INSPEKTOR W BIURZE RADY MIEJSKIEJ Dąbrowa Górnicza oferta pracy Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Stanowisko: INSPEKTOR W BIURZE RADY MIEJSKIEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku, - Przygotowanie i obsługa sesji Rady Miejskiej posiedzeń stałych Komisji Rady Miejskiej (protokołowanie przebiegu posiedzeń, ewidencjonowanie uchwał Komisji, archiwizowanie dokumentacji).- Obsługa wyjazdowych posiedzeń Komisji.- Współdziałanie z radnymi w zakresie przygotowania projektów uchwał Rady Miejskiej na podstawie wniosku Komisji, Klubu Radnych lub grupy radnych.- Czuwanie nad terminowym przekazywaniem materiałów dla radnych Rady Miejskiej.- Zadania zlecone przez przełożonych wg. potrzeb. Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Praca przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, praca w słuchawkach nausznych, praca pod presją czasu, praca poza siedzibą Urzędu Miejskiego - obsługa posiedzeń stałych Komisji Rady Miejskiej w podległych jednostkach organizacyjnych.- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym - urzędnikiem w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance),- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich, webinariach, konferencjach- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta - Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
Data publikacji: 2021-03-03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku, - Przygotowanie i obsługa sesji Rady Miejskiej posiedzeń stałych Komisji Rady Miejskiej (protokołowanie przebiegu posiedzeń, ewidencjonowanie uchwał Komisji, archiwizowanie dokumentacji).- Obsługa wyjazdowych posiedzeń Komisji.- Współdziałanie z radnymi w zakresie przygotowania projektów uchwał Rady Miejskiej na podstawie wniosku Komisji, Klubu Radnych lub grupy radnych.- Czuwanie nad terminowym przekazywaniem materiałów dla radnych Rady Miejskiej.- Zadania zlecone przez przełożonych wg. potrzeb. Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:- miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,- dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),- nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie.- Praca przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, praca w słuchawkach nausznych, praca pod presją czasu, praca poza siedzibą Urzędu Miejskiego - obsługa posiedzeń stałych Komisji Rady Miejskiej w podległych jednostkach organizacyjnych.- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym - urzędnikiem w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance),- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich, webinariach, konferencjach- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta - Lunch bar na terenie Urzędu- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: kwota brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W BIURZE RADY MIEJSKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne -formalne . - Obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).- Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: admnistracja lub prawo.- Doświadczenie zawodowe: min. 3 letni staż pracy.- Umiejętność obsługi komputera oraz narzędzi online weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.Wymagane dodatkowe- Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego.- Mile widziana umiejętność obsługi urządzeń biurowych.WAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć scanów dokumentów potwierdzających ich nabycie Wymagane kompetencje miękkie. Identyfikacja z pracodawcą i miastem Dąbrowa Górnicza, komunikatywność, dążenie do rezultatów, otwartość na zmiany, elastyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, samodzielność. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
danePracodawcy_nip: 6290013898
danePracodawcy_regon: 000515750
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty przesłane jako załącznik do mailowego zgłoszenia rekrutacyjnego, prosimy o przesłanie załączników w pliku MS Word lub pdf:- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, - Kserokopie/scan świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy ( w przypadku pozostawania w zatrudnieniu).- Kserokopie/scan dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (UWAGA jeśli w wymaganiach dokładnie wskazujemy rodzaj/poziom wykształcenia oznacza to, że oczekujemy potwierdzenia dokładnie takich kwalifikacji).- Kserokopia/scan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Odznaczenie w formularzu rekrutacji elektronicznej niezbędnych oświadczeń:- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność, oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,- RODO klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby tej rekrutacji, - dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodny z wymogami określonymi w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy wyłącznie osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.W rekrutacji decyduje data wpływu tj do dnia 16.03.2021 r. za pośrednictwem systemu do elektronicznej rekrutacji, zgłoszenia dostarczone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji na temat prowadzonych naborów oraz informacji na temat rozstrzygnięć można uzyskać w Wydziale Kadr i Płac tel. 32 2956740Kandydaci, którzy nie posiadają dostępu do komputera z Internetem, Urząd Miejski w swojej siedzibie udostępni stanowisko komputerowe służące do tego celu. Informację o dokładnej lokalizacji dedykowanego komputera można uzyskać na stanowisku nr 13 i można z niego korzystać w godzinach pracy Urzędu.Pozostałe informacje - Liczba kandydatów spełniających wymagania niezbędne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej bądź pisemnego testu wiedzy zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Granicznej 21.- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Granicznej 21. - Więcej informacji na temat wymaganych dokumentów i sposobu rekrutacji znajduje się w Regulaminie Naboru: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5862/dokument/136344
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Przyjmujemy aplikacje składane wyłącznie drogą elektroniczną - wypełnij formularz aplikacyjny: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=0bf8816d9ff5492a916b76c77398ef86, Termin: 16.03.2021 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodPowiatu: 2465
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0939473
Ulica pracodawcy: Graniczna
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.03.2021
Oferta pracy ważna do: 16.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1b86c8e49ea9c05b3d97b7c53873189f
Podobne oferty pracy
Prace zrywkowe w lesie. PRACA NA TERENIE NADLEŚNICTWA ŁOBEZ.
