INSPEKTOR W DZIALE TECHNICZNYM Warszawa oferta pracy Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE TECHNICZNYM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-02-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE TECHNICZNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE: średnie lub wyższe (w tym licencjat). UMIEJĘTNOŚCI: - przygotowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz wykresów Gantta, - program MS Office, - program kosztorysowy np. NORMA2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 5 lat. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa administracyjna pracy w Dziale Technicznym, - kontrola kosztów, - udział w przygotowaniu materiałów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, - nadzór inwestycji przy współpracy z inspektoem nadzoru, - weryfikacja kosztorysów ogólnobudowlanych, - przygotowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz wykresów Gantta, - prowadzenie i obsługa archiwum Działu Technicznego. ZGŁOSZENIA: osobiście ul.Nowowiejska 27 bud.G pok.115, cv na e-mail marian.kalbarczyk (at) szpitalnowowiejski.pl, tel.607-813-951
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Nowowiejska
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 27.02.2018
Oferta pracy ważna do: 27.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres podstawowych zadań: 1. wydawanie decyzji administracyjnych; 2. uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3. przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4. przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5. realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6. bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7. analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8. tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9. nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10. dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez:a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach;b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór;d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń;e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu;f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego;g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień;h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego;i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługii eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim;j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego;k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę;l)nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach;m)przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy;n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych;p)ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem;q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie co najmniej 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-08-30 - Ustka (pomorskie)
.
SALON KOSMETYCZNY Małgorzata Mianowska - 2017-08-18 - Gończyce (mazowieckie)
prowadzenie książek obiektów budowlanych, dokonywanie przeglądów technicznych budynków i mieszkań, dokonywanie przeglądów pod kątem zamieszkania, udział przy wprowadzaniu wykonawców na budowę nadzór terminu robót, uczestniczenie w komisjach odbioru budynków i lokali, uczestniczenie w typowaniu robót remontowych, ewidencjonowanie kosztów technicznych utrzymania budynku, wykonywanie pomiarów lokalu podglądających oczynszowaniu, przekazywanie najemcom lokali użytkowych i mieszkalnych, odbiór lokalu od zdającego, ustalanie bramek i usterek, spisywanie protokołów zdawczo-odbiorczego.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-06-06 - Słupsk (pomorskie)
rozładunek i załadunek towarow, sortowanie mrożonych części drobiu, dbałość prawidłowe zabezpieczanie towaru, praca w systemie trzyzmianowym: 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00
ADECCO POLAND SP. Z O.O. - 2016-07-12 - Lublin (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Ostrołęka (mazowieckie)
praca na stanowisku manikiurzystki
PPHU EDWARD MŁYNARSKI - 2018-02-28 - Luboń (wielkopolskie)
wykonywanie zabiegów SPA
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- Przygotowanie 16 zestawów ćwiczeń oraz materiałów edukacyjnych z języka angielskiego; Przygotowanie 5 zestawów testów kontrolnych z języka angielskiego; Stworzenie 15 naukowo-dydaktycznych wideo z języka angielskiego.- Wynagrodzenie: 1200 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o dzieło na 3 lata (01.09.2018-31.08.2021). Liczba godzin w miesiącu: 48 h.- Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek: Filologia angielska lub pokrewny. Min. 1 rok w zawodzie. Komunikatywność i wysoki poziom kompetencji interpersonalnych. Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w stopniu C1 (Wymagane posiadanie Certyfikatu CELTA z oceną min. B)
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Katowice (śląskie)
sprzątanie w klubie fitness
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Chorzów (śląskie)
DZIAŁANIA Z ZAKRESU SŁUŻBY BHP DZIAŁ X KODEKSU PRACY ORAZ INNE AKTY WYKONAWCZE
21 BATALION DOWODZENIA - 2017-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)
zapoznanie się z obsługą baz danych firmy,poznanie metod tworzenia baz danych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Zambrów (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Piotrowice (dolnośląskie)
Opieka nad dziećmi
Fundacja Krynicka "Przystań" - 2017-06-06 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego, własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów, wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości i ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: ToruńDelegatura Urzędu w Toruniu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Tapicerowanie mebli. Praca w godzinach 6.00-14.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
OFLOR Sp. z o.o. - 2016-01-04 - Psarskie (wielkopolskie)
Naprawy elektromechaniczne samochodów
ADAMOWSCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługiwanie maszyn i urządeń do zakładnia i pielegnowania terenów zielonych. Oferta w ramach Wyposażenia stanowska pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Orchów (łódzkie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, podczas procesów budowlanych (sieciowych i drogowych) na terenie budowy. Sporządzanie i przedstawianie jednodniowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.- Wynagrodzenie 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech misięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - czas trwania kontraktu (około 1 roku). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Praca również w dwie soboty w miesiącu. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunek - technik BHP , mile widziane osoby z wykształceniem wyższym kierunkowym. Na ofertę mogą aplikowac również osoby po kursie technik/ inspektor BHP. Doświadczenie nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie telefoniczny (9:00-18:00) (tel.: 501-535-875) lub e-mail: michal (at) bhpgroup.pl
BHP Group Sp. z O.O. - 2017-08-21 - Zabrze (śląskie)
praca w rejestracji-rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
Zbigniew Płoński USŁUGI TRANSPORTOWE ZBYNEK, Restauracja Kielecka Kielce - 2017-12-01 - Kielce (świętokrzyskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
-ewidencjonowanie wpływających zajęć wierzytelności-odnotowywanie zajęć w ewidencji-odnotowywanie pism przychodzących oraz wychodzących-przygotowanie wysyłki pism-przygotowywanie odpowiedzi do komorników na zajęcia wierzytelności-obsługa wniosków o niezaleganiu w podatkach
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Świebodzin (lubuskie)
Obsługa klientów na sali, obsługa maszyny do lodów, przygotowywanie napojów oraz drinków.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Piastów (mazowieckie)
Spawanie metodą TIG oraz w aluminium
KUFIETA Sp. J. - 2015-12-02 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Kierowanie samochodem pożarniczym, przed przyjęciem służby dokonać ogledzin zewnętrznychsamochodu ze szczególnym uwzglednieniem umocowania podczas umocowania sprzętu, znać budowę, działanie i rodzaje przeglądów obsługiwanego sprzętuprowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej przydzielonego samochodu itp..
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO - 2018-01-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy.
Jednostka Wojskowa 1986 Wędrzyn - 2016-09-21 - Wędrzyn (lubuskie)
Szlifowanie
TERRATUNGSTEN SP. Z O.O. - 2017-01-20 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Podstawowe obowiązki:- przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy prokejtu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;- udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w proejtach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;- prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;- przygotowanie materiałów formalno-prawnych, celem uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków;- przygotowanie materiałów formalno-prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)