INSPEKTOR Stargard oferta pracy Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Dekretowanie dowodów księgowych, prowadzenie ZFS, prowadzenie kancelarii OAS,opracowywanie zestawień wynagrodzeń, sprawy związane związane z ochrona środowiska
Data publikacji: 2020-08-21
Lokalizacja: Stargard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ceglana 11, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretowanie dowodów księgowych, prowadzenie ZFS, prowadzenie kancelarii OAS,opracowywanie zestawień wynagrodzeń, sprawy związane związane z ochrona środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stargard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3214
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność, samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: systematyczność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów księgowych, komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania dodatkowe: znajomość podstawowych zagadnieńzwiązanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej, znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz przepisów oświatowych, przepisów dotyczących ZFŚS oraz przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej i zasad prowadzenia archiwum zakładowego,
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard
danePracodawcy_nip: 8541941037
danePracodawcy_regon: 810819813
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Adres pracodawcy:
Ceglana 11, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Świadectwo szkolne,świadectwa pracy.List motywacyjny.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: stargardzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3214
Gmina pracodawcy: Stargard
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Stargard
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979596
Ulica pracodawcy: Ceglana
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.08.2020
Data dodania oferty pracy: 21.08.2020
Oferta pracy ważna do: 21.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cbba71881352d8a08a4e901b7c04894b
Podobne oferty pracy
Strzyżenie damsko-męskieOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na czas określony 2 lataMiejsce wykonywania pracy: Łaziska GórnePraca w dniach i godzinach:pn-pt, 9-17*godziny pracy w do wyboru w przedziale 9-17
Studio Fryzjerskie NOWDEM Katarzyna Nowak-Demińska - 2017-09-21 - Łaziska Górne (śląskie)
Obsługa i monitoring kamerą inspekcyjną sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, nadzór nad zespołem eksploatacyjnym sieci kanalizacyjnej.
Przedsiębiorstwo Portowe "SIEĆ" Sp. z o.o. - 2016-11-17 - Gdynia (pomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2015-12-08 - Chojnice (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie w systemie teleinformatycznym rejestru jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) oraz rejestru jednostek współpracujących z systemem PRM i przekazywanie danych z rejestru do centralnego systemu informacji w ochronie zdrowia, - prowadzenie w systemie teleinformatycznym ewidencji centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego,- weryfikowanie wniosków pod względem formalnym oraz załączonych dokumentów składanych przez podmioty ubiegające się o wpis przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego na listę podmiotów uprawnionych do prowadzenia kursu doskonalącego ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia),diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie,koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie ich do kolejnych linii wsparcia)
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie tatuaży. Tworzenie własnych wzorów tatuaży do bazy prezentowanej potencjalnym klientom; wypracowywanie własnych technik i sposobów wykonywania odbitek wzorów tatuaży na skórze; prezentowanie klientom własnych wzorów tatuaży lub katalogów wzorów opracowanych przez innych artystów; udzielanie porady co do wzoru tatuażu i jego umiejscowienia na ciele; przekazanie klientowi informacji dotyczącej procesu tatuowania ciała oraz właściwej pielęgnacji wykonanego tatuażu; przyjęcie zamówienia na wykonanie tatuażu; wykonywanie projektu wzoru tatuażu i ewentualne jego zmodyfikowanie na życzenie klienta; przygotowanie miejsca pracy do zabiegu oraz sprzętu i narzędzi do wykonania tatuażu, takich jak: maszynki rotacyjne, zasilacze, dzioby (końcówki), rury, tuby, gryfy oraz igły a także środki dezynfekujące, opatrunki i autoklawy; właściwe przygotowanie powierzchni skóry do zabiegu, jej dezynfekcja; dobór właściwych pigmentów (barwników), tuszy i olejków oraz akcesoriów do wykonania tatuażu (kalki do odbijania wzorów); naniesienie wzoru tatuażu wg projektu na skórę klienta, wykonanie konturów, cieniowanie i wypełnianie wzoru; stosowanie odpowiednich kosmetyków i środków higienicznych po wykonaniu tatuażu (mydeł, rękawiczek, preparatów do zabiegów antyseptycznych); zapobieganie uszkodzeniom skóry zgodnie z zasadami higieny; usuwanie tatuaży; dbałość o sterylizowanie sprzętu medycznego, czystość w pomieszczeniach, sprawdzanie atestów na tusze i olejki; ścisłe przestrzeganie zasad higieny, przepisów bhp i ppoż.; stałe doskonalenie własnych umiejętności, uczestnictwo w szkoleniach i kursach; uczestnictwo w festiwalach, pokazach i wystawach poświęconych sztuce tatuażu.- Praca w godzinach: 9:00-18:00 + soboty: 9:00-15:00.
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Katowice (śląskie)
1. kompletowanie oraz sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym wniosków o świadczenia emerytalno-rentowe,2. sporządzanie decyzji emerytalnych,3. sprawdzanie miesięcznej księgi ruchu świadczeń, wykazu wyrównań oraz rejestru potrąceń,4. prowadzenie egzekucji ze świadczeń - prowadzenie karty potrąceń i egzekucji na podstawie oryginalnych dokumentów przesyłanych przez organy egzekucyjne,5. bieżące prowadzenie akt emerytalnych i rentowych,6. wykonywanie innych czynności weryfikacyjnych z zakresu spraw emerytalnych i rentowych, 7. bieżące zaznajamianie się z obowiązującymi wydawanymi okresowo przepisami prawnymi oraz właściwe ich stosowanie w codziennej pracy służbowej.Oferta dostępna w sali E.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Wrocław (dolnośląskie)
kierowca kat B
P.P.H.U "CHOLMEX" - 2016-01-04 - Zawiercie (śląskie)
zakres obowiązków określony Rozporządzeniem Rady Ministrów z 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2018-10-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajęć w grupie przedszkolnej, realizacja podstawy programowej MEN, planowanie i prowadzenie pracy wychowawczej, dydaktycznej i opiekuńczej, prowadzenie dokumentacji pedagogicznej. Współpraca z rodzicami, organizacja imprez i uroczystości przedszkolnych. Prowadzenie zabaw z dziećmi, dbanie o bezpieczeństwo dzieci.
