INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ Olsztyn oferta pracy ULTRA UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: SPRAWDZANIE KOMPLETNOŚCI DOKUMENTÓWREJESTRACJA DANYCH W SYSTEMIE INFORMATYCZNYMWSPÓŁPRACA Z AGENTAMI W ZAKRESIE ROZLICZANIA DOKUMENTÓWDodziny pracy: 8-16; 9-17
Data publikacji: 2018-11-21
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: ULTRA UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warmińska 28/4, 10-545 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPRAWDZANIE KOMPLETNOŚCI DOKUMENTÓWREJESTRACJA DANYCH W SYSTEMIE INFORMATYCZNYMWSPÓŁPRACA Z AGENTAMI W ZAKRESIE ROZLICZANIA DOKUMENTÓWDodziny pracy: 8-16; 9-17
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Data zakończenia pracy: 28.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikacja w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagane świadectwo maturalne
Nazwa pracodawcy:
ULTRA UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Warmińska 28/4, 10-545 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt wyłacznie drogą email, CV należy przesłać na adres email:wspolpraca (at) ultra-ubezpieczenia.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Warmińska
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 21.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Przedborowa (dolnośląskie)
1. Prowadzenie rocznych przeglądów stanu technicznego mieszkań i budynków.2. Dokonywanie regularnych kontroli stanu technicznego miejskich placów zabaw.3. Prowadzenie na bieżąco książek obiektów budowlanych, wpisywanie wykonanych robót budowlanych i przeglądów w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych, placów zabaw.4. Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas prowadzenia remontów.5. Udział w odbiorach technicznych robót budowlanych oraz ich rozliczanie.6. Kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej robót budowlanych, dotyczących remontów, tj. kosztorysów, protokołów odbioru, faktur. 7. Rozwiązywanie problemów technicznych w zakresie działalności remontowej - opracowywanie rysunków technicznych, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, protokołów typowania robót. 8. Udział w opracowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówień publicznych. 9. Prowadzenie korespondencji bieżącej w zakresie spraw technicznych.
Zakład Budynków Komunalnych - 2016-02-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
Zakwaterowanie gości, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Kraków (małopolskie)
szycie
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Chełmsko Śląskie (dolnośląskie)
Kelnera
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Łaszczówka-Kolonia (lubelskie)
Ocena stanu technicznego obiektów.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Kraków (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) prowadzenie zakupów dostaw lub usług w zakresie podstawowej działalności Oddziału Gospodarczego;2) planowanie, realizacja zaopatrzenia oraz wyposażenie Sądu Okręgowego w materiały, meble, maszyny i środki trwałe;3) prowadzenie gospodarki samochodowej, w szczególności pełnienie funkcji dyspozytora, prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji i sporządzanie wymaganych sprawozdań.- Wynagrodzenie: od 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czac określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach. Praca: 7:30-15:30. Praca: 7:30-15:30. Kandydat ubiegający się o pracę powinien:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 5) posiadać zdolności analityczne i umiejętności sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,6) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 7) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,8) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Excel, Word),9) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętności samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole, umiejętność pracy wielozadaniowej.Dodatkowe atuty:1) odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu,2) wykształcenie z zakresu prawa, administracji, transportu samochodowego,3) znajomość przepisów prawnych dotyczących organizacji i działania jednostek sądownictwa powszechnego (praktyka w resorcie sprawiedliwości będzie dodatkowym atutem),4)znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
udzielanie kredytów, sprzedaż ubezpieczeń,obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Jaworzno (śląskie)
Transport towarów na trasach Polska-Czechy. Proponowane wynagrodzenie 1850 zł brutto miesięcznie + delegacje.
GTR POLSKA Mikołaj Miciul - 2016-07-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klientów
CHUANGYI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Wągrowiec (wielkopolskie)
- Realizacja Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.- Obowiązek poddania sie postepowaniu sprawdzającemu na podstawie Ustawy o ochronie informacji niejawnych.- Wynagrodzenie: 600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (12,50%).- Praca w systemie zadaniowym. Wymagania: wykształcenie wyższe. Znajomośc procedur z zakresu ochrony danych osobowych (wiedza fachowa na temat prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych oraz umiejętności wypełniania zadań), bezpieczeństwa teleinformatycznego, bardzo dobre umiejętności analityczne, bardzo dobra znajomość oprogramowań, pakietu MS Office. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego. Kontakt e-mail: wbekatowice (at) ron.mil.pl
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE KATOWICE - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie rozliczeń finansowych osób pozbawionych wolności i wykonywanie czynności administracyjnych w tym zakresie. Rozliczanie wynagrodzeń, ewidencjonowanie i rozliczanie wpływów i rozchodów.
