INSPEKTOR TECHNICZNY Gdynia oferta pracy Zrzeszenie Właścicieli Zarządców Domów w Gdyni
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg obektów,opracowywanie potrzeb remontowych,organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli remontowych i remontów.
Data publikacji: 2020-05-05
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Zrzeszenie Właścicieli Zarządców Domów w Gdyni
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żwirki i Wigury 6, 81-393 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ksiąg obektów,opracowywanie potrzeb remontowych,organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli remontowych i remontów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: Budownictwo
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Budownictwo
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia budowlane oraz doświadczenie zawodowe mile widziane. Wymiar czasu pracy do uzgodnienia. Godziny pracy od 07:00 do 15:00 lub 08:00 do 16:00.
Nazwa pracodawcy:
Zrzeszenie Właścicieli Zarządców Domów w Gdyni
danePracodawcy_nip: 5860223802
danePracodawcy_regon: 000968730
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Żwirki i Wigury 6, 81-393 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Ulica pracodawcy: Żwirki i Wigury
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 05.05.2020
Oferta pracy ważna do: 05.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ac5d7b179953e6c24d01a27f7a2ce947
Podobne oferty pracy
- nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi-sporządzanie kosztorysów inwestorskich-przygotowanie wniosków i dokumentacji przetargowej-znajomość prawa budowlanego -udział w komisjach przetargowych
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2020-11-17 - Nowa Dęba (podkarpackie)
dozorowanie dozorców, przeglądy techniczne budynków, wpisy do książek obiektów, odpisywanie na pisma, obsługa lokatorów
Sosnowiecka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-01-10 - Sosnowiec (śląskie)
Kontrola stanu ochrony przeciwpożarowej, sporządzanie dokumentacji BHP, PPOŻ, szkolenia Godziny pracy: 7.30-15.30
Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn - 2020-09-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasy i terminala, dokładanie towaru i przyjmowanie dostaw. Obsługa LOTTO
ŻANETA WOLIŃSKA - 2017-11-28 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych, leczniczych, wykonywanie szczepieńWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, prawo wykonywania zawodu, uprawniania do wykonywania szczepień, mile widziane doświadczenie zawodoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 609 204 602
LEK-MED. SP. Z O.O. PRZYCHODNIA PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ "MEDYK" - 2016-09-29 - Jarosław (podkarpackie)
samodzielna księgowa, księgowanie faktur usługopwych i materiałowych, prowadzenie rejestrów kasowych, rejestrów VAT, rejestrów bankowych
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2018-09-11 - Bytom (śląskie)
Nadzór i kosztorysowanie
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-11-06 - Gdynia (pomorskie)
szycie akcesoriów paralotniowych, szycie nosidełek dziecięcych
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Środa Śląska (dolnośląskie)
1)opracowywanie wniosków związanych z rozwojem społeczno - gospodarczym Gminy w celu skutecznego pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz z innych źródeł;2)współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy oraz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie właściwego wykorzystania i rozliczenia otrzymanych dofinansowań dotyczących wspólnie realizowanych zadań;3)współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy w zakresie monitoringu i aktualizacji Strategii Rozwoju Gminy Kobylnica i realizacji zapisów Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami;4)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami, w tym nadzór nad właściwym przygotowaniem wniosku o udzielnie dotacji na prace konserwatorskie, oraz jego właściwym rozliczeniem; godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Kobylnica - 2019-02-11 - Kobylnica (pomorskie)
Przygotowywanie uchwał, realizowanie planów gospodarczych, podległych ws pólnot, prowadzenie zebrań ze wspólnotą, kontrola nad jakościa świadczonych usług, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań, praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Opole (opolskie)
Ogólny zakres obowiązków- PROWADZENIE KONTROLI STANU OCHRONY PRZECIWOPŻAROWEJ,- KONTROLOWANIE SPRAWNOŚCI SYSTEMU ALARMOWANIA I POWIADAMIANIA NA WYPADEK POŻARU,- PROWADZENIE SZKOLEŃ W ZAKRESIE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ,- OPRACOWYWANIE ANALIZ STANU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ,- WYKONYWANIE CZYNNOŚCI OKREŚLONYCH W "INSTRUKCJI O OCHRONIE PRZECIWPOŻAROWEJ W RESORCIE OBRONY NARODOWEJ"- SPRAWOWANIE NADZORU NAD ZABEZPIECZENIEM PRZECIWPOŻAROWYM PRAC NIEBEZPIECZNYCH, - OPRACOWANIE WYKAZÓW I ZESTAWIEŃ NALEŻNOŚCI SPRZĘTU POŻARNICZEGO, - UCZESTNICZENIE W OKRESOWYCH PRZEGLĄDACH BUDYNKÓW, OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ, - MELDOWANIE O STANIE BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO.