USŁUGI LEŚNE DAWID BAJLAK RESKO - 2016-05-24 - Resko (zachodniopomorskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy
GMINA TARNOWSKIE GÓRY - 2016-06-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Technik analityki medycznej, diagnosta labolatoryjny, biolog, biotechnolog, pielęgniarka. Praca w Leżajsku lub Żołyni.
OLMED S.C. L.M. Jagusztyn - 2020-10-13 - Leżajsk (podkarpackie)
-przygotowanie pism, postanowień i decyzji,-udział w kontrolach budów i oględzinach,-obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wieliczka (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, budowanie pozytwnych relacji z klientami, realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów, rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji, wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w sprzątaniu pokoi hotelowych, sprzątanie części wspólnych i ogólnodostępnych. Praca w dziale roomserwis, przy obsłudze konferencji i imprez okolicznościowych (nakrywanie do stołu, dekoracja stołu).
APT POLFIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-18 - Sopot (pomorskie)
Wymiana oleju w pojazdach samochodowych, regulacja zbieżności, wymiana opon.
"MARTIN & MATEO" - 2015-12-17 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Odbieranie produktu z linii produkcyjnej Rozładunek i załadunek wyrobów gotowych Rozwożenie produktów w odpowiednie miejsca magazynowe Obsługa magazynowego systemu komputerowego
kontakt przez OHP - 2018-01-30 - Klucze (małopolskie)
Oprawa twarda, szycie książek, prace ręczne w drukarni
TOWARZYSTWO SŁOWAKÓW W POLSCE - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta w oddziale banku, sporządzanie ofert, dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Tarnawatka (lubelskie)
Inspektora ds. administracyjno-kadowych
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych
FPHU GOCEK Jerzy Gocek - 2016-12-07 - Głowno (łódzkie)
wykształcenie zawodowe, doświadczenie mile widziane, mile widziane prawo jazdy kat. BZakres obowiązków: prace budowlane, ciesielskie i zbrojarskie, prace wykończeniowe zewnętrzne i wewnętrzne, remonty i modernizacja budynkówPraca - na terenie całej Polski
ROSMOSIS-WAWRZYNIAK GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SP. KOMANDYTOWA - 2019-06-11 - Perzyce (wielkopolskie)
Mile widziane doświadczenie, chęci do pracy. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PHU ADAM BUCHTA - 2018-03-20 - Rybnik (śląskie)
OPIS STANOWISKA:- zarządzanie powierzonymi zadaniami- dbanie o zadowolenie klienta i ciągłość projektów- efektywne, pisemne i ustne, komunikowanie się z członkami zespołu - informowanie klienta o postępach w pracach nad projektem, także z perspektywy finansowejOFERUJEMY:- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- aktywny udział w projektach międzynarodowych- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - prywatną opiekę medyczną- jasno określoną ścieżkę kariery (system awansów poziomych i pionowych)- pracę na podstawie umowy o pracę- możliwość pracy zdalnej- stabilność zatrudnienia- karta Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zajęć z osobami z niepełnosprawnościami
Stowarzyszenie "Przymierze - Ziemia Piska" - 2020-10-02 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Biura za pomocą poczty tradycyjnej i elektronicznej oraz przekazywanej osobiście, wstępna ocena i klasyfikacja zaewidencjonowanej korespondencji, przyjmowanie z komórek organizacyjnych korespondencji wychodzącej i prowadzenie zestawień tej korespondencji, obsługa składów chronologicznych oraz zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania, zapewnienie obsługi kancelaryjnej Departamentu, dystrybucja zaewidencjonowanej korespondencji oraz innych dokumentów do właściwych komórek organizacyjnych, przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z przydzielonymi Organami Technicznymi w zakresie działań normalizacyjnych: - obsługa organizacyjna działalności Organów Technicznych;- nadzór nad przestrzeganiem zasad normalizacji dobrowolnej w Organach Technicznych;- organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi;- udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu Organów Technicznych;- praca w systemie informatycznym Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2020-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca:- wykładanie towary- doradzanie klientom- utrzymywanie porządku w skepie ogrodniczym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "Hebe" - 2018-02-01 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Końskie (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2016-11-17 - Słupsk (pomorskie)
