INSPEKTOR TECHNICZNY DS ENERGII CIEPLNEJ Toruń oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK"

Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNY DS ENERGII CIEPLNEJ

Wynagrodzenie: 3 100 - 3 600 PLN

Zakres obowiązków: przygotowanie zestawień kosztów ogrzewania i podgrzania ciepłej wody,przygotowanie danych do rozliczenia kosztów ogrzewania grup rozliczeniowych,analiza miesięcznych raportów dostawcy energii cieplnej,prognozowanie kosztów podgrzania ciepłej wody,kontrola działania węzłów cieplnych,ustalanie zakresu prac remontowych w węzłach cieplnych,typowanie węzłów cieplnych do modernizacji.

Data publikacji: 2020-08-10

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Matejki 94/96, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
przygotowanie zestawień kosztów ogrzewania i podgrzania ciepłej wody,przygotowanie danych do rozliczenia kosztów ogrzewania grup rozliczeniowych,analiza miesięcznych raportów dostawcy energii cieplnej,prognozowanie kosztów podgrzania ciepłej wody,kontrola działania węzłów cieplnych,ustalanie zakresu prac remontowych w węzłach cieplnych,typowanie węzłów cieplnych do modernizacji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 3100-3600 brutto+ premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNY DS ENERGII CIEPLNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0463

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali technicy budownictwa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: MS Excel

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe minimum 2 lata,bardzo dobra znajomość obsługi arkuszy Excel,samodzielność i inicjatywa w wykonywaniu zadań,komunikatywność oraz nastawienie na współpracę w zespole,chęć podnoszenia swoich umiejętności i dalszego rozwoju.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK"

danePracodawcy_nip: 8790170544

danePracodawcy_regon: 000483582

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Adres pracodawcy:
Matejki 94/96, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne muszą zawierać: List motywacyjny;CV wraz z podpisaną klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór poniżej);podpisane oświadczenie o zapoznaniu się ze sposobem przetwarzania danych osobowych w SM Kopernik (wzór na stronie: http://www.smkopernik.pl/aktualnosci/oferty/of-praca.php).Dokumenty aplikacyjne w wersji papierowej należy przesłać na adresSpółdzielnia Mieszkaniowa "KOPERNIK"ul. Matejki 94/9687-100 Toruń lub na adres e-mail: sekretariat (at) smkopernik.plAplikacje należy składać do dnia 31.08.2020 r. do godz. 15:00.więcej informacji na stronie: http://www.smkopernik.pl/aktualnosci/oferty/of-praca.php

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04

Powiat pracodawcy: m. Toruń

danePracodawcy_kodPowiatu: 0463

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Toruń

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724

Ulica pracodawcy: Matejki

Numer budynku pracodawcy: 94/96

Profil działalności pracodawcy: administrowanie zasobami mieszkaniowymi

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311290

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111

Data dodania oferty pracy: 10.08.2020

Oferta pracy ważna do: 31.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8dae8d686e7a742534a177628ea4ab1b

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 250 PLN

Kierowca samochodu ciężarowego
Zakład Usług Wielobranżowych Rafał Kulaszewicz - 2019-08-01 - Kościerzyna (pomorskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

pomoc przy wykonywaniu prac budowlanych
LUKSBUD Piotr Lukosek - 2017-11-14 - Police (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ I ZAOPATRZNIA - od 1 850 PLN

- prowadzenie dokumentacji przychodowo-rozchodowejmagazynu szpitalnego,- sporzadzanie zamówień,- sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu na umowę o pracę. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu na umowę o pracę. Dokumenty należy składać w godz. 7-15 w wydziale zamówień publicznych pok. 11.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2016-07-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Praca na kuchni, przygotowywanie półproduktów, pomoc kucharzowi.
HANDLOWA SPÓŁDZIELNIA JUBILAT - 2017-10-18 - Kraków (małopolskie)

MAGAZYNIER - od 3 779,74 PLN

prace przeładunkowe, przyjmowanie i wydawanie towarów, bieżąca kontrola stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Pruszków (mazowieckie)

INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 000 PLN

Bieżąca obsługa zgłoszeń, zleceń i zamówień na dokumentację z zakresu opracowań geodezyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 13.01.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14619823?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-01-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR NADZORU TERENÓW ZIELENI - od 2 600 PLN

- praca w terenie, nadzór nad realizacją prac ogrodniczych i porządkowych na terenach zieleni- odbiory częściowe i końcowe prac wykonanych: koszenia traw w pasach drogowych, prac pielęgnacyjnych skupin drzew, krzewów, pnączy, bylin- kontrola stanu zieleni miejskiej na podległych terenach- planowanie i organizowanie prac dla podległych pracowników, przygotowanie harmonogramów, zakresów prac- kontrolowanie prawidłowości i terminowości zabiegów pielęgnacyjnych na terenach objętych umowami, rozliczenie prac ogrodniczych- współpraca z właściwymi merytorycznie jednostkami Urzędu Miasta- umiejętność pracy w zespole
Przedsiębiorstwo Grin - Estetyka Wiesław Zioło - 2020-05-14 - Jasionka (podkarpackie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 4 230 PLN

a.Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów oraz specyfikacji na zadania remontu nieruchomości w przypadku braku dokumentacji technicznej.b.Opracowywanie opinii i ocen stanu technicznego obiektów budowlanychc.Nadzór nad właściwym przeprowadzeniem zadań remontowychd.Udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnyche.Udział w przeglądach technicznych budynków i budowli
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-05-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY-STAŻYSTA - 997,4 PLN

system zarządzania bhp
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Suwałki (podlaskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - 2 200 - 2 600 PLN

