INSPEKTOR TECHNICZNY Gdynia oferta pracy Zrzeszenie Właścicieli Zarządców Domów w Gdyni

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.

Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNY

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg obektów,opracowywanie potrzeb remontowych,organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli remontowych i remontów.

Data publikacji: 2020-05-05

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: Zrzeszenie Właścicieli Zarządców Domów w Gdyni

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Żwirki i Wigury 6, 81-393 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie ksiąg obektów,opracowywanie potrzeb remontowych,organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli remontowych i remontów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: Budownictwo

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Budownictwo

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia budowlane oraz doświadczenie zawodowe mile widziane. Wymiar czasu pracy do uzgodnienia. Godziny pracy od 07:00 do 15:00 lub 08:00 do 16:00.

Nazwa pracodawcy:
Zrzeszenie Właścicieli Zarządców Domów w Gdyni

danePracodawcy_nip: 5860223802

danePracodawcy_regon: 000968730

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Żwirki i Wigury 6, 81-393 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: m. Gdynia

danePracodawcy_kodPowiatu: 2262

Gmina pracodawcy: Gdynia

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Gdynia

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100

Ulica pracodawcy: Żwirki i Wigury

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111

Data dodania oferty pracy: 05.05.2020

Oferta pracy ważna do: 05.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ac5d7b179953e6c24d01a27f7a2ce947

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR W SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 3 000 PLN

- nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi-sporządzanie kosztorysów inwestorskich-przygotowanie wniosków i dokumentacji przetargowej-znajomość prawa budowlanego -udział w komisjach przetargowych
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2020-11-17 - Nowa Dęba (podkarpackie)

INSPEKTOR REJONU - od 2 250 PLN

dozorowanie dozorców, przeglądy techniczne budynków, wpisy do książek obiektów, odpisywanie na pisma, obsługa lokatorów
Sosnowiecka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-01-10 - Sosnowiec (śląskie)

INSPEKTOR - od 4 000 PLN

Kontrola stanu ochrony przeciwpożarowej, sporządzanie dokumentacji BHP, PPOŻ, szkolenia Godziny pracy: 7.30-15.30
Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn - 2020-09-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa kasy i terminala, dokładanie towaru i przyjmowanie dostaw. Obsługa LOTTO
ŻANETA WOLIŃSKA - 2017-11-28 - Gdynia (pomorskie)

PIELĘGNIARKA POZ (PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ) - od 2 000 PLN

Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych, leczniczych, wykonywanie szczepieńWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, prawo wykonywania zawodu, uprawniania do wykonywania szczepień, mile widziane doświadczenie zawodoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 609 204 602
LEK-MED. SP. Z O.O. PRZYCHODNIA PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ "MEDYK" - 2016-09-29 - Jarosław (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

samodzielna księgowa, księgowanie faktur usługopwych i materiałowych, prowadzenie rejestrów kasowych, rejestrów VAT, rejestrów bankowych
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2018-09-11 - Bytom (śląskie)

KRAWCOWA - od 2 000 PLN

szycie akcesoriów paralotniowych, szycie nosidełek dziecięcych
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Środa Śląska (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH - od 3 500 PLN

1)opracowywanie wniosków związanych z rozwojem społeczno - gospodarczym Gminy w celu skutecznego pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz z innych źródeł;2)współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy oraz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie właściwego wykorzystania i rozliczenia otrzymanych dofinansowań dotyczących wspólnie realizowanych zadań;3)współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy w zakresie monitoringu i aktualizacji Strategii Rozwoju Gminy Kobylnica i realizacji zapisów Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami;4)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami, w tym nadzór nad właściwym przygotowaniem wniosku o udzielnie dotacji na prace konserwatorskie, oraz jego właściwym rozliczeniem; godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Kobylnica - 2019-02-11 - Kobylnica (pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - od 2 700 PLN

Przygotowywanie uchwał, realizowanie planów gospodarczych, podległych ws pólnot, prowadzenie zebrań ze wspólnotą, kontrola nad jakościa świadczonych usług, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań, praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ (NR 3471) - od 2 050 PLN

Ogólny zakres obowiązków- PROWADZENIE KONTROLI STANU OCHRONY PRZECIWOPŻAROWEJ,- KONTROLOWANIE SPRAWNOŚCI SYSTEMU ALARMOWANIA I POWIADAMIANIA NA WYPADEK POŻARU,- PROWADZENIE SZKOLEŃ W ZAKRESIE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ,- OPRACOWYWANIE ANALIZ STANU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ,- WYKONYWANIE CZYNNOŚCI OKREŚLONYCH W "INSTRUKCJI O OCHRONIE PRZECIWPOŻAROWEJ W RESORCIE OBRONY NARODOWEJ"- SPRAWOWANIE NADZORU NAD ZABEZPIECZENIEM PRZECIWPOŻAROWYM PRAC NIEBEZPIECZNYCH, - OPRACOWANIE WYKAZÓW I ZESTAWIEŃ NALEŻNOŚCI SPRZĘTU POŻARNICZEGO, - UCZESTNICZENIE W OKRESOWYCH PRZEGLĄDACH BUDYNKÓW, OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ, - MELDOWANIE O STANIE BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO.
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-10-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 6 500 - 7 500 PLN