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-10-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przewóz artykułów spożywczych
MIRMAX Rafał Miroszewski - 2018-02-02 - Międzyborów (mazowieckie)
Montaż obudowy z materiałów drewnopochodnych i obróbka przed pokryciem
kontakt przez PUP - 2020-12-07 - Piotrowice (wielkopolskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji bedzie dodatkowym atutem; spostrzegawczośc; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełozonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Gliwice (śląskie)
- Dodatkowe informacje oraz wymagane dokumenty i oświadczenia na stronie: https://katowice.so.gov.pl/index.php?p=new&idg=m2,168&id=714- Ogłoszenie Dyrektor Sądu Okręgowego w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko inspektora w Oddziale Kadr w Sądzie Okręgowym w Katowicach - Liczba wolnych stanowisk: 1 stanowisko w wymiarze 1 etatu- Oznaczenie konkursu: O. Kdr. 110-1102-81/20- Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) opracowywanie projektów oraz bieżąca aktualizacja obowiązujących: regulaminów, procedur, zarządzeń, dokumentacji, w zakresie prowadzonej polityki personalnej;2) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych w obszarze dotyczącym zakresu realizowanych zadań, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań;3) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości budżetowej, analiz, raportów kadrowo-płacowych oraz deklaracji do GUS, PFRON i ZUS;4) analizowanie, monitorowanie i planowanie etatyzacji we wszystkich grupach pracowniczych, przedstawianie propozycji zmian etatowych;5) prowadzenie spraw kadrowych wskazanej grupy pracowników;6) przygotowywanie projektów decyzji i odpowiedzi w sprawach kadrowych;7) archiwizacja dokumentacji.- Godziny pracy: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2020-11-23 - Katowice (śląskie)
obsługa recepcji hotelowej
PUH Import Eksport "TOM-DOM" Dybalski Tomasz - 2016-09-08 - Ostrowo (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obiektów budowlanych, sprzętu transportowego, kwaterunkowego, techniki policyjnej, w tym dokumentacji związanej z przyjęciem na stan ewidencyjny, legalizacją oraz brakowaniem.2. Zgłaszanie zapotrzebowania na zakupy realizowane przez właściwe merytorycznie wydziały KWP w Łodzi, rozliczanie wykonania umów z zakresu utrzymania budynku, obsługi technicznej, środków transportowych, a także realizacji zakupu usług, środków i materiałów w ramach przyznanego jednostce limitu finansowego.3. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją, utrzymaniem i naprawami oraz przeglądami środków transportowych będących w dyspozycji jednostki, rozliczanie przebiegu, zużycia paliw, smarów, akcesoriów samochodowych, w tym wydawanie kart pojazdów,rozliczanie zużycia paliw, sporządzanie sprawozdań z gospodarki MPiS, rozliczanie faktur paliwowych.4. Zapewnienie właściwego pod względem przepisów ppoż., bhp i sanitarnych wyposażenia budynków, pomieszczeń i stanowisk pracy oraz warunków pracy i służby, uczestniczenie w kontrolach zewnętrznych obejmujących te zagadnienia oraz realizowanie zaleceń pokontrolnych.5. Zastępowanie podczas nieobecności pracownika na stanowisku operator urządzeń elektronicznych.
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy - 2016-06-07 - Łęczyca (łódzkie)
Weryfikacja, analiza i klasyfikacja faktur zakupu, sprzedaży i dokumentów rozliczeniowych; księgowanie kosztów i przychodów z uwzględnieniem zasad rachunkowości i podatkowych; rozliczanie sprzedaży obejmującej sprzedaż produkcji własnej jak i odsprzedaży towarów z uwzględnieniem zasad kontraktów sprzedażowych oraz cesji wierzytelności na faktora; rozliczanie kosztów produkcji; rozliczanie inwentaryzacji zapasów; tworzenie i rozwiązywanie rezerw kosztowych; monitorowanie i rozliczanie wydatków inwestycyjnych oraz amortyzacji środków trwałych; monitoring zmian przepisów prawa podatkowego i ustaw około-finansowych; współpraca z kontrahentami firmy, bankami, urzędami w zakresie spraw finansowo - księgowych.
WORK SERVICE S.A. - 2019-02-12 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Dbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-06-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wykonywanie oprogramowania w języku C++, wykonywanie i obsługa oprogramowania związanego z działalnością przedsiebiorstwa.
