INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Jarosław oferta pracy 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
sprzeglo elastyczne fk m20x15 6143 festo
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości budowlanych,rozliczanie czasu i efektów pracy konserwatorów, organizacja i przeprowadzanie przeglądów technicznych nieruchomości, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjno-remontowej.WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie budowlane, uprawnienia: budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,obsługa komputera (Ms Office), komunikatywność, praca w zespole.
Data publikacji: 2020-06-18
Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)
Pracodawca: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 80, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości budowlanych,rozliczanie czasu i efektów pracy konserwatorów, organizacja i przeprowadzanie przeglądów technicznych nieruchomości, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjno-remontowej.WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie budowlane, uprawnienia: budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,obsługa komputera (Ms Office), komunikatywność, praca w zespole.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1804
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarosław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera (Ms Office, Excel, Microsoft)
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
danePracodawcy_nip: 5170346645
danePracodawcy_regon: 180690373
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 11B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 18.06.2020
Oferta pracy ważna do: 03.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5359ead16990752e958f96c8ba48f9ad
Podobne oferty pracy
czynności związane z przygotowaniem, przeprowadzaniem i rozliczaniem robót budowlanych, remontowych i inwestycyjnych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencjonowania i rozliczania dostawy energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania
Ostrołęcka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-04-29 - Ostrołęka (mazowieckie)
Staż dla osoby bezrobotej do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER.Praca w systemie zmianowym, I zm. w godz od 6:00 do 14:00, II zm. w godz od 14:00 do 22:00 oraz w soboty I zm. w godz od 6:00 do 14:00, II zm. w godz 14:00 do 22:00.Pomoc w organizowaniu zaopatrzenia i przyjmowaniu dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, przygotowanie towaru do sprzedaży, sortowanie, oznakowanie metkami cenowymi, wykładanie towaru na półki, nauka właściwej ekspozycji towarów, nauka obsługi kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Dzikowiec (podkarpackie)
wykonywanie mineralnych i silikonowych wypraw tynkarskich wewnętrznych i zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
Kontrola biletów w autobusach miejskich
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Płock (mazowieckie)
j.w
Polski Koncern Energetyczny - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2015-12-01 - Ustka (pomorskie)
nadzór nad budową wałów przeciwpowodziowych
Inwestycje Budownictwo Handel - 2016-08-08 - Brzeg (opolskie)
prowadzenie szkoleń w zakresie bhp, prowadzenie dokumentacji bhp, udział w zespole powypadkowym, kontrola stanu bhp w zakładzie
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2019-05-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentów w języku : ukraińskim, rosyjskim i niemieckim Koordynowanie aut i kierowców w języku : ukraińskim, rosyjskim i niemieckim Praca biurowa : zaawansowana znajomość pakietu biurowegoZnajomość systemu TRANSSPED i TRANSICSDobra znajomość Geografij i mapy EuropyBiegła znajomość systemu czasu pracy kierowców samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie ciągłości produkcji pod względem jakościowym i ilościowym zgodnie z planem produkcji, wsparcie pracowników produkcji, wzrokowa kontrola detali dla branży automotive, wytwarzanie produktów zgodnie z instrukcją kontroli i instrukcją stanowiskową.
KWANGJIN POLAND SP. Z O.O. - 2016-10-18 - Tychy (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej i komputerowego systemu sprzedaży; obsługa klienta; przyjmowanie towaru; obsługa wózka widłowego; dbanie o ekspozycję towaru; praca na dwie zmiany: I 7-15, II 11-19. Wynagrodzenie 2100 zł brutto+ 500 zł premii. Bogaty pakiet socjalny: bony, paczki świąteczne, prywatna opieka medyczna.
