INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWYM Gliwice oferta pracy KALMET SPÓŁKA AKCYJNA

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie kierunkowe; doświadczenie na stanowisku księgowego w firmie produkcyjnej; praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych; doświadczenie w pracy z systemem IMPULS: terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu; bardzo dobra znajomość pakietu Mas Office Word i Excel; zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów; organizacja i nadzór nas poprawnością obiegu dokumentów księgowych; kontrola formalno-prawna dokumentów; współpraca z innymi działami spółki oraz podmiotami należącymi do firmy; sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych; sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2020-01-31
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: KALMET SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie kierunkowe; doświadczenie na stanowisku księgowego w firmie produkcyjnej; praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych; doświadczenie w pracy z systemem IMPULS: terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu; bardzo dobra znajomość pakietu Mas Office Word i Excel; zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów; organizacja i nadzór nas poprawnością obiegu dokumentów księgowych; kontrola formalno-prawna dokumentów; współpraca z innymi działami spółki oraz podmiotami należącymi do firmy; sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych; sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: KALMET SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-109 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: produkcja maszyn dla górnictwa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 31.01.2020
Oferta pracy ważna do: 28.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?960d95d33ab88ff42788b03d543fc9f5
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie i obsługa klientów firmy
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się z zasadami sporządzania oraz wdrażania planów marketingowych. Udział w pozyskiwaniu nowych klientów. Pomoc w realizacji zamówień ze strony klientów. Nauka negocjowania warunków zawieranych transakcji.
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- praca za barem- przygotowywanie drinków- obsługa gości restauracji
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Łódź (łódzkie)
Pracownik podjazdu w stacji paliw
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Tarnów (małopolskie)
krawiectwo uniwersalne - lekkiewykształcenie bez znaczenia,kwalifikacje,doświadczenie w szyciu
Elżbieta Pustkowska "STIG FASHION" - 2016-03-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
1. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych w sądzie okręgowym oraz w podległych jednostkach organizacyjnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego.2. Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne.3. Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka.4. Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów.5. Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej planu ochrony informacji niejawnych w sądzie okręgowym i w podległych sądach rejonowych, w tym razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji.6. Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych.7. Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postepowań sprawdzających.8. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.9. Przekazywanie odpowiednio ABW lub SKW do ewidencji, o których mowa w art. 73 ust. 1, danych o których mowa w art. 73 ust. 2, osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt. 8.10. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem kancelarii tajnej w sądzie okręgowym oraz jej oddziałów w sądach rejonowych.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie:https://lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=2423
Sąd Okręgowy w Łomży - 2021-05-13 - Łomża (podlaskie)
Zapoznanie się z zasadami sporządzania oraz wdrażania planów marketingowych. Udział w pozyskiwaniu nowych klientów. Pomoc w realizacji zamówień ze strony klientów. Nauka negocjowania warunków zawieranych transakcji.
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
montowanie elementów konstrukcji budowlanych, prace związane z remontem i rozbiórką konstrukcji budowlanych, zabezpieczenie elementów konstrukcji budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Chełm (lubelskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Usługi Instalacyjno-Budowlane Zbigniew Michalski - 2019-01-04 - Prokopów (wielkopolskie)
dozór mienia, utrzymanie czystości obiektów
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Chełm (lubelskie)
- nauczanie religii w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
1. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych w sądzie okręgowym oraz w podległych jednostkach organizacyjnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego.2. Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne.3. Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka.4. Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów.5. Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej planu ochrony informacji niejawnych w sądzie okręgowym i w podległych sądach rejonowych, w tym razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji.6. Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych.7. Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postepowań sprawdzających.8. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.9. Przekazywanie odpowiednio ABW lub SKW do ewidencji, o których mowa w art. 73 ust. 1, danych o których mowa w art. 73 ust. 2, osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt. 8.10. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem kancelarii tajnej w sądzie okręgowym oraz jej oddziałów w sądach rejonowych.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie:https://lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=2423
Sąd Okręgowy w Łomży - 2021-05-13 - Łomża (podlaskie)
Obsługa maszyn mleczarskich.