Przewóz artykułów spożywczych
MIRMAX Rafał Miroszewski - 2018-02-02 - Międzyborów (mazowieckie)

STOLARZ - od 2 800 PLN

Montaż obudowy z materiałów drewnopochodnych i obróbka przed pokryciem
kontakt przez PUP - 2020-12-07 - Piotrowice (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI - do 1 850 PLN

Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji bedzie dodatkowym atutem; spostrzegawczośc; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełozonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR W ODDZIALE KADR W SĄDZIE OKRĘGOWYM W KATOWICACH (O. KDR. 110-1102-81/20) - od 3 300 PLN

- Dodatkowe informacje oraz wymagane dokumenty i oświadczenia na stronie: https://katowice.so.gov.pl/index.php?p=new&idg=m2,168&id=714- Ogłoszenie Dyrektor Sądu Okręgowego w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko inspektora w Oddziale Kadr w Sądzie Okręgowym w Katowicach - Liczba wolnych stanowisk: 1 stanowisko w wymiarze 1 etatu- Oznaczenie konkursu: O. Kdr. 110-1102-81/20- Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) opracowywanie projektów oraz bieżąca aktualizacja obowiązujących: regulaminów, procedur, zarządzeń, dokumentacji, w zakresie prowadzonej polityki personalnej;2) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych w obszarze dotyczącym zakresu realizowanych zadań, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań;3) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości budżetowej, analiz, raportów kadrowo-płacowych oraz deklaracji do GUS, PFRON i ZUS;4) analizowanie, monitorowanie i planowanie etatyzacji we wszystkich grupach pracowniczych, przedstawianie propozycji zmian etatowych;5) prowadzenie spraw kadrowych wskazanej grupy pracowników;6) przygotowywanie projektów decyzji i odpowiedzi w sprawach kadrowych;7) archiwizacja dokumentacji.- Godziny pracy: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2020-11-23 - Katowice (śląskie)

RECEPCJONISTA (3426) - od 1 850 PLN

obsługa recepcji hotelowej
PUH Import Eksport "TOM-DOM" Dybalski Tomasz - 2016-09-08 - Ostrowo (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW ROZLICZEŃ FINANSOWYCH W ZESPOLE DS. EWIDENCJI, ROZLICZEŃ I ZAOPATRZENIA - do 1 900 PLN

1. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obiektów budowlanych, sprzętu transportowego, kwaterunkowego, techniki policyjnej, w tym dokumentacji związanej z przyjęciem na stan ewidencyjny, legalizacją oraz brakowaniem.2. Zgłaszanie zapotrzebowania na zakupy realizowane przez właściwe merytorycznie wydziały KWP w Łodzi, rozliczanie wykonania umów z zakresu utrzymania budynku, obsługi technicznej, środków transportowych, a także realizacji zakupu usług, środków i materiałów w ramach przyznanego jednostce limitu finansowego.3. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją, utrzymaniem i naprawami oraz przeglądami środków transportowych będących w dyspozycji jednostki, rozliczanie przebiegu, zużycia paliw, smarów, akcesoriów samochodowych, w tym wydawanie kart pojazdów,rozliczanie zużycia paliw, sporządzanie sprawozdań z gospodarki MPiS, rozliczanie faktur paliwowych.4. Zapewnienie właściwego pod względem przepisów ppoż., bhp i sanitarnych wyposażenia budynków, pomieszczeń i stanowisk pracy oraz warunków pracy i służby, uczestniczenie w kontrolach zewnętrznych obejmujących te zagadnienia oraz realizowanie zaleceń pokontrolnych.5. Zastępowanie podczas nieobecności pracownika na stanowisku operator urządzeń elektronicznych.
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy - 2016-06-07 - Łęczyca (łódzkie)

ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 5 000 PLN

Weryfikacja, analiza i klasyfikacja faktur zakupu, sprzedaży i dokumentów rozliczeniowych; księgowanie kosztów i przychodów z uwzględnieniem zasad rachunkowości i podatkowych; rozliczanie sprzedaży obejmującej sprzedaż produkcji własnej jak i odsprzedaży towarów z uwzględnieniem zasad kontraktów sprzedażowych oraz cesji wierzytelności na faktora; rozliczanie kosztów produkcji; rozliczanie inwentaryzacji zapasów; tworzenie i rozwiązywanie rezerw kosztowych; monitorowanie i rozliczanie wydatków inwestycyjnych oraz amortyzacji środków trwałych; monitoring zmian przepisów prawa podatkowego i ustaw około-finansowych; współpraca z kontrahentami firmy, bankami, urzędami w zakresie spraw finansowo - księgowych.
WORK SERVICE S.A. - 2019-02-12 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Dbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-06-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

PROGRAMISTA APLIKACJI - 2 500 - 2 600 PLN

wykonywanie oprogramowania w języku C++, wykonywanie i obsługa oprogramowania związanego z działalnością przedsiebiorstwa.
IFTER JERZY TACZALSKI - 2017-01-25 - Wola Niemiecka (lubelskie)

