INSPEKTOR DS TECHNICZNYCH I ROZLICZEŃ Ostrołęka oferta pracy Ostrołęcka Spółdzielnia Mieszkaniowa

Stanowisko: INSPEKTOR DS TECHNICZNYCH I ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: czynności związane z przygotowaniem, przeprowadzaniem i rozliczaniem robót budowlanych, remontowych i inwestycyjnych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencjonowania i rozliczania dostawy energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania

Data publikacji: 2019-04-29

Lokalizacja: Ostrołęka (mazowieckie)

Pracodawca: Ostrołęcka Spółdzielnia Mieszkaniowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gen. Józefa Hallera 13, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
czynności związane z przygotowaniem, przeprowadzaniem i rozliczaniem robót budowlanych, remontowych i inwestycyjnych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencjonowania i rozliczania dostawy energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Premia i dodatki

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS TECHNICZNYCH I ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrołęka

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m . Ostrołęka

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrołęka

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali technicy budownictwa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: uprawnienia budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie budowlane lub pokrewne, mile widziane doświadczenie, uprawnienia ogólnobudowlane lub budowlane instalacyjne, znajomość obsługi programu Microsoft Office Word, Excel

Nazwa pracodawcy: Ostrołęcka Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

Adres pracodawcy:
Gen. Józefa Hallera 13, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m . Ostrołęka

Gmina pracodawcy: Ostrołęka

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrołęka

Ulica pracodawcy: Gen. Józefa Hallera

Numer budynku pracodawcy: 13

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa

Data dodania oferty pracy: 29.04.2019

Oferta pracy ważna do: 31.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?65a7a5ea0b5fba09a89114d1430e049a

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR - od 2 880 PLN

zgodnie z ofertą na stronie bip.osir.ustka.pl/nabor-pracownikow;Wynagrodzenie miesięczne od 2880 zł brutto do 3360 zł brutto (w zależności od stażu pracy); umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; 7.30- 15.30
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2018-11-29 - Ustka (pomorskie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE ODZIEŻOWYM - od 2 000 PLN

sprzedaż odzieży (garnitury)
P.P.H.U. DA-MIXtrans s.c. "FLAŁ TEX"/ASMEN - 2017-03-14 - Chrzanów (małopolskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 11 PLN

Obsługa firm, prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP, sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Nowosielski Adam F.P.H.U. "NOWEX" - 2016-07-04 - Skrzyszów (śląskie)

INSPEKTOR DS. OGRODNICTWA - od 2 100 PLN

- obsługa klienta - dobór odpowiednich gatunków roślin- kierowanie pracami związanymi z pielęgnacją zieleni- przygotowywanie kosztorysu ofert handlowych
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Lublin (lubelskie)

ROBOTNIK - od 1 850 PLN

utrzymanie dróg i ulic powiatowych
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SAMODZIELNY REFERENT ZASIŁKÓW I REFERENT OBSŁUGI KLIENTÓW - 997,4 PLN

Samodzielny referent zasiłków i referent obsługi klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

LEKARZ WETERYNARII - 997,4 PLN

wykonywanie zabiegów
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR DS. NARUSZEŃ USTAWY O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH - do 2 800 PLN

Zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: bpajak (at) stoart.org.plMiejsce pracy teren woj. dolnosląskiego i treny ościenne
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2018-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 200 PLN

Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy.
Jednostka Wojskowa 1986 Wędrzyn - 2016-09-21 - Wędrzyn (lubuskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 400 PLN

prowadzenie dokumentacji BHP, bieżąca kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP, analiza zdarzeń wypadkowych i zapobieganie
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Mława (mazowieckie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. SANITARNYCH K/M - od 6 000 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Prowadzenie spraw remontów w branży sanitarnej w tym:- wykonywanie ocen technicznych i typowania robót- opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich- archiwizacja materiałów poszczególnych zadań - przygotowywanie dokumentów do kontroli - weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów 2. Uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej3. Sprawdzanie i opiniowanie założeń dot. zlecania dokumentacji technicznej, specyfikacji i dokumentów przetargowych dot. branży sanitarnej4. Uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych 5. Rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie branży sanitarnej 6. Wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego 7. Współdziałanie z DOM-ami i innymi komórkami ZGN Mokotów8. Załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami 9. Uczestnictwo w seminariach i szkoleniach10. Analizowanie przeglądów technicznych budynków11. Współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych 12. Przygotowanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży sanitarnej13. Opiniowanie, w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji dot. przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacji14. Współpraca w zakresie przygotowania i prowadzenia sprawozdawczości dot. branży sanitarnej15. Bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z utrzymaniem obiektów, lokali, sieci i instalacji zarządzanych przez ZGN Mokotów16. Przygotowywanie porozumień cywilno-prawnych z najemcami dot. branży sanitarnej 17. Przygotowywanie aneksów do umów konserwacyjnych 18. Przygotowywanie wniosków na Zarząd Dzielnicy Mokotów z polecenia Dyrektora i jego zastępcy19. Rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw sanitarnych 20. Rzeczowe i terminowe wykonywanie zadań
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-04-01 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. BUDŻETU - od 2 250 PLN

1.Prowadzenie analityki i syntetyki dochodów jednostki oraz Budżetu Gminy:-sprawozdawczość: -Rb 27S- miesięczne, kwartalne, roczne Rb 50, Rb 27ZZ, Rb Z, Rb N, Rb ZN, Rb UZ, Rb UN, Rb ST, Rb -PDP-uzgadnianie sald (konta zespołu 2),-uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów, wpisów hipotecznych, opłat z tyt. użytkowania wieczystego, opłat z tyt. czynszów z księgowością podatkową,-uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów z tyt. opłaty za sprzedaż napoi alkoholowych,-rozliczanie wniesionych wadiów na poczet kupna nieruchomości oraz przeprowadzonych inwestycji,-przestrzeganie terminów rozliczania wpłat z tyt. : funduszu alimentacyjnego, zaliczki alimentacyjnej, opłaty za udostępnienie danych osobowych, karty dużej rodziny.2.Uzgodnienie należności wpływów, zwrotów, odpisów z tytułu opłat planistycznych, adiacenckich i eksploatacyjnych, za zajęcie pasa drogowego, za służebność przesyłu, sprzedaż nieruchomości, za kary z ochrony środowiska i wszelkie inne występujące w toku bieżącej pracy z pracownikiem prowadzącym ewidencję opłat w module opłaty różne.3.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów Fundusz Pracy Młodociani. 4.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów DEPOZYTY 5.Sporządzanie i przekazywanie informacji o kwocie dotacji do GOPS-u na dzień 10, 20i koniec każdego miesiąca.6.Sporządzanie bilansu organu i jednostki, rachunku zysków i strat, funduszu jednostki.7.Prowadzenie syntetyki i analityki Funduszu Świadczeń8.Prowadzenie ewidencji wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w module Środki Trwałe.9.Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości środków trwałych, w systemie ŚRODKI TRWAŁE: wprowadzanie zmian, uzgadnianie sald, naliczanie amortyzacji, umorzenia.10.Sporządzanie rocznego sprawozdania w portalu GUS dot. środków trwałych (Urzędu Gminy, zbiorcze na podstawie sprawozdań poszczególnych jednostek).
Urząd Gminy Jonkowo - 2019-02-07 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY - od 3 400 PLN

Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym.Promowanie i sprzedaż produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank.Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku.
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. - 2017-09-21 - Błonie (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

tworzenie oraz sprzedaż kompozycji kwiatowych
kontakt przez OHP - 2017-12-20 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR KONTROLII JAKOŚCI - od 3 000 PLN

miedzyoperacyjna kontrola produkcji w toku, przestrzeganie norm jakościowych, kontrola stanu sanitarno- higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2017-01-26 - Kartoszyno (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - SPEDYTOR - od 2 500 PLN