nadzór nad robotami sanitarnymi, uprawnienia branżowe, zaświadczenie z Izby inżynierów.Praca w racach umowy zlecenie na okres 3-6 m-cy (do oddania budynku). Wynagrodzenie 300 zł brutto za każdy dzień prowadzonego nadzoru na budowie.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego Comarch Optima.Sprawdzanie, układanie, kserowanie dokumentów księgowychObsługa KlientówZałatwianie spraw na Poczcie i w ZUS
"WORLDPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prace ogólnobudowlane-murarz-samodziene stanwiskowykształcenie podstawowe/preferowane zawodow-budowlane; doświadczenie min.1 rok
Usługi Remontowo-Budowlane Janusz Gonia - 2016-05-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szkolenia BHP
Zespół Szkól Nr 4 - 2017-01-12 - Jaworzno (śląskie)
Branża włókiennicza. Prasowanie wyrobów gotowych.
FARBPRAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
a)przyjmowanie wniosków, prowadzenie postępowania i sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń w szczególności: na pokrycie kosztów utrzymania dziecka, dotyczących zwiększenia kosztów utrzymania dziecka, dotyczących wypoczynku poza miejscem zamieszkania dziecka, na pokrycie niezbędnych wydatków związanych z potrzebami przyjmowanego dziecka, na pokrycie niezbędnych wydatków związanych z wystąpieniem zdarzeń losowych, na utrzymanie lokalu mieszkalnego,na pokrycie kosztów związanych z przeprowadzeniem niezbędnego remontu lokalu mieszkalnego, dodatku wychowawczego,dla pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej zgodnie z przepisami,b)prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie odpłatności rodziców za pobyt dzieci w pieczy zastępczej, umarzania w części lub w całości łącznie z odsetkami, odraczania terminu płatności, rozłożenia na raty lub odstąpienia od ustalenia opłaty,c)sporządzanie decyzji administracyjnych zmieniających oraz zobowiązujących do zwrotu nienależnie pobranych świadczeń,d)ustalanie sytuacji osobistej, dochodowej i majątkowej pełnoletnich wychowanków niezbędnej do przyznania świadczenia,e)prowadzenie dokumentacji dotyczącej kosztów pobytu dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie innego powiatu,f) bieżąca analiza dochodów i wydatków dotycząca dzieci pochodzących spoza terenu powiatu tureckiego oraz dzieci z terenu powiatu tureckiego przebywających na terenie innych powiatów, przygotowywanie porozumień, g)prowadzenie dokumentacji związanej ze współfinansowaniem pobytu dzieci w pieczy zastępczej przez gminy, h) obsługa programu POMOST: wprowadzanie do systemu danych osobowych i wszystkich decyzji administracyjnych dotyczących rodzin zastępczych oraz pełnoletnich wychowanków, aktualizacja istniejącej bazy danych POMOST, przygotowanie i zatwierdzanie list wypłat dla rodzin zastępczych oraz pełnoletnich wychowanków w systemie, sprawozdania, aktualizacja systemu,i)kompletowanie dokumentów finansowych odzwierciedlających dokonane operacje finansowe, przygotowywanie list wypłat świadczeń, j)dbałość o bieżącą znajomość przepisów i wytycznych w zakresie prowadzonych spraw, k)wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez Dyrektora Centrum.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-07-14 - Turek (wielkopolskie)
Tłumaczenie dokumentów stanowiskowych i wstepnych, kontakt z innymi oddziałami firmy, rekrutacja, kontakt z Agencjami na Ukrainie, kontakt z pracodawcami, obsługa klienta Pracodawcy uzytkownika
kontakt przez PUP - 2020-09-14 - Oława (dolnośląskie)