INSPEKTOR TECHNICZNY Świdnik oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNY
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne mieszkań, udział w przetargach, kosztorysowanie
Data publikacji: 2020-05-18
Lokalizacja: Świdnik (lubelskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Armii Krajowej 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne mieszkań, udział w przetargach, kosztorysowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0617
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu Norma i Ms Excel, mile widziane uprawnienia budowlane
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
danePracodawcy_nip: 7130005169
danePracodawcy_regon: 00048670600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Adres pracodawcy:
Aleja Armii Krajowej 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: świdnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0617
Gmina pracodawcy: Świdnik
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świdnik
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957146
Adres strony pracodawcy: http://www.smswidnik.pl/
Ulica pracodawcy: Aleja Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 18.05.2020
Oferta pracy ważna do: 15.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1c3210e9b4940a2f3aa3105c8b66753
Podobne oferty pracy
Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla nowo zatrudnianych pracowników, szkoleń okresowych dla pracowników. Prowadzenie rejestru zachorowań na choroby zakaźne, wypadków przy pracy, protokołów wypadkowych: opisywanie, dokonywanie okresowych ocen oraz analiz.
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŁUŻYCKIE CENTRUM MEDYCZNE W LUBANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Lubań (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Poddębice (łódzkie)
w zakresie elektromontera
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Człuchów (pomorskie)
pozyskiwanie kontrahentów z rynku Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Okopy-Kolonia (lubelskie)
.
TURBAŃSCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-12 - Głuchów (wielkopolskie)
Realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych, prowadzenie dokumentacji, nadzór nad realizacją prowadzonych zadań, kontrola stanu technicznego obiektów.
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2018-01-04 - Suwałki (podlaskie)
praca biurowa, realizacja procesów administracyjnych związanych z przyjazdem, zatrudnmieniem i zakwaterowaniem pracowników z Ukrainy, archiwizacja dokumentów
OTTO WORK FORCE POLSKA Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc przy wdrażaniu polityki LPSQ (zapobieżenia utracie statku i nadzór nad bezpieczeństwem wraz z odpowiednim systemem raportowania w celu spełnienia wymagań pracodawcy w zakresie kluczowych wskaźników efektywności LPSQ
"GREEN MANAGEMENT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-07 - Gdynia (pomorskie)
Pracownik budowlany - zbrojarz
F.H.U.P. "BIR" Robert Banek - 2017-04-04 - Oleśnica (małopolskie)
określenie potrzeb dziecka i sposobów i ch zaspokajania
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Wieruszów (łódzkie)
praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z klientem, Pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; Odpowiadanie na pytania klienta, Rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez chat, Współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów.
kontakt przez PUP - 2020-04-22 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie zgodności procedur i dokumentacji związanej z wymogami BHP, przeprowadzanie kontroli w zakresie BHP, budowanie kultury i świadomości dotyczącej BHP
POLDANOR S.A. Przechlewo - 2015-12-28 - Przechlewo (pomorskie)
do uzgodnienia
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUZBY WIĘZIENNEJ W RZESZOWIE - 2017-09-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapisywanie przepływu komponentów i wyrobów gotowych pomiędzy poszczególnymi lokacjami; Dostarczanie komponentów i opakowań produkcji
AUTOLIV POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-25 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładzie pracy, nadzór nad spełnianiem wymagań BHP i Ochrony Środowiska i Ochrony Ppoż w istniejących oraz nowo wprowadzanych procesach, realizacja polityki firmy z zakresu BHP i Ochrony Środowuiska min. opracowywanie regulaminów zakładowych, wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji, prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem, współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze bhp i ochrony środowiska, organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP. Zgłoszenia cv na email. Strona firmy: www.qbhp.pl
Centrum Szkoleniowo-Usługowe Szymon Kochaniak - 2015-12-10 - Łódź (łódzkie)
pomoc i współpraca z nauczycielami w klasie z dzieckiem z Aspergerem
Szkoła Podstawowa nr 16 im. Mariana Buczka - 2017-09-07 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- Rozładunki, załadunki i pakowanie towarów, kontrola dostawcami, obsługa środka transportu wewnętrznego, utrzymanie porządku. Znajomość języka czeskiego jest wymagana do kontaktowania się z kierownikiem, brygadzistą zakładu na terenie Czech. Kontrakt czeski.- Miejsce wykonywania pracy: Praca w delegacji na terenie Czech.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie na 2 lata. - Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie zawodowe, średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata. Wymagana dostateczna znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Czechy (Czechy)
Transport samochodowy na terenie UE oraz kraju.