Nadzór nad niezgodnościami w procesie, weryfikacja materiałów odrzuconych w procesie, raportowanie w systemie bazy danych, audytowanie obszaru produkcyjnego wg standardów 5S, współpraca z działami wspierającym.
Assel Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI -ZESPÓŁ WSPOMAGAJĄCY - od 2 573 PLN

Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Obsługa lokalnej sieci informatycznej - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze znajomością budowy i obsługi urządzeń komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymiPosiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnienia - potwierdzające długość i rodzaj doświadczenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 10.12.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2018-11-30 - Sanok (podkarpackie)

REJESTRATORKA - od 925 PLN

Praca przy komputerze, obsługa pacjentów ze szczególnym uwzględnieniem narodowości ukraińskiej. Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-12.
Katarzyna Budziło N.Z.O.Z. "OŚRODEK ZDROWIA W BRWINOWIE" - 2016-06-07 - Brwinów (mazowieckie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 2 900 PLN

Nadzorowanie przetwarzania danych osobowych przez uprawnionych do tego żołnierzy i pracowników RON, udział w opracowywaniu, aktualizowaniu i wdrażaniu wymaganej dokumentacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych, wsparcie kadry zarządzającej we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu danych osobowych.
18 PUŁK LOGISTYCZNY W ŁOMŻY - 2020-06-03 - Łomża (podlaskie)

HYDRAULIK - od 2 500 PLN

Montaż połączen hydraulicznych.
DOMCZAR Artur Zawadzki - 2017-09-20 - Kolno (podlaskie)

INSPEKTOR - od 2 600 PLN

-zaopatrywanie komórek organizacyjnych szpitala w niezbędny asortyment-realizacja zakupów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych -współudział w sporządzaniu planów zaopatrzenia Szpitala w asortyment niezbędny do funkcjonowania -przygotowywanie opisów merytorycznych do planowanych postępowań przetargowych
Specjalistyczny Szpital Miejski im. M.Kopernika w Toruniu - 2019-09-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW BUDOWLANYCH, INWESTYCJI I REMONTÓW. - od 3 500 PLN

Pełnienie funkcji inspektora do spraw budowlanych, inwestycji i remontów,w tym: kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi, prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektoraoraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkichbranżach robót wynikających z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkich czynności wynikających z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U.z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcą robót budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-09-03 - Polkowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. BHP (0,125 ETATU) - 420 - 500 PLN

1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Udział w opracowaniu zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.5. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.6. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.7. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.8. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.9. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 (0,125 etatu).Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą do dnia 31.05.2017 r. na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu ul. Okopowa 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds.BHP.OFERTA KONKURSOWA
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-05-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

DROBIARZ UBOJOWY - od 3 200 PLN

skubanie, patroszenie, dzielenie i pakowanie drobiu
AMI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2020-08-19 - Mikstat (wielkopolskie)

INSPEKTOR - 2 000 - 2 200 PLN

- Szczegóły zakresu obowiązków oraz sposobu aplikacji podano na stronie www.krus.gov.pl- Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Tczewie, ul. Bałdowska 16,Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku Wydział Ogólny, pokój nr 118, Ul. Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy 0400-OP.110.15.2017 z dnia 24.08.2017
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZN. O/REGIONALNY GDAŃSK - 2017-08-24 - Tczew (pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 850 PLN

zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wilczyn (wielkopolskie)

INSPEKTOR BUDOWLANY - od 4 100 PLN

nadzór nad inwestycjami, przeglądy budynków
kontakt przez PUP - 2020-06-25 - Kwidzyn (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY INSTALACYJNEJ ELEKTRYCZNEJ W DZIALE REMONTÓW - 1 ETAT - 3 620 - 4 305 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców; dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót; dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów; przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: od 3620 do 4305 zł/brutto, płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wymagane umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL, znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO ( HAKOWIEC) - od 2 900 PLN

transport krajow surowców wtórnych
P.H.U. "REKO" JAKUB CIUPIŃSKI - 2018-01-29 - Myszków (śląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - WYKOŃCZENIA WNĘTRZ - od 1 850 PLN

prace wykończeniowe
Szymon Domin - 2016-12-28 - Jaworzno (śląskie)

PROJEKTY INSTALACJI SANITARNYCH I KOSZTORYSÓW W BUDOWNICTWIE - od 2 000 PLN

Inżynier instalacji sanitarnych i kosztorysowanie w budownictwie ogólnym, inwentaryzacje istniejących instalacji
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat