INSPEKTOR, ST. INSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ Mysłowice oferta pracy Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej

Stanowisko: INSPEKTOR, ST. INSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: ZAKRES OBOWIĄZKÓW:I. W zakresie obsługi zgłoszeń:1)odbiór zgłoszeń telefonicznych od osób zgłaszających, 2) zarejestrowanie zgłoszenia w systemie teleinformatycznym,3) uzyskanie od zgłaszającego informacji o:rodzaju zdarzenia, miejscu zdarzenia, danych osoby zgłaszającej (jeżeli jest to możliwe), okolicznościach zdarzenia, umożliwiających podjęcie interwencji,4) weryfikacja zgłoszeń wg. ustalonych kryteriów, 5) przekazanie zgłoszenia do realizacji,6) monitorowanie realizacji przyjętych zgłoszeń,7) sporządzanie korespondencji dotyczącej zgłoszeń,8) wykonywanie raportów i analiz dotyczących zgłoszeń.II. W zakresie dozorowania budynków:l) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń biurowych i gospodarczych MZGK,2) obchód dozorowanych obiektów,III. W zakresie obsługi klienta:1) udzielanie informacji o zakresie działania MZGK,2) udzielanie podstawowych informacji o sposobie załatwiania spraw,3) wskazywanie klientom pomieszczeń w których załatwiane są poszczególne sprawy.IV. Analizowanie kosztów realizowanych zadań związanych z obsługą zgłoszeń, dozorowaniem obiektów oraz udzielaniem informacji oraz proponowanie rozwiązań mających na celu ich racjonalizację.V. Identyfikowanie, analizowanie i szacowanie ryzyk związanych z realizowanymi zadaniami oraz wdrażanie mechanizmów kontrolnych.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. wykształcenie wyższe -minimum 2 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę,2. wykształcenie średnie - -minimum 4 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę,3. obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. Il ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych),4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:l . biegła znajomość obsługi komputera w zakresie programów biurowych pakiet Office, Excel, Word i urządzeń biurowych2. umiejętność syntezy danych i umiejętność podejmowania decyzji i określenia priorytetów,3. umiejętność organizowania pracy,4. umiejętność analitycznego myślenia,5. duża samodzielność i komunikatywność,6. Znajomość statutu MZGK.Ponadto od kandydatów oczekujemy: komunikatywności i wysokiej umiejętności współpracy w zespole, umiejętności pracy pod presją czasu, samodzielności i kreatywności.

Data publikacji: 2019-09-03

Lokalizacja: Mysłowice (śląskie)

Pracodawca: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:I. W zakresie obsługi zgłoszeń:1)odbiór zgłoszeń telefonicznych od osób zgłaszających, 2) zarejestrowanie zgłoszenia w systemie teleinformatycznym,3) uzyskanie od zgłaszającego informacji o:rodzaju zdarzenia, miejscu zdarzenia, danych osoby zgłaszającej (jeżeli jest to możliwe), okolicznościach zdarzenia, umożliwiających podjęcie interwencji,4) weryfikacja zgłoszeń wg. ustalonych kryteriów, 5) przekazanie zgłoszenia do realizacji,6) monitorowanie realizacji przyjętych zgłoszeń,7) sporządzanie korespondencji dotyczącej zgłoszeń,8) wykonywanie raportów i analiz dotyczących zgłoszeń.II. W zakresie dozorowania budynków:l) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń biurowych i gospodarczych MZGK,2) obchód dozorowanych obiektów,III. W zakresie obsługi klienta:1) udzielanie informacji o zakresie działania MZGK,2) udzielanie podstawowych informacji o sposobie załatwiania spraw,3) wskazywanie klientom pomieszczeń w których załatwiane są poszczególne sprawy.IV. Analizowanie kosztów realizowanych zadań związanych z obsługą zgłoszeń, dozorowaniem obiektów oraz udzielaniem informacji oraz proponowanie rozwiązań mających na celu ich racjonalizację.V. Identyfikowanie, analizowanie i szacowanie ryzyk związanych z realizowanymi zadaniami oraz wdrażanie mechanizmów kontrolnych.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. wykształcenie wyższe -minimum 2 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę,2. wykształcenie średnie - -minimum 4 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę,3. obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. Il ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych),4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:l . biegła znajomość obsługi komputera w zakresie programów biurowych pakiet Office, Excel, Word i urządzeń biurowych2. umiejętność syntezy danych i umiejętność podejmowania decyzji i określenia priorytetów,3. umiejętność organizowania pracy,4. umiejętność analitycznego myślenia,5. duża samodzielność i komunikatywność,6. Znajomość statutu MZGK.Ponadto od kandydatów oczekujemy: komunikatywności i wysokiej umiejętności współpracy w zespole, umiejętności pracy pod presją czasu, samodzielności i kreatywności.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy + premia uznaniowa

