INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMO艢CI Pozna艅 oferta pracy Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMO艢CI
Wynagrodzenie: od 3聽140 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Organizowanie rob贸t budowlanych i rob贸t konserwacyjnych budynk贸w
Data publikacji: 2020-03-20
Lokalizacja: Pozna艅 (wielkopolskie)
Pracodawca: Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Silniki 1, 61-325 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Organizowanie rob贸t budowlanych i rob贸t konserwacyjnych budynk贸w
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽140 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMO艢CI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Pozna艅
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽140 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: kosztorysowanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie 艣rednie budowlane i sta偶 pracy 3 lata lub wykszta艂cenie wy偶sze budowlane i sta偶 pracy 1 rok; 艣wiadectwo kwalifikacji w zakresie dozoru budowlanego; mile widziany sta偶 na stanowisku kierownika budowy.
Nazwa pracodawcy:
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
danePracodawcy_nip: 7770004575
danePracodawcy_regon: 632431771
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Silniki 1, 61-325 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM, 艣wiadectwo pracy
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, e-mail, Termin: kontak mailowy i osobisty, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Pozna艅
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Pozna艅
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pozna艅
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Silniki
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311211
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 20.03.2020
Oferta pracy wa偶na do: 05.04.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 20.03.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 20.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?daed2b6a0365af229d6f1ac9305dff03
Podobne oferty pracy
Wykszta艂cenia min. 艣rednie (administracja, ekonomia);do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - dodatkowy atut; znajomo艣膰 j臋z. angielskiego - dodatkowy atut; bieg艂a znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, w tym MS Office i urz膮dze艅 biurowych, dobra organizacja pracy; zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie sekretariatu, sporz膮dzanie pism, prowadzenie ewidencji korespondencji wychodz膮cej i przychodz膮cej, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z fakturami zakupu, prowadzenie dokumentacji kadrowej dotycz膮cej pracownik贸w, prowadzenie ewidencji um贸w, zarz膮dze艅, instrukcji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PCC INTERMODAL SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-12-08 - Gliwice (艣l膮skie)
Zawieranie um贸w, ocena konieczno艣ci wykonania remont贸w, sporz膮dzanie plan贸w remont贸w, wybory ofert, praca w biurze i w terenie
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Jaworzno (艣l膮skie)
pomoc przy monta偶u stolarki otworowej
BANASZAK ARKADIUSZ F.H.U. AR-BUD - 2020-08-04 - Stare Miasto (wielkopolskie)
Organizowanie zaj臋膰 psychoedukacyjnych dla rodzic贸w, w celu wspomagania wychowawczej funkcji rodziny oraz zapobiegania zaburzeniom komunikacji j臋zykowej. Prowadzenie bada艅 logopedycznych z wykorzystaniem r贸偶nych narz臋dzi badawczych w celu ustalenia stanu rozwoju mowy i zaburze艅 komunikacyjnych. Prowadzenie pracy profilaktycznej i terapeutycznej w celu likwidowania lub zmniejszenia zaburze艅 komunikacji dzieci. Praca w godz: 8-15.
Kaszubska Fundacja Rehabilitacji Os贸b Niepe艂nosprawnych "Podaruj troch臋 s艂o艅ca" - 2018-10-09 - Strzepcz (pomorskie)
Zakres g艂贸wnych obowi膮zk贸w w szczeg贸lno艣ci:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem rob贸t remontowych w zakresie wykonania rob贸t zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpo偶arowymi oraz sztuk膮 budowlan膮 oraz finansowego rozliczania rob贸t remontowych.uczestnictwo w zarz膮dzaniu nieruchomo艣ciami, proponowanie przedsi臋wzi臋膰 i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach post臋powa艅 udzielania zam贸wie艅 publicznych, pomoc w organizowaniu post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych, nadzorowanie bie偶膮ce, odbi贸r ko艅cowy i rozliczanie rob贸t budowlanych,nadz贸r nad organizacj膮 i realizacj膮 okresowych kontroli stanu technicznego obiekt贸w budowlanych,nadz贸r nad prowadzeniem zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami niezb臋dnej dokumentacji dla poszczeg贸lnych obiekt贸w i nieruchomo艣ci RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urz膮dze艅,Analizowanie i opiniowanie:a) protoko艂贸w z kontroli stanu technicznego obiekt贸w budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorys贸w inwestorskich (program贸w rob贸t);c) rocznych plan贸w remont贸w i konserwacji sporz膮dzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) program贸w organizacyjno - u偶ytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projekt贸w budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepis贸w wynikaj膮cycha) stanu technicznego obiekt贸w z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez u偶ytkownika (administratora) zasad w艂a艣ciwej eksploatacji obiekt贸w stosownie do wymog贸w Prawa budowlanego", instrukcji i przepis贸w resortowych;c) w艂a艣ciwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiekt贸w; prowadzenia dokumentacji obiekt贸w i sta艂ych urz膮dze艅 technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiekt贸w i sta艂ych urz膮dze艅 technicznych.
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2018-04-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Przedsi臋biorstwo Turystyczne Us艂ugowo-Handlowe JAGODA Z.Ma艅czak, J.Wieli艅ska S.J. - 2016-03-16 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - W臋gorzewo (warmi艅sko-mazurskie)
Odpowiedzialno艣膰 finansowa za powierzone mienie, kontrola ruchu osobowego i samochod贸w wje偶d偶aj膮cych na teren obiekt贸w, dbanie o bezpiecze艅stwo os贸b przebywaj膮cych na terenie obiektu, kontrola i przestrzeganie przepis贸w przeciwpo偶arowych. Praca na p贸艂 etatu, wed艂ug grafiku od poniedzia艂ku do niedzieli.
AGENCJA OCHRONY MIENIA "MATPOL" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-11-22 - Pruszk贸w (wielkopolskie)
praca z interesantem, obs艂uga urzadze艅 biurowych, obs艂uga e-obiegu, redagowanie pism urz臋dowych, zak艂adanie sprawy, archiwizowanie dokument贸w
kontakt przez PUP - 2020-01-09 - M艂awa (mazowieckie)
Sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych i pozosta艂ych pomieszcze艅 znajduj膮cych si臋 w obiekcie; odkurzanie pod艂贸g w pomieszczeniach, 艣cieranie kurzu z mebli biurowych, parapet贸w, sprz臋t贸w i urz膮dze艅 biurowych; utrzymywanie w czysto艣ci pomieszcze艅higieniczno-sanitarnych.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - 呕elk贸w-Kolonia (mazowieckie)
- ZPUE S.A. od 28 lat dzia艂a w sektorze elektroenergetycznym. W fabrykach, biurach sprzeda偶y w kraju i za granic膮 zatrudniamy 2500 os贸b. Jeste艣my krajowym liderem w segmencie produkcji kontenerowych stacji transformatorowych. Oferujemy nowoczesne rozwi膮zania dla elektroenergetyki i przemys艂u tworz膮c now膮 jako艣膰 na rynku. Osoby zainteresowane zapraszamy do wzi臋cia udzia艂u w procesie rekrutacyjnym na stanowisko: In偶ynier Elektryk.- Opracowywanie, weryfikacja i aktualizacja dokumentacji projektowej. Sporz膮dzanie plan贸w produkcyjnych rozdzielnic SN, nn. Uzgodnienia z klientami i biurami projekt贸w szczeg贸艂贸w technicznych.- Wynagrodzenie: 2000-3500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze - kierunek elektrotechnika. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomo艣膰 programu Auto CAD. Mile widziana znajomo艣膰 see electrical. Kontakt telefoniczny 41-388-14-13 lub e-mail: rekrutacja (at) zpue.pl
ZPUE SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-04-28 - Katowice (艣l膮skie)
Obs艂uga maszyny do produkcji rur i profiliPakowanie gotowych wyrob贸w