Rozmowa tel. z firmami transportowymi, prace biurowe, wystawianie faktur, kontakty telefoniczne głównie w języku niemieckim, praca przy komputerze. Wykształcenie średnie lub wyższe administracja lub spedycja, biegła znajomość języka niemieckiego. Pracodawca będzie przeprowadzał rozmowę kwalifikacyjną w języku niemieckim.
AUTO - KLIMAT - 2016-04-12 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR - od 3 200 PLN

- przygotowanie ofert do przetargów publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych- terminowe składanie ofert, monitorowanie przebiegu postępowania ;- analiza dokumentacji przetargowej;- wykonywanie analiz i raportów w zakresie prowadzonych postepowań;- obsługa urządzeń biurowych;- pisanie pism bieżących związanych z drogownictwem;- planowanie i obsługa zadań inwestycyjnych związanych z przebudową i remontem dróg oraz obiektów inżynierskich
Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy - 2017-03-06 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH(NR 1176) - od 2 550 PLN

Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)

KELNER (K/M) - od 2 200 PLN

jw.
Dom Emeryta Wojskowego - 2018-02-27 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK CALL CENTER - do 1 850 PLN

-zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy,-budowanie długoterminowych relacji z klientami,-dbanie o dobry wizerunek firmy,-aktualizacja danych w bazie,-sporządzanie raportów z wykonywanej pracy.
Motor Centrum Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Gdańsk (pomorskie)

MANIKIURZYSTKA - od 2 100 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - do 3 000 PLN

Naprawa samochodów osobowych i busów do 3,5t.Miejsce pracy Wrocław Kontakt z pracodawcą telefoniczny: 607-999-480Oferta znajduje się w sali: F
Piotr Wasik Auto- Renoma - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNIK OPERATORA PRASY KRAWĘDZIOWEJ/ POMOCNIK OPERATORA WYCINARKI LASEROWEJ - od 14 PLN

wsparcie logistyczne operatora, kompletacja wyrobów gotowych, przygotowanie surowca do produkcji, prace transportowe.
JT STAL SERWIS Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Zabrze (śląskie)

MURARZ - od 3 800 PLN

wykonywanie podbudowy pod ułożenie nawierzchni brukowej; wykonywanie nawierzchni brukowej; wykonywanie naprawy lub rozbiórki nawierzchni brukowej; wykańczanie nawierzchni brukowej; zabezpieczanie i oznakowywanie miejsca robót brukarskich.
BASIS Piotr Czerep - 2016-06-23 - Lubin (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTU - EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA - od 2 100 PLN

Wykształcenie wyższe pedagogiczne, kierunek: edukacja dla bezpieczeństwa. Praca na 1/18 etatu, godziny pracy wg planu zajęć, wysokość wynagrodzenia wg tabeli wynagradzania nauczycieli zał. do rozp. MEN z dn. 26.03.2018 r. Kontakt osobisty z pracodawcą po wcześniejszym umówieniu lub telefoniczny.
ZESPÓŁ SZKOLNO PRZEDSZKOLNY W ADAMOWICACH - 2018-06-21 - Adamowice (śląskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 3 000 PLN

kontrola: - międzyoperacyjna produkcji w toku - przestrzegania norm jakościowych- stanu sanitarno higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników- jakości dostaw surowca i komponentówMiejsce pracy: Kartoszyno
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-08-29 - Kartoszyno (pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW PPOŻ W WYDZIALE KONTROLI - od 1 098 PLN

- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-12-06 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR NADZORU - od 3 650 PLN

- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych; przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania; koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności; w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań; sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych; sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji; sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej; sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych; sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją; monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej; prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania; prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami; sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów; przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę; udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną; udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw; udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W kwietniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.-Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 09.06.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)


Wybierz powiat