INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - INFRASTRUKTURA - 14 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Poznań oferta pracy 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Regio
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - INFRASTRUKTURA - 14 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: od 2 550 PLN
Zakres obowiązków: współpraca przy przygotowywaniu założeń techniczno-ekonomicznych dla planowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację remontów i konserwacji w zakresie branży budowlanej, uczestnictwo w procedurze wyboru wykonawców, opracowywanie projektów umów zawieranych z wykonawcami zamówienia, sprawdzanie projektów i nadzór inwestorski w branży budowlanej realizowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych oraz wydatków budżetowych w zakresie robót budowlanych, prowadzenie korespondencji dotyczącej prowadzonych spraw
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Regio
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca przy przygotowywaniu założeń techniczno-ekonomicznych dla planowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację remontów i konserwacji w zakresie branży budowlanej, uczestnictwo w procedurze wyboru wykonawców, opracowywanie projektów umów zawieranych z wykonawcami zamówienia, sprawdzanie projektów i nadzór inwestorski w branży budowlanej realizowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych oraz wydatków budżetowych w zakresie robót budowlanych, prowadzenie korespondencji dotyczącej prowadzonych spraw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 550 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto+ premia regulaminowa + dodatek za wysługę lat pracy ( 5% po 5 latach i za każdy nastepny rok +1%)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - INFRASTRUKTURA - 14 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 550 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UPRAWNIENIA BUDOWLANE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie - 2 lata (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: niekaralność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: dobra organizacja czasu pracy
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: odpowiedzialność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_2: samodzielność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_3: umiejętność pracy pod presją czasu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 2 lata stażu pracy dla osób z wykształceniem wyższym, minimum 3 lata stażu pracy dla osób z wykształceniem średnim, biegła znajomość programu do kosztorysowania np. Norma Pro, umiejętność sporządzania i weryfikowania kosztów inwestorskich oraz ofertowych w branży budowlanej, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, znajomość regulacji prawnych: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administarcyjnego, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; dodatkowe oczekiwania: doświadczenie w sprawowaniu nadzoru i koordynacji robót w branży budowlanej, praca pon-czw w godz. 7:00-15:30 i pt 7-13
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, świadectwa pracy, poświadczenie uprawień
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: telefoniczne umówienie spotkania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: BUKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 07.01.2019
Oferta pracy ważna do: 06.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Transport międzynarodowy na autach dostawczych do 3,5 t.
Sylwia Marciniak - 2016-01-20 - Złotoryja (dolnośląskie)
obsługa maszyn elektrycznych, elektryk
Gospodarstwo Ogrodnicze Tadeusz Bogdan - 2018-01-17 - Mielec (podkarpackie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Ziębice (dolnośląskie)
zgodnie z rozporządzeniem RM w sprawie służby BHP: prowadzenie postępowań powypadkowych, prowadzenie szkoleń wstępnych-instruktaż, udział w dokumentowaniu oceny ryzyka zdrowia, przeprowadzenie kontroli warunków pracy
15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY SZCZECIN - 2017-02-01 - Stargard (zachodniopomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości : prowadzenie kont rozrachunkowych dotyczacych nalezności z tytułu dostaw i usług,prowadzenie rozrachunków publiczno-prawnych,wystawianie faktur sprzedaży, sprawozdania GUS
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU - 2018-11-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
szycie obić do trumien
P.P.H. DORJANEX JANUSZ MOSIŃSKI - 2017-03-31 - Guzew (łódzkie)
Indeksowanie otrzymanych mailem, faxem bądź listownie dokumentów bankowych klientow francuskich. Osoba na stanowisku inspektora ds. Indeksingu musi poprawnie odnaleźć klienta, przeanalizować dokument, określić jego kategorię aby następnie przesłać go do właściwego systemu.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -przygotowywanie rozkazów o przyznaniu nagród uznaniowych, o mianowaniu na stopień w korpusie podoficerów, aktów mianowań oraz innej dokumentacji wynikającej ze stosunku służbowego funkcjonariuszy w zakresie wskazanym przez przełożonych w oparciu o weryfikację obowiązujących przepisów i uprzednio zaopiniowaną i przeanalizowaną przez funkcjonariuszy Referatu ds. Funkcjonariuszy dokumentację (wnioski). Sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy. -udzielanie informacji oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy oddziału na prośbę zainteresowanych celem przedłożenia w urzędach, jak również korzystania z przysługujących uprawnień przez samych zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG. Przygotowywanie projektów odpowiedzi, opinii do organów ścigania na zapytania dotyczące funkcjonariuszy;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-dokonywanie archiwizacji oraz klasyfikowania dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia oraz prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich celem dokumentowania okresów absencji chorobowej funkcjonariuszy;-opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. - nanoszenie na roczne karty ewidencji obecności w służbie funkcjonariuszy pozostających w ścisłej kadrze kierowniczej oddziału danych dotyczących przysługujących oraz wykorzystanych urlopów, absencji wynikającej ze zwolnień lekarskich, zwolnień od zajęć służbowych, szkoleń oraz podróży służbowych celem rzetelnego dokumentowania wszelkich przypadków nieobecności w służbie bądź w stałym miejscu pełnienia służby;-wspomaganie czynności lokalnego administratora bezpieczeństwa zbioru w Wydziale Kadr i Szkolenia określonych w Polityce bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w W-MOSG, opiniowanie zasadności nadania uprawnień pracownikom i funkcjonariuszom WKiSz oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych (przetwarzanie zbiorów danych osobowych, dostępu do zbioru, itp.).