GC Metal Sp. z o.o. - 2018-09-18 - Jank贸w Przygodzki (wielkopolskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- dekretowanie, numerowanie oraz ksi臋gowanie zatwierdzonych 藕r贸d艂owych dowod贸w ksi臋gowych w zakresie obs艂ugi Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych,- dekretowanie oraz ksi臋gowanie w systemie informatycznym dokument贸w dotycz膮cych obrot贸w sk艂adnikami maj膮tku, a tak偶e prowadzenie ewidencji i uzgadnianie stan贸w obcych 艣rodk贸w trwa艂ych z dokumentami 藕r贸d艂owymi,- prowadzenie rejestr贸w um贸w zlecenia i um贸w o dzie艂o oraz rozliczanie tych um贸w, a tak偶e list wynagrodze艅 Komisji dzia艂aj膮cych w Kujawsko-Pomorskim Urz臋dzie Wojew贸dzkim,- bie偶膮ca wsp贸艂praca z Oddzia艂em Logistyki BFI w zakresie realizacji zada艅 dotycz膮cych obrotu sk艂adnikami maj膮tku Urz臋du oraz osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie ksi膮g inwentarzowych w Wydzia艂ach i Biurach Urz臋du,- uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi w zakresie warto艣ci brutto i umorze艅 艣rodk贸w trwa艂ych, wyposa偶enia, zbior贸w bibliotecznych i warto艣ci niematerialnych i prawnych,- obs艂uga systemu P艁ATNIK w zakresie um贸w zlecenia i um贸w o dzie艂o,- uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi w zakresie Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych,- sporz膮dzanie i podpisywanie e-deklaracji PIT w ramach um贸w o dzie艂o i um贸w zlecenia oraz wysy艂anie ich do w艂a艣ciwych Urz臋d贸w Skarbowych, a tak偶e przesy艂anie deklaracji PIT zleceniobiorcom w formie papierowej.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie od ul. Jagiello艅skiej 3 nie posiada podjazdu dla os贸b niepe艂nosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2019-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-przygotowanie kosztorys贸w inwestorskich bran偶y elektrycznej, -udzia艂 w technicznych odbiorach rob贸t budowlanych wykonywanych sposobem zleconym i gospodarczym,-nadzorowanie pracy maszyn, narz臋dzi i materia艂贸w,-sprawowanie nadzoru nad prawid艂ow膮 technologi膮 rob贸t budowlanych i ich jako艣ci膮,-prowadzenie dziennika uszkodze艅 i napraw,-udzia艂 w prowadzeniu i uaktualnianiu ksi膮偶ek obiekt贸w budowlanych,-nadz贸r nad zagospodarowaniem materia艂贸w z demonta偶u,-nadz贸r nad wykonywaniem sposobem zleconym pomiar贸w rezystencji oraz ochrony od pora偶e艅 instalacji elektrycznych,-nadz贸r nad konserwacj膮 i eksploatacj膮 urz膮dze艅 piorunochronnych, -nadz贸r nad usuwaniem usterek i awarii,-wykonywanie zapotrzebowa艅 na materia艂y i sprz臋t do prac konserwacjnych i remontowych,-prowadzenie i uaktualnianie ewidencji eksploatacyjno-remontowej sieci i urz膮dze艅 elektrycznych,-rozliczanie rob贸t elektrycznych wykonywanych sposobem zleconym w przypadku pe艂nienia obowi膮zk贸w inspektora nadzoru,- sprawowanie nadzoru nad umowami serwisowymi d藕wig贸w instalacji ppo偶,-dokonywanie odczytu licznik贸w energii elektrycznej
Jednostka Wojskowa 1641 - 2018-03-14 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowi膮zk贸w wg stanowiska. Praca w godz. 7.00-09.00. Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony. Kontakt z pracodawc膮 osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym: 726 468 999, CV na e-mail: przedszkolenionio (at) gmail.com.
