INSPEKTOR TECHNICZNY Jarosław oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa w Jarosławiu
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNY
Wynagrodzenie: od 3 786 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw dotyczących wykonawstwa robót remontowych i inwestycyjnych.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe budowlane, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 1 rok doświadczenia, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
Data publikacji: 2020-09-17
Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Jarosławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Poniatowskiego 45, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw dotyczących wykonawstwa robót remontowych i inwestycyjnych.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe budowlane, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 1 rok doświadczenia, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 786 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1804
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarosław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 786 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor budowlany (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawniena Budowlane - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w secjalności instalacyjnej ,sieć wodociągowa ,kanalizacyjna,wentylacyjnch,gazowych.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Jarosławiu
danePracodawcy_nip: 7920003466
danePracodawcy_regon: 00065492500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Józefa Poniatowskiego 45, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: jarosławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1804
Gmina pracodawcy: Jarosław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jarosław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0972192
Ulica pracodawcy: Józefa Poniatowskiego
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e5030ee8e0b972103d39c2bdbdda6291
Podobne oferty pracy
wypełnianie wszystkich obowiązków wymienionych w rozporządzaniu o służbie BHP, a w szczególności przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz nadzór i doradztwo w zakresie przestrzegania przepisów i zasad BHP, prowadzanie szkoleń wstepnych i okresowych, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków, udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących nowobudowanych i modernizowanych obiektów, udział w komisjach odbiorowych nowobudowanych, modernizowanych i remontowanych obiektów oraz odbiorach technicznych tworzonych, lub modernizowanych stanowiskach pracy, doradztwo w zakresie ustalania warunków technicznych bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy oraz doboru środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, udział w procesie dokonywania ocen ryzyka zawodowego i jego weryfikacja, spółpraca z instytucjami kontroli zewnętrznychpraca na umowę zlecenie z możliwościa przejścia na umowę o pracę, praca 38 godzin w miesiącuoferta dpstępna w sali D
MAREK WIRA H&S SERVICE - 2017-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Załadunek, rozładunek, dowóz komponentów na produkcję
InterKadra ul. Wielicka 50 30-552 Kraków - 2016-07-15 - Stanowice (dolnośląskie)
sprzedaż alkoholi , kawy i herbaty
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
mi.in. zawieranie umów ubezpieczeniowych oraz ich kompleksowa obsługa, kontrola merytoryczna zawartych umów ubezpieczenia, rejestracja w systemie informatycznym zawartych ubezpieczeń
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2019-02-12 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości kancelaryjnej, rozliczanie wpłat.
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Płocku Maciej Czyż - 2017-07-17 - Płock (mazowieckie)
nauczanie języka niemieckiego
BE BEST - Anna Kania - 2017-11-27 - Żory (śląskie)
Ogólny zakres obowiązków:- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny,- sporządzanie i przedstawianie Dowódcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,- udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny.Zatrudnienie dotyczy 8 Kujawsko-Pomorskiej Brygady Obrony Terytorialnej.Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 3 mcy z możliwością dalszego zatrudnienia na czas określony.Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2900 zł, plus premia regulaminowa, plus skutki wysługi lat - uzależnione od stażu pracy.Wymiar czasu pracy: pełen etat - praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00 oraz zgodnie z harmonogramem powoływania żołnierzy OT na szkolenia.
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-09-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa urządzeń produkcyjnych Pakowanie produktów Kontrola jakości Prowadzenie dokumentacji obowiązującej w firmie
"DR.OETKER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-31 - Łebcz (pomorskie)
Wykonywanie rutynowych prac związanych z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków. Tynkowanie, szpachlowanie, murowanie, glazurowanie, malowanie
kontakt przez PUP - 2020-06-02 - Legnica (dolnośląskie)
Roznoszenie materiałów reklamowych(ulotek) na terenie Krakowa.