INSPEKTOR MONTAŻOWY - od 2 000 PLN

- Kontrola montażu konstrukcji stalowych i urządzeń dla przemysłu wydobywczego i energetycznego, wsparcie kierownika robót montażowych w w/w zakresie. Kontrola postępu prac. Kontrola dostaw i ich realizacji w terminach umownych. - Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:30-14:30. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunek - budownictwo, maszyny i urządzenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora montażowego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)

OPERATOR MASZYN - od 1 850 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa lini produkcyjnej, obsługa maszyn; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie na produkcji, komunuikatywność, umiejętność pracy w zespole, uczciwość, sumienność , orzeczenie o niepełnosprawności
DERKSEN POLSKA Sp. z o.o. Gliwice - 2016-04-01 - Krupski Młyn (śląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 900 PLN

zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów(ciepło, energia elektryczna), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, układu sprężonego powietrza i innych instalacji energetycznych np. solary, pompy ciepła, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, ustawą o ochronie środowiska, przepisami bhp i przepisami wewnetrznymi,sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru wynikajacych z uprawnień określonych w prawie budowlanym w zakresie prac konserwacyjno- remontowych wykonywanych w kompleksie
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH - od 2 250 PLN

Obsługa klienta, dbanie o ekspozycje towaru
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

INSPEKTOR - 2 880 - 3 360 PLN

zgodnie z ofertą na stronie bip.osir.ustka.pl/nabor-pracownikow/Przewidywany okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2880 zł do 3360 zł brutto - w zależności od stażu pracy.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2018-11-15 - Ustka (pomorskie)

OPIEKUN W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ - od 2 283,45 PLN

Wszystkie czynności związane z opieką nad mieszkańcami Domu.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Wysocko (podkarpackie)

INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 2 600 PLN

1. Przyjmowanie korespondencji oraz segregowanie i dostarczanie jej do poszczególnych adresatów.2. Prowadzenie obowiązującej ewidencji otrzymanej korespondencji.3. Przyjmowanie z faktur i ich rejestracja.4. Przyjmowanie korespondencji z poszczególnych działów CUW.5. Przyjmowanie i nadawanie faxów.6. Wysyłanie korespondencji i przesyłek.7. Wykonywanie zadań służbowych, sumiennie, sprawnie i bezstronnie.8. Zabezpieczenie obsługi sekretariatu Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego.9. Przyjmowanie i przekazywanie zgodnie z dekretacją korespondencji wpływającej.10. Prowadzenie archiwum zakładowego;- zapewnienie należytych warunków gromadzenia, przechowywania i ewidencjonowania oraz ochrony przed uszkodzeniem i zniszczeniem dokumentacji archiwalnej i niearchi walnej;- przejmowanie dokumentacji spraw ostatecznie załatwionych z poszczególnych działach - zgodnie z ustalonym preliminarzem;- sprawdzanie prawidłowości przygotowania spisów zdawczo - odbiorczych przekazywanych akt;- nadawanie przyjętym aktom sygnatur archiwalnych;- prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego;- udostępnianie dokumentacji Wydziałom Starostwa i prowadzenie w tym zakresie stosownej dokumentacji;- udzielenie Pracownikom bieżącego instruktażu w zakresie przygotowywania dokumentacji celem przekazania jej do archiwum zakładowego;- występowanie do Archiwum Państwowego o wydawanie zezwoleń na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej;- brakowanie i niszczenie dokumentacji niearchi walnej.Informacja o warunkach pracy:Praca w budynku przy ulicy Bielskiej 59 w Płocku na V piętrze w godzinach 7.30-15.30. W przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami. Praca z przewagą wysiłku umysłowego, w pozycji siedzącej, związana z obsługą urządzeń biurowych i obsługą monitorów ekranowych powyżej 4 godzin W budynku znajduje się winda dochodząca do V piętra oraz zewnętrzna platforma umożliwiająca dostanie się do wnętrza budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne odpowiedniej szerokości do poruszania się wózkiem inwalidzkim, natomiast drzwi na korytarzach i do pomieszczeń niedostosowane do wózków inwalidzkich. Na II i IV piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2020-03-12 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR - OFERTA KONKURSOWA - od 2 500 PLN

zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-10-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych,obsługa komputera,udzielanie informacji na temat instrumentów pomocowych ze środków unijnych realizowanych przez ARiMR,udostępnienie formularzy wniosków pomocowych z europejsiego funduszu rolnego,udział w przygotowaniu szkoleń dla podmiotów zewnętrznych dotyczących wypełniania wniosków pomocowych ze środków unijnych, obsługa kancelaryjna dokumentów obsługiwanych przez biuro,tworzenie korespondencji,zakładanie teczek aktowych dokumentów,pomoc przy wypenianiu formularzy systemowych,udostępnianie wniosków, formularzy oraz ich wypenianie
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Pisz (warmińsko-mazurskie)