INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM Płock oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie korespondencji oraz segregowanie i dostarczanie jej do poszczególnych adresatów.2. Prowadzenie obowiązującej ewidencji otrzymanej korespondencji.3. Przyjmowanie z faktur i ich rejestracja.4. Przyjmowanie korespondencji z poszczególnych działów CUW.5. Przyjmowanie i nadawanie faxów.6. Wysyłanie korespondencji i przesyłek.7. Wykonywanie zadań służbowych, sumiennie, sprawnie i bezstronnie.8. Zabezpieczenie obsługi sekretariatu Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego.9. Przyjmowanie i przekazywanie zgodnie z dekretacją korespondencji wpływającej.10. Prowadzenie archiwum zakładowego;- zapewnienie należytych warunków gromadzenia, przechowywania i ewidencjonowania oraz ochrony przed uszkodzeniem i zniszczeniem dokumentacji archiwalnej i niearchi walnej;- przejmowanie dokumentacji spraw ostatecznie załatwionych z poszczególnych działach - zgodnie z ustalonym preliminarzem;- sprawdzanie prawidłowości przygotowania spisów zdawczo - odbiorczych przekazywanych akt;- nadawanie przyjętym aktom sygnatur archiwalnych;- prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego;- udostępnianie dokumentacji Wydziałom Starostwa i prowadzenie w tym zakresie stosownej dokumentacji;- udzielenie Pracownikom bieżącego instruktażu w zakresie przygotowywania dokumentacji celem przekazania jej do archiwum zakładowego;- występowanie do Archiwum Państwowego o wydawanie zezwoleń na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej;- brakowanie i niszczenie dokumentacji niearchi walnej.Informacja o warunkach pracy:Praca w budynku przy ulicy Bielskiej 59 w Płocku na V piętrze w godzinach 7.30-15.30. W przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami. Praca z przewagą wysiłku umysłowego, w pozycji siedzącej, związana z obsługą urządzeń biurowych i obsługą monitorów ekranowych powyżej 4 godzin W budynku znajduje się winda dochodząca do V piętra oraz zewnętrzna platforma umożliwiająca dostanie się do wnętrza budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne odpowiedniej szerokości do poruszania się wózkiem inwalidzkim, natomiast drzwi na korytarzach i do pomieszczeń niedostosowane do wózków inwalidzkich. Na II i IV piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.