EUROCASH S.A. - 2017-12-04 - Opole (opolskie)
Prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej nieruchomości zarządzanych przez MZGM , w szczególności : prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej oraz Książek Obiektów Budowlanych, analizowanie i bilansowanie robót remontowych i modernizacyjnych do wykonani przez podmioty zewnętrzne ,na podstawie przeglądów technicznych budynków oraz ich technicznego wyposażenia, przygotowywanie zamówień m.in. na przeglądy techniczne budynków i czyszczenie przewodów kominowych na wyłonienie usług Pogotowia Technicznego , na inwentaryzację budynków, prowadzenie spraw w zakresie konserwacji i bieżących napraw instalacji elektrycznych, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnych i gazowych wynikających z awarii w budynkach i lokalach zarządzanych przez MZGM , w tym prowadzenie rozliczeń, Bieżąca wstępną kontrola realizacji umów, sprawdzanie faktur pod względem formalnym , rzeczowym i rachunkowym dotyczących pogotowia technicznego , przeglądów budowlanych, usług kominiarskich , sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, prowadzenie rejestr pustostanów przeznaczonych do konserwacji i remontów , prowadzenie rejestru wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz pieców, przygotowanie korespondencji w sprawach technicznych, uczestniczenie w wizjach lokalnych , odbiorach/ przekazaniach lokali i odbiór robót remontowych.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-06-07 - Chodzież (wielkopolskie)
Szycie i łączenie tkanin na pokrycia dla mebli tapicerowanych--------------------------------------Istnieje możliwość przyuczenia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe GÓR-SOFA sp. j. Mirosław i Zbigniew Cylkowski - 2016-07-13 - Górzno (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w przygotowaniu posiłków, pomoc w wydawaniu posiłków.
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Biała Rawska (łódzkie)
Kontrola jakości wyrobów gotowychMiejsce pracy Tczew
ACTIO HR SP. Z O.O. - 2017-08-24 - Tczew (pomorskie)
Prace konserwatorskie w budynkach, nadzorowanie pracy urządzeń i instalacji, prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem ruchu. Firma oferuje umowę o pracę, dobre warunki socjalne pracy.
"HUMAX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Bełchatów (łódzkie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej). Wersja rozszerzona oferty: http://17tol.wp.mil.pl/plik/file/Ofertypracy/OFERTA_PRACY_insp_nadz_18_07_2018.pdf
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
pakowanie materiałów, foliowanie materiałów, gratowanie materiałów, znakowanie materiałów
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Mielec (podkarpackie)
Praca w Wydziale Spraw Terenowych I w ElbląguPraca administracyjno-biurowaJedna zmiana 7.30-15.30 pn-ptoferta stażu dla osób do 29 r.ż
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: zawodowe; min. 3 lata doświadczenia zawodowego; uprawnienia na koparkę; praca przy wyburzeniach obiektów; miejsce pracy: teren śląska, mile widziany emeryt lub rencista
Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Drogowych Dorota Kuczera - 2020-05-04 - Gliwice (śląskie)
Szczegółowe informacje na stronie www.toszek.pl lub BIPWykształcenie: wuższe, kierunek: budownictwo, inż. budowlana; staż pracy: 6 m-cy; dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), mile widziana umiejętność kosztorysowania, znajomość obsługi programu komputerowego do kosztorysowania (np. Norma Pro, EdBud, Zuzia), ogólna umiejętność posługiwania się kosztorysami budowlanymi, mile widziane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole; prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, placówek oświatowych, budynku Urzędu Miejskiego, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez: sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego, zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych, przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń, uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów, rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji, nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawygwarancyjne), nadzór nad terminowym zwrotem zabezpieczeń należytego wykonania umów; sprawowanie kontroli technicznej utrzymania budynków, lokali i innych obiektów będących własnością gminy, w tym nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych budynków zarządzanych przez gminę, koordynacja działań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych oraz ich rozliczanie, tworzenie danych wyjściowych do procesów przygotowania i realizacji inwestycji oraz ich analiza, sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych, opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek.