IFTER JERZY TACZALSKI - 2017-01-25 - Wola Niemiecka (lubelskie)
- Kontrola montażu konstrukcji stalowych i urządzeń dla przemysłu wydobywczego i energetycznego, wsparcie kierownika robót montażowych w w/w zakresie. Kontrola postępu prac. Kontrola dostaw i ich realizacji w terminach umownych. - Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:30-14:30. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunek - budownictwo, maszyny i urządzenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora montażowego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa lini produkcyjnej, obsługa maszyn; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie na produkcji, komunuikatywność, umiejętność pracy w zespole, uczciwość, sumienność , orzeczenie o niepełnosprawności
DERKSEN POLSKA Sp. z o.o. Gliwice - 2016-04-01 - Krupski Młyn (śląskie)
zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów(ciepło, energia elektryczna), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, układu sprężonego powietrza i innych instalacji energetycznych np. solary, pompy ciepła, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, ustawą o ochronie środowiska, przepisami bhp i przepisami wewnetrznymi,sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru wynikajacych z uprawnień określonych w prawie budowlanym w zakresie prac konserwacyjno- remontowych wykonywanych w kompleksie
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, dbanie o ekspozycje towaru
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
zgodnie z ofertą na stronie bip.osir.ustka.pl/nabor-pracownikow/Przewidywany okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2880 zł do 3360 zł brutto - w zależności od stażu pracy.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2018-11-15 - Ustka (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2020-09-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wszystkie czynności związane z opieką nad mieszkańcami Domu.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Wysocko (podkarpackie)
1. Przyjmowanie korespondencji oraz segregowanie i dostarczanie jej do poszczególnych adresatów.2. Prowadzenie obowiązującej ewidencji otrzymanej korespondencji.3. Przyjmowanie z faktur i ich rejestracja.4. Przyjmowanie korespondencji z poszczególnych działów CUW.5. Przyjmowanie i nadawanie faxów.6. Wysyłanie korespondencji i przesyłek.7. Wykonywanie zadań służbowych, sumiennie, sprawnie i bezstronnie.8. Zabezpieczenie obsługi sekretariatu Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego.9. Przyjmowanie i przekazywanie zgodnie z dekretacją korespondencji wpływającej.10. Prowadzenie archiwum zakładowego;- zapewnienie należytych warunków gromadzenia, przechowywania i ewidencjonowania oraz ochrony przed uszkodzeniem i zniszczeniem dokumentacji archiwalnej i niearchi walnej;- przejmowanie dokumentacji spraw ostatecznie załatwionych z poszczególnych działach - zgodnie z ustalonym preliminarzem;- sprawdzanie prawidłowości przygotowania spisów zdawczo - odbiorczych przekazywanych akt;- nadawanie przyjętym aktom sygnatur archiwalnych;- prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego;- udostępnianie dokumentacji Wydziałom Starostwa i prowadzenie w tym zakresie stosownej dokumentacji;- udzielenie Pracownikom bieżącego instruktażu w zakresie przygotowywania dokumentacji celem przekazania jej do archiwum zakładowego;- występowanie do Archiwum Państwowego o wydawanie zezwoleń na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej;- brakowanie i niszczenie dokumentacji niearchi walnej.Informacja o warunkach pracy:Praca w budynku przy ulicy Bielskiej 59 w Płocku na V piętrze w godzinach 7.30-15.30. W przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami. Praca z przewagą wysiłku umysłowego, w pozycji siedzącej, związana z obsługą urządzeń biurowych i obsługą monitorów ekranowych powyżej 4 godzin W budynku znajduje się winda dochodząca do V piętra oraz zewnętrzna platforma umożliwiająca dostanie się do wnętrza budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne odpowiedniej szerokości do poruszania się wózkiem inwalidzkim, natomiast drzwi na korytarzach i do pomieszczeń niedostosowane do wózków inwalidzkich. Na II i IV piętrze budynku znajdują się toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2020-03-12 - Płock (mazowieckie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-10-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych,obsługa komputera,udzielanie informacji na temat instrumentów pomocowych ze środków unijnych realizowanych przez ARiMR,udostępnienie formularzy wniosków pomocowych z europejsiego funduszu rolnego,udział w przygotowaniu szkoleń dla podmiotów zewnętrznych dotyczących wypełniania wniosków pomocowych ze środków unijnych, obsługa kancelaryjna dokumentów obsługiwanych przez biuro,tworzenie korespondencji,zakładanie teczek aktowych dokumentów,pomoc przy wypenianiu formularzy systemowych,udostępnianie wniosków, formularzy oraz ich wypenianie
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Pisz (warmińsko-mazurskie)