Firma Handlowo - Usługowa J. G. Trans Jacek Giża - 2019-11-14 - Ruda (podkarpackie)
sprzedaż odzieży nowej i używanej
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Głogów (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się ze strukturą prokuratury, funkcjonowaniem podstawowych komórek organizacyjnych oraz trybu załatwiania spraw, które będą należały do zakresu przyszłych obowiązków stażysty jako urzędnika.2. Wykonywanie czynności w Samodzielnym Dziale ds. Informatyzacji i Analiz Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy, a w szczególności:- wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu komputerowego,- serwis i pomoc w utrzymaniu środowiska IT,- utrzymanie strony WWW i strony intranetowej.Przewidywana wysokość wynagrodzenia zasadniczego na stanowisku stażysty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 roku w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz.U. z 2017 r., poz. 485 z późn. zm.).
Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy - 2019-04-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Pranie, maglowanie, sprzątanie, prace gospodarcze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:30-15:00) (Tel. 32-256-63-88) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Techników 5, 40-326 Katowice).
KATOWICKIE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. POWSTANCÓW ŚLĄSKICH - 2017-03-24 - Katowice (śląskie)
Układanie bruku.
Zakład Usługowy "EKO-WOD" Michał Czarnecki - 2018-09-11 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
KONKURS! Szczegóły na www.gliwice.po.gov.plWykształcenie min. średnie ze zdanym egzaminem maturalnym; doświadczenie w pracy w administracji publicznej; znajomość technik pracy biurowej; umiejętność redagowania pism urzędowych; pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia, niekaralność; miejsce pracy: jednostki okręgu gliwickiego
PROKURATURA OKRĘGOWA W GLIWICACH - 2019-09-12 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych.
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTYCZNEGO SŁAWOMIR ŁUCZAK - 2018-10-12 - Stary Tomyśl (wielkopolskie)
praca w godz. 8-16 pn-pt, nauczanie języka angielskiegowysokość wynagrodzenia 30 zł brutto/h
SZKOŁY SOKRATES SP Z O O, Technikum Menedżerskie - 2017-08-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Księgowanie wpłat i zwrotów z tytułu sprzedaży nieruchomości gminnych i przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności,opłat za użytkowanie wieczyste, czynszów dzierżawczych, podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób prawnych oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.2.Kontrola terminowej realizacji wpłat przez podatników.3.Terminowe wydawanie ppostanowień w sprawie rozksięgowania wpłat.4.Sporządzanie i wysyłanie informacji do organu egzekucyjnego o każdej zmianie wysokości należności objętej tytułami wykonawczymi.5.Bieżąca analiza kont podatników z tytułu podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób prawnych.6.Terminowe-bezzwłoczne przekazywanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania pozwu i przekazania radcy prawnemu w celu prowadzenia postępowania sądowego.7.Bieżące prowadzenia spraw związanych z zawieszeniem i umorzeniem postępowania egzekucyjnego.8.Bieżacy stały monitoring spraw skierowanych do egzekucji komorniczej w celu niedopuszczenia do przedawnienia zaległości.9.Bieżąca analiza kont i podejmowanie wszelkich działań-czynności w celu niedopuszczenia do przedawnienia zaległości z tytułu opłat za użytkowanie wieczyste, czynszów dzierżawczych.10. Terminowe prowadzenie i opiniowanie postępowań w sprawie rozpatrywania podań i wniosków podatników w sprawach odroczeń, umorzeń i rozłożenia na raty oraz inne zlecone prace.
URZĄD MIASTA JÓZEFÓW - 2016-07-14 - Józefów (mazowieckie)
SPRZEDAŻ MIĘSA I WYROBÓW MIĘSNYCH, DBANIE O CZYSTOŚĆ I ESTETYKĘ NA STANOWISKU PRACY.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Ziębice (dolnośląskie)