Przedszkole nr 42 "Pod Modrzewiem" - 2019-07-04 - Gdynia (pomorskie)
- Sprzątanie hali magazynowej, - Dodatkowo mile widziana obsługa maszyny czyszczącej, - Mycie sanitariatów, - Inne prace porządkowe. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 571 305 640.
PROBET Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Dbanie o jakość produktu i utrzymanie czystości na stanowisku pracy, dokładanie ciasta ma wytłaczarkę oraz kontrolowanie ilości posypki w aparatach dozujących i ilość NAOH, transport ciasta z ciastowni i kontrola pracy separatorów paluszków.StPr/18/1643
AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA SP. Z O.O. - 2018-09-13 - Chocianów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Hotel "IRENA" Dobrowolska Irena - 2016-04-26 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
- Organizacja i realizacja form wsparcia przewidzianych w projekcie dla osób z niepełnosprawnością będących uczestnikami projektu.- Udział w wyjazdowych formach wsparcia dla uczestników.- Bezpośredni kontakt z osobami niepełnosprawnością.- Praca przy komputerze i obsługa urządzeń biurowych.- Zadaniowy system czasu pracy.Szczegółowy opis wymagań oraz wzory dokumentów aplikacyjnych znajdują się na stronie www.bip.pcpr.zawiercie.powiat.finn.pl w zakładce nabór pracowników na wolne stanowiska. TERMIN SKŁADANIA OFERT do 11.10.2019 do godz. 14:00
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Zawiercie - 2019-10-07 - Zawiercie (śląskie)
sprzedaż towarów, obsługa klienta, odbieranie i wystawianie towarów
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Gorlice (małopolskie)
sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych, obsługa klientów
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Chełmcu - 2017-03-13 - Krasne Potockie (małopolskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Spawanie elementów maszyn rolniczych
RANDSTAD POLSKA Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Płock (mazowieckie)
- budowa schodów, poręczy, balustrad, balkonów- budowa konstrukcji stalowych - obróbka blachy- inne prace ślusarskie
Sepona GmbH - 2015-08-18 - Niemcy (Niemcy)
Sporządzanie indywidualnych kartotek wynagrodzeń oraz kartotek świadczeń dla funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych, sporządzanie list płac w programie FORTECH, terminowe sporządzanie poleceń przelewów w rachunkowości elektronicznej dot. zobowiązań wobec dostawców oraz należności pracowniczych, terminowe regulowanie zobowiązań wobec kontrahentów, terminowe rozliczanie podatku dochodowego w okresach miesięcznych, terminowe sporządzanie deklaracji dot. podatku dochodowego (PIT 11, PIT 4R, PIT 8AR, PIT 40), terminowe rozliczanie składek dot. ubezpieczenia: zdrowotnego, społecznego oraz funduszu pracy, zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników oraz członków ich rodzin w systemie Płatnik, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej w programie Płatnik, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu druki Rp-7. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:30 - 15:30.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bolesławcu - 2019-09-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2019-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
1) Przygotowywanie przedmiotu zamówienia i wymogów technicznych dla wykonawców;2) Opracowywanie wniosków do Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Miasta Słupska;3) Uzgadnianie dokumentacji wykonywanej na zlecenie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku;4) Współpraca z Wydziałami Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz innymi miejskimi jednostki organizacyjnymi w zakresie prowadzonych spraw;5) Przygotowywanie danych do sprawozdań w zakresie inwestycji.Umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 7.30- 15.30Szczegółowe informacje zgodnie z zamieszczoną ofertą na stronie BIP: zimslupsk.com, ogłoszenie 09/ZIM/2019
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2019-05-31 - Słupsk (pomorskie)
kontrola budynków, prowadzenie postepowań administracyjnych, sprawdzanie dokumentacji - prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
Brak danych
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2017-11-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca administracyjna, prowadzenie postępowań, wydawanie decyzji
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2019-05-24 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie bieżących napraw i wymiany materiałów eksploatacyjnych w użytkowanym sprzęcie w celu ciągłości eksploatacji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego; opracowywanie na bieżąco ekspertyc technicznych i kierowanie sprzętu do naprawy w celu utrzymania go w gotowości do pracy; prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej systemów telekopiowych i awaryjnego zasilania w celu zapewnienia maksymalnej wydajności sprzętowej; prowadzenie ewidencji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w użytkowaniu w celu właściwego nadzoru nad jego migracją; prowadzenie okresowych pomiarów parametrów technicznych urządzeń łączności w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; wykonywanie oceny stanu technicznego sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w celu jego skalsyfikowania i określenia przydatności do eksploatacji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca wskazał kandydata
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.Praca w godz.7.00-15.00
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2017-05-25 - Słupsk (pomorskie)
opracowywanie okresowych analiz ekonomicznych, przygotowywanie informacji na potrzeby zarządu, obliczanie wskaźników ekonomicznych, udzielanie informacji mieszkancom osiedla, obsługa komputera - MS Office, analiza opłat za lokale użytkowe spółdzielni(godziny pracy 7:00 - 15:00 wt - pt, 8:00 - 16:00 pon)
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Biała Podlaska (lubelskie)