ARESZT ŚLEDCZY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2018-03-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
USŁUGOWY ZAKŁAD INSTALATORSTWA GAZOWEGO, SANITARNEGO I C.O. "INSTAL-GAZ" ANDRZEJ WYSOCKI - 2017-06-22 - Słupsk (pomorskie)
Realizacja bieżących sparw przowadzonych przez Wydział Inwestycyjny UM W Szzczecinku.Szczegóły na BIP UM W Szczecinku.
Urząd Miasta Szczecinek - 2017-06-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Realizacja zakupu dostaw, usług i robót budowlanych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych i regulaminy wewnętrzne,Prowadzenia dokumentacji zakupów,Dbałość o utrzymanie budynku, sprzętu i wyposażenia DPS w należytym stanie technicznym, w tym prowadzenie spraw dotyczących terminowych przeglądów technicznych oraz ich właściwe dokumentowanie, a także utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z wykonawcami w sprawach dotyczących usuwania wad fizycznych i usterek objętych gwarancją, a w przypadku wystąpienia awarii, organizowanie niezbędnych sił i środków zapobiegawczych,Prowadzenie spraw dotyczących dozoru obiektu i zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem lub kradzieżą,Organizowanie transportu dla potrzeb DPS oraz czuwanie nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji samochodu służbowego, Czuwanie nad właściwą eksploatacją pojazdów, maszyn i urządzeń będących własnością DPS,Dbałość o utrzymanie pomieszczeń DPS w należytym stanie sanitarno-higienicznym,Dbałość o utrzymanie wyposażenia DPS w należytym stanie technicznym,Organizowanie prac związanych z utrzymaniem terenu wokół DPS w należytym stanie, w tym pielęgnacją zieleni, konserwacją ogrodzenia i ławek, utrzymaniem porządku dróg i alejek oraz odśnieżaniem w okresie zimowym, Prowadzenie zakładowej składnicy akt,Prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie kompetencji działu, w tym w szczególności ewidencji środków trwałych, Prowadzenie książek obiektu DPS.
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
montaż i naprawa plandek, przycinanie materiałów, praca powyżej 3m.
Firma Handlowo-Usługowa "Big - Pland" Jarosław Szypszak - 2017-09-29 - Kożuszki-Parcel (mazowieckie)
- praca ze skanerem,- poruszanie się po magazynie wózkami wdłowymi do niskiego składowania
Agencja Zatrudnieni DK PARTNER Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Będzin (śląskie)
Realizacja zleceń kontroli, naprawy oraz sortowania komponentów i wyrobów gotowych zgodnie z kryteriami przekazanymi przez Klienta.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Renowacje powierzchni nadwozi samochodowych
Autoryzowany Serwis Samochodowy BOSCH P.H.U. "PRIMAGAZ" Bogumił Nowicki - 2018-09-24 - Straszków (wielkopolskie)
- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko;
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
odbiór i nadzór wykonywanych robót, kontrola pracy kierownika robót budowy
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
realizacja przy wyknaniu otworów wiertniczch
Zakład Robót Wiertniczych Sławno A.Kubera - 2016-09-20 - Sławno (zachodniopomorskie)
Nadzór nad prowadzonymi pracami inwestycyjnymi/remontowymi na terenie obiektów należących do Spółdzielni Mieszkaniowej np.: nadzór nad renowacją węzła CO. Korespondencja z lokatorami dot. spraw związanych z instalacjami co i sanitarnymi itp. Godziny pracy do uzgodnienia.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Częstochowa (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Krosno (podkarpackie)
1. Przygotowywanie przedsięwzięć inwestycyjnych gminy w zakresie budowy dróg,2. Prowadzenie prac przygotowawczych w procesach inwestycyjnych w zakresie budowy dróg,3. Nadzór nad inwestycjami drogowymi w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami,4. Bieżąca kontrola wykonywanych robót inwestycyjnych w zakresie budowy dróg,5. Dokonywanie odbioru robót inwestycyjnych w zakresie budowy dróg,6. Rzeczowe i finansowe rozliczanie zadań inwestycyjnych budowy dróg,7. Przygotowywanie terenów pod budowę dróg poprzez uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną
Urząd Gminy Kościan - 2018-03-15 - Kościan (wielkopolskie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-05-06 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
praca przy bramkach na autostradzie A4 w Balicach - eskorta inkasentów z pieniędzmi, pilnowanie pasów (ochrona pieszych)
KONSALNET OCHRONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)