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR, ST. INSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mysłowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Mysłowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mysłowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Nazwa pracodawcy: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Adres pracodawcy:
Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,2. życiorys (CV),3. list motywacyjny,4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,5. kopie dokumentów potwierdzające przebieg zatrudnienia,6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb naboru,7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.W aplikacji prosimy wpisać klauzulę:Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu związanym z ubieganiem się o zatrudnienie w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach. (podpis)Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać na adres:Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej 41-400 Mysłowice, ul. Partyzantów 21Sekretariat pok. 15, piętro I.w terminie do dnia 09 września 2019 rokuDokumenty aplikacyjne powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta pracy- Inspektor ds. obsługi zgłoszeń.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Mysłowice

Gmina pracodawcy: Mysłowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mysłowice

Ulica pracodawcy: Partyzantów

Numer budynku pracodawcy: 21

Profil działalności pracodawcy: zarządzaniew i administrowanie nieruchomości

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.09.2019

Data dodania oferty pracy: 03.09.2019

Oferta pracy ważna do: 09.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a2d4ad1c3cfcdcf25098ce76cdffb036

Podobne oferty pracy

KELNER - od 2 800 PLN

kelner
kontakt przez PUP - 2021-06-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

MONTAŻYSTA INSTALACJI TECHNOLOGICZNYCH - od 3 470 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, praca w delegacji na terenie Polski, dwa weekendy pracujące w miesiącu; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Syzar Sp. z o.o - 2016-03-31 - Kusowo (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 600 PLN

Kompletowanie i skanowanie towarów, inwentaryzacja.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "Specjał" Sp. z o.o. - 2020-10-14 - Kokotów (małopolskie)

MURARZ-TYNKARZ - od 3 200 PLN

murowamie-tynkowanie,wykonywanie prac zbrojeniowych
Usługi Spawalnicze Dydziński Władysław - 2021-05-27 - Sarnowo (warmińsko-mazurskie)

ZGRZEWACZ - od 2 600 PLN

Obsługa wytłaczarki, przygotowanie tworzywa, Pomiar folii
Robert Łyko - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "REMART" - 2020-03-10 - Pajęczno (łódzkie)

PROJEKTANT (OBSŁUGA MASZYN STEROWANYCH NUMERYCZNIE) - od 3 000 PLN

projektowanie, ustawianie i obsługa maszyn sterowanych numerycznie
BŁYSKAL JANUSZ "GRANITY BŁYSKAL" - 2020-08-07 - Parcele Łomskie (mazowieckie)

KIEROWCA - KONWOJENT - od 2 800 PLN

Obsługa, kierowanie powierzonym środkiem transportu. Czynności codziennej obsługi konserwacyjno-przeglądowej pojazdu. Kontrolowanie jakości pobieranych towarów. Rozliczanie się zgodnie z dokumentacją przewozową. Załadunek, rozładunek, ukadanie, ustawianie i rozmieszczanie towarów oraz transportowanie do wyznaczonych miejsc.
PIEKARNIA WARMIŃSKA M.Ławrukajtis-Klimkowska spółka komandytowa - 2021-05-21 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK TECHNICZNY / PRACOWNIK GOSPODARCZY (NR 2874) - 2 800 - 3 500 PLN

Praca w pensjonacie:- sprzątanie wewnątrz i na zewnątrz budynku- drobne prace remontowo-naprawcze- dezynfekcja- ogolna opieka nad obiektem hotelowymUmowa zlecenie lub umowa o pracę
KPCEEiS Grzegorz Wąs - 2020-10-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