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
j.w
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA MASZYN NA STANOWISKU PRACY, WSPÓŁPRACA Z INNYMI OPERATORAMI ORAZ DZIAŁEM MECHANICZNYM, DBAŁOŚĆ O STANOWISKO PRACY, PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW BHP NA STANOWISKU PRACY.
ALPEX SP. Z O.O. - 2018-06-19 - Łęczeszyce (mazowieckie)
Praca przy produkcji mięsa do kebaba
SONTAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Piekary Śląskie (śląskie)
- pomoc elektrykowi
EL-KRIS Pielesiak Krzysztof - 2017-09-01 - Różyca (łódzkie)
nauczanie, opieka nad dziećmi w wieku od 3 do 6 lat
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Oświęcim (małopolskie)
SPRAWDZANIE KOMPLETNOŚCI DOKUMENTÓWREJESTRACJA DANYCH W SYSTEMIE INFORMATYCZNYMWSPÓŁPRACA Z AGENTAMI W ZAKRESIE ROZLICZANIA DOKUMENTÓWDodziny pracy: 8-16; 9-17
ULTRA UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
gospodarka materiałami biurowymi-wydawanie i przyjmowanie zamówień, wydawanie materiałów biurowych; prowadzenie zestawień kosztów na podstawie rachunków obciążeniowych za energię elektryczną; cieplną; rozmowy telefoniczne i innych dla Oddziału Placówek Terenowych; dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów oraz przekazywanie ich do poszczególnych komórek organizacyjnych; wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszczeń będących własnością KRUS; wykonywanie miesięcznych i kwartalnych sprawozdań oraz terminowe przekazywanie ich do zainteresowanych komórek organizacyjnych; opisywanie otrzymanych rachunków obciążeniowych zgodnie z zawartymi umowami; przyjmowanie, kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej do OR; segregowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym; załadunek i rozładunek materiałów biurowych i eksploatacyjnych oraz mebli dostarczonych do OR i wywożonych z OR
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-udział w organizowanych ćwiczebnych alarmach pożarowych dla całego stanuosobowego, wojskowej straży pożarnej i współdziałających sił i środków;-udział w opracowywaniu instrukcji przeciwpożarowych dla pomieszczeń, magazynów, warsztatów, garaży itp.;-udział w opracowywaniu planu ochrony przeciwpożarowej;-uczestniczenie w przeglądach budynków, pomieszczeń, urządzeń i przechowywanych materiałów pod względem ich zagrożenia pożarowego;-szkolenie żołn ierzy i pracowników w zakresie ochrony przeciwpożarowej;-opracowywanie okresowych analiz o stanie ochrony przeciwpożarowej
Regionalne Centrum Informatyk - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej. Udzielanie instruktażu. Prowadzenie dokumentacji ppoż. Uczestnictwo w odbiorach technicznych nowych pomieszczeń.
Jednostka Wojskowa Nr 4938 w Radomiu - 2016-02-08 - Olszewnica Stara (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility.Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone.Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami.Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego.Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD.Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych.Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów.Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku.Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie i nadzorowanie realizacji zadań związanych z procesami inwestycyjnymi budowy i remontów obiektów budowlanych oraz urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych realizowanych przez Spółkę. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę. Nadzór, kontrola i przeglądy okresowe istniejących obiektów budowlanych. Opracowywanie dokumentacji budowlanej, kosztorysów inwestorskich, STWIOR. Umowa na 3 miesiące, potem na czas nieokreślony. Godziny pracy: 7.00- 15.00.
"WODOCIĄGI SŁUPSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Słupsk (pomorskie)
obsługa gości, obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego, dbanie o czystość w miejscu pracypraca na umowę zlecenie z odprowadzaniem składek ZUS (nie mniej niż 20 godzin w miesiącu)oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wetlina (podkarpackie)
Badania laboratoryjne
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-10-01 - Bytom (śląskie)
wykonywanie transportu drogowego towarów w ruchu międzynarodowym, praca na terenie UE
Mila Invest Sp. z o.o. - 2017-01-16 - Boleszkowice (zachodniopomorskie)
Pakowanie pasty do zębów do pudełek zbiorczych, praca przy linii produkcyjnejMiejsce pracy: Wrocław, ul. Graniczna,160-168 h pracy w mieisącu Sala B
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
toczenie elementów stalowych na tokarkach konwencjonlanych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "STALMIX" NEUKIRCH PIOTR - 2017-03-03 - Chorzów (śląskie)
Prace przy produkcji gryzaków dla zwierząt z kurzych łapek (oczyszczanie, przycinanie surowca, segregowanie produktu).
SMS FOOD INDUSTRIES POLAND SP. Z O.O. - 2018-04-30 - Starogard Gdański (pomorskie)
Dostęny pod adresem : http://mzktychy.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/1617_nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-dziale-organizacji-i-kontroli-komunikacji.html
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach - 2016-03-10 - Tychy (śląskie)
jw
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)