INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR Wrocław oferta pracy Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
Stanowisko: INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 367 PLN
Zakres obowiązków: Zakres czynności związany z funduszami europejskimi - Program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwój. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - pocztowy lub telefoniczny: 71 327 26 05.
Data publikacji: 2019-01-17
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kleczkowska 35, 50-211 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres czynności związany z funduszami europejskimi - Program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwój. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - pocztowy lub telefoniczny: 71 327 26 05.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 367 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek za wysługę lat (w zależności od stażu)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 367 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Koordynator projektów unijnych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy: brak wymagań, mile widziana znajomość przepisów z zakresu funduszy europejskich, niekaralność, korzystanie z pełni praw publicznych
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Kleczkowska 35, 50-211 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Kleczkowska
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 17.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wzrokowa kontrola jakości bieżącej produkcji, udział przy obsłudze reklamacji wewnętrznych
STAAMP POLAND Sp. o.o. - 2018-02-22 - Błonie (mazowieckie)
Montaż mebli i elementów drewnianych na jachtach, wykonywanie elementów do mebli skrzyniowych przeznaczonych do wyposażenia jachtów, obróbka elementów drewnianych /z materiałów drewnopodobnych, praca z rysunkiem technicznym, obsługa maszyn i urządzeń stolarskich, kompletowanie i montaż elementów konstrukcyjnych
SUNREEF VENTURE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż produktów piekarniczych, obsługa kasy fiskalnej. Praca w sklepie całodobowym (równoważny system pracy, wg grafiku). Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnospraności.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Zabrze (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej, dokładanie towaru na półki, przyjmowanie towaru wg faktur. Branża ogólnospożywcza.Miejsce pracy: Zabrze - Helenka.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Zabrze (śląskie)
- pakowanie butelek szklanych - etykietowanie butelek szklanych
kontakt przez OHP - 2018-03-02 - Częstochowa (śląskie)
Praca przy nakładaniu składników na pizzę przed zamrożeniem
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Ręczaje Polskie (mazowieckie)
- obsługa komputera- prace biurowe- pomiary w terenie
ANPO LAB PIOTR DOBRZYŃSKI - 2019-01-08 - Białystok (podlaskie)
codzienna obsługa wózka, wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych, transport towarów na terenie zakładu
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Bobrówka (podkarpackie)
szwacz - szycie odzieży ochronnej
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Tarnów (małopolskie)
Zapoznanie z zasadami pracy socjalnej i sporządzaniem diagnozy środowisk wymagających wsparcia, planów pomocy i inne
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca związana z obsługą koparki
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Gubin (lubuskie)
utrzymanie czystości na hali produkcyjnej
PANOMA S.C. ANNA KIEŁBUS, ANITA CHODUN - 2019-01-07 - Bieruń (śląskie)
Roboty instalacyjne przy instalacjach gazowych
EKO-INSTAL SYSTEMY GRZEWCZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
Nadzorowanie przebiegu działań związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy na terenie całego zakładu, organizowanie i prowadzenie szkoleń w dziedzinie bhp i ppoż
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2017-01-16 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi i remontowymi prowadzonymi w zasobach Spółdzielni, sporządzanie planów remontu nieruchomości w zakresie rzeczowym i finansowym, załatwianie spraw związanych z remontem mieszkań i urządzeń, uczestniczenie w okresowych przeglądach technicznych zasobów Spółdzielni, uczestnictwo w komisjach przetargowych- przygotowywanie materiałów przetargowych, uczestnictwo w komisjach odbioru robót, praca w programie kosztorysowania z zakresu prac budowlanych, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych. Umowa na rok, tj. 02.01.2018 r. do 31.12.2018 r. Godziny pracy: pon. 8.00-16.00, wt-pt 7.00- 15.00
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa Czyn - 2017-11-07 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie zajęć logopedycznych z dziećmi niepełnosprawnymi. Praca w godzinach 9-17. Wymiar czasu pracy: do uzgodnienia.
Ośrodek Rekreacji, Rehabilitacji i Wypoczynku w Zaździerzu 12 Dębów Kruszewska Edyta - 2016-12-20 - Zaździerz (mazowieckie)
praca przy kosztorysowaniu robót budowlanych
Firma Budowlana LISBUD S.C. Damian Lis, Łukasz Lis - 2016-01-05 - Mielec (podkarpackie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-praca przy migracji i wdrożeniach systemów klasy ERP (enora) w obszarze kadry i płace z uwzględnieniem specyficznych procesów biznesowych
UNITY - T SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa kas fiskalnychumiejętność obsługi klienta, dbanie o wizerunek sklepu, miła i fachowa obsługa klienta.
Krzysztof Górecki - 2018-09-26 - Gdynia (pomorskie)
Doradcy Eures z Zentrale Auslands - und Fachvermittlung poszukują kosztorysantów (elektrotechników)dla pracodawców w regionie Turyngii i Saksonii-Anhalt. Nie jest to zatrudnienie przez Agencję Pracy Tymczasowej, lecz bezpośrednio u pracodawców niemieckich. - rejestrowanie potrzeb i wymagań klientów- terminowe opracowanie ofert i kosztorysów- techniczne przygotowywanie projektów na podstawie obowiązujących przepisów technicznych, prawnych oraz BHP, - naliczanie ryczałtu- formułowanie instrukcji technicznej systemu- udział w planowaniu i technicznym przygotowywaniu projektów
ZAV- Internationaler Personalservice Sachsen-Anhalt-Thüringen - 2016-02-19 - Niemcy (Niemcy)
Prace porządkowe, malowanie ścian, tapetowanie, prace budowalne, gipsowanie, spawanie elementów stalowych oraz inne prace. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty) w Bielsku-Białej.
"MARION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
Inspektor ds. technicznych w sklepie Leroy Merlin Polska zapewnia bezawaryjnie funkcjonowanie infrastruktury. Zakres odpowiedzialności: - utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisamiprawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - kontrolowanie stanutechnicznego obiektu i wszystkich instalacji; - reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; - sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw; - planowanie i przeprowadzanie prackonserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Praca w godzinach od 8-16
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Opole (opolskie)
transport ziemi przy naprawach korpusu ziemnego na A2Międzyrzecz + teren kraju
ACER Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Międzyrzecz (lubuskie)
Obsługa klientów salonu fryzjerskiego
Jeżyszek Adam Adi Trans - 2017-02-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
SPRZEDAŻ TOWARÓW, WYKŁADANIE NA PÓŁKI, UTRZYMYWANIE STANOWISKA W CZYSTOŚCI, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ I KLIENTA.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Poświętne (łódzkie)
Wspomaganie dziecka autystycznego w grupie przedszkolnej.
Sylwia Sikora Centrum Terapii DelfinNiepubliczny Żłobek DELFINEKNiepubliczne Przedszkole DELFINEK z Oddziałem IntegracyjnymGa - 2018-10-23 - Gnojnik (małopolskie)
kompleksowa obsługa biura (salonu), koordynacja przepływu dokumentów i informacji, tworzenie ofert handlowych, fakturowanie, obsługa klienta mailowo i telefonicznie, wykonywanie poleceń przełożonego wynikających z bieżących potrzeb
P.H.U Okterm S.C. - 2016-03-22 - Tychy (śląskie)
prace murarskie,umiejętność czytania rysunku technicznego i samodzielne murowanie
DYSKBUD - 2018-03-20 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)