Spółdzielnia Mleczarska Polmlek-Maćkowy - 2016-05-23 - Gdańsk (pomorskie)
1. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych w sądzie okręgowym oraz w podległych jednostkach organizacyjnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego.2. Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne.3. Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka.4. Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów.5. Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej planu ochrony informacji niejawnych w sądzie okręgowym i w podległych sądach rejonowych, w tym razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji.6. Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych.7. Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postepowań sprawdzających.8. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.9. Przekazywanie odpowiednio ABW lub SKW do ewidencji, o których mowa w art. 73 ust. 1, danych o których mowa w art. 73 ust. 2, osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt. 8.10. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem kancelarii tajnej w sądzie okręgowym oraz jej oddziałów w sądach rejonowych.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie:https://lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=2423
Sąd Okręgowy w Łomży - 2021-05-13 - Łomża (podlaskie)
scanowanie i przypisywanie kodów do produktu
kontakt przez OHP - 2016-01-27 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa pieca indukcyjnego, zalewanie wsadów żeliwnych
GMP JAKUB KOWALSKI - 2015-11-16 - Radomsko (łódzkie)
Wykonywanie tynku Visage, boniowanie elewacji. miejsce wykonywania pracy: Dolny Śląsk
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Psary (dolnośląskie)
nadzorowanie pracy maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych (wtryskarki), ustawianie i monitorowanie na swojej zmianie wtryskarek, ustawianie parametrów wtrysku wg stosowanej technologii, zapewnienie realizacji dziennej produkcji, zapewnienie jakości produkowanych wyrobów, montaż, demontaż i przezbrajanie form wtryskowych, instruowanie operatorów podczas ich pracy w kwestiach związanych z jakością, wydajnością, wsparcie kierownika zmiany w sprawach dotyczących zleceń produkcji, dbałość o dokumentację dotyczącą produkcji, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, praca w systemie 4 brygadowym
TP REFLEX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Żarów (dolnośląskie)
DPP RM 49 2
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Sławica (wielkopolskie)
prace porządkowe, mycie oszkleń,serwis dzienny;godziny pracy do uzgodnienia
KOLORYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-02-25 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
1. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych w sądzie okręgowym oraz w podległych jednostkach organizacyjnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego.2. Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne.3. Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka.4. Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów.5. Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej planu ochrony informacji niejawnych w sądzie okręgowym i w podległych sądach rejonowych, w tym razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji.6. Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych.7. Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postepowań sprawdzających.8. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.9. Przekazywanie odpowiednio ABW lub SKW do ewidencji, o których mowa w art. 73 ust. 1, danych o których mowa w art. 73 ust. 2, osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt. 8.10. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem kancelarii tajnej w sądzie okręgowym oraz jej oddziałów w sądach rejonowych.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie:https://lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=2423
Sąd Okręgowy w Łomży - 2021-05-13 - Łomża (podlaskie)
zagospodarowanie terenów zielonych, wysadzanie ,nawożenie oraz pielęgnacja drzew, krzewów, kwiatów oraz trawników, usówanie wszelkich nieczystości z terenów zielonych, utrzymanie nalezytej czystości w altanach śmietnikowych, w porze zimowej odśnieżanie przejść dojść do budynków , zgłaszanie wszelkich zauważonych usterek przełożonemu oraz chronienie mienia spółdzielczego w budynkach i terenach przydomoeych
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PRZYSZŁOŚĆ" - 2018-01-17 - Kluczbork (opolskie)
1. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych w sądzie okręgowym oraz w podległych jednostkach organizacyjnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego.2. Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne.3. Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka.4. Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów.5. Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej planu ochrony informacji niejawnych w sądzie okręgowym i w podległych sądach rejonowych, w tym razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji.6. Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych.7. Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postepowań sprawdzających.8. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.9. Przekazywanie odpowiednio ABW lub SKW do ewidencji, o których mowa w art. 73 ust. 1, danych o których mowa w art. 73 ust. 2, osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt. 8.10. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem kancelarii tajnej w sądzie okręgowym oraz jej oddziałów w sądach rejonowych.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie:https://lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=2423
Sąd Okręgowy w Łomży - 2021-05-13 - Łomża (podlaskie)
1. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych w sądzie okręgowym oraz w podległych jednostkach organizacyjnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego.2. Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne.3. Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka.4. Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów.5. Opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji kierownika jednostki organizacyjnej planu ochrony informacji niejawnych w sądzie okręgowym i w podległych sądach rejonowych, w tym razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji.6. Prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych.7. Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postepowań sprawdzających.8. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.9. Przekazywanie odpowiednio ABW lub SKW do ewidencji, o których mowa w art. 73 ust. 1, danych o których mowa w art. 73 ust. 2, osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt. 8.10. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem kancelarii tajnej w sądzie okręgowym oraz jej oddziałów w sądach rejonowych.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie:https://lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=2423
Sąd Okręgowy w Łomży - 2021-05-13 - Łomża (podlaskie)
Obróbka kamienia: szlifowanie, montaż, piłowanie.
