INSPEKTOR-STAŻYSTA W ODDZIALE GOSPODARCZYM K/M Warszawa oferta pracy Sąd Rejonowy dla Warszawy Żoliborza
Stanowisko: INSPEKTOR-STAŻYSTA W ODDZIALE GOSPODARCZYM K/M
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie projektów umów; prowadzenie rejestru faktur i umów; wprowadzanie danych do systemu SAP- kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro- dokonywanie zakupów dostaw lub usług w zakresie podstawowej działalności Oddziału Gospodarczego- przygotowanie raportów i sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych
Data publikacji: 2020-06-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy dla Warszawy Żoliborza
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kocjana 3, 01-473 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie projektów umów; prowadzenie rejestru faktur i umów; wprowadzanie danych do systemu SAP- kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro- dokonywanie zakupów dostaw lub usług w zakresie podstawowej działalności Oddziału Gospodarczego- przygotowanie raportów i sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR-STAŻYSTA W ODDZIALE GOSPODARCZYM K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Oprogramowanie SAP
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:a) niezbędne- wykształcenie minimum wyższe I stopnia- pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia- kandydat nie może być karany za przestępstwo, lub przestępstwo skarbowe i nie może być wobec kandydata prowadzone żadne postępowanie o przestępstwo lub o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub o przestępstwo skarbowe,-umiejętność obsługi komputera (w tym pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych,- odpowiedzialność, rzetelność, odporność na stres,- wysoki poziom kultury osobistej, dyskrecjab) preferowane- znajomość programu finansowo-księgowego SAP w zakresie ewidencji majątku i środków trwałych- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych- mile widziana znajomość przepisów obowiązujących w sądzie oraz znajomość struktury sądu.Obowiązki:- przygotowywanie projektów umów; prowadzenie rejestru faktur i umów; wprowadzanie danych do systemu SAP- kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro- dokonywanie zakupów dostaw lub usług w zakresie podstawowej działalności Oddziału Gospodarczego- przygotowanie raportów i sprawozdań do Urzędu Zamówień PublicznychWYMAGANA DOKUMENTACJA:1. Podanie o przyjęcie na w/w stanowisko adresowane do Dyrektora Sądu Rejonowego dla Warszawy - Żoliborza;2. CV;3. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe4. Oświadczenie, że nie jest prowadzone żadne postępowanie o przestępstwo lub o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegolub o przestępstwo skarbowe,5. Kserokopia dokumentu poświadczająca posiadane wykształcenie.6. Oświadczenie o wyrażeniu przez kandydata zgody na pr/etwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;Każdy dokument musi być podpisany własnoręcznie.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA WYMAGANEJ DOKUMENTACJI: wymagane dokumenty z podaną sygnaturą konkursu należy złożyć albo przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego (decyduje data stempla) do dnia 08.07.2020 roku na adres: Sąd Rejonowy dla Warszawy - Żoliborza w Warszawie ul. A. Kocjana 3, 01-473 Warszawa, Budynek "E", Oddział Kadr - pok. 1108.
Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy dla Warszawy Żoliborza
danePracodawcy_nip: 5222792872
danePracodawcy_regon: 140356636
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Kocjana 3, 01-473 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w treści
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Kocjana
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.06.2020
Oferta pracy ważna do: 08.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9e051cc1fd447aecd0f754f067fcc500
Podobne oferty pracy
obsługa kasy, przyjmowanie wpłat od interesantów, wypłata zasiłków
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Pilawa (mazowieckie)
Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, zatrudnienie i rozliczenie czasu pracy podległej kadry, nadzór nad prawidłowa realizacją podstawy programowej, wsparcie w prowadzeniu szkoleń dla dorosłych, rozwój szkół dla dorosłych.
Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2018-10-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie wyższe mechaniczne, energetyczne+podyplomowe bhp.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Rybnik (śląskie)
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie, pełnienie samodzielnej fukncji technicznych. Przeglądy budowlane, dokumentacje techniczne, plany robót.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2019-08-13 - Gdynia (pomorskie)
przeliczanie towarów
kontakt przez OHP - 2017-01-19 - Rydułtowy (śląskie)
-prowadzenie spraw kancelaryjnych-przygotowanie i prowadzenie postępowań w zakresie zamowień publicznych oraz innych umów zawieranych przez jednostkę-prowadzenie rejestru zawartych umów oraz zarządzeń w jednostce-kontrola merytoryczna dokumentów-dokonywanie niezbędnych zakupów
Schronisko dla Zwierząt - 2018-01-09 - Białystok (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
Zakład Fryzjerski "ADA" Wanda Cerkowska - 2016-06-06 - Ustka (pomorskie)
nadzór nad rozliczeniem zużycia paliwa, analiza przyczyn zużycia paliwa, wystawianie dokumentów związanych z gospodarką magazynową i paliwową
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Spółka zoo - 2018-03-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie uchwał; realizowanie planów gospodarczych podległych nieruchomości; prowadzenie zebrań ze Wspólnotami Mieszkaniowymi; kontrola nad jakością wykonywanych prac zleconych; zatwierdzanie faktur wykonawcy do realizacji; dokonywanie rozliczeń z dostawy mediów; prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań. praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2017-04-27 - Opole (opolskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bhp. Nadzorowanie stanu bhp w jednostce (szkolenia wstępne, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, opracowanie dokumentacji wypadkowej
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obowiązki związane z codziennymi pracami gospodarczymi w jednostce żłobka/ przedszkola
Ambus Krzysztof Kisiel - 2018-06-08 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-10-16 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA KLIENTÓWÓW STACJI PALIW
Stacja Sprzedaży Paliw EKO-TANK Spółka jawna - 2018-05-11 - Słubice (lubuskie)
Zakres podstawowych zadań:1) współudział w procesie wychowywania z rodziną oraz szkołą,2) pomoc w nauce,3) organizacja czasu wolnego przez prowadzenie zajęć sportowo rekreacyjnych,4) działania mające na celu rozwój zainteresowań podopiecznych,5) realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,6) przygotowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału dla potrzeb Burmistrza,7) prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby wydziału,8) pomoc w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwałi zarządzeń.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca poza siedzibą Urzędu Miasta Ustka, z dziećmi i młodzieżą szkolną, przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka nie przekroczył 6%.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia; wysokość wynagrodzenia co najmniej 2600 zł brutto oraz dodatek za staż pracy
Urząd Miasta Ustka - 2018-03-29 - Ustka (pomorskie)
dbanie o czystość stołówki, kuchni i zaplecza, zmywanie naczyń, zastaw stołówych, i inne.załadowywanie i wyładowywanie zmywarki, czyszczenie sprzętu, przygotowywanie, przygotowywanie warzyw i owoców - obieranie, krojenie, pomoc szefowej kuchni.