Urząd Miejski w Toszku - 2016-04-22 - Toszek (śląskie)
-wykonywanie badań elektrycznych maszyn i urządzeń górniczych-wykonywanie badań kompatybilności elektromagnetycznej-sporządzanie sprawozdań i protokołów z badań-opiniowanie branżowych rozwiązań technicznych-postępowanie zgodnie z wdrożonym systemem zarządzania, metodami badawczymi, przepisami i normami technicznymi-wykonywanie pomiarów urządzeń na zgodność z normami EMC-rozwiązywanie problemów EMC na etapie projektowania oraz podczas testów-odpowiedzialność za zagadnienia EMC -sporadyczne wykonywanie branżowych prac badawczych pod ziemią
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-03-28 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa Klientów instytucjonalnych, indywidualnych w zakresie depozytów, rozliczenia pieniężne, zastępstwa w kasie
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Babiak (wielkopolskie)
1. ustalanie celów oraz planu działania dla centrum dystrybucyjnego w Jarostach, na podstawie globalnych oraz regionalnych planów dotyczących obszaru jakości; 2. Zarządzanie wszelkimi procesami w centrum dystrybucji, związanymi z jakością produktu oraz dostaw;3. Nadzór nad wszystkimi zadaniami związanymi z jakością w celu sprawdzenia czy wykonane są one zgodnie z zasadami, przyjętymi w IKEA;4. Zapewnienie przejrzystej i efektywnej współpracy z innymi jednostkami Ikea oraz zewnętrznym operatorem magazynu w zakresie kwestii jakościowej;5. Zapewnienie odpowiedniej jakości przepływu informacji między działem jakości w centrum dystrybucji Jarosty, ds quality support centre oraz sklepami Ikea w regionie
IKEA DISTRIBUTION SERVICES SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-08 - Jarosty (łódzkie)
cv prosimy składać osobiście na stacji paliw PKN ORLEN Rzeszów, ul. Podkarpacka 45. lub telefon
SOŁEK RENATA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - 2018-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
realizacja zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracyGodziny pracy: 7.30-15.05
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie - 2018-11-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kowal, ślusarz wyrobów artystycznych
JACEK KACZOR DAKEL PPU - 2016-07-12 - Skrzyszów (małopolskie)
KUCHARZ/POMOC KUCHENNA
CREATIV KATARZYNA CYZA-GAŁKOWSKA - 2018-01-24 - Dębica (podkarpackie)
- Księgowanie operacji finansowo-gospodarczych w systemie finansowo-księgowym w zakresie dokumentów dotyczących ewidencji majątku Urzędu,- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i deklaracja dokumentów dotyczących ewidencji mających Urzędu,- Uzgadnianie i weryfikacja stanów ewidencyjnych majątku trwałego,- Sporządzanie dokumentacji finansowej w zakresie spraw związanych z prowadzonymi ewidencjami oraz wspołpraca z komórkami merytorycznymi w tym zakresie spraw związanych z prowdzonymi ewidencjami oraz współpraca z komórkami merytorycznymi w tym zakresie, w tym uzgadnianie sald mienia użyczonego,- Naliczanie amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,- Uzgadnianie zapisów analitycznych i syntetycznych na kontach oraz analiza kartotek wydatków w zakresie wskazanym przez bezpośredniego przełożonego w celu rzetelnego przedstawiania danych.WARUNKI PRACY:Czynniki uciążliwe: praca w stresie pod presją czasu. Wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błedów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowychKontakty zewnętrzne: kilka razy w miesiącu - kontrahenci Urzędu w celu wyjasnienia rozbieżności w ewidencji rozrachunków, Kilka razy w roku- dłużnicy w celu przekazania informacji na temat zadłużenia lub ewentualnych rozbiezności; Ministerstwa resortowe w zakresie przekazania informacji dotyczących sporządzanych sprawozdań i rozliczeń.INNE długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.Miejsce wykonywania pracy: ŁUW w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 ŁódźGodziny pracy od 8:00 do 16:00
ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI w ŁODZI - 2018-10-22 - Łódź (łódzkie)
obsługa maszyn sprzątających, drobne prace transportowe
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Namysłów (opolskie)