Data publikacji: 2020-03-11

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie korespondencji oraz segregowanie i dostarczanie jej do poszczególnych adresatów.2. Prowadzenie obowiązującej ewidencji otrzymanej korespondencji.3. Przyjmowanie z faktur i ich rejestracja.4. Przyjmowanie korespondencji z poszczególnych działów CUW.5. Przyjmowanie i nadawanie faxów.6. Wysyłanie korespondencji i przesyłek.7. Wykonywanie zadań służbowych, sumiennie, sprawnie i bezstronnie.8. Zabezpieczenie obsługi sekretariatu Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego.9. Przyjmowanie i przekazywanie zgodnie z dekretacją korespondencji wpływającej.10. Prowadzenie archiwum zakładowego;- zapewnienie należytych warunków gromadzenia, przechowywania i ewidencjonowania oraz ochrony przed uszkodzeniem i zniszczeniem dokumentacji archiwalnej i niearchi walnej;- przejmowanie dokumentacji spraw ostatecznie załatwionych z poszczególnych działach - zgodnie z ustalonym preliminarzem;- sprawdzanie prawidłowości przygotowania spisów zdawczo - odbiorczych przekazywanych akt;- nadawanie przyjętym aktom sygnatur archiwalnych;- prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego;- udostępnianie dokumentacji Wydziałom Starostwa i prowadzenie w tym zakresie stosownej dokumentacji;- udzielenie Pracownikom bieżącego instruktażu w zakresie przygotowywania dokumentacji celem przekazania jej do archiwum zakładowego;- występowanie do Archiwum Państwowego o wydawanie zezwoleń na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej;- brakowanie i niszczenie dokumentacji niearchi walnej.Informacja o warunkach pracy:Praca w budynku przy ulicy Bielskiej 59 w Płocku na V piętrze w godzinach 7.30-15.30. W przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami. Praca z przewagą wysiłku umysłowego, w pozycji siedzącej, związana z obsługą urządzeń biurowych i obsługą monitorów ekranowych powyżej 4 godzin W budynku znajduje się winda dochodząca do V piętra oraz zewnętrzna platforma umożliwiająca dostanie się do wnętrza budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne odpowiedniej szerokości do poruszania się wózkiem inwalidzkim, natomiast drzwi na korytarzach i do pomieszczeń niedostosowane do wózków inwalidzkich. Na II i IV piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1. posiadanie obywatelstwa polskiego,2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. posiadanie nieposzlakowanej opinii,5. wykształcenie wyższe,6. co najmniej 1 rok stażu pracy.Wymagania dodatkowe:1. znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,2. ukończenie kursu kancelaryjno - archiwalnego I-go stopnia - potwierdzone zaświadczeniem,3. obsługa pakietu komputerowego MS Office,4. umiejętność analitycznego myślenia,5. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,6. odporność na stres.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. list motywacyjny oraz informacje, o których mowa wart. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, - własnoręcznie podpisany,2. własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,3. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne - własnoręcznie podpisane,4. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii - własnoręcznie podpisane,5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,6. kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia oraz zaświadczenie dokumentujące bieżące zatrudnienie,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, a przepis prawa nie wymaga.8. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Sposób składania dokumentów:1. Dokumenty z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko - inspektor w Dziale Organizacyjnym" w zamkniętej kopercie należy składać w pok. 518 lub przesłać pocztą na adres :Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego ul. Bielska 59 09-400 Płock2. Termin składania ofert: 25 marca 2020 r., w przypadku wysyłania pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego.Ważne informacje:1. List motywacyjny, CV oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem,2. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,3. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.4. Oferty, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.5. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane.6. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom na ich wniosek, nie później niż w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników naboru.7. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej Starostwa.Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych można uzyskać w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego z siedzibą przy ul. Bielskiej 59, 09-400 Płock.2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod.cuwtótpowiat. płock, pi. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem danych.3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.4. Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 22' ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 ze zm.); Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, zpóźn. zm.) (dalej: RODO); Art. 9 ust. 2 lit. a RODO Art. 6 ust. 1 lit a RODO;5. Podanie danych osobowych jest wymogiem prawnym stanowiącym warunek uczestniczenia w procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w tym kierownicze stanowisko urzędnicze. Podanie danych osobowych nie wynikających z przepisów jest dobrowolne ale brak ich podania może mieć wpływ na ocenę złożonej aplikacji.6. Dane nie będą udostępniane żadnym podmiotom.7. Dane osobowe nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty opublikowania informacji o wynikach naboru, następnie zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom na ich wniosek, nie później niż w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników naboru.8. Zgodnie z RODO przysługuje:a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;e) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;f) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 * Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : 7.30-15.30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Bielska

Numer budynku pracodawcy: 59

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 11.03.2020

Oferta pracy ważna do: 25.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d75d07f9e9cc988deee376463bc56135

Podobne oferty pracy

OPERATOR OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - 997,4 PLN

Układanie blach na laserze, pomoc przy cięciu i gięciu blach, zdejmowanie elementów z lasera, pakowanie.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Niepołomice (małopolskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - 997,4 PLN

prowadzenie dokumentacji bhp
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wyszków (mazowieckie)

STOLARZ - do 2 100 PLN

stolarz
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Grochowe (podkarpackie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

w/g wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Mława (mazowieckie)

FLORYSTA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Nowy Targ (małopolskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE WYROBÓW BUDOWLANYCH - 2 764 - 3 378 PLN

Zakres zadań: - Prowadzenie kontroli planowych i doraźnych wyrobów budowlanych, wprowadzonych do obrotu oraz sporządzanie protokołów kontroli i innych przewidzianych przepisami prawa dokumentów; - wykonywanie czynności związanych z pobieraniem próbek wyrobów budowlanych, zlecaniem badań tych próbek oraz analizą sprawozdań z przeprowadzonych badań;- prowadzenie wynikających z ustaleń i czynności podejmowanych w toku tych kontroli lub związanych z dokonanymi badaniami próbek wyrobów budowlanych postępowań administracyjnych zmierzających do wydania decyzji, oraz postanowień przewidzianych przepisami ustawy o wyrobach budowlanych;- dokonywanie analiz i ocen wpływających do Inspektoratu informacji o nieprawidłowościach dotyczących wyrobów budowlanych oraz sporządzanie projektów pism dotyczących sposobu wykorzystania w/w informacji;- wprowadzanie, wynikających z działania urzędu, danych do systemów informatycznych takich jak SNRWB lub innych, co do których obowiązek wprowadzania danych zostanie nałożony na tutejszy organ;- sporządzanie rocznych sprawozdań z kontroli przeprowadzonych przez wydział oraz sporządzanie zestawień i analiz dotyczących wyników przeprowadzanych kontroli przekazywanych do GUNB;- występowanie do punktów kontaktowych ds. wyrobów budowlanych w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej lub w państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym w Turcji, celem uzyskania informacji na temat wyrobów budowlanych, o których mowa w art. 5 ust. 3 ustawy o wyrobach budowlanych.- Praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu (na VIII piętrze) oraz wykonywanie czynności kontrolnych na terenie woj. śląskiego (konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B. w tym samochodu dostawczego o ładowności do 3,5 t i długości 5,4 m), budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie piętro.- Wynagrodzenie: od 2764,00 do 3378,00 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30.Wymagania niezbędne: wykształcenie: średnie: budownictwo, inżynieria materiałowa, inżynieria produkcji, inżynieria procesowa, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska. Znajomość przepisów: - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2016.1570 j.t.), wraz z aktami wykonawczymi;- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5), wraz ze związanymi z tym rozporządzeniem aktami delegowanymi;- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2017.1257 j.t.). Prawo jazdy kategorii B, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentów normalizacyjnych, umiejętność obsługi komputera.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe: budownictwo, inżynieria materiałowa, inżynieria produkcji, inżynieria procesowa, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska. 1 rok doświadczenia w pracy w organach nadzoru budowlanego lub w administracji architektoniczno-budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK WYKONUJĄCY PODKŁADY SŁOMIANE - od 14,7 PLN

wykonywanie podkładów słomianych, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, pakowanie produktów do wysyłki do klienta
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Wilkanowo (lubuskie)

INSPEKTOR DS. WOD.- KAN., GAZ. I C. O. - od 3 800 PLN

Nadzór nad firmą świadczącą usługi konserwacyjne (wod., kan., gaz., c.o.), planowanie i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, nadzór nad utrzymaniem instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania, przewodów kominowych, nadzór nad dostawą mediów tj. wody i centralnego ogrzewania, nadzór nad właściwym utrzymaniem zasobów Spółdzielni, prowadzenie korespondencji i obsługa właścicieli lokali i członków Spółdzielni, współpraca z pozostałymi komórkami Spółdzielni.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Łobzów" - 2019-07-09 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

kierowanie pojazdem, miejsce wykonywania pracy Sierpc, okolice oraz teren całego kraju, kontakt telefoniczny z pracodawcą 512 255 587
Dariusz Makowski Makes - Bud - 2016-05-19 - Sierpc (mazowieckie)

INSPEKTOR - 1 017,4 PLN

1. Zapoznanie się z działalnością Państwowgo Gospodarstwa Wodengo Wody Polskie.2. Prowadzenie dziennika korespondencji, prowadzenie dziennika usług pocztowych, obsluga poczty elektronicznej. 3. Praca w BOK ( Biuro Obsługi Klienta.)
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Łęczyca (łódzkie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH (NR 2040) - od 3 200 PLN

prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem budynków/praca w Gniewkowie oraz na terenie Gminy Gniewkowo
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE GNIEWKOWO SP Z O O - 2018-06-06 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - 1 017,4 PLN

Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Częstochowa (śląskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 750 PLN

doradca klienta
ARBITER S.A. - 2015-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ - 2 100 - 4 400 PLN

Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży budowlanej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR W DZIALE WINDYKACJI W STREFIE PŁATNEGO PARKOWANIA - od 2 200 PLN

- Pozyskiwanie danych umożliwiających przygotowanie, wysyłkę i przekazanie upomnień wraz z dokumentacją do Gminy.- Przygotowanie i przekazanie dokumentacji należności nieściągalnych celem umorzenia przez Gminęwraz z korespondencją.- Prowadzenie rozliczeń należności oraz ich windykacji.- Prowadzenie windykacji należności opłat dodatkowych nałożonych za nie uiszczenie opłaty zaparkowanie w strefie płatnego parkowania.- Przyjmowanie stron postępowania windykacyjnego wraz z udzielaniem niezbędnych informacji.- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
"MIEJSKA INFRASTRUKTURA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-07 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Świdnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, KOSZTORYSANT - od 2 500 PLN

szczegóły w ogłoszeniu - http://zzm.e-bip.net/p,148,592,Nabor-na-stanowisko-Inspektor-ds-zamowien-publicznych-kosztorysant.html
Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu - 2018-10-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KONSERWATOR SUSZARNI DO SUSZENIA WĘGLA - do 2 100 PLN

konserwacja suszarni, drobne naprawy, nadzorowanie pracy urządzenia
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Łany Wielkie (śląskie)

KUCHARZ - od 2 420 PLN

Przygotowywanie, gotowanie posiłków dla mieszkańców domu pomocy społecznej, porcjowanie i wydawanie posiłków
STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH WSPÓLNA RADOŚĆ - 2017-06-29 - Kraków (małopolskie)

KOORDYNATOR DS. CUDZOZIEMCÓW - od 3 300 PLN

prowadzenie tłumaczeń w miejscu u klienta, zatrudnianie nowych pracowników z Ukrainy, ścisła współpraca z działem prawnym oraz urzędami- dbanie o legalność pobytu i pracy pracowników, poszukiwanie miejsc noclegowych dla pracowników
GERENDIS APO Sp. z.o.o. Sp.K. - 2018-07-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI MIEJSKICH UM KNURÓW - 3 000 - 3 500 PLN

KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; upr. budowalne do kierowania robotami budowalnymi w spec. drogowej; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2019-04-30 - Knurów (śląskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 2 100 PLN

Przygotowywanie posiłków typu fast foood, obsługa kasy
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Leszno (wielkopolskie)

INSPEKTOR/ STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI - od 2 700 PLN

- ewidencjonowanie oraz rozliczanie w systemie informatycznym należności i wierzytelności Agencji, dokonywanie czynności mających na celu wszczęcie procesu dochodzenia tych należności.- ewidencja należności, dla których odstąpiono od ustalenia kwot nienależnie lub nadmiernie pobranych płatności.- przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej i merytorycznej zgłoszeń należności oraz innych dokumentów wpływających z jednostek i komórek organizacyjnych Agencji.- obsługa wpłat dokonanych na rachunki bankowe Agencji dotyczące kwot odzyskanych i zwróconych.- prowadzenie procesu odzyskiwania należności i wierzytelności Agencji w zakresie zadań przewidzianych dla oddziałów regionalnych, a w szczególności: przygotowanie i monitoring upomnień oraz tytułów wykonawczych.- prowadzenie procesu dochodzenia, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów spłaty należności oraz wykonywanie wszelkich czynności wierzyciela w toku postępowania egzekucyjnego, upadłościowego, naprawczego i likwidacyjnego.- przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa Oddziału Regionalnego Agencji niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.- prowadzenie sprawozdawczości oraz zestawień na potrzeby Centrali Agencji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-09-20 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH - od 3 600 PLN

1. Udział w przeglądach zasobów mieszkaniowych, innych budynków i obiektów oraz terenów Spółdzielni.2. Opracowanie zakresu robót remontowych i dokonanie wyceny robót.3. Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4. Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6. Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7. Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami i zleceniami wykonanie robót oraz o realizację planu remontów.Okres zatrudnienia: do 30.09.2021. Godz. pracy 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-11-25 - Słupsk (pomorskie)

POMOCNIK CIASTKARZA - od 13,7 PLN

PRZEKŁADANIE LUB NADZIEWANIE WYROBÓW, ZDOBIENIE WYPIEKÓW CIAST I TORTÓW, WYKONYWANIE PRACY RĘCZNEJ ZWIĄZANEJ Z PRZYGOTOWANIEM RÓŻNEGO RODZAJU KREMÓW, POLEW I MATERIAŁÓW ZDOBNICZYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, , BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO PRACY STOJĄCEJ, ZDOBIENIE TORTÓW I CIAST , WAŻNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MONTER - 2 250 - 3 200 PLN

Praca na hali, obsługa szlifierki, wiertarki, wkrętarki, składanie podzespołów i elementów.
WORKPLAST Grzegorz Kawalec - 2019-10-07 - Zduńska Wola (łódzkie)


Wybierz powiat