Niepubliczne Przedszkole NIO-NIO - 2020-08-18 - Wadowice (ma艂opolskie)
Pe艂nienie dy偶ur贸w medycznych w Oddziale Obserwacyjno-Zaka藕nym wg grafiku.Wynagrodzenie 40z艂 brutto/godz. Praca 16 godz. tygodniowo.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Ciechan贸w (mazowieckie)
Obs艂uga kasy fiskalnej, sprzeda偶 prasy, tytoniu i papieros贸w, obs艂uga lottomatu. Praca w godz. 7:00-14:00; 14:00-21:00
Firma Us艂ugowo-Handlowa Aleksandra Szmydt - 2016-09-08 - Ko偶uch贸w (lubuskie)
Dzia艂alno艣膰 inspekcyjno- kontrolna w zakresie wynikaj膮cym z ustawy prawo budowlane, opracowywanie protoko艂贸w z przeprowadzonych kontroli, prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych wynikaj膮cych z w艂a艣ciwo艣ci powiatowego inspektora nadzoru budowlanego oraz post臋powa艅 egzekucyjnych, przygotowywanie decyzji i postanowie艅 administracyjnych, przyjmowanie interesant贸w, inne zadania zlecone przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego - 2018-05-15 - 艁ask (艂贸dzkie)
Przyjmowanie zg艂osze艅 dotycz膮cych napraw i konserwacji od mieszka艅c贸w z zarz膮dzanych budynk贸w. Przeprowadzanie wizji lokalnych zg艂aszanych usterek. Prowadzenie rejestr贸w zg艂osze艅. Koordynacja okresowych przegl膮d贸w budynk贸w. Uczestniczenie w zebraniach wsp贸lnot mieszkaniowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Zabrze (艣l膮skie)
1. kontrolowanie uczni贸w przychodz膮cych i wychodz膮cych ze szko艂y w zakresie ich obowi膮zk贸w ustalonych w statucie szko艂y (zmiana obuwia, zasady zwalniania); 2. sprawowanie nadzoru nad wej艣ciem g艂贸wnym, w tym nadzorowanie ruchu uczni贸w; 3. zg艂aszanie kierownikowi gospodarczemu przebywania na terenie szko艂y os贸b, kt贸rych obecno艣膰 budzi niepok贸j b膮d藕 uzasadnione podejrzenie; 4. prowadzenie ksi膮偶ki wej艣膰 i wyj艣膰; 5. udzielanie informacji interesantom; 6. zezwalanie na opuszczenie szko艂y tylko uczniom posiadaj膮cym wpis w dzienniczku dokonany przez rodzic贸w podpisany przez wychowawc臋, pedagoga, wicedyrektora lub dyrektora; 7. zg艂aszanie obecno艣ci os贸b obcych w pobli偶u szko艂y, zagra偶aj膮cych bezpiecze艅stwu uczni贸w lub zachowuj膮cych si臋 podejrzanie; 8. informowanie po godz. 16:00 patroli Stra偶y Miejskiej lub Policji o problemach z zapewnieniem porz膮dku i bezpiecze艅stwa w okolicy wej艣cia do obiektu szkolnego, boiska; 9. utrzymywanie czysto艣ci w przydzielonym rejonie sprz膮tania poprzez codzienne wykonywanie czynno艣ci: a. wycieranie na wilgotno kurzy, b. wietrzenie pomieszcze艅, c. zmywanie pod艂贸g, d. podlewanie i piel臋gnowanie kwiat贸w, e. uzupe艂nianie w pojemnikach myd艂a, papieru toaletowego, r臋cznik贸w papierowych, f. mycie i odka偶anie sanitariat贸w, g. przecieranie drzwi a w razie potrzeby mycie szyb, h. odkurzanie dywan贸w. 10. zabezpieczenie pomieszcze艅 przed kradzie偶膮, w艂amaniem - zamykanie okien, drzwi; 11. sprz膮tanie okresowe podczas ferii, wakacji, przerw 艣wi膮tecznych obejmuj膮ce gruntowne porz膮dki w wyznaczonych do codziennego sprz膮tania pomieszcze艅: mycie okien, pastowanie pod艂贸g, trzepanie i pranie dywan贸w, zmian臋 zas艂on, firan i itp.; 12. sprz膮tanie po przerwach pod艂贸g korytarzy, schod贸w oraz toalet; 13. dbanie o porz膮dek i czysto艣膰 w przydzielonym pomieszczeniu gospodarczym; 14. pe艂nienie dy偶ur贸w w sto艂贸wce szkolnej; 15. zast臋powanie nieobecnych pracownik贸w i wykonywanie przydzielonego zakresu obowi膮zk贸w.16. przekazywanie informacji kierownictwu szko艂y o zauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach w zapewnianiu bezpiecze艅stwa uczni贸w i pracownik贸w; 17. przestrzeganie przepis贸w bhp i p/po偶,; 18. przestrzeganie Regulaminu Pracy; 19. przestrzeganie obowi膮zk贸w pracownika samorz膮dowego, zapisanych w 搂 22.2 Regulaminu Organizacyjnego; wykonywanie polece艅 Dyrektora szko艂y i bezpo艣redniego prze艂o偶onego
Szko艂a Podstawowa Nr 72 im. Przyjaci贸艂 Grochowa - 2020-10-21 - Warszawa (mazowieckie)
Praca nauczyciela w grupie przedszkolnej.