TOWN GROUP SZYMON SUTER - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z rodzajami dzianin produkowanymi u Organizatora,- utrzymywanie czystości na stanowisku pracy,- zapoznanie z urządzeniami laboratoryjnymi,- zapoznanie z rodzajami badań wykonywanych w laboratorium włókienniczym,- zapoznanie z dokumentacją oraz normami wykorzystywanymi w pracy,- nauka poprawnego wypełniania formularzy,- dbałość o prawidłowe oznakowanie próbek,- archiwizacja dokumentacji,- nauka prawidłowego pobierania próbek z różnych asortymentów,- nauka wykonywania różnego rodzaju badań,- przestrzeganie terminów legalizacji poszczególnych przyrządów,- nauka postępowania z wyrobem niezgodnym,- zapoznanie z programem firmowym.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Parzęczew (łódzkie)
Obsługa klientów restauracji i kawiarni.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej w 1 POBT
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2019-01-02 - Białystok (podlaskie)
wykształcenie średnie - elektryczne
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystąpień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not księgowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2018-06-18 - Płock (mazowieckie)
Rejestrowanie pism w elektronicznym obiegu dokumentów, rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej z PSSE w Krakowie, przygotowywanie do wysyłki korespondencji wychodzącej zgodnie z priorytetem pisma, obsługa centrali telefonicznej, wykonywanie prac sekretarskich, archiwizacja dokumentów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
Oprawa i przygotowanie posiłków (śniadania, obiady) dla domowników ŚDS /oferta GCP Koniecpol/
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Soborzyce (śląskie)
Transport na terenie kraju.
Publiczny Transport Ciężarowy i Handel Materiałami Ogólnymi Barbara Kowalska - 2020-06-01 - Strzałkowo (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Bangladeszu, spomaganie pracy przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Archiwista
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Piekarz
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Recz (zachodniopomorskie)
Pakowanie towaru, kontrola jakości towaru, oklejanie etykiet.Praca dwuzmianowa: 06.00-18.00 lub 18.00-06.00. Pracodawca organizuje dowóz pracowniczy.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2019-10-18 - Okunin (mazowieckie)
przewożenie ładunków
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Pomorzany (mazowieckie)
Realizacja przedsięwzięć w zakresie zapewnienia przesrzegania przepisów BHP. Przeprowadzenie systematycznych kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przez żołnierzy zasad i przepisów BHP, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstanie chroób zawodowych. Sporządzenie i przedstawienie Dwódcy JW. 37 44 okresowych anali stanu bezpieczeństwa BHP, bieżące informowanie Dowódcy JW. 3744 o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych; udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i hignieny pracy. Przedstawienie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy i służby; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i wypadków w związku ze służbą wojskową oraz opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontrola realizacji tych wniosków.
2 KOMPANIA REGULACJI RUCHU OLEŚNICA - 2019-01-24 - Oleśnica (dolnośląskie)
- nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości w rejonie swojej działalności służbowej w branży budowlanej w oparciu o obowiązujące przepisy w tej dziedzinie,- przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów, budynków, urządzeń,- prowadzenie obowiązującej dokumentacji, ewidencji, sprawozdawczości oraz opracowywanie korespondencji w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2018-09-20 - Osowiec-Twierdza (podlaskie)
przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń klientów, nawiązywanie kontaktu z klientami stacji obsługi pojazdów, wykonywanie zgłoszeń w zakresie zatowarowania stacji, wykonywanie drobnych prac porządkowych(godziny pracy 9-17)
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
przygotowanie umów na prace remontowe,uczestnictwo w realizacji prac remontowych,ocena konieczności realizowania robót awaryjnych w budynkach
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Trzebinia (małopolskie)
Przyjmowanie wniosków o refundacje wynagrodzeń młodocianych pracowników ich ocena pod wzgl. formalnym.Prowadzenie rejestru nowych wniosków o zawarcie umów o refundację.Udzielanie konsultacji ułatwiajacych zmianę kwalifikacji lub zawodu.Wprowadzanie wnisków do systemu Delfin.Sporządzanie opini do wniosków o zawarcie umowy o refundację.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2019-01-31 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Udział w opracowaniu planów poprawy bezpiecznych warunków pracy, kontrola warunków pracy, szkolenia pracowników z zakresu BHP, opracowanie dokumentacji powypadkowej i ryzyka zawodowego
UNIA Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)