obsługi kasowej.11. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.12. Prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową gminy.
Urząd Gminy w Wyrykach - 2017-07-12 - Wyryki-Połód (lubelskie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 2 800 PLN

Opis stanowiska: wykonywanie zadań wymienionych w §2 p. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.), prowadzenie i dokumentowanie postępowań w sprawie wypadków w drodze z pracy do domu lub z domu do pracy, nadzór, organizowanie, przeprowadzanie i odpowiednie dokumentowanie szkoleń okresowych w dziedzinie BHP dla pracowników Szpitala, udział w wewnątrzzakładowych Komisjach i Zespołach. Wymagania: posiadanie co najmniej 2-letniej praktyki i zawodu technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub posiadanie co najmniej 2-letniej praktyki i dyplom ukończenia studiów wyższych o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo posiadanie co najmniej 2-letniej praktyki oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, posiadanie aktualnego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, Dz. U. Nr. 180, poz. 1860 z późn. zm.), praktyczna znajomość przepisów BHP, samodzielność w realizacji zadań, kreatywność i umiejętność prowadzenia szkoleń z zakresu BHP, obsługa systemu Windows i pakietu Office oraz wszelkich urządzeń biurowych, łatwość i otwartość w nawiązywaniu kontaktów, właściwa organizacja pracy. Mile widziane: doświadczenie na stanowisku Inspektora ds. BHP, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w placówkach ochrony zdrowia. Firma oferuje: możliwość zdobywania nowych kwalifikacji, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zatrudnianie w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować również pocztą elektroniczną na adres: wioleta.owczarska (at) psychiatria.com. Firma prosi o zawarcie w aplikacji poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych aplikacyjnych przez SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z siedzibą w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33 dla potrzeb niezbędnych do procesu obecnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz chylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Firma informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Szczegółowe informacje: https://psychiatria.com/2019/09/inspektor-ds-bhp-2/
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHCZNIE CHORYCH W RYBNIKU - 2019-09-25 - Rybnik (śląskie)

NAUCZYCIEL EDUKACJI DLA BEZPIECZEŃSTWA ( 1 GODZ. TYGODNIOWO) - od 154,55 PLN

Prowadzenie zajęć lekcyjnych z przedmiotu Edukacja dla bezpieczeństwa w szkole podstawowej. Nauczanie przedmiotu w klasie VIII. Praca w wymiarze 1 godziny tygodniowo. Wynagrodzenie zgodne z Kartą Nauczyciela.
SZKOŁA PODSTAWOWA W ŁYSOŁAJACH - 2019-11-08 - Łysołaje (lubelskie)

INSPEKTOR DS. BHP K/M - 3 000 - 3 600 PLN

Wykonywanie zadań służby bhp zgodnie z rozporządzeniem
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie - 2019-06-04 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR JAKOŚCI (PROCESU) - od 2 000 PLN

-raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem do Kierownika i/lub Dyrektora Jakości-nadzorowanie i promowanie jakości procesów realizowanych w ramach przydzielonych obowiązków dla spełnienia wymagań klienta-wzmacnianie komunikacji, integralności pomiędzy personelem jakości, produkcji, utrzymania ruchu, procesu-budowanie zespołów interdyscyplinarnych na poziomie linii-obsługa i wsparcie Inżynierów Jakości w ustalonym obszarze działania tj.:-przestrzeganie i nadzorowanie spełnienia wymagań klienta-realizacja szkoleń dotyczących jakości i specyficznych wymagań klienta dla pracowników produkcji-rozwiązywanie bieżących problemów na linii produkcyjnej-współuczestnictwo lub przeprowadzanie auditów procesu-współuczestnictwo lub przeprowadzanie auditów wyrobu-raportowanie wystąpienia niezgodności procesu/wyrobu-tworzenie dokumentacji jakościowej (raporty, wizualizacje)-realizacja kontroli dostaw i zwalnianie komponentów do produkcji-prowadzenie i nadzorowanie rejestrów oceny jakości surowców, materiałów podstawowych i pomocniczych do produkcji-kontrola jakości wyrobu na każdym etapie produkcji-kontrola i zwalnianie wyrobu gotowego przed przekazaniem na magazyn-realizacja pomiarów-pobieranie próbek i wykonywanie analiz laboratoryjnych-nadzorowanie reklamacji z produkcji-inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących-blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu-zarządzanie i nadzorowanie materiałem niezgodnym (fizycznie i w systemie)-zarządzanie i nadzorowanie strefy wyrobu niezgodnego-nadzorowanie dokumentacji i zapisów jakości-weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału-wprowadzanie danych z kart braków do systemu-tworzenie raportów i analiz jakościowych dla Inżyniera i/lub Kierownika Jakości-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacjiWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY (O) - do 2 100 PLN

Ustalanie przyczyn wad i uszkodzeń poszczególnych układów, zespołów i mechanizmów samochodów ciężarowych metodami diagnostycznymi; usuwanie usterek w zespołach i układach samochodów ciężarowych (do których można zaliczyć: silniki, sprzęgło, skrzynię biegów, most napędowy, koła jezdne, układ kierowniczy i hamulcowy, układy zasilania silników), w ramach napraw bieżących i głównych.
REBUS sp. z o.o., sp. komandytowa - 2018-09-21 - Tarnów (małopolskie)

INSPEKTOR - od 2 650 PLN

Praca terenowo-biurowa, mozliwy wysiłek fizyczny przy pobieraniu prób, konieczność ciągłego samokształcenia, samodzielność w realizacji zadań.
Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa - 2018-12-11 - Białogard (zachodniopomorskie)

HARTOWNIK - od 2 250 PLN

obsługa urządzenia do obróbki cieplno-chemicznej metali
Fabryka Maszyn Górniczych "NIWKA" Spółka Akcyjna - 2019-01-10 - Sosnowiec (śląskie)

KIEROWCA WYWROTKI - od 2 100 PLN

Przewóz rzeczy wywrotką na terenie całego kraju.
Bogunia Andrzej Usługi Budowlano-Sprzętowe, Transportowe i Handlowe - 2018-04-27 - Jaroszowice (małopolskie)


Wybierz powiat