INSPEKTOR, ST. INSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ Mysłowice oferta pracy Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Stanowisko: INSPEKTOR, ST. INSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES OBOWIĄZKÓW:I. W zakresie obsługi zgłoszeń:1)odbiór zgłoszeń telefonicznych od osób zgłaszających, 2) zarejestrowanie zgłoszenia w systemie teleinformatycznym,3) uzyskanie od zgłaszającego informacji o:rodzaju zdarzenia, miejscu zdarzenia, danych osoby zgłaszającej (jeżeli jest to możliwe), okolicznościach zdarzenia, umożliwiających podjęcie interwencji,4) weryfikacja zgłoszeń wg. ustalonych kryteriów, 5) przekazanie zgłoszenia do realizacji,6) monitorowanie realizacji przyjętych zgłoszeń,7) sporządzanie korespondencji dotyczącej zgłoszeń,8) wykonywanie raportów i analiz dotyczących zgłoszeń.II. W zakresie dozorowania budynków:l) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń biurowych i gospodarczych MZGK,2) obchód dozorowanych obiektów,III. W zakresie obsługi klienta:1) udzielanie informacji o zakresie działania MZGK,2) udzielanie podstawowych informacji o sposobie załatwiania spraw,3) wskazywanie klientom pomieszczeń w których załatwiane są poszczególne sprawy.IV. Analizowanie kosztów realizowanych zadań związanych z obsługą zgłoszeń, dozorowaniem obiektów oraz udzielaniem informacji oraz proponowanie rozwiązań mających na celu ich racjonalizację.V. Identyfikowanie, analizowanie i szacowanie ryzyk związanych z realizowanymi zadaniami oraz wdrażanie mechanizmów kontrolnych.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. wykształcenie wyższe -minimum 2 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę,2. wykształcenie średnie - -minimum 4 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę,3. obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. Il ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych),4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:l . biegła znajomość obsługi komputera w zakresie programów biurowych pakiet Office, Excel, Word i urządzeń biurowych2. umiejętność syntezy danych i umiejętność podejmowania decyzji i określenia priorytetów,3. umiejętność organizowania pracy,4. umiejętność analitycznego myślenia,5. duża samodzielność i komunikatywność,6. Znajomość statutu MZGK.Ponadto od kandydatów oczekujemy: komunikatywności i wysokiej umiejętności współpracy w zespole, umiejętności pracy pod presją czasu, samodzielności i kreatywności.
Data publikacji: 2019-09-03
Lokalizacja: Mysłowice (śląskie)
Pracodawca: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:I. W zakresie obsługi zgłoszeń:1)odbiór zgłoszeń telefonicznych od osób zgłaszających, 2) zarejestrowanie zgłoszenia w systemie teleinformatycznym,3) uzyskanie od zgłaszającego informacji o:rodzaju zdarzenia, miejscu zdarzenia, danych osoby zgłaszającej (jeżeli jest to możliwe), okolicznościach zdarzenia, umożliwiających podjęcie interwencji,4) weryfikacja zgłoszeń wg. ustalonych kryteriów, 5) przekazanie zgłoszenia do realizacji,6) monitorowanie realizacji przyjętych zgłoszeń,7) sporządzanie korespondencji dotyczącej zgłoszeń,8) wykonywanie raportów i analiz dotyczących zgłoszeń.II. W zakresie dozorowania budynków:l) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń biurowych i gospodarczych MZGK,2) obchód dozorowanych obiektów,III. W zakresie obsługi klienta:1) udzielanie informacji o zakresie działania MZGK,2) udzielanie podstawowych informacji o sposobie załatwiania spraw,3) wskazywanie klientom pomieszczeń w których załatwiane są poszczególne sprawy.IV. Analizowanie kosztów realizowanych zadań związanych z obsługą zgłoszeń, dozorowaniem obiektów oraz udzielaniem informacji oraz proponowanie rozwiązań mających na celu ich racjonalizację.V. Identyfikowanie, analizowanie i szacowanie ryzyk związanych z realizowanymi zadaniami oraz wdrażanie mechanizmów kontrolnych.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. wykształcenie wyższe -minimum 2 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę,2. wykształcenie średnie - -minimum 4 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę,3. obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. Il ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych),4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:l . biegła znajomość obsługi komputera w zakresie programów biurowych pakiet Office, Excel, Word i urządzeń biurowych2. umiejętność syntezy danych i umiejętność podejmowania decyzji i określenia priorytetów,3. umiejętność organizowania pracy,4. umiejętność analitycznego myślenia,5. duża samodzielność i komunikatywność,6. Znajomość statutu MZGK.Ponadto od kandydatów oczekujemy: komunikatywności i wysokiej umiejętności współpracy w zespole, umiejętności pracy pod presją czasu, samodzielności i kreatywności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR, ST. INSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mysłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Mysłowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mysłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Adres pracodawcy:
Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,2. życiorys (CV),3. list motywacyjny,4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,5. kopie dokumentów potwierdzające przebieg zatrudnienia,6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb naboru,7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.W aplikacji prosimy wpisać klauzulę:Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu związanym z ubieganiem się o zatrudnienie w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach. (podpis)Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać na adres:Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej 41-400 Mysłowice, ul. Partyzantów 21Sekretariat pok. 15, piętro I.w terminie do dnia 09 września 2019 rokuDokumenty aplikacyjne powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta pracy- Inspektor ds. obsługi zgłoszeń.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Mysłowice
Gmina pracodawcy: Mysłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mysłowice
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: zarządzaniew i administrowanie nieruchomości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.09.2019
Data dodania oferty pracy: 03.09.2019
Oferta pracy ważna do: 09.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a2d4ad1c3cfcdcf25098ce76cdffb036
Podobne oferty pracy
kelner
kontakt przez PUP - 2021-06-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, praca w delegacji na terenie Polski, dwa weekendy pracujące w miesiącu; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Syzar Sp. z o.o - 2016-03-31 - Kusowo (pomorskie)
Kompletowanie i skanowanie towarów, inwentaryzacja.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "Specjał" Sp. z o.o. - 2020-10-14 - Kokotów (małopolskie)
murowamie-tynkowanie,wykonywanie prac zbrojeniowych
Usługi Spawalnicze Dydziński Władysław - 2021-05-27 - Sarnowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa wytłaczarki, przygotowanie tworzywa, Pomiar folii
Robert Łyko - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "REMART" - 2020-03-10 - Pajęczno (łódzkie)
projektowanie, ustawianie i obsługa maszyn sterowanych numerycznie
BŁYSKAL JANUSZ "GRANITY BŁYSKAL" - 2020-08-07 - Parcele Łomskie (mazowieckie)
Obsługa, kierowanie powierzonym środkiem transportu. Czynności codziennej obsługi konserwacyjno-przeglądowej pojazdu. Kontrolowanie jakości pobieranych towarów. Rozliczanie się zgodnie z dokumentacją przewozową. Załadunek, rozładunek, ukadanie, ustawianie i rozmieszczanie towarów oraz transportowanie do wyznaczonych miejsc.