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Jarosław (podkarpackie)
Wykonywanie elementów meblowych na maszynie CNC.
FRONTRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-06-10 - Rzeszów (podkarpackie)
- Kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:- kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robót- odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,- kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- Współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- Współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- Dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- Współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- Wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- Rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- Współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- Wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- Sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- Ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa" oraz DOM Madalińskiego- Sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - Typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- Wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- Umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- Sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- Przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- Sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- Opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - Typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - Wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- Informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- Analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- Kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.- Praca na dwóch jednostkach: 0,5 etatu w DOM4 i 0,5 etatu w DOM5.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Ustawianie detali na obrabiarkach, programowanie, pisanie programów na obrabiarki. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
TECH - AUTOMATION Michał Gębala - 2020-01-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
sprzedaż części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, sklep czynny od 8.00 do 18.00
Behemot s.c. Kwarciak Marcin, Kwarciak Kamil - 2017-01-20 - Przytkowice (małopolskie)
Montaż ręczny części elektronicznych.
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Montaz elementów, składanie częsci plastikowych, kontrola jakościowa produkowanych wyrobów, dostarczanie komponentów na linię produkcyjna, praca przy maszynach produkcyjnych- wtryskarkach Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska, ul. Ryszarda Chomicza (bezpłatny dojazd z Krzyków). Oferta dostępna w sali B, D, F. Oferta zgłoszona przez Agencję Pracy tymczasowej.Kontakt z pracodawcą - tel.: 503 102 613, e-mail: k.malinowska (at) interkadra.pl
InterKadra Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie dobrych relacji handlowych z obecnymi kontrachentami oraz pozyskiwanie nowych kontrachentów
"INDECO" S.A. - 2017-05-22 - Karpin (mazowieckie)
liczenie asortymentu sklepowego i magazynowego za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2017-11-21 - Szymany (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie paczek do wysyłki, obsługa magazynu, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Bratuszyn (wielkopolskie)
ORGANIZOWANIE ŁADUNKÓW IMPORTOWYCH I EKSPORTOWYCH, NADZOROWANIE I KONTROLOWANIE PRACY KIEROWCÓW
TRANSPORT SPEDYCJA ŁOZIŃSKI SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-02 - Bobrek (małopolskie)
Przeprowadzanie kontroli wyrobów przed ich zwolnieniem do dalszej produkcji,- Przeprowadzanie kontroli międzyoperacyjnych,- Ostateczna kontrola detali i złożeń po procesach produkcyjnych,- Uzupełnianie dokumentacji produkcyjnej,- Wykonywanie programów oraz pomiarów na maszynach CMM,- Wykonywanie raportów FAIR,- Współpraca z Działem Inżynieryjnym oraz Działem Produkcji.
Gardner Aerospace Mielec Spółka z o.o - 2018-09-19 - Mielec (podkarpackie)
-OBSŁUGA KLIENTÓW-PRZYJMOWANIE I WYKŁADANIE TOWARU -DBANIE O CZYSTOŚĆ W SKLEPIE
DELIKATESY "SMAK" IRENA MIROSŁAW ANDRZEJCZAK S.C. - 2016-11-07 - Przemków (dolnośląskie)
wykształcenie wyższe magisterskie z pp;biologia 2/18 etatugeografia 2/18 etatu
Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Olszewie - 2017-08-24 - Olszewo (warmińsko-mazurskie)
Monitorowanie bezpieczeństwa i warunków hodowli zwierząt. Nadzór nad przestrzeganiem przez podmioty działające na rynku spożywczym procedur związanych z ubojem zwierząt w ubojniach (kontrole przedubojowe i poubojowe), skupem i transportem zwierząt, przetwórstwem mięsa, dbanie o certyfikaty dotyczące jakości produktów pochodzenia zwierzęcego dopuszczonych do eksportu i importu. W razie potrzeby – podejmowanie odpowiednich kroków, mających na celu egzekwowanie przestrzegania procedur. Doradztwo we wdrażaniu przepisów ustawowych i wykonawczych. Praca w małych, średnich i dużych rzeźniach (czerwone mięso i/lub drób), firmach przetwórstwa mięsnego, centrach odbioru eksportu mięsa i chłodniach.
Vetwork B.V. - 2019-05-16 - Holandia (Holandia)