FRYZJER/TECHNIK KOLORYZACJI - od 2 600 PLN

Wg zleceń pracodawcy
kontakt przez PUP - 2020-09-17 - Drezdenko (lubuskie)

KIEROWCA - KONWOJENT - od 2 800 PLN

Obsługa, kierowanie powierzonym środkiem transportu. Czynności codziennej obsługi konserwacyjno-przeglądowej pojazdu. Kontrolowanie jakości pobieranych towarów. Rozliczanie się zgodnie z dokumentacją przewozową. Załadunek, rozładunek, ukadanie, ustawianie i rozmieszczanie towarów oraz transportowanie do wyznaczonych miejsc.
PIEKARNIA WARMIŃSKA M.Ławrukajtis-Klimkowska spółka komandytowa - 2021-05-21 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY/POMOCNIK STOLARZA - od 2 450 PLN

- DROBNE PRACE W STOLARNI W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB,
Handicraft Patryk Kocimski - 2019-04-17 - Binino (wielkopolskie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ - od 1 850 PLN

wykonanie ogrodzeń, balustrad
Dawid Galusik Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe - 2016-08-29 - Stare Oborzyska (wielkopolskie)

MALARZ BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Wykonywanie prac malarskich w pomieszczeniach budynków mieszkalnych, biurowych oraz w budynkach produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Łokacz Wielki (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Organizator stażu:P.W. ELEKTRO - HURTAleksander Winter Sp. z o.ow GnieźnieOddział Jarocinul. Poznańska 2863-200 Jarocintel. 62 747 22 85
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Jarocin (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 900 PLN

Sporządzanie różnego rodzaju potraw,deserów,ciast oraz napojów z zastosowaniem narzędzi,maszyn i urządzeń znajdujących się w zakładach gastronomicznych.
STOWARZYSZENIE "DOBRY DOM" - 2017-06-28 - Leżajsk (podkarpackie)

INSTRUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ, SPECJALISTA DS. REWALIDACJI. - od 2 446 PLN

Organizowanie i prowadzenie zajęć terapeutycznych o charakterze edukacyjnym, prowadzenie zajęć dodatkowych, umiejętne towarzyszenie osobom niepełnosprawnym oraz wspieranie ich w funkcjonowaniu społecznym. godziny pracy: 07.00-15.00,
WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ PRZY PARAFII P.W. ŚW. MIKOŁAJA W UJŚCIU - 2019-09-10 - Ujście (wielkopolskie)

MONTER-INSTALATOR URZĄDZEŃ SANITARNYCH - od 2 500 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
EKO - JERZ Natalia Jerz - 2016-10-24 - Sowina Błotna (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 1 309,81 PLN

Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego. Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową. Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-11 - Racibórz (śląskie)

POMOC BIBLIOTEKARZA - od 1 850 PLN

Pomoc bibliotekarzaOferta pracy w ramach robót publicznych - przeznaczona dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

SZLIFIERZ NARZĘDZIOWY - od 3 013,5 PLN

Dla osób do 30 roku życia:Obsługa szlifierek wałkowych i płaszczyznowych przy naprawie lub wykonywaniu nowych narzędzi (formy wtryskowe i wykrojniki)
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

sprzedaż w sklepie
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Kościerzyna (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - do 2 100 PLN

Prace na terenie stanowiącym własność Gminy Miejskiej Głogów
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Głogów (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż art.spożywczo-przemysłowych, obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Barbara Palak - 2017-09-27 - Osiek Grodkowski (opolskie)

MONTER-ŚLUSARZ - 13,5 - 16 PLN

Montowanie elementów zabudów samochodowych.
Wadwicz Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej Warszawa Oddział Kutno - 2017-06-14 - Kutno (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 5 000 PLN

obsługa klientów zagranicznych
Luo firma handlowa Tomasz Manyś - 2020-06-24 - Jarocin (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA K/M - od 15,5 PLN

j/w
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Warszawa (mazowieckie)

NAUCZYCIEL JĘZ. NIEMIECKIEGO - od 2 417 PLN

praca z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie, realizacja programu kształcenia, wychowania i opieki w powierzonych przedmiotach itp.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY Chojna - 2018-08-27 - Chojna (zachodniopomorskie)