PIEKARNIA WARMIŃSKA M.Ławrukajtis-Klimkowska spółka komandytowa - 2021-05-21 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Praca w pensjonacie:- sprzątanie wewnątrz i na zewnątrz budynku- drobne prace remontowo-naprawcze- dezynfekcja- ogolna opieka nad obiektem hotelowymUmowa zlecenie lub umowa o pracę
KPCEEiS Grzegorz Wąs - 2020-10-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
BELVEDERE-CAFE ŁAZIENKI KRÓLEWSKIE SP. Z O.O. - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wg zleceń pracodawcy
kontakt przez PUP - 2020-09-17 - Drezdenko (lubuskie)
Obsługa, kierowanie powierzonym środkiem transportu. Czynności codziennej obsługi konserwacyjno-przeglądowej pojazdu. Kontrolowanie jakości pobieranych towarów. Rozliczanie się zgodnie z dokumentacją przewozową. Załadunek, rozładunek, ukadanie, ustawianie i rozmieszczanie towarów oraz transportowanie do wyznaczonych miejsc.
PIEKARNIA WARMIŃSKA M.Ławrukajtis-Klimkowska spółka komandytowa - 2021-05-21 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
- DROBNE PRACE W STOLARNI W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB,
Handicraft Patryk Kocimski - 2019-04-17 - Binino (wielkopolskie)
wykonanie ogrodzeń, balustrad
Dawid Galusik Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe - 2016-08-29 - Stare Oborzyska (wielkopolskie)
Wykonywanie prac malarskich w pomieszczeniach budynków mieszkalnych, biurowych oraz w budynkach produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Łokacz Wielki (wielkopolskie)
Organizator stażu:P.W. ELEKTRO - HURTAleksander Winter Sp. z o.ow GnieźnieOddział Jarocinul. Poznańska 2863-200 Jarocintel. 62 747 22 85
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Jarocin (wielkopolskie)
Sporządzanie różnego rodzaju potraw,deserów,ciast oraz napojów z zastosowaniem narzędzi,maszyn i urządzeń znajdujących się w zakładach gastronomicznych.
STOWARZYSZENIE "DOBRY DOM" - 2017-06-28 - Leżajsk (podkarpackie)
Organizowanie i prowadzenie zajęć terapeutycznych o charakterze edukacyjnym, prowadzenie zajęć dodatkowych, umiejętne towarzyszenie osobom niepełnosprawnym oraz wspieranie ich w funkcjonowaniu społecznym. godziny pracy: 07.00-15.00,
WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ PRZY PARAFII P.W. ŚW. MIKOŁAJA W UJŚCIU - 2019-09-10 - Ujście (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
EKO - JERZ Natalia Jerz - 2016-10-24 - Sowina Błotna (wielkopolskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego. Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową. Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-11 - Racibórz (śląskie)
Pomoc bibliotekarzaOferta pracy w ramach robót publicznych - przeznaczona dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Dla osób do 30 roku życia:Obsługa szlifierek wałkowych i płaszczyznowych przy naprawie lub wykonywaniu nowych narzędzi (formy wtryskowe i wykrojniki)
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż w sklepie
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Kościerzyna (pomorskie)
Prace na terenie stanowiącym własność Gminy Miejskiej Głogów
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Głogów (dolnośląskie)
jw.
Level Work sp. z o.o. - 2018-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż art.spożywczo-przemysłowych, obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Barbara Palak - 2017-09-27 - Osiek Grodkowski (opolskie)
Montowanie elementów zabudów samochodowych.
Wadwicz Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej Warszawa Oddział Kutno - 2017-06-14 - Kutno (łódzkie)
obsługa klienta dostarczanie towarów itp.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TRANSPORTOWYCH RADIO TAXI BARBAKAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-16 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów zagranicznych
Luo firma handlowa Tomasz Manyś - 2020-06-24 - Jarocin (wielkopolskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
praca z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie, realizacja programu kształcenia, wychowania i opieki w powierzonych przedmiotach itp.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY Chojna - 2018-08-27 - Chojna (zachodniopomorskie)