PRZEDSZKOLE NR 43 - 2020-08-03 - Gda艅sk (pomorskie)
praca na 1/2 lub pe艂en etat
KAWIARNIA "WI艢LANA" ORGANIZACJA STYP MARIOLA KRACI艃SKA DOM POGRZEBOWY WI艢LANA - 2018-10-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Realizacja zada艅 wynikaj膮cych z ustawy o utrzymaniu w czysto艣ci i porz膮dku w gminach w zakresie: a. Nadz贸r nad realizacj膮 obowi膮zk贸w w艂a艣cicieli nieruchomo艣ci zwi膮zanych z utrzymaniem czysto艣ci i porz膮dku, b. Przygotowanie decyzji nakazuj膮cych wykonanie ww. obowi膮zku, c. Wysy艂anie wezwa艅 do os贸b, kt贸re nie z艂o偶y艂y deklaracji lub do z艂o偶enia korekt, d. Przyjmowanie i weryfikacja z艂o偶onych deklaracji, e. Wysrawianie decyzji zwi膮zanych z op艂at膮 艣mieciow膮, f. Obs艂uga systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, g. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z wywozwm nieczysto艣ci sta艂ych, h. prowadzenie kontroli w zakresie wyposa偶enia nieruchomo艣ci w kontenery.2. Wykonywanie innych zada艅 z zakresu ustawy o utrzymaniu czysto艣ci i porz膮dku w gminie.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - 艢wiebodzin (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)
przygotowanie , nadz贸r nad prowadzeniem oraz rozliczaniem zada艅 remontowo-konserwacyjnych , udzia艂 w poszczeg贸lnych odbiorach rob贸t budowlanych. Wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu dokumentacji planistycznej dot. realizacji prac remontowo-konserwacyjnych, praca w godz. 7-15. Wynagrodznie 3500 z艂 brutto+wys艂uga
4 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy Gliwice - 2020-01-14 - Opole (opolskie)
Obs艂uga sklepu internetowego, sprzeda偶 wystawianie faktur VAT, praca w godz. 8-16
Budmax Materia艂y Budowlane H.I.R Reitor, P.Pisko艅 - 2016-05-13 - Nak艂o (opolskie)
PRZYJMOWANIE WYP艁AT GOT脫WKOWYCH I DOKONYWANIE WYP艁AT GOT脫WKOWYCH. pROMOWANIE PRODUKT脫W I US艁UG BANKU ORAZ PODMIOT脫W WCHODZ膭CYCH W SK艁AD GRUPY KAPITA艁OWEJ BANKU
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2016-01-19 - Gryfice (zachodniopomorskie)
KOORDYNACJA DOSTAW (ZA艁ADUNK脫W I ROZ艁ADUNK脫W) TOWAR脫W
ROJO SP. Z O.O. - 2018-07-12 - Jedli艅sk (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zada艅, a w szczeg贸lno艣ci:1. Kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;2. Dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;3. Zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 techniczn膮, na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne i zg艂oszenie ewentualnych uwag o nieprawid艂owo艣ciach; 4. Kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;5. Kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;6. Sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;7. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;8. Rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;9. W przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projekt贸w Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;10. Przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;11. Wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;12. Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;13. Ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;14. Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;15. Przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2017-11-13 - P艂ock (mazowieckie)
Konkurs na stanowisko inspektora ds.bhp i ppo偶.-wykonywanie zada艅 s艂u偶by bezpiecze艅stwa i i higieny pracy,-wykonywanie zada艅 w zakresie chrony przeciwpo偶arowej,szczeg贸艂owe informacje na stronie: www.olsztyn.po.gov.pl
Prokuratura Okr臋gowa w Olsztynie - 2016-02-09 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)