ADWENTUS PL KONRAD URBANOWSKI - 2020-06-22 - Legionowo (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów spożywczych w auto sklepie
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY Ożygała Marek - 2015-11-12 - Nieskurzów Stary (świętokrzyskie)
1) pod względem merytorycznym wyeliminowanie błędów merytorycznych w porozumieniu z autorem/tłumaczem, redaktorem naukowym, zastosowanie właściwej terminologii, nazewnictwa, jednostek miar; w pracach zbiorowych ujednolicenie terminologii, skrótów, wyróżnień, sposobów zapisu w porozumieniu z redaktorem naukowym, dokonanie weryfikacji nazwisk, dat, danych liczbowych, cytatów, opracowanie przypisów i bibliografii, podpisów i spisów ilustracji, map, tabel, wykresów, sprawdzenie z bibliografią zgodności powołań w tekście, weryfikacja materiału ilustracyjnego (rysunki, mapy, wykresy, fotografie itp.) dla wykonawcy i sprawdzenie materiału ilustracyjnego po wykonaniu, w tłumaczeniach z języka obcego sprawdzenie kompletności tekstu z oryginałem, w wyjątkowych przypadkach opracowanie skorowidza (rzeczowego, nazwisk), słowniczka, uzyskanie zgody autora/tłumacza/red. naukowego na przekazanie pracy do składu (podpisanie zredagowanego wydruku)2) pod względem językowym stylistyka, ortografia, interpunkcja, konsekwentne i jednolite stosowanie ustalonych zapisów i skrótów3) pod względem edytorskim przygotowanie maszynopisu według zasad przyjętych dla danej książki lub czasopisma, ustalenie i zaznaczenie hierarchii tytułów, zaznaczenie znaków specjalnych (greka, pisanka, frakcje itp.), ustalenie i zaznaczenie wyróżnień (teksty w ramkach, na tintach, cytaty, definicje, ćwiczenia, zadania, rozwiązania, przykłady), ustalenie i wskazanie rozmieszczenia materiału ilustracyjnego ilustracje, mapy, wykresy, rysunki, wyznaczenie powołań (na rysunki, tabele itp.) i sposobu włamywania w tekst, sprawdzenie spisu treści z natury, tj. zgodności z tytułami w opracowanym tekście, wprowadzenie ciągłej numeracji stron maszynopisu (wydruku komputerowego), określenie rodzaju paginacji (żywa, zwykła), określenie co ma zawierać żywa pagina, segregacja materiału ilustracyjnego w zależności od sposobu wykonania (rysowanie, skanowanie, fot. cz.-b., fot. barwne), skompletowanie i dokładne opisanie płyt CD z tekstem i rysunkamiRedaktor merytoryczny omawia z autorem/tłumaczem/redaktorem naukowym/producentem opracowany tekst i rozstrzyga wszelkie wątpliwości wynikłe na danym etapie pracy nad maszynopisem. Korekta redakcyjna obejmuje: dokładne sczytanie I korekty po przełamaniu z podstawą, merytoryczną kontrolę złożonego tekstu, merytoryczną kontrolę wykonanych ilustracji, map, rysunków itp., prawidłowość rozmieszczenia w tekście ilustracji, map, rysunków itp., weryfikację poprawek autora/tłumacza/redaktora naukowego, omówienie ich i naniesienie na egzemplarz korektowy, wprowadzenie koniecznych merytorycznych poprawek, uzyskanie od autora/tłumacza/redaktora naukowego akceptacji pracy do druku (po korekcie autorskiej), tj. uzyskanie podpisu na wydruku korekty, wykonanie II korekty oraz ewentualnych rewizji całości składu lub wybranych stron.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2020-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Nauka języka angielskiego w przedszkolu.
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 2 - 2019-10-01 - Żagań (lubuskie)
·kompleksowe zarządzanie przekazaną do obsługi nieruchomością w tym koordynowanie wszystkich podmiotów współpracujących ze Wspólnotą oraz kontrahentów ·organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i ·organizacja i udział w zebraniach z właścicielimi lokali w obsługiwanych Wspólnotach·prowadzenie dokumentacji Wspólnoty zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zapisami umowy i standardami firmy·kontrola stanu zarządzanych przez Oddział nieruchomości oraz obiektów budowlanych należących do tych nieruchomości·opracowywanie projektów umów, uchwał i regulaminów wewnętrznych Wspólnot Mieszkaniowych oraz ich opiniowanie
TuMieszkamy Sp. z o.